ด้านหน้าที่พัก - ตอนเย็น/กลางคืน

รีวิว ชิลล่า สเตย์ มาโป

4 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 493 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 302 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 103 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 60 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 43 จาก 1001 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

JAEWOON

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
駅から近く、部屋は清潔、値段もリーズナブルで、また泊まりたいと思いました。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shilla Stay Mapo วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,We greatly appreciate your remarks about your recent experience at Shilla Stay Mapo. It brings us immense joy to learn that your visit was both memorable and pleasant.Your feedback is a source of motivation for our team, affirming our dedication to excellence in service. Knowing that your experience could help guide others in their choice of accommodation is truly gratifying.We are committed to continually improving our services and environment, striving to make Shilla Stay a place you eagerly return to. Your praise and support are crucial in this journey.We thank you once again for your valuable insights and wish you and your loved ones ongoing health and contentment.Warmly,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

8/10 ดี

bou

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

TADASHI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in was so quick!!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shilla Stay Mapo วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back!Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

4/10 แย่

Andy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was so hot it became unbearable
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shilla Stay Mapo วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Shilla Stay Mapo. We regret to hear about any inconvenience during your stay and sincerely apologize. Your feedback is crucial to us, and we're committed to making significant improvements based on your suggestions.We appreciate your patience and are grateful for the opportunity to have hosted you. We hope to welcome you back, offering an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

Jinhee, seoul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
except parking system, everything was good!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest, Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back! Jake Choi General Manager Shilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

KAZUO

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
非常に良い
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest, Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back! Jake Choi General Manager Shilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

Jung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Yumi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Aiko

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kat

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We loved staying here. It was close to good food, 7/11 was right next door, and it was only a short walk to the subway. It felt safe, clean, and quiet. This was my favorite stay during my whole trip!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shilla Stay Mapo วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back!Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

yong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I did not liked show nosing from next door
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shilla Stay Mapo วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back!Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

2/10 แย่มาก

GUANGRI, koutouku

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 11 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Hiromi

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
よく利用しています。チェックインもスムーズで、部屋も快適です
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shilla Stay Mapo วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back!Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

yuzuki

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
すぐ隣にセブンもあり駅も近く便利です 清掃もとても綺麗でした
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shilla Stay Mapo วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,We greatly appreciate your remarks about your recent experience at Shilla Stay Mapo. It brings us immense joy to learn that your visit was both memorable and pleasant.Your feedback is a source of motivation for our team, affirming our dedication to excellence in service. Knowing that your experience could help guide others in their choice of accommodation is truly gratifying.We are committed to continually improving our services and environment, striving to make Shilla Stay a place you eagerly return to. Your praise and support are crucial in this journey.We thank you once again for your valuable insights and wish you and your loved ones ongoing health and contentment.Warmly,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

Nanami

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
立地
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back!Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

8/10 ดี

Natsumi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
キレイでよかった
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shilla Stay Mapo วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back!Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

Joanna

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The stuff is helpful. The rooms are nice and clean. The cleaning lady is very nice snd helpful. The hotel locations are great.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back!Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

6/10 พอใช้

aya

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shilla Stay Mapo วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Valued CustomerWe would like to express our sincere thanks for your warm concern towards Shilla Stay Mapo.First of all, we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel.We have already forwarded you complaint about it to the concerned team for consideration. They will resolve as soon as possible after looking into your complaint.We are carefully reviewing your comments, and we promise to make further improvements and serve you better.We deeply appreciate your valuable comments again and sincerely wish you and your family good health and peace.Shilla Stay MapoGeneral Manager Jake Choi

8/10 ดี

Megumi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shilla Stay Mapo วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Valued CustomerFirst of all, we would like to express our sincere thanks for your warm comments about Shilla Stay.We are all really happy to hear that you had a memorably good time during your stay with us.The kind comments you left about your experience during your stay will be of great help to those who are planning to use Shilla Stay.As always, your compliments and words of encouragement inspire us to serve you better by making Shilla Stay a more attractive hotel you would like to revisit, as a business hotel bearing the values of Hotel Shilla.We deeply appreciate your valuable comments again and sincerely wish you and your family good health and peace.Shilla Stay MapoGeneral Manager Jake Choi

8/10 ดี

Miki

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Etsuko

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
新羅ステイはリピートですが、5階のどこかの部屋の水道がうるさいのを超えて不快な音が響き、深夜に部屋を交換していただきましたが、変えていただいた12階の部屋は、今度は下水の匂いが部屋まで充満し、不快極まりない一夜を過ごしました。目にしみるくらいの下水の匂いで、もうリピートはありません。
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

