วิวจากห้องพัก

รีวิว GF GRAN COSTA ADEJE

5 out of 5
GF GRAN COSTA ADEJE
Avenida de Bruselas, 16, Adeje, Tenerife

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 366 จาก 734 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 256 จาก 734 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 77 จาก 734 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 25 จาก 734 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 10 จาก 734 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Roberta

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing hotel. Great staff and amazingfood. I loved my stat..never seen such great hotel staff. Nice location 10 minutes to the beach. Not so great for people with limited mobility as they will need to catch a taxi back from the beach for €4 as the hotel is uphill . Would definitely go back. Well done to the management.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

David, Altrincham

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property in need of modernisation but still of a good standard for its age.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Kenneth

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is badly in need of refurbishment. The furniture in the rooms is dated and ill matching. I do not expect a 5 star hotel to have coffee making facilities which consist of a small kettle and sachets of cheap, instant coffee. With regard to this, when we arrived, those meagre facilities were not available in either of the 2 rooms we had booked. It was not until the next day that they arrived in our daughter's room. On one occasion the room was not cleaned, despite our being out for most of the day, This was only rectified after 2 phone calls to reception .In addition, the toiletries available are not up to 5 star standard The service in the hotel is far from what is expected of a 5 star hotel i.e. no turn down service, no welcoming drink(not necessarily alcoholic). The rules re sunbeds apparently forbid reserving before 10am.While I appreciate that reserving a sun bed and then disappearing for a long period of time is unacceptable, all of the 5 star hotels we have stayed in previously have allowed between 45 mins and 1 hour to allow time to have breakfast. In addition, the hotel should provide some training to the group of men who are responsible for removing the towels etc as their approach was intimidating. The mini golf course is falling to pieces and there were slug pellets within easy reach of children. In my opinion this is not a 5 star hotel.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for the inconvenience and shortcomings you experienced during your stay, as we understand the importance of maintaining high standards in all aspects of our hotel.Your feedback regarding room facilities and turn down service have been noted, and we will review these aspects to ensure they meet the expectations of our guests.Regarding the sunbed reservation policy, this is generally appreciated by our guests, nevertheless, we will review our procedures to ensure they are fair and accommodating to all customers.We apologize once again for the issues you encountered and thank you for bringing them to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a more enjoyable stay.Regards

10/10 ดีเลิศ

Miriam Rosa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ho passato una vacanza da favola
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 17 เม.ย. 2024
Caro ospite,Grazie per aver assegnato al nostro hotel questa eccellente valutazione. Speriamo che resterai di nuovo con noi in futuro.Saluti

10/10 ดีเลิศ

Adriana

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had a great stay as a family of three with a 5 years old. Facilities and staff are great and very child friendly. Buffet dinners and lunches varied - some days were excellent, other not so much. Pools are also lovely. The only true inconvenience was an absolute lack of ventilation on the bathroom/toilet. Would certainly return despite of this.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Adriana,Thank you for your comments and suggestions, which will be taken into account for future improvements.Regards

8/10 ดี

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Entertainment every night, very good. Comfortable hotel, 4 * not 5*
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your comments. We regret that not all aspects of our hotel were completely to your satisfaction, nevertheless, we appreciate the feedback. This is important to us as we work every day to improve.We are pleased you enjoyed your stay and hope to see you again in the future.Best regards

8/10 ดี

Alison

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All staff lovely. Very clean just a bit tired but believe it is due for a refurb in december
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your comments. We are very pleased you enjoyed your stay and look forward to seeing you again in the future.Our refurbishment is due to begin in January 2025.Best regards

10/10 ดีเลิศ

Louise

เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

8/10 ดี

Giorgio

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Absolute aanrader de GF group hotels
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Giorgio,Thank you for your kind remarks.We hope to see you again in one of our GF hotels.Kind regards

