3 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว Royal Decameron Los Cabos All Inclusive Resort

3.5 out of 5
Royal Decameron Los Cabos All Inclusive Resort
Boulevard Malecon S/N, San José del Cabo, BCS

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 362 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 311 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 181 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 81 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 69 จาก 1004 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

NOE EFRAIN

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
En el único restaurante que estuvo abierto de los 3 que tienen (por motivos de remodelación) se quedaron sin alimentos, es decir, el all inclusive no es tipo bufet, fue a la carta (la comida deliciosa) pero hubo platillos que no alcanzamos porque se terminaron. El personal excelente !!
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 21 พ.ค. 2024
Estimado Noe, Muchas gracias por tomarse el tiempo de calificar a nuestro hotel, lamentamos nuestros servicios no hayan podido cumplir con sus expectativas, seguiremos trabajando duro para mejorar en todas nuestras áreas de oportunidad. Respecto a los comentarios sobre nuestro servicio de alimentos, extendemos una sincera disculpa por los inconvenientes, tomaremos en cuenta su punto de vista y lo discutiremos con nuestros departamentos con el propósito de adelantar las soluciones para corregir este tipo de molestias. Esperamos poder darle la bienvenida nuevamente pronto, siempre será un placer para nosotros.

6/10 พอใช้

ericka

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Was ok
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 21 พ.ค. 2024
Allow me to greatly thank you for your preference in choosing us to host your most recent vacation. We are beyond delighted to hear you felt good throughout your stay.We remain at your service and we truly hope you will grant us the opportunity to welcome you again.

4/10 แย่

VINEETA

เดินทางกับคู่รัก
Very disappointed. It should’ve been disclosed during the booking that the hotel’s amenities are limited due to closures of restaurants and buffets. You are selling it as an all inclusive package which is not correct. Please disclose to potential buyers…the true state of the hotel rather than falsely advertising and charging customers full price for something that’s not deliverable! Customers should be refunded for your failure to disclose the compromised and limited availability of amenities as advertised. The front desk didn’t even say if restaurants closures!!!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 21 พ.ค. 2024
Dear Vineeta, thank you for sharing your experience at Decameron Los Cabos. We are sorry to hear about the issues you encountered during your stay. Your feedback is valuable to us and we will address these concerns with the hotel management to improve our service. We hope to have the opportunity to better serve you in the future. Thank you for your review.

6/10 พอใช้

Roberto Ivan Estrada

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No me gusto la comida son pocos restaurantes puesto que uno duro mas tiempo cerrado qje abierto, estancia 5 dias y solo 1 estuvieron abiertos los 2, la comida no tenia mucha variedad y en algunas ocasiones sabor
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 21 พ.ค. 2024
Estimado Roberto,Reciba un cordial saludo del hotel Decameron Los Cabos, agradecemos que haya dedicado tiempo para transmitirnos la experiencia durante su estadía.Respecto a los comentarios sobre nuestro servicio de alimentos y bebidas, extendemos una sincera disculpa por no cumplir con sus expectativas, tomaremos en cuenta su punto de vista y lo discutiremos con nuestros departamentos con el propósito de adelantar las soluciones para corregir este tipo de molestias. Finalmente, esperamos verlo pronto de vuelta en este destino para seguir compartiendo experiencias inolvidables.

8/10 ดี

FLOR

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Steven N

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The resort should have provided shuttle services with what paid to book on Expedia. Tge resort only two restaurants to eat, and lack no swimable ocean made unfortunate. Lack of tv channels to watch, and 45 minute ride into Cabo to pay for. Needless say I wasnt thrilled with resort the service was great, and resort was disappointing.
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 21 พ.ค. 2024
We appreciate this opportunity to learn more about your stay. We are very disappointed to read that your experience was anything less than exceptional. We are pleased to know you received excellent service from our staff. This is proof of our commitment to your satisfaction as our guest, please be assured that your feedback has been shared, and we will take corrective actions in the areas that we need to improve.Thank you again for your review and your feedback, we hope to be honored with your visit once again soon.

10/10 ดีเลิศ

Jesus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente lugar
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 21 พ.ค. 2024
Agradecemos mucho su opinión, nos da muchísimo gusto el leer que su estancia con nosotros fue cálida y placentera.Esperamos poder darle la bienvenida nuevamente pronto, siempre será un placer para nosotros.

