สระว่ายน้ำในร่ม, สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว Fairmont Southampton - ทั้งหมดรวม

4.5 out of 5
Fairmont Southampton - ทั้งหมดรวม
101 South Shore Road, Southampton Parish

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 1 จาก 3 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 0 จาก 3 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 2 จาก 3 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 3 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 3 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

Joseph

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Disappointing + forced to pay $44/day tip for maid
I'm a pretty patient and tolerant person and usually a big fan of the Fairmont, but this was probably the most disappointing stay I've ever experienced. The room we got looked nothing like the room I thought I booked online. It was clean but definitely needed an update. Ok so the hotel isn't fully renovated. I get it. I also get that the service might be a little slow since it's offseason, but I didn't expect to wait an hour from the time we put in a lunch order to the time it got delivered (and it was wrong). What I also didn't get was the $44 per day gratuity for housekeeping. I'm not cheap by any means, but really?? Even worse was the attitude we got from the manager when we tried to at least get it removed from our check-in day (since we arrived at 11PM) and weren't even there to require housekeeping. Wouldn't remove it, even for loyal Fairmont customers like us. Extremely disappointing to leave a vacation feeling cheated. I only hope the maids actually get to keep that $44 per room. But you just know they don't. It probably just pays for the photography fee the hotel gets charged to take pictures of rooms that don't exist.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Carole Anne Goulet วันที่ 26 ก.พ. 2020
Dear Mr. Monteverde Thank you very much for your email and for sharing some feedback on your recent stay with us. I am very sorry to hear about your lunch experience and please rest assured that I will follow up with our team accordingly as it is not the level of service we are committed to provide. In regards to the room allocation, our apologies if the room didn't meet your expectations. I can ensure you that you have been assigned in our most renovated rooms with the most preferred south shore view. In regards to the room gratuity, it is a mandatory charges along with the nightly rate for all guests of the Hotel. Those gratuities are given to indeed the room attendant, doorman, bellman and beach & pool attendant. I am glad to share that this amount if entirely given to the colleagues. Mr. Monteverde, if you want to share any further insight or have any question about your recent visit, please do not hesitate to contact me at caroleanne.goulet@fairmont.com. I would be happy to speak with you directly. Sincerely Carole Anne Goulet Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

anna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Awesome hotel and service
We had wonderful time. The staff was top notch and the food was excellent. We did the all inclusive and it was perfect
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Kairah วันที่ 5 ธ.ค. 2019
Thank you anna for this amazing review! We are glad that you had the chance to experience our all inclusive plan. We look forward to having you again.