10/10 ดีเลิศ

Natalie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One of the best hotels I've ever stayed in! Fantastic facilities and world class food. Great rooms, great beds, great pools and lovely staff. Would highly recommend
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Natalie,Thank you for the high score you have awarded our hotel and for your kind recommendation.We hope to see you again soon.Best regards

10/10 ดีเลิศ

Stuart, Emsworth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel and staff, always enjoy my visits.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Stuart,Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay.We hope to see you again on your next visit to Tenerife.Best regards

10/10 ดีเลิศ

Nerys

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent stay and the area is high quality and well kept
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay.We hope to see you again on your next visit to Tenerife.Best regards

10/10 ดีเลิศ

Nestor

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La zona de piscinas lo más bonito, junto con su gran entrada y recepción.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Director, GF Gran Costa Adeje วันที่ 6 มี.ค. 2024
Estimado Néstor,Gracias por otorgar a nuestro hotel esta excelente calificación. Esperamos que se quede con nosotros nuevamente en el futuro.Saludos cordiales

8/10 ดี

Janet

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The hotel was clean but needs a deep clean it looked tired in places. Adult only pool silly to open it at 10am! Ridiculous should be open 8.30am as should the pool bar and not 11am!! The balcony lights automatically ago off at 11pm,really poor there should be alternative light so guests can continue their evening and not have it cut short because of other guests, ITS everyone’s HOLIDAY!. Breakfast was the best part of the hotel, excellent choice. The evening entertainments was mixed from poor to bad, but the biggest issue was the seating area …..it felt like an airport departure lounge and not inviting.
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments regarding the cleanliness of the hotel; we can say that we work continually to keep our establishment in the best condition for the comfort of all our guests.Regarding the balcony lights and the pool opening times, we take note of your opinion and will review these matters for the future.We're delighted to hear that you enjoyed the breakfast offerings, and we'll strive to maintain the excellence you experienced.Thank you for your visit.Regards,

10/10 ดีเลิศ

jean-michel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nous avons passé une excellente semaine dans cet hôtel. Malgré sa taille il ne fait pas "usine" grâce à son architecture originale. L'ambiance y est sereine. Des transats sont toujours disponibles. Les repas sont très riches et variés. Le petit déjeuner était mémorable. 2 petits bémols : - Il a fallu au déjeuner et au dîner payer une bouteille d'eau (cher !) car l'eau du robinet n'est pas conseillée. Je trouve cela mesquin pour un 5 étoiles surtout quand on paye la pension complète. L'eau ne me semble pas facultative, - Notre chambre donnant à l'est, et le petit séchoir à linge étant fixé du mauvais côté, il était impossible de sécher les maillots de bain à cette période de l'année. Heureusement les serviettes de piscine sont proposées chaque jour et celles de douche changées quotidiennement. Malgré ces petits détails, je conseille vivement cet hôtel
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 1 มี.ค. 2024
Cher invité,Merci d'avoir partagé votre expérience avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé une excellente semaine dans notre hôtel et que vous avez apprécié notre architecture unique, notre atmosphère sereine et la disponibilité de chaises longues.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié nos repas riches et variés et nous sommes ravis d'apprendre que le petit-déjeuner a été mémorable pour vous.Nous nous excusons pour la gêne occasionnée concernant la politique relative aux bouteilles d'eau pendant le déjeuner et le dîner. Vos commentaires sont précieux et nous reverrons nos politiques pour garantir une expérience plus satisfaisante à nos clients.Merci d'avoir recommandé notre hôtel et nous espérons vous accueillir à nouveau pour un autre merveilleux séjour dans le futur.Cordialement,

10/10 ดีเลิศ

Ok

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
非常不错的位置,泳池很不错,小朋友专门游泳池,早餐丰富。性价比高!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 8 มี.ค. 2024
尊敬的客人,感谢您的客气话。我们希望将来能见到您。问候