2/10 แย่มาก

Nicolle Taylor

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The buffet wasn’t open, pool closed and when my flight was delayed wouldn’t let us stay on property unless we paid staff x amount wasn’t very accommodating
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 17 พ.ค. 2024
Thank you, Nicolle, for sharing your experience at Decameron Los Cabos. We appreciate your feedback. We will take note about your concerns, We apologize for the problems caused by the closure of the buffet restaurant and one of our 3 swimming pools for remodeling on your last day.Kind regards and have a nice day.

6/10 พอใช้

Judith, Chandler

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

shabnam, North Vancouver

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel has potential, but it's in dire need of a renovation and upgrade. While the staff are friendly, the amenities are outdated, especially the towels which are worn out. The food options also lack variety, which could be improved to enhance the overall experience.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear ShabnamWe are happy to learn your stay at our beautiful resort was enjoyable. We are proud to read our team delivered excellent service and pampered you; we always strive to make your stay memorable. We appreciate your very specific feedback and will make sure to check this out with the related areas in order to make the necessary improvements, the idea is to provide a healthy environment for all the guest and keep a balance between all our guests necessities.Best Regards

2/10 แย่มาก

Jacqueline Bernadette, Los Angeles

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This resort outside it very clean and well maintained. The rooms are old and outdated. The smell of sewage is strong from the bathroom area and no hand towels. The food is horrible, tasteless and not hot. Nothing seems to be freshly cooked except for the omelet and the fish ceviche. Elizabeth from the restaurant was very attentive and Morse is fantastic with the guest interactions and entertainment, she always had a warm smile and greets everyone very well. The guy at the front desk almost rip us off when we asked for assistance for a taxi cab to downtown his price when from $60 to $50. You are better off using an Uber and if you were as lucky as us, we used the same Uber driver for several trips including back to the airport for $25.00 for 4 people. The nightly entertainment was another disappointment. Nothing special for mother's day weekend. I would not recommend this resort. Future guest, please read the negative reviews because it is very true! Any other review probably were from guest that stayed for free or written by the staff.
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 14 พ.ค. 2024
Thank you for your feedback on Royal Decameron Los Cabos. We appreciate your detailed review and will make sure to take your comments into consideration for future improvements. We are glad to hear that Elizabeth and Morse provided great service during your stay. We apologize for the issues you encountered and will address them with the respective departments. We value your input and hope we can better serve you in the future. Thank you for sharing your experience.

6/10 พอใช้

Biyikka

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 14 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to give us your feedback and for expressing your concerns. We are committed to provide excellent quality of our products and services to our guests and for this reason we are very sorry to learn that you have left our hotel thinking otherwise.We would like to have been informed about your inconveniences during your stay so we could have helped you to enjoy your time at our hotel.

10/10 ดีเลิศ

Karina

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Me encantó la amabilidad y el servicio del personal, desde tenders, meseros, animadores, todo super bien.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 7 พ.ค. 2024
¡Gracias por compartir tu experiencia en el hotel Royal Decameron Los Cabos, Karina! Es genial saber que el personal fue amable y brindó un servicio excepcional durante tu estadía. ¡Esperamos verte nuevamente pronto!

8/10 ดี

Gerson Jr Maldonado

เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 4 พ.ค. 2024
On behalf of The Royal Decameron Los Cabos, we thank you for rate us! we are happy about your score that let us know you enjoyed your visit.We hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

doward

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was super friendly and accommodating would definitely go back
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Doward!Allow me to greatly thank you for your preference in choosing us to host your most recent vacation. We are beyond delighted to hear you felt pampered throughout your stay. We are truly thankful for the compliments towards our staff, we are sure they will be pleased to know how much their work is appreciated.We are looking forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

samuel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Me encanto la Comida, el lugar, su personal en verdad, no necesitas grandes estructuras para que los lugares sean de primera
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 13 พ.ค. 2024
¡Gracias por compartir tu experiencia, Samuel! Es genial saber que disfrutaste de la comida, el lugar y el personal del Royal Decameron Los Cabos. Sin duda, a veces la sencillez y la calidad son suficientes para hacer de un lugar algo especial. Esperamos poder dar la bienvenida pronto de nuevo. ¡Que tengas un excelente día!

10/10 ดีเลิศ

sharon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 4 พ.ค. 2024
Hi Sharon! Thank you for sharing your positive experience at Royal Decameron Los Cabos!

8/10 ดี

Hayden Regis

เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Carlos

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
room need more Maintenace
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hi Carlos! Thank you for sharing your feedback, Carlos. We will address the maintenance issues with the room at Royal Decameron Los Cabos promptly to improve the guest experience. Your comments are valuable to us.