TAKAKO

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shilla Stay Mapo วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Valued CustomerWe would like to express our sincere thanks for your warm concern towards Shilla Stay Mapo.First of all, we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel.We have already forwarded you complaint about it to the concerned team for consideration. They will resolve as soon as possible after looking into your complaint.We are carefully reviewing your comments, and we promise to make further improvements and serve you better.We deeply appreciate your valuable comments again and sincerely wish you and your family good health and peace.Shilla Stay MapoGeneral Manager Jake Choi

8/10 ดี

Yuka

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
鏡がバスルームだけだったので部屋の中にもほしかったです。交通の便はとてもよかったのでまた泊まりたいです。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Jake Choi วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Shilla Stay Mapo. We regret to hear about any inconvenience during your stay and sincerely apologize. Your feedback is crucial to us, and we're committed to making significant improvements based on your suggestions.We appreciate your patience and are grateful for the opportunity to have hosted you. We hope to welcome you back, offering an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

SAKURA

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
とても良かったです
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Jake Choi วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,We greatly appreciate your positive remarks about your recent experience at Shilla Stay Mapo. It brings us immense joy to learn that your visit was both memorable and pleasant.Your feedback is a source of motivation for our team, affirming our dedication to excellence in service. Knowing that your experience could help guide others in their choice of accommodation is truly gratifying.We are committed to continually improving our services and environment, striving to make Shilla Stay a place you eagerly return to. Your praise and support are crucial in this journey.We thank you once again for your valuable insights and wish you and your loved ones ongoing health and contentment.Warmly,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

8/10 ดี

Shunichi

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
洗面室の扉が傾いていてちゃんと閉まらないのは困ったが、それ以外は文句なし。 朝食が特に良かった
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Valued Customer, This is Front of Shilla Stay Mapo. First of all, thank you for your stay and interest in our hotel. Though the trip has to be pleasant, we would like to apologize for the inconvenience caused during your stay. We will share the suggestion that you have written with interest internally and make a firm development. Thank you again for your stay and comment, and we will show you an improved appearance if you give us next opportunity to serve you. Thank you.

8/10 ดี

Sang Ho

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location/ limited restaurant in hotel
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Jake Choi วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Shilla Stay Mapo. We regret to hear about any inconvenience during your stay and sincerely apologize. Your feedback is crucial to us, and we're committed to making significant improvements based on your suggestions.We appreciate your patience and are grateful for the opportunity to have hosted you. We hope to welcome you back, offering an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

MIHO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
空港からの移動も行きたいエリアへも、乗り入れている路線が多く、便利。 小雨が降った時も、傘を借りれて助かった
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Jake Choi วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,We greatly appreciate your positive remarks about your recent experience at Shilla Stay Mapo. It brings us immense joy to learn that your visit was both memorable and pleasant.Your feedback is a source of motivation for our team, affirming our dedication to excellence in service. Knowing that your experience could help guide others in their choice of accommodation is truly gratifying.We are committed to continually improving our services and environment, striving to make Shilla Stay a place you eagerly return to. Your praise and support are crucial in this journey.We thank you once again for your valuable insights and wish you and your loved ones ongoing health and contentment.Warmly,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

JUNE YOUNG

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
위치가 편리하고 룸도 사용하기 좋은데 도로변에 있어서 밤에도 소음이 심한게 신경쓰였습니다.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Jake Choi วันที่ 10 มี.ค. 2024
고객님, 안녕하십니까신라스테이 마포에 보내주시는 따뜻한 관심과 애정에 깊이 감사드립니다. 고객님께서 주신 의견은 세심히 검토하여 서비스 개선에 적극 반영하겠습니다. 앞으로도 더 나은 서비스를 제공하기 위해 노력할 것을 약속드립니다.고객님의 소중한 시간을 할애하여 작성해 주신 의견은 향후 신라스테이 마포를 이용하실 다른 고객님들께도 큰 도움이 될 것입니다.다시 한번 귀중한 의견 주셔서 감사드리며, 고객님과 가족분들의 건강과 안녕을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

8/10 ดี

Kazuyuki, Nagoya-shi, Chikusa-ku

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
古い(出来てから長い)からか、ソファーやクッションの評価が低い。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Jake Choi วันที่ 10 มี.ค. 2024
Thank you for choosing Shilla Stay Mapo. We regret to hear about any inconvenience during your stay and sincerely apologize. Your feedback is crucial to us, and we're committed to making significant improvements based on your suggestions.We appreciate your patience and are grateful for the opportunity to have hosted you. We hope to welcome you back, offering an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

Kazuki

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
空港からのアクセスもよく、地下鉄の2つの駅にも近く、セブンイレブンがホテルのすぐ横にあり、とても便利でした。朝食付きのプランでしたが、朝食もとても美味しくて満足です。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Jake Choi วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,We greatly appreciate your positive remarks about your recent experience at Shilla Stay Mapo. It brings us immense joy to learn that your visit was both memorable and pleasant.Your feedback is a source of motivation for our team, affirming our dedication to excellence in service. Knowing that your experience could help guide others in their choice of accommodation is truly gratifying.We are committed to continually improving our services and environment, striving to make Shilla Stay a place you eagerly return to. Your praise and support are crucial in this journey.We thank you once again for your valuable insights and wish you and your loved ones ongoing health and contentment.Warmly,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

