บาร์ของว่าง

รีวิว โรงแรมสกายสตาร์ แอท เคแอลไอเอ-เคแอลไอเอ2

2 out of 5

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 30 จาก 198 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 75 จาก 198 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 54 จาก 198 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 21 จาก 198 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 18 จาก 198 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Ryan

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Anwar

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

HONG CHUN

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

4/10 แย่

Ola

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 17 พ.ค. 2023
Thanks for your review.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
枕シーツに汗臭さが残っていて、不快でした。 他は値段相応です。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

2/10 แย่มาก

Justin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

6/10 พอใช้

Mohd Azam

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Nice place to stay
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

6/10 พอใช้

Luis, Rosenberg

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

6/10 พอใช้

Adnan

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
can smoking but tiles should be replace and room was smelly
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Yasmin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The price is reasonable, staffs are helpful and friendly and the room is clean and comfortable
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

4/10 แย่

Md Rashid Abdul, Johor Bahru

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Need to have at least cleaner hotel with awesome price though
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

6/10 พอใช้

mohd ridhuan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021

6/10 พอใช้

SHARIFAH NUR SYAMSINA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2020

8/10 ดี

Suresh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

zaira

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

2/10 แย่มาก

Zakir, Portlouis

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
When i got in the receptionist gave US a very bad welcome and was very rude. The room was dirty, the floor sticky, the towels dirty and the kettle God i have no idea what it was used for before. Will never go there again God save me
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

zaira

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

Li-Fen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
房小簡陋,等機過渡還可以
不接受事先預約接機,要機場才能打電話給飯店,要留手機號碼,會叫有配合的車到入境的外面,3號門等,司機到了會打電話給你,所以等的時間多久不一定,附近很荒涼,若不是便宜,我不會住
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

marsita

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

zbigniew

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

4/10 แย่

Kerstin

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Infernot service
Hade beställt transfer till hotellet. Ringde fyra ggr men ingen svarade. Tog taxi och mannen i lobbyn, sa att vi skulle ha ringt!!! Ingen ursäkt fastän den malaysiskt talande taxichauffören förklarade, att vi ringt. Ovänlig otrevlig service!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

Tuomas

Basic minus
Can’t pay with a credit card. That was disapointment.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
shower not functioning too bad and air condition need to be serviced
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

4/10 แย่

Yean Peng

Stay bcos of early flight to avoid jam
noisy when people open and close doors from other rooms. Very limited food selection in this area. Other than location is near to airport and short stay due to flight, other will not be recommended to long stay.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

Subodh

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not so good experience
It was not as near to the Airport as expected. It was around 12 km from KLIA2. During checkin, there was no service personal to show the room, and I was handed over with AC remote, TV remote and room key and ask to self checkin myself. Room was OK size for 1 person, but it was nasty.. Cockroaches running around the room, even 2 roaches entered my bag also when kept open for just 5 mins, There was just a soap pump available in bathroom, no separate soap or shampoo. You have to wash your hand and take bath with same, no additional toiletries. Linens and towel doesn’t look that clean n fresh, Generally hotels are cheap in KL but this didn’t have the service standard for the price. No public transportation near by. Grab also very less scare. Plus points - Air conditioner was fine. There was hot water in shower. Airport drop service was available (additional cost RM 10/15) There was a may be 24 hour (it was open at 11pm and 5am) restaurant behind the Hotel. Will I book it again - No, I may spend night at the airport instead. And yes, there was a spider net near the phone.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only good is the price.
It is very cheap and they has a shuttle from and to the airport. However, the hotel was like a budget accommodation. The services were limited, few flys in the toilets, and the location was not that good walkable to anything
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Dear Guest! Thank you for your nice feedback which is highly appreciated. Looking forward to welcome you again. Your Sky Star Hotel family

8/10 ดี

HeyJoe!