8/10 ดี

Gary, ninilchik

เดินทางกับครอบครัว
To many stairs. Not handicap friendly.
เข้าพัก 9 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hi Gary! Thank you for your feedback, Gary. We apologize for the inconvenience caused by the number of stairs. We will take your comments into consideration to provide a more inclusive environment for all guests. We hope you enjoyed your stay at Royal Decameron Los Cabos.

4/10 แย่

Colin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 10 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 30 เม.ย. 2024
Hi Colin! Thank you for taking the time to give us your feedback.We are committed to provide excellent quality of our products and services to our guests and for this reason we are very sorry to learn that you have left our hotel thinking otherwise.It was a pleasure to have you, All our team will be waiting for you to come back in a new opportunity.

10/10 ดีเลิศ

Kaija

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good quality for the price. Great place to hang out. Beach access with a volleyball net, pool volleyball, daily water aerobics, and swim up bars.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 30 เม.ย. 2024
Thank you for your review, Kaija, on Royal Decameron Los Cabos. We're glad you found the stay relaxing with friendly staff and enjoyed the pools, activities, and bars. We are grateful for your visit and look forward to welcoming you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Daniela

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bonito hotel, la playa muy linda. Hay varias albercas y bares a donde ir.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 30 เม.ย. 2024
¡Hola Daniela! Agradecemos mucho su opinión, nos da muchísimo gusto el leer que su estancia E fue agradable, cálida y placentera. Esperamos que no se la última vez que nos dé la oportunidad de formar parte de sus vacaciones.

8/10 ดี

Sukhdev Singh

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Douglas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and friendly resort. Would have liked to see a regular game of beach volleyball organized by the entertainment staff each day.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Douglas,We are happy to learn your stay at our beautiful resort was enjoyable. We are proud to read our team delivered excellent service. We are grateful for your visit and look forward to welcoming you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Curtis

เข้าพัก 8 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 15 พ.ค. 2024
On behalf of The Royal Decameron Los Cabos, we thank you for rate us; we are happy about your score that let us know you enjoyed your visit.We are looking forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Emma

เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Emma,Thank you so much for taking the time to rate us.We are looking forward to your next visit!

8/10 ดี

Josiah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room and service were excellent , WiFi really didn’t work for me , sad thing u can’t swim on the beach but either than that everything was great !
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 25 เม.ย. 2024
Hi Josiah! We are glad that your overall experience was really positive and that you were able to enjoy many aspects of our property and our service, please be assured that your feedback has been shared, and we will take corrective actions in the areas that we need to improve.Thank you again for your review and your feedback, we hope to be honored with your visit once again soon.

8/10 ดี

Lizbeth

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El servicio es excelente, el personal es muy amable y siempre atento. Lo único que mejoraría es el show que tienen a las 9pm, a mi parecer dura muy poco, es un promedio de 40 min, ya empiezas a ambientarte y te lo quitan. Yo considero que 2 horas son razonables para pasar un rato agradable
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 26 เม.ย. 2024
Estimada Lizbeth,Muchas gracias por tomarte el tiempo de darnos a conocer tu opinión, para nosotros en Royal Decameron todos los comentarios y puntos de vista de nuestros huéspedes son tomados en cuenta y considerados como una oportunidad de mejorar.Nos da gusto saber que disfrutaste de las atenciones del staff. Tus comentarios ya están siendo analizados y puestos a consideración.¡Espero que nos des la oportunidad en un futuro de tenerte de regreso y puedas comprobar cómo es que vamos mejorando día a día, saludos!

10/10 ดีเลิศ

Ernesto Alonso Ramírez

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente servicio del Personal
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 26 เม.ย. 2024
Estimado ErnestoDe parte del equipo de Royal Decameron Los Cabos, queremos agradecer el tiempo que tomo para escribir esta reseña, para nosotros es muy importante su opinión y reconocimiento a nuestros colaboradores ya que nos motiva a seguir mejorando.Nos da mucho gusto que haya pasado unas excelentes vacaciones en nuestras instalaciones y esperemos tenerla de vuelta pronto.Saludos y excelente día.

