บริเวณประตูทางเข้า

รีวิว โรงแรมรีแลกซ์ 3

3 out of 5
โรงแรมรีแลกซ์ 3
No.34, Huaining St., Zhongzheng District, Taipei

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 417 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 468 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 86 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 18 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 12 จาก 1001 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

BUSAYA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
อยู่ตรงสี่แยกเล็กๆเดินไปจากไทเปเมนง่ายมาก ห้องขนาดพอดี สะอาด มีวอเชอร์เบียร์ให้ด้วย เงียบดี ก่อนเช็คอิน และหลังเช็คเอ๊าท ฝากกระเป๋าได้ มีห้องน้ำให้เข้าติดกับที่ฝากกระเป๋า ครั้งต่อไปก็ยังสนใจที่นี่ค่ะ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to write us feedback. Providing comfy room and decent service are our core value we've been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

TangChompoo, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ใกล้ mrt เดินทางสะดวก อาหารเช้าดี ห้องสะอาด ตกแต่งสวยงาม
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel Relax lll วันที่ 30 ต.ค. 2018
Thank you for taking the time to share with us your feedback following your recent stay at Hotel Relax III. Your feedback is highly appreciated and will help us to improve our ability to serve every guest. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future!

8/10 ดี

janeji, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
an overall good place to stay in Taipei
nice & clean close to Taipei Main Station & Ximen quite small but good enough for one person buffet breakfast & free americano each day is a plus
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2018
การตอบกลับจาก Hotel Relax III Receptionist วันที่ 16 เม.ย. 2018
Thank you for taking the time to share with us your feedback following your recent stay at Hotel Relax III. Your feedback is highly appreciated and will help us to improve our ability to serve every guest. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
โรงแรมที่ตั้งดีเหมาะกับผู้สูงอายุ
-ที่ตั้งดี ใกล้ Taipei main station ผู้สูงอายุเดินพอไหว มีทางออกที่มีบันไดเลื่อน หรือลิฟท์ให้เลือก ทั้งไปกลับสนามบิน หรือ เดินทางไปเที่ยว ให้เลือกเดินบนดินเข้าสถานี -อาหารเช้าเดินไปทานที่ Relax 2 มีให้เลือกมากพอควร ไม่มีข้าวสวย แต่มีข้าวต้มขาวทุกวัน อาหารรสชาติดี -มีกาแฟสดอิตาลีให้คนละแก้วต่อวัน -ห้องเตียงคู่ double bed เล็กขนาดหาที่กางกระเป๋าไม่ได้เลย ที่แขวนเสื้อผ้าเป็นราวอยู่บนที่วางชุดชาและกาแฟ แขวนได้แค่ผ้าขนหนูเช็ดหน้า -หากเป็นผู้ที่ใช้รถเข็น ไม่แนะนำที่นี่ เพราะห้องเล็กและไม่มีสิ่งอำนวยความสะดวกในห้องที่เหมาะ -ห้องมีหน้าต่างก็ไม่ใช่จะดี ชั้น 2และ 3 เปิดม่านไปก็จะเจอวิวคน เพราะ รร.ตั้งใจกลางเมือง
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel Relax III วันที่ 26 มี.ค. 2018
Thank you for taking the time to share with us your feedback following your recent stay at Hotel Relax III. Your feedback is highly appreciated and will help us to improve our ability to serve every guest. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

10/10 ดีเลิศ

เที่ยวไปเรื่อย

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมสะดวกต่อการเดินทางอยู่ใกล้สถานีรถไฟไทเป ห้องพักสะอาด พนักงานน่ารัก พูดภาษาอังกฤษคล่อง ข้อเสียคือห้องพักเล็กไปนิด(ห้องคลาสสิค)อาหารเช้าต้องไปกินอีกที่ ตัวเลือกอาหารเช้าน้อยมาก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Hotel Relax III* Loreen Liu วันที่ 27 ก.พ. 2018
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write us feedback. Providing comfy room and decent service are our core value we've been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