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent resturant 30 feet from front door. Open 24/7
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Dear Mr. Joe! Thank you for your nice feedback which is highly appreciated. Looking forward to welcome you again. Your Sky Star Hotel family

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy to deal with the staff, and near the airport
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
There was nothing really to like or dislike, it was a bed for the one night stopover.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

Sha, Rawang

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Clean, aircond cool & no window at all.. too cold
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Jngn ambil grab dirct dr klia Hotel best wifi laju
toiletries sahaja yang tidak disediakan. yang lain smua mantap tip top. Wifi dia pun super fast kalah hotel 5 bintang. pergi sini jangan tertipu pakai grab/teksi direct dr klia confirm mahal (RM45-RM60). ikut klia transit (tiket dlm RM5), stop kat salak tinggi then ikut grab (total baru RM15-RM20) dr situ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

Joe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Heater doesn’t working
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก jagan วันที่ 18 ก.ย. 2019
Dear Mr. Sim, I sincerely apologies for the inconvenience caused. We will look in to this matter seriously and rest assured this will not happen again. We do hope that we will have the opportunity to serve you again at our hotel.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy access and good reception
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 7 ก.ย. 2019
Dear Guest! Thank you for your nice feedback which is highly appreciated. Looking forward to welcome you again. Your Sky Star Hotel family. .

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก jagans วันที่ 7 ก.ย. 2019
Dear Guest! Thank you for your nice feedback which is highly appreciated. Looking forward to welcome you again. Your Sky Star Hotel family. D

6/10 พอใช้

Eric

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Vicino all'aeroporto KLIA
Vicino (15 minuti) a KLIA (Air Asia ), stanza Ok, pulizia non il massimo. Buona la navetta da e per aeroporto ogni ora.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Kyle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 23 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 23 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel, transport to airport provided with quite cheaper fare.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

Kevin

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Gave up on Service
Communication with guests was really bad. We got a tv remote control with no battery or cover. Internet didn’t work. It is vital for travelers to use the internet. Our room was given to other guests at 1.30am. We were awaken by a banging and door bell ringing by other guests. Also, When we asked about outlet adapter, front office staff said she has an extra one we can use but a transgender (LGBTQ+) sitting watching tv, told her to tell us to buy the adapter next door. When we went next door, it only accepted cash and does not credit card. Hotel had no food vending machines. Neighboring restaurants do not accept credit cards either. I would never recommend this place to anyone.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Jegan วันที่ 18 ส.ค. 2019
Dear Mr. Kevin, I sincerely apologies for the inconvenience caused. We will look in to this matter seriously and rest assured this will not happen again. We do hope that we will have the opportunity to serve you again at our hotel.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
bad servics
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 16 ส.ค. 2019
Dear Gues! Thank you for your nice feedback which is highly appreciated. Looking forward to welcome you again. Your Sky Star Hotel family.

8/10 ดี

Phil, Kuching

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Overall was Okay
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 16 ส.ค. 2019
Dear Mr. Phil,! Thank you for your nice feedback which is highly appreciated. Looking forward to welcome you again. Your Sky Star Hotel family.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 16 ส.ค. 2019
Dear Guest! Thank you for your nice feedback which is highly appreciated. Looking forward to welcome you again. Your Sky Star Hotel family.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 16 ส.ค. 2019
Dear Guest! Thank you for your nice feedback which is highly appreciated. Looking forward to welcome you again. Your Sky Star Hotel family.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I had call for give an information that i late for check in..but the staff just say ok with sleepy voice and not take any information about me..just like that.. im very disspointed about it... tq
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 23 ส.ค. 2019
Dear Guest, I sincerely apologies for the inconvenience caused. We will look in to this matter seriously and rest assured this will not happen again. We do hope that we will have the opportunity to serve you again at our hotel.

6/10 พอใช้

Diana

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
the staff service is not good. the front desk girl that night agak sombong. not really answering question properly. play and watching her phone while answering.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 9 ส.ค. 2019
Dear Ms. Diana, I sincerely apologies for the inconvenience caused. We will look in to this matter seriously and rest assured this will not happen again. We do hope that we will have the opportunity to serve you again at our hotel.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 9 ส.ค. 2019
Dear Guest! Thank you for your nice feedback which is highly appreciated. Looking forward to welcome you again. Your Sky Star Hotel family.

8/10 ดี

Ellie

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like about the transport to klia bcus not too expensive.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 9 ส.ค. 2019
Dear Guest! Thank you for your nice feedback which is highly appreciated. Looking forward to welcome you again. Your Sky Star Hotel family.