10/10 ดีเลิศ

Sara

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

8/10 ดี

John

เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Yuki

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

10/10 ดีเลิศ

Clare

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Issues with Reception
We have stayed in this hotel many times and it is wonderful. The service at Reception was disappointing as our reservation was lost when we arrived and we had to wait an hour to get it sorted. It was stressful because we were told the hotel was sold out. We eventually got it sorted ourselves when we called hotels.com.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear Claire, We regret the delay which you experienced on arrival. We know now that you had amended your booking with Hotels.com, but they sent us a cancellation by mistake instead of the modification. As you mention, we were very busy on these dates but we managed to find you a room so we are pleased that there was a positive outcome and you were able to enjoy the rest of your stay. We appreciate your loyalty and the high score you have awarded our hotel.We hope to see you again soonRegards

6/10 พอใช้

Rebecca Louise

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Urlaub at its best
Ein wunderbares Hotel - sehr schöne Zimmer - sehr aufmerksames Personal , immer freundlich - essen war gut - den Frühstücksraum sollte man evtl mal etwas schöner gestalten - ziemlich kühles Ambiente aber alles andere ist Top
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Direktor, GF Gran Costa Adeje วันที่ 11 ม.ค. 2024
Liebe Gast, VVielen Dank für deine wunderbare Bewertung! Es freut uns sehr, dass dir unsere schönen Zimmer, aufmerksames Personal und gutes Essen gefallen haben. Dein Feedback zum Frühstücksraum schätzen wir und werden es definitiv berücksichtigen. Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße,

10/10 ดีเลิศ

Thalia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

8/10 ดี

Úlfar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Gott hótel, falleg bygging og herbergi, og þó þetta sé farið að eldast var þetta góð dvöl, frábær sundlaugargarður og skemmtiatriði á hverju kvöldi, eina sem hægt væri að setja út á, var hávaði og skarkali í matsalnum á álagstímum
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 5 ม.ค. 2024
Kæri gestur,Þakka þér fyrir að deila athugasemdum þínum, við erum ánægð með að þú hafir notið dvalarinnar.Við vonumst til að sjá þig aftur í næstu heimsókn þinni til Tenerife.Bestu kveðjur

8/10 ดี

Heidrun

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Raymond, Reykjavik

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for awarding our hotel this excellent rating. We hope you will stay with us again in the future.Regards

8/10 ดี

Mallika

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location of property is excellent.. walking distance to beach and nearby shopping mall. There is full day of activities going in the hotel which keeps the kids busy and in evening there are performers coming from outside which were excellent. We thoroughly enjoyed our stay and would recommend this hotel
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay.We hope to see you again on your next visit to Tenerife.Best regards

8/10 ดี

Sean

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A great base and good value for money.
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 15 ก.พ. 2024
Dear Sean,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

8/10 ดี

Simonin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wonderful hotel
Fantastic hotel. Great food, every service you could require, fantastic staff. Simply faultless.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear David,Thank you for taking the time to share your comments. We are very pleased you enjoyed your stay and look forward to seeing you again in the future.Best regards

6/10 พอใช้

nicola

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely hotel but noisy room, and food wasnt great.
Hotel is lovely, beautiful entrance and pool areas. Food wasn't great and the restaurant is more like a canteen. Rooms are large but very noisy. I was on the side by a road, on a low floor, which i didnt think was the best for a solo female traveller.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear Nicola,Thank you for sharing your comments. We regret that not all aspects of our hotel were completely to your satisfaction, nevertheless, we appreciate the feedback. This is important to us as we work every day to improve. Please don't hesitate to contact us before a future visit to request your preferred location in the hotel.We hope to see you again in the future.Best regards

2/10 แย่มาก

Paul

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Jaana

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good and clean hotel, maybe little too old and big but we had a great time. Staff was very friendly and helpful. Breakfast was good. Only minus goes to a la carte restaurant (la laja) wich was not worth the price
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 23 พ.ย. 2023
Dear Jaana,Thank you for sharing your experience with us. We're pleased to hear that you found our hotel clean and enjoyed your time with us. It's great to know that the staff was friendly and helpful, and that you enjoyed the breakfast.We're sorry to hear that our a la carte restaurant, La Laja, did not meet your expectations in terms of value for money. Your feedback regarding this is important and we'll take it into consideration for possible future changes to our menu. We hope to have the chance to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Regards