6/10 พอใช้

Takahashi

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
1.ベッド脇テーブル下に埃が溜まっていて、他の滞在者の靴下片方が置き去り。 2.シーツにシミ 客層は悪くないので女性1人でも安心。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Jake Choi วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Shilla Stay Mapo. We regret to hear about any inconvenience during your stay and sincerely apologize. Your feedback is crucial to us, and we're committed to making significant improvements based on your suggestions.We appreciate your patience and are grateful for the opportunity to have hosted you. We hope to welcome you back, offering an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

2/10 แย่มาก

RAN

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
지저분해요
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님, 안녕하십니까신라스테이 마포에 보내주시는 따뜻한 관심과 애정에 깊이 감사드립니다. 고객님께서 주신 의견은 세심히 검토하여 서비스 개선에 적극 반영하겠습니다.고객님의 소중한 시간을 할애하여 작성해 주신 의견은 향후 신라스테이 마포를 이용하실 다른 고객님들께도 큰 도움이 될 것입니다.다시 한번 귀중한 의견 주셔서 감사드리며, 고객님과 가족분들의 건강과 안녕을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

10/10 ดีเลิศ

JEONGHWAN

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

8/10 ดี

REIKO

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
清潔でした
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Jake Choi วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,We greatly appreciate your positive remarks about your recent experience at Shilla Stay Mapo. It brings us immense joy to learn that your visit was both memorable and pleasant.Your feedback is a source of motivation for our team, affirming our dedication to excellence in service. Knowing that your experience could help guide others in their choice of accommodation is truly gratifying.We are committed to continually improving our services and environment, striving to make Shilla Stay a place you eagerly return to. Your praise and support are crucial in this journey.We thank you once again for your valuable insights and wish you and your loved ones ongoing health and contentment.Warmly,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

hyungeun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

10/10 ดีเลิศ

jonghyuk

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

8/10 ดี

KYUNGHEE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

10/10 ดีเลิศ

JONG KYU

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 12 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

6/10 พอใช้

Hikari

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
隣の部屋のシャワーの音、椅子を引いた音、騒音が気になりました。トイレの流れとシャワーの水圧が弱かったです… 部屋は清潔でスタッフの方も親切でした。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Jake Choi วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Shilla Stay Mapo. We regret to hear about any inconvenience during your stay and sincerely apologize. Your feedback is crucial to us, and we're committed to making significant improvements based on your suggestions.We appreciate your patience and are grateful for the opportunity to have hosted you. We hope to welcome you back, offering an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

RYUSEI

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

6/10 พอใช้

Tomomi

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

4/10 แย่

SANG SOON

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

10/10 ดีเลิศ

??

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
호텔 이용은 처음이였는데 직원들분들이 편하게 대해주셔서 정말 좋았습니다. 다만 아쉬운게 있다면 면도기가 없었던 게 아쉬웠어요ㅠ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก 최준혁 총지배인 วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님, 안녕하십니까신라스테이 마포에 보내주시는 따뜻한 관심과 애정에 깊이 감사드립니다. 고객님께서 주신 의견은 세심히 검토하여 서비스 개선에 적극 반영하겠습니다. 고객님의 소중한 시간을 할애하여 작성해 주신 의견은 향후 신라스테이 마포를 이용하실 다른 고객님들께도 큰 도움이 될 것입니다.다시 한번 귀중한 의견 주셔서 감사드리며, 고객님과 가족분들의 건강과 안녕을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

10/10 ดีเลิศ

Chang Sun

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

10/10 ดีเลิศ

Kyung Suk, Seoul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall, Shilla Stay is an excellent hotel. The hotel staff was professional and kind, and the cleaning staff did an excellent job. One glitch was that the coffee machine in the Cafe didn't work correctly. When I pushed latte, it only produced milk, and when I pushed americano, it made somewhat poor-quality coffee. Coffee is essential for me to start my day so that it could have been more manageable. The cleaning staff in the Cafe sometimes cleaned the table too fast, so when I returned to my table shortly after, all my food was gone.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Jake Choi วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Shilla Stay Mapo. We regret to hear about any inconvenience during your stay and sincerely apologize. Your feedback is crucial to us, and we're committed to making significant improvements based on your suggestions.We appreciate your patience and are grateful for the opportunity to have hosted you. We hope to welcome you back, offering an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 ดีเลิศ

Jaewoo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

6/10 พอใช้

SIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPO วันที่ 15 มี.ค. 2024
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

8/10 ดี

??

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024