2/10 แย่มาก

Sofiya

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Wouldn’t stay here again . You feel like ur at a retirement home with bad food
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Sofiya,Thank you for your comment, your opinion it's very important to us at Royal Decameron Los Cabos.We are sorry to read that we didn't fulfill your expectations and be certain that we are analyzing your feedback to improve our service.We will be more than pleased to have you back at our resort in a near future and try to change your impression about us.Best regards

10/10 ดีเลิศ

Theresa

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My friends and I just returned home from this hotel and are already looking forward to going back. It’s not the Hyatt or the Hilton…lower your expectations, enjoy the value and have a great holiday. Staff are so friendly (especially Beatriz at the buffet) weather was stellar and we met some great people.
เข้าพัก 9 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Theresa! Thank you for sharing your magnificent comments and perceptions with us, we are grateful to read that our service was outstanding, every day our magnificent collaborators work constantly to reach our finest goal, to surpass every guest's expectation.We are looking forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Susan, SIOUX FALLS

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet, laid back atmosphere. We never had to vie for chairs on beach or pool areas. The staff - amazing and so attentive. There was entertainment every night and the food was delicious. The property is lovely and so clean. The only suggestion, because it is an older property, would be some updates to better lighting in room bathroom.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Susan,Thank you so much for taking the time to leave us a comment.We appreciate your very specific feedback and will make sure to check this out with the related areas in order to make the necessary improvements, the idea is to provide a healthy environment for all the guest and keep a balance between all our guests necessities.We hope for you to give us another opportunity and come back.Have an amazing day.

10/10 ดีเลิศ

Paula Del

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Los shows no son tan buenos y los animadores en la alberca son un poco incómodos.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 26 เม.ย. 2024
Estimada Paula,Antes que nada a nombre del hotel Royal Decameron Los Cabos queremos agradecer el tiempo y dedicación que se dio para escribir su reseña, sin duda estos comentarios son de mucha ayuda para todo nuestro equipo, reforzaremos y nos esforzaremos en cantidades extraordinarias y que su tiempo haya sido valioso y bien remunerado.Si en alguna próxima ocasión decidiera volver a usar nuestras instalaciones no dude en contactarnos, guestservice.loscabos@decameron.com

10/10 ดีเลิศ

Jaime

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Great People / Service
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Jaime! Thank you for sharing your magnificent comments and perceptions with us.We are looking forward to your next visit!

8/10 ดี

Angel

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Angel,Thank you so much for taking the time to rate us.We are looking forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Isaura

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Gracias Cristian por la excelente clase de YOGA. El hotel es bonito. El mar hermoso. Es muy relajante. Y, al equipo de entrenamiento; me gustó que hay música por las noches. The staff is hardworking. For Breakfast, our server was Lino. Beatriz was a really nice person who introduced herself to us. For dinner, our server was Ernesto. Breakfast at the buffet: The omelet was delicious, but I got it when the line was short. I liked their fruit selection. Lunch: We would eat at the Luna restaurant by the beach. Our kids ordered French fries. I don’t recommend the pizza. The cheese, sauce and pepperoni is different. I recommend their chicken vegetable soup, Mediterranean poke bowl, ceviche, the chicken enrollado (Chicken wrap), and their tostadas de tinga. Dinner buffet: I loved all their soups. I liked their small but delicious desserts because it’s hard to make room for dessert. Tuesday: Mexican food. I liked their refried beans. Wednesday: Asian food. I liked their grilled chicken and fried rice. Thursday: Italian food. I was not a fan of their pasta, but I liked the Cesar salad and sides. Friday: Sea food day, and we loved it all. Entertainment: I liked their Selena show by Queens Cabo and Rock band. Nice pools. Rooms are not the most renovated, but we requested a large bed, and it was comfortable. Nice view of the stars.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Isaura,On behalf of The Royal Decameron Los Cabos, we thank you for taking the time to leave us a comment, we are happy to know that you enjoyed your visit and attentions.Those mentioned staff members will be receiving the recognition they deserve, your positive words about our service are well appreciated.It was a pleasure to have you,All our team will be waiting for you to come back in a new opportunity.Have a wonderful day,The Royal Decameron Los Cabos Team.

