ภายใน

รีวิว คลาสสิค คามิโอ โฮเด็ลแอนด์เซอร์วิสอพาร์ทเมนท์ ระยอง

4 out of 5
คลาสสิค คามิโอ โฮเด็ลแอนด์เซอร์วิสอพาร์ทเมนท์ ระยอง
11 ซ.6 ถ.ราษฎร์บำรุง, ต.เนินพระ, ระยอง, ระยอง

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 42 จาก 80 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 26 จาก 80 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 8 จาก 80 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 80 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 80 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Vattanaroj

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the place and come back many times
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Classic Kameo Rayong Management วันที่ 31 พ.ค. 2023
Dear VattanarojThank you for sending us your views on your visit to Classic Kameo Rayong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Classic Kameo Rayong Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Jiradet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Online Team วันที่ 4 มิ.ย. 2018
Thank you for 5 out of 5 review of your visit to Classic Kameo Hotel, Rayong. Yours sincerely, The Management of Classic Kameo Rayong At Cape and Kantary Hotels, we actively support SOS Children’s Villages and the TSPCA.. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin in our restaurants and we also stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commercial or

8/10 ดี

Prawit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Online Team วันที่ 22 พ.ค. 2018
Thank you for your 4 out of 5 review regarding your stay at Classic Kameo Hotel, Rayong. Maybe you will visit us again? Yours sincerely, The Management of Classic Kameo Rayong. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.

10/10 ดีเลิศ

Sudthapha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การบริการดีห้องพักสะอาด พนักงานต้อนรับสุภาพเรียบร้อย

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

Kallayarat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

Wachara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

Thai & Korean, Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมสวย ห้องพักหรู พนักงานบริการเยี่ยมจนถึง รปภ.
อาหารเช้าแบบบุฟเฟ่ต์ พอทานได้ไม่ถึงกับแย่ แม่บ้านลืมเติมน้ำดื่มทุกวันต้องคอยแจ้ง อินเทอร์เน็ตมีค่าบริการ 150 บาท / 24 ชม. ล็อบบี้ไวไฟฟรี รายละเอียดของห้องพัก เกินความเป็นจริง ห้องดีลักไม่มีอ่างอาบน้ำ และไม่มีเครื่องซักผ้า/อบผ้า อย่างที่เอ็กซพีเดียแจ้งไว้ ก่อนจองกรุณาสอบถามทางโรงก่อน

10/10 ดีเลิศ

Daejung

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
조용하고 청결합니다.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

YUNHO

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
라용출장시 항상 이용합니다. 깨끗하고 직원들이 친절합니다.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

2/10 แย่มาก

DONGJUN

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

Koichi

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

EIJI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Classic Kameo hotell 2019
Ett mycket fint hotell. Bara positivt att säga om hotellet. Bra service, fina rum, bra mat. Rekommenderas varmt.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
근처 편의점, 식당이 있으나 다양하진 않지만 큰 불편은 없었습니다. 전반적으로는 가성비 좋은 곳이라 볼 수 있겠습니다.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019

6/10 พอใช้

Chen-Ying

Bad service when check out, the ladies are not good at communicating.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Classic Kameo Rayong Management วันที่ 21 พ.ค. 2019
Dear Chen-Ying, Thank you for your comments and observations on your visit to Classic Kameo Rayong We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Classic Kameo Rayong Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
좋아요
라용에서 추천해줄만한 호텔임
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

Melvyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel with good overall cleanliness, comfort and service. A good number of dining options just across the road within walking distance, including a fantastic German restaurant
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Classic Kameo Rayong Management วันที่ 22 มี.ค. 2019
Dear Melvyn, Thank you for your appreciative and informative review of your stay at Classic Kameo Hotel, Rayong. We hope to see you again in the future. Sincerely yours, Classic Kameo Rayong Management

6/10 พอใช้

kung

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
had to change rm due to not what we booked. booked with bathtub and king bed but put in with no bath tub and a twin bed. Booking was not recognized upon arrival. Kettle in room broken.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Classic Kameo Rayong Management วันที่ 1 เม.ย. 2019
Dear Kung, Thank you for your comments and observations on your visit to Classic Kameo Rayong. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Classic Kameo Rayong Management

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
部屋も清潔に清掃されており心地よい
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก クラシックカメオホテルラヨーン マネージメント วันที่ 4 ก.พ. 2019
この度はクラシックカメオホテルラヨーンをご利用頂き、誠にありがとうございます。快適にご滞在頂けたようで、大変嬉しく思います。またラヨーンへお越しの際はぜひお立ち寄りくださいませ。スタッフ一同楽しみにお待ちしております。この度はご感想をお寄せ頂き、誠にありがとうございました。 クラシックカメオホテルラヨーン マネージメント

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel with spacious room and located in the the city so it’s easy to explore the city
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Classic Kameo Rayong Management วันที่ 3 ม.ค. 2019
Thank you for sending us your views on your visit to Classic Kameo Rayong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Classic Kameo Rayong Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Online Team วันที่ 8 ส.ค. 2018
Thank you for you 4 out of 5. Yours sincerely, The Management of Classic Kameo Rayong. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.