10/10 ดีเลิศ

Darren

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 24 พ.ย. 2023
Dear Darren,Thank you for the excellent score you have awarded our hotel. We look forward to seeing you again in the future.With best regards

8/10 ดี

Henning

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Michelle

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 9 พ.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good but i didn’t think 5* rated in my books 4*
เข้าพัก 9 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 19 ต.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.Regards

6/10 พอใช้

Maura

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is tired and old, badly in need of refurbishment. Tiles on stairs are broken. Lots of areas showing water leaks and damaged plaster. Check in process was confusing. Beds are uncomfortable. Sun beds are closely packed in. However buffet food was a high standard. Overall this hotel is poor value for the rates charged.
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Judit, Assistant Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Maura,Thanks for your feedback. Some areas in our hotel have already gone through refurbishment work and we continue to strive each day to maintain our installations in the best condition for our guests. We really appreciate your comments and we hope that in the future we will be able to host you once again and meet your expectations. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Jasmin Alice

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 18 ก.ย. 2023
Dear Jasmin,Thank you for awarding our hotel this excellent rating. We hope you will stay with us again in the future.Regards

10/10 ดีเลิศ

michael

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 18 ก.ย. 2023
Dear Michael, Thank you for awarding our hotel this excellent rating. We hope you will stay with us again in the future.Regards

6/10 พอใช้

csfc

เดินทางกับครอบครัว
1.The room has musty smells. 2. Air condition stoped in the midnight. 3. Fire Alarm on in the morning around 5:45am and no one explained what caused on that. Being few times like this. 4. The all inclusive is not covering everything, some of the drinks still needs to pay, excluding spa services, all buffets meals but the lunch one is just so not good. The Asia meals are just not acceptable, worst than the takeaway shop in London. 5. The seaside / beach is not nearby the hotel , it takes around 15 minutes to reach to. 6. Staffs’s English is not good, can’t really communicate well. 7. The roof pool area is nice and quiet
เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 18 ก.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback about the hotel. It seems there were several issues during your stay and we would like to apologise for any inconvenience.We are sorry you were disappointed with the all-inclusive package; the menu and is available on our website and can be checked at any time.On a positive note, the peaceful and pleasant atmosphere at the roof pool area was appreciated. We will address the concerns raised so that we can enhance the overall guest experience for the future.Thank you for your visit.Regards

10/10 ดีเลิศ

Mark

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We spent a week here AI. Enjoyed it and this is our view. So 5 star is for the facilities and they are all pretty good. Rooms are massive the bathroom alone are huge. The place is spotless and seems to be constantly cleaned and you could eat dinner off the bathroom floors. Staff in the main are helpful and willing to help, we did find if there is an error even the smallest thing its almost as if some want to have an argument about it. It was very odd, example being once waiter brought the wrong drink, not a big issue but immediately he was defensive saying it was me who had it wrong, very strange. The food AI was pretty good and wasn't bored at the end of the week and there was plenty of options. Some downside the rooms are pretty dated and shabby chic, They are big and comfortable and the bathrooms are massive but a pretty risky step into shower. They also must have got a job lot on mirrors as they are everywhere and massive. The big let down is the AC, in the rooms it is as effective as a asthmatic mouse blowing through a straw and in the common areas it is non existent. All in all we enjoyed it and would use again if in this neck of the world.
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 18 ก.ย. 2023
Dear Mark,Thank you for sharing your comments. We regret that not all aspects of our hotel were completely to your satisfaction, nevertheless, we appreciate the feedback. This is important to us as we work every day to improve.We are pleased you enjoyed your stay and hope to see you again in the future.Best regards