8/10 ดี

Bon, BKK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ทำเลดี ใหล้แหล่งชอปปิ้ง เดินทางไปกลับสนามบินสะดวก
ห้องพักสะอาดวิวดี แต่กระจกเงาน้อยไป ไม่มีบานใหญ่ๆไว้ส่องเลย เนื่องจากอยู่ห้องมุม กำแพงของห้องทำเป็นกระจกใสทั้งหมดเลยไม่มีพื้นที่ติดกระจกเงา ส่วนอย่างอื่น ok แล้วครับ
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก Loreen Liu วันที่ 6 มี.ค. 2018
Thank you for taking the time to share with us your feedback following your recent stay at Hotel Relax III. Your feedback is highly appreciated and will help us to improve our ability to serve every guest. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ใกล้สถานีรถไฟฟ้า Taipei Main Station เดินทางสะดวก หาง่าย พนักงานบริการดี
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2017

10/10 ดีเลิศ

Khanobkun, Maha Sarakham,Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice hotel close to main station
nice staff but they checked out very early before 11.30 am checked in late at 3.00 pm.Breakfast ended at 11.00 am.It is really great because I got up late. Hotel near Taiwan National museum.Chiang Kai Check Memmorial.It opposites 7-11
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2017

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เล็กๆ แต่สะอาดดี เดินทางสะดวก
ใกล้taipei main station แรกๆอาจจะงงแต่พอคุ้นแล้วสะดวกมาก รร สะอาดดี เสียอย่างเดียวไม่มีตู้เสื้อผ้า จัดที่แขวนผ้าน้อยมาก
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2017

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรมแรมน่ารัก อยู่ใจกลางเมือง
ห้องแคบ แต่สะอาดใหม่ ใกล้แหล่งช๊อปปิ้ง เดินไปรถไฟฟ้าสะดวก

8/10 ดี

puizaa, bkk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
กลางใจเมือง
ห้องขนาดพอดีใกล้รถไฟฟ้าใต้ดิน ไม่เติมของใช้ในห้องทุกวัน
ห้องมุม
การตอบกลับจาก Jessie วันที่ 3 ก.พ. 2017
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write us feedback and your positive comments in terms of staff service. Providing comfy room and decent service are our core value we’ve been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

J.Titsuda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Location & Service
Location close to Taipei main station. 10 min.walk to hotel, lot of shop, cafe, Service is good even room is a bit small But hotel provided all thing especially Compementary some snack together with Coffee(hotel cafe). Room is very clean but pillow are not so Comfortable. Reception is very helpful because I have problem with air condition and thing in room And they came to see and service very quick.
การตอบกลับจาก Jessie วันที่ 25 ม.ค. 2017
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write us feedback and your positive comments in terms of staff service. Providing comfy room and decent service are our core value we’ve been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

roengarom, bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
Near the train main station and many national food shops in quietly street. Clean bed, floor and bathroom, good English-speaking friendly service and very helpful. Recommend this hotel for travelling in Taipei.

8/10 ดี

Midori

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Jing, Coquitlam

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location is good, very convenient; however, room was so tiny & the bed was squeezed between three walls, we have to climbed back and forth into bed; there’s a tiny little window ( like 1 square meters), feels like a prison’s cell.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you found our location convenient. However, we apologize for any inconvenience caused by the size of the room and the layout of the bed. We understand that this may have impacted your comfort during your stay. It's important to note that the actual room matches the photos provided on our website or other platforms. We appreciate your insights and will take them into consideration as we strive to improve our accommodations for future guests. If you choose to stay with us again, please don't hesitate to let us know your preferences, and we'll do our best to accommodate you better.

10/10 ดีเลิศ

FENG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 27 เม.ย. 2024
We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

8/10 ดี

Philip

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location and staff are nice and helpful. No cleaning services offered but will help change towel daily. Wi-Fi connection is weak and needed to use my 5G service instead.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for your valuable feedback! We are delighted to hear that you were impressed with our convenient location and the friendliness of our staff. We apologize for the weak Wi-Fi connection you experienced. Should you encounter this issue, please feel free to inform our front desk staff, and we will provide a Wi-Fi device to ensure the quality of your connection. We look forward to welcoming you again and providing you with an even better service experience!