4/10 แย่

Wen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
不推
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Classic Kameo Hotel Rayong酒店管理层 วันที่ 29 มิ.ย. 2018
亲爱的客户, 您好,感谢您在百忙之中抽空点评,对于您在入住期间遇到的问题,我们非常抱歉,我们会进行整改,并继续提升酒店服务质量,让游客享受最好的入住体验,感谢您选择入住Classic Kameo Hotel Rayong酒店,希望有机会继续为您服务! Classic Kameo Hotel Rayong酒店管理层 谨启

8/10 ดี

Anchalee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Online Team วันที่ 21 มิ.ย. 2018
Thank you for your 4 out of 5 review regarding your recent stay with us at Classic Kameo Hotel, Rayong. Yours sincerely, The Management of Classic Kameo Rayong. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment

10/10 ดีเลิศ

YJ Kim, Korea

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice hotel for business trip
Strongly recommend
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2017
Dear YJ Kim, Thank you for taking the time to send your very kind recommendation. We look forward to welcoming you back in the future. At Cape and Kantary Hotels, we actively support SOS Children’s Villages and the Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin in our restaurants and we also stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commercial or entertainment purposes. Sincerely yours, Classic Kameo Rayong Management

8/10 ดี

ムネナオ ハラダ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
部屋のグレードが....
エクスペデイアで表記や画像で予約を入れたのに 実際は1つ下のグレード だった。フロントで 話したがブッキング内容がそれだといわれた。 エクスペデイアも 画像をきちんとしてもらいたい。

10/10 ดีเลิศ

Mogge

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
semester i Rayong
Den var jättebra och skön

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
いつもこちらのホテルを利用しています。非常にきれいで、快適です。 もう10回以上は、宿泊しています。朝食もおいしいです。

10/10 ดีเลิศ

Lena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Short stay but enjoyable. Helpful courtesy staff. Amazing buffet breakfast.

8/10 ดี

ちゃとらん, 日本、名古屋市

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ラヨーンで一番素晴らしいホテル
部屋がとっても広く、バルコニーもあり洗濯物が干せるようになってました、朝食バイキングは、和洋食、納豆まであり、まるで日本のホテルの朝食会場のよう、その中でお薦めは、パンの種類が豊富でどれを食べても美味しい日本の美味しいパン屋に負けないくらいです、客層は、仕事で長期滞在の日本人が多いです、ホテル目の前には、安い日本食屋があり、近くにはコンビニもあり、快適でした。少し日本語のわかるスタッフが入ればいいのですが。

8/10 ดี

Wai, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable Stay
Was given a Smoking Room too though my booking clearly indicated that I had requested for a Non-Smoking Room. I was told the hotel was full but after my insistence, they managed to change my room to a Non-Smoking one.

10/10 ดีเลิศ

Fabio, Canada

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worth a stay
Nice place to stay, away from crazy Pattaya:)

6/10 พอใช้

Sally, Colchester, Essex

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
First impressions
First impressions were amazing, and the facilities top notch. The leisure area with pool, gym etc was awesome, with a couple of very friendly and helpful staff members. The swimming pool was great to recover from a bit of travelling and gym made us feel human again. The jacuzzi and saunas were much appreciated too! Breakfast was included and very plentiful and we found the staff very attentive. This place is aimed at the business traveller, and the menu's etc all in English first, then Japanese and then Thai, however we found the evening staff disappointing and the situation was not helped by their lack of English. My partner had received his meal way before mine was even thought of. I asked for it and had to wait another 10 minutes for it arrive, by which time he had long finished his meal. The automatic service charge, which I was most definitely not paying, was immovable by the computer system, but it took 30 minutes to resolve the issue at the till. We decided to eat elsewhere the next night! We did however use our complimentary drinks vouchers on the second night, only to be told we'd ordered the wrong drinks and would have to pay for them. Again a communication error, which we waited for 15 minutes to be resolved and ended up simply walking away without drinking our drinks as it was turning into another shambles. If you decided to stay in this hotel, I would recommend you eat everything but breakfast elsewhere, especially if you are not a competent Thai speaker.

8/10 ดี

YASUKAZU, 大阪

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rayongでのおすすめホテル
ホテルは比較的綺麗で快適に過ごせた。

10/10 ดีเลิศ

prapan, suratthani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
very good
Great,I will go to this hotel again.

6/10 พอใช้

Yuchun, Taiwan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good place
The place is good but If the location is in island will be perfect

10/10 ดีเลิศ

Christian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

yumi, 日本

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ソフトの改善が必要
部屋の設備はよかったが、スタッフに笑顔がなく、サービス面があまり良くなかった。 朝食も品数も味もよかったが、コーヒーも全く周りの誰にも一度も次に回ってこないので、自分で取りに行ったら、持っていくから自分で入れないでと言われ、やっと持ってきたがお代わりしたくても全然まわってこないし。 部屋も間違ったカテゴリーに案内されたのに謝罪の一言も笑顔もなく、不快だった。 ロビーではピアノの生演奏があったり、設備もいいだけに残念な宿泊だった。

8/10 ดี

Sorawan, Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Facilities: Nice ; Value: Economical; Service: Good; Cleanliness: Lovely;

6/10 พอใช้

Young Min, 서울

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
So So..
전반적인 숙소는 깨끗했으나 에어컨 냄새가 좀 많이 났고 직원들이 영어를 잘 구사하지 못하여서 좀 불편했습니다.

10/10 ดีเลิศ