10/10 ดีเลิศ

Alvimar, CDMX

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Me gustaron las instalaciones y tuvimos excelente atención desde que llegamos. Está a orilla de playa, pero en esta zona de San José no se puede entrar a la playa por el oleaje, hay 2 albercas y 1 solo adultos para disfrutar el día.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 19 เม.ย. 2024
Estimado Alvimar,Nos da mucho gusto saber que su reciente estancia en Royal Decameron Los Cabos fue extraordinaria. Estamos encantados de escuchar que tuvo una grata experiencia y que disfruto de nuestras instalaciones, pero lo más importante, de nuestra gente que excede día tras día las expectativas de nuestros estimados huéspedes. Esperamos tener el placer de recibirlo de nueva cuenta en esta su casa Royal Decameron Los Cabos.Sinceramente,Cecilia ArreolaGerente de Servicio al Huésped

2/10 แย่มาก

Monica, van nuys

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 7 พ.ค. 2024
Hi Monica! Thank you for leave us your opinion, we are sorry to see that we didn't fulfill your expectations.We will be more than pleased to have you back at our resort in a near future and try to change your impression about us.

10/10 ดีเลิศ

Bianca

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was super friendly!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Hi Bianca! Thank you for sharing your magnificent comments and perceptions with us.We are looking forward to your next visit!

8/10 ดี

Raveen Wing

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Raveen,Thank you so much for taking the time to rate us.We are looking forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Francisco Javier

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect place to spend the weekend with the family.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Francisco, We are happy to learn your stay at our beautiful resort was enjoyable. We are proud to read our team delivered excellent service and pampered you; we always strive to make your stay memorable. We are looking forward to welcome you back!

10/10 ดีเลิศ

Victor

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very relaxing. Staff were extremely nice and very welcoming.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Hi Victor! Thank you for sharing your magnificent comments and perceptions with us, we are grateful to read that our service was outstanding, every day our magnificent collaborators work constantly to reach our finest goal, to surpass every guest's expectation.We are looking forward to your next visit!

8/10 ดี

Kathrine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My daughter and I just came back and enjoyed the resort ; very quiet and lots of nice people staying there! The buffet was ok ; breakfast was good but lunch and supper dishes could of been warmer ! Our housekeeper Ester was amazing! The resort was very clean !!
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for your review, Kathrine, on Royal Decameron Los Cabos. We're glad you found the stay relaxing with friendly staff and enjoyed our facilities. Your feedback on lunch is duly noted. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon!

6/10 พอใช้

Bernandita, Dawson Creek

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
What i like about this property is the convenience around the property!.You can just walk to the mall,grocery shopping and lots of corner stores around!..What I don’t like inside the property is our room,the sink is clogged,the fridge wasn’t working,the people stayed above us were up all night making so much noise, arguing,so we end up changing room and this time we got the top floor room and much quieter!.The food wasn’t that great!.But I liked the margarita de mango drinks!😊
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Bernandita, thank you for sharing your positive experience at Royal Decameron Los Cabos! It sounds like you had a wonderful time enjoying!I also want to thank you for mentioning those moments when you did not feel completely happy or satisfied. I understand that these small details can outweigh your experience. Allow me to let you know your kind feedback allows us to enhance to reach our primary goal, your satisfaction. We are grateful for your visit and look forward to welcoming you again soon.

10/10 ดีเลิศ

francisco eduardo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Francisco,Allow us to greatly thank you for visiting us at Royal Decameron Los Cabos and for taking the time to share your kind review.we are looking forward for your next visit.

6/10 พอใช้

ROBERT, Lakeland

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Robert,Thank you so much for taking the time to rate us.We are looking forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Leslie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was an amazing experience. We saw hump back whales, sea lions, an eclipse. The staff, especially Jose bulman, Manuel, Juan, Jesus, Karina, Mr diaz, I could keep listing names. They made us feel like family. Anything we wanted they would help. This was the best Vacation have ever been on Will be back as soon as possible. The rooms were cleaned daily. The food was exceptional. The buffet was delicious and the restaurant Luna was exceptional. If you want a wonderful time for couples or families go to royal decameron
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Lesli,Thank you for sharing your taking the time to let us know about your last stay with us, by your rating we noticed you enjoyed your time with us, we are grateful to read that our service was outstanding, every day our magnificent collaborators work constantly to reach our finest goal, to surpass every guest's expectation.We are looking forward to your next visit!

6/10 พอใช้

Matthew Sigfred

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Office วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Matthew,Thank you so much for taking the time to rate us.We are looking forward to your next visit!

2/10 แย่มาก

Emlyn

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible property
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
Hello Emily,Your opinion it's very important to us at Royal Decameron Los Cabos.We are sorry to read that we didn't fulfill your expectations and be certain that we are analyzing your feedback to improve our service. We would like to have been informed about your inconveniences during your stay so we could have helped you to enjoy your time at our hotel.We will be more than pleased to have you back at our resort in a near future and try to change your impression about us.