8/10 ดี

Nomura

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋の電気が、消したの突然つくこと。消灯したにも関わらずしばらくしてから勝手に突然つく。滞在中数回。
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 22 เม.ย. 2024
この度 ホテルリラックスにご宿泊いただきまして 誠にありがとうございます。 ご不便をおかけして申し訳ございません。お部屋の照明が勝手につく問題について、お客様の滞在中に数回発生したとのこと、誠に申し訳ございませんでした。お部屋にはGoogle音声制御が全面的に導入されており、時折プログラムが誤作動してしまうことがあります。このことが電気の故障を引き起こしている可能性がございます。大変お手数をおかけしますが、問題が解決しない場合は、直ちにフロントデスクまでお知らせいただけますと幸いです。私達は謙虚にあなたの批判を受けて そして改善して、 更にあなたの称賛と支持に感謝する気持ちを心こめて これから 一生懸命 頑張ります。 お客様の次回のが再度ご光臨賜りを期待します

8/10 ดี

Erick, Richmond Hill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good Location, nice customer service. I will definitely stay here again.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to write us feedback. Providing comfy room and decent service are our core value we've been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

8/10 ดี

Fatfat

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
地點方便
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you very much and have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

KIN SANG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you very much and have a wonderful day!

8/10 ดี

Jugdip

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Very convenient. Great staff Small rooms. Dining is offsite
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to write us feedback. Providing comfy room and decent service are our core value we've been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

6/10 พอใช้

YOSHIAKI

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear guest,Thank you very much and have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Yong Hwa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
hotel already printed and prepared for your arrival. free gifts - recycled bag and foldable cup. free tea and snacks provided at the place. quiet and nice
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to write us feedback. Providing comfy room and decent service are our core value we've been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

8/10 ดี

RAWAT

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
便利で綺麗で良かったです
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to write us feedback. Providing comfy room and decent service are our core value we've been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

8/10 ดี

Ching Man

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
今次家庭房間空間感非常好,可以輕鬆打開三個25吋行李箱。酒店裝修應該有一定日子,窗邊入水情況嚴重,建議多加一層防水。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 6 มี.ค. 2024
親愛的貴賓您好: 感謝您選擇下榻旅樂序精品旅館作為您此趟旅程的家,並且留下珍貴的評論。 對您提出的建議已呈報至相關部門進行檢討並嚴格改進! 酒店深表歉意,並希望有機會能再次為您服務,謝謝您!

10/10 ดีเลิศ

Chi Kwong

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
員工態度很好,房間清潔度也不錯,住宿很舒適。 地點10分方便,附近有超級市場,餐廳等等。 唯一挑剔的是,房間內Wi-Fi速度不夠快,如果他人一齊用的時候,速度會變得很慢,甚至斷線。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 19 ก.พ. 2024
感謝您選擇旅樂序精品旅館作為您旅行台北時的住宿飯店。此次能獲得正面的評價肯定,本旅店實感榮幸,未來我們也會秉持著服務的熱忱,希望讓所有入住的旅客都能感受到我們的用心! 關於wifi速度不夠快,造成您們的困擾,我們深感抱歉;前台也另外備有wifi機可以租借使用。希望有機會能再次為您服務。祝福您有美好的每一天!

8/10 ดี

Ching Man

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
旅館近台北車站,地下街出口Z4/Z6出最近,中間亦有升降機方便行李上落。 房間清潔有改善空間,多注意廁所內及床鋪上住客留下的頭髮。浴室應加強清潔,牆身上的水積太多,黑色一斑斑不美觀。 1號房間掛衣設計可以改到牆身上,在茶水位置上掛衣服不方便在同一位置使用電水煲。
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 19 ก.พ. 2024
親愛的貴賓您好,感謝您選擇入住旅樂序,並在此留下寶貴的意見,也分享您的住宿經驗,您的讚賞和建議對我們來說是莫大的肯定也進步的主要因素,針對您提出的建議我們也已呈報至相關部門進行檢討並嚴格改進! 希望有機會能再次為您服務。

8/10 ดี

DUOK-JOON

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
지하철역과 관광지 (시먼딩, 메인역) 가까워서 좋습니다
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to write us feedback. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

8/10 ดี

Laurence, San Francisco

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room while good was a little too small. Storage was two little cubes and so you really have to live out of your suitcase. The front staff was extremely friendly and eager to help which made the stay here good.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to write us feedback. Providing comfy room and decent service are our core value we've been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Joey

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
酒店位置方便,附近很多美食,步行可達西門町及台北車站。
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 12 ก.พ. 2024
感謝您選擇旅樂序精品旅館作為您旅行台北時的住宿飯店。此次能獲得正面的評價肯定,本旅店實感榮幸,未來我們也會秉持著服務的熱忱,希望讓所有入住的旅客都能感受到我們的用心! 衷心期待不久的將來能夠再為您服務,祝福您有美好的每一天!

6/10 พอใช้

allyn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
pros: easy walkable location from train station to hotel and walkable to night markets. Quiet, safe area. Very quiet hotel, simple. cons: tight toilet position(had to sit diagonally so knees wouldn't hit the wall) and the shower and sink had a lot of mold on the caulk.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 21 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us.We apologize for the inconvenience you experienced with the tight toilet position and the presence of mold on the caulk in the shower and sink. Your concerns have been duly noted, and we assure you that we will address these issues promptly to enhance the overall experience for our guests.We value your input, as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing you with a more comfortable and enjoyable stay.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to serving you better in the future.

6/10 พอใช้

Karen

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 21 ม.ค. 2024
Thank you for choosing Hotel Relax. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

4/10 แย่

Kazuyoshi

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear guest,Thank you for choosing to stay with us. We appreciate your feedback and would like to ensure that your experience meets your expectations. We would like to learn more about your stay. Is there anything specific that you encountered during your visit that we should be aware of? Your input is valuable to us, and we are committed to making any necessary improvements to enhance the quality of our services. If you have a moment, could you please share more details about your stay? We are here to address any concerns you may have had and make your future experiences with us more enjoyable.

8/10 ดี

Sing Vi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Strategic location, less than 10minute walk to Taipei Main station and lots of shopping / food places nearby. However, the central location also means that room sizes tend to be on the small side. We didn't like the layout of the room at all (we got the corner one), there was no space for us to open and take things easily from our luggage. Not sure why they put a queen bed instead of a double given the room size. Cleanliness was okay. Staff were professional and allowed us to store our bags before checking in and after checking out. All in all, there are many options in this area so best to research and compare before you make any bookings.
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 14 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We appreciate your detailed comments and are pleased to hear that you found our hotel's location convenient, with easy access to Taipei Main Station and various shopping and dining options nearby.We value your input and will review the room configurations to see if there are opportunities for improvement in maximizing space and enhancing the overall layout.Your suggestion to research and compare options in the area is noted, and we appreciate your recommendation.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an improved experience that exceeds your expectations.

10/10 ดีเลิศ

WILL

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 21 ม.ค. 2024
Thank you for choosing Hotel Relax. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

8/10 ดี

lee

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
교통편도 좋고 깨끗합니다 다음에 오게되면 다시 묵을 생각이 있습니다
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 21 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to write us feedback. Providing comfy room and decent service are our core value we've been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

8/10 ดี

Atsushi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 21 ม.ค. 2024
Thank you for choosing Hotel Relax. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Jeff

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 21 ม.ค. 2024
Thank you for choosing Hotel Relax. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Catherine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 12 ก.พ. 2024
We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

8/10 ดี

TOMOAKI, Niigata-shi Cyuou-ku

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
場所は台北駅から徒歩圏内で抜群。 チェックイン、チェックアウト後もスーツケースを預かってくれるので便利。 窓のある部屋だったので外の景色が見える事も良かったが唯一トイレと繋がっているシャワールームに換気扇が無くシャワー後は部屋中が湿っぽくなるのが残念。 ただ総合的には立地、価格を考えると台湾では確実にオススメ出来るホテルです。 空いていれば次も泊まりたいです。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 12 ก.พ. 2024
この度 ホテルリラックスにご宿泊いただきまして 誠にありがとうございます。 私達は謙虚にあなたの批判を受けて そして改善して、 更にあなたの称賛と支持に感謝する気持ちを心こめて これから 一生懸命 頑張ります。 お客様の次回のが再度ご光臨賜りを期待します.

6/10 พอใช้

Kam Fung

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 21 ม.ค. 2024
Thank you for choosing Hotel Relax. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

2/10 แย่มาก

Chong

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cheat customer by collecting deposit
Where is the deposit refund you have promised when i did my check out? Until now nothing is being refunded to me. Is this the way hotel make extra miney by cheating the customers?
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Thank you for reaching out, and I appreciate your message regarding the concerns about the deposit. I want to clarify that on the day of your checkout, we did cancel the deposit, and no actual charges were made. The amount reflected on the receipt you received at check-in was a pre-authorization, not an actual deduction. This is a common procedure to ensure that your credit card has sufficient funds to cover any potential additional charges.The time it takes for each bank to release pre-authorization amounts may vary, and I recommend checking with your issuing bank for specific details. Typically, this process may take a few business days, depending on the bank's procedures.We want to assure you that we are committed to providing transparent, fair, and high-quality service. If you have any further concerns or questions, please feel free to contact our customer service department, and we'll be more than happy to assist in resolving any issues.Thank you for your understanding and patience.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Thank you for choosing Hotel Relax.We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

6/10 พอใช้

EIKO

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
チェックインの時、日本語が出来る人がいなかったが、2泊した後、掃除を頼んだら、日本語でのホテルの説明の紙をチラッと見せられた。 リラックス5に泊まってた友人はチェックインの時見せられたと言ってた。 ホテルの地図や、路線図が載ってる用紙も、掃除を頼んだ時、西門への行き方を聞いたらくれた。最初から欲しかったし、何泊すれば無料で掃除するとか書いてある紙も印刷してあるものが欲しかった。 そして、3泊だと掃除は無料ではしてくれない。タオルの交換とゴミ捨てだけは、頼めばするということだった。ゴミ箱小さくてすぐいっぱいになって困った また、テレビの目の前に椅子があったり、ベットの両脇は、通れるスペースがなく、ベットの上に乗るしかないし、部屋もとても狭く、スーツケース開くとドア開けられない位で、ハンガーもすごい使いづらい独特もので、なおかつ位置も使いづらいとこにあった。 シャワーも水圧は良く、トイレは紙を流せるタイプでウォシュレットも快適でそこは良かった 場所は、台北駅から近いし周りにコンビニとかも沢山ありよかった。 リラックス5のホテルの部屋を見せてもらったけど、広くて快適そうたった。 現在台北のホテルはとても値段が高いので、仕方ないかという感じ。ホテル内はとても静かだし、場所はとても良かった。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Thank you for sharing your detailed feedback with us regarding your recent stay. We appreciate your valuable insights and would like to address the concerns you raised.Regarding the information provided in Japanese during the cleaning service, we apologize for any confusion. We will work on improving the consistency in providing essential details, such as hotel maps, route information, and any promotional materials, to all guests upon check-in.We acknowledge your feedback about the limitations in room space and furniture placement. We are continuously working on optimizing our room layouts to provide a more comfortable experience for our guests. Your comments about the trash bin size and accessibility will also be taken into consideration for future improvements.We're pleased to hear positive feedback about the shower water pressure, toilet facilities, and the hotel's convenient location. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your recognition of these aspects.We understand your observations about room size and amenities compared to other hotels, and we will use your feedback to explore ways to enhance our offerings.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing an improved and more enjoyable experience.

2/10 แย่มาก

SEONGRYEOL

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Dear valued guest,We appreciate your feedback and noticed that you rated your experience with us a 2. We genuinely care about providing the best service possible and would like to understand more about your specific concerns or areas where we can improve.Could you please share more details about your experience? We would be grateful for any specific feedback you can provide, as it will help us address and enhance our services.Thank you for taking the time to share your thoughts. We value your input and look forward to the opportunity to make improvements based on your feedback.

8/10 ดี

Phu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to write us feedback. Providing comfy room and decent service are our core value we've been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

8/10 ดี

Linda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is very small room
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to write us feedback. Providing comfy room and decent service are our core value we've been working on. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Pui Shan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
房門隔音很好,很寧靜 房內有小零食提供 旅館職員大部分都友善有禮 已再預訂了下一次這旅館的房間
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 19 ก.พ. 2024
感謝您選擇旅樂序精品旅館作為您旅行台北時的住宿飯店。此次能獲得正面的評價肯定,本旅店實感榮幸,未來我們也會秉持著服務的熱忱,希望讓所有入住的旅客都能感受到我們的用心! 衷心期待不久的將來能夠再為您服務,祝福您有美好的每一天!

10/10 ดีเลิศ

Hiroshi

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Relax 3 *Yumi วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Thank you for choosing Hotel Relax.We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thank you very much and have a wonderful day!