4/10 แย่

A

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
No es ni mucho menos un 5 *. Instalaciones antiguas y falta de empatia. No repetimos ni locos.
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Director, GF Gran Costa Adeje วันที่ 31 ส.ค. 2023
Estimado A, Muchas gracias por el tiempo dedicado a escribir sus comentarios, creemos firmemente que todos las opiniones de nuestros clientes nos ayudarán a mejorar nuestros servicios.Sentimos enormemente que su experiencia con nosotros no fuera del todo de su agrado, nuestro objetivo es ofrecer un servicio óptimo que satisfaga las expectativas de nuestros huéspedes.Costa Adeje Gran Hotel es un establecimiento de 5*, que cuenta con todas las instalaciones y servicios propios de un hotel de esta categoría. Es cierto que se trata de un hotel de grandes dimensiones, con una amplia capacidad para alojar a nuestro numerosos huéspedes, tanto en nuestros restaurantes, piscinas, como resto de instalaciones y por supuesto siempre trabajamos con el objetivo de que nuestros clientes disfruten al máximo haciendo uso de las mismas.En un establecimiento con las dimensiones del nuestro y abierto todo el año estamos concienciados de la necesidad de acometer mejoras constantes, y así lo hacemos, recientemente hemos renovado diferentes áreas y seguimos trabajando día a día en todos aquellos aspectos que necesiten ser mejorados.Nos sorprende ver su comentario sobre la falta de empatía, ya que dedicamos una cantidad considerable de tiempo a la capacitación en atención al cliente y normalmente recibimos comentarios muy positivos sobre el servicio al cliente, de hecho, es uno de los aspectos más valorados por nuestros huéspedes, el personal.Una vez más agradecemos sus comentarios.Un saludo,

10/10 ดีเลิศ

Juan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent place for families. We had a wonderful time there. Staff was very friendly. The hotel has got a lot of amenities to enjoy for different age groups. Hotel activities throughout the day are fantastic. I'd highly recommend it. I'll definitely come back to this hotel. It made us feel fantastic.
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 18 ก.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay.We hope to see you again on your next visit to Tenerife.Best regards

10/10 ดีเลิศ

Yolanda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is beautiful and have everything you need to entertain the whole family. Very nice and clean room, excellent food and friendly staff. We travel with our son and he easy make friends. The hotel is very close to the beach and shops, with a lot of shopping options. I will definitely come back.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Yolanda, We thank you for your rating and comments regarding our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and every aspect of the hotel, including its location, entertainment, and staff. We hope to welcome you back soon once again.Kind regards,

4/10 แย่

Maryline

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
déceptif
rapport qualité/prix déceptif, propreté à améliorer, déceptif.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Directeur, GF Gran Costa Adeje วันที่ 10 ส.ค. 2023
Chère Maryline,Merci pour votre avis. Nous serions ravis de savoir plus en détail quel aspect de vos vacances n'a pas répondu à vos attentes. Nous prenons en considération les commentaires de nos clients car ils sont fondamentaux pour nous d'améliorer et de maintenir des normes élevées.Cordialement,

2/10 แย่มาก

colin

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No AC in the room & had a leak in the bath
เข้าพัก 10 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 21 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your comments. We apologise for any technical issues in your room; we wish you had brought them to our attention during your stay so that we could have resolved them.We hope to see you on a future occasion.Regards

10/10 ดีเลิศ

Rhian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Absolutely Beautiful
Our stay was absolutely beautiful. From the service, to the cleanliness, to the pool to the breakfast. We couldn’t ask for more! The location was ideal - close to the beach (although a slight hill to climb when returning) and you can walk to Playa Las Americas along the coast within 45 minutes. We will most definitely be returning. Thank you to all the staff!
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 21 ก.ค. 2023
Dear Rhian, Thank you for awarding our hotel this excellent rating. We hope you will stay with us again in the future.Regards

10/10 ดีเลิศ

RD

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A fab stay
Fantastic hotel where staff are frienfly and willing tp help. Food was great and different every day. Hotel was in good decoy and very well laid out. Would recommend to anyone
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje วันที่ 12 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your kind remarks.We are delighted you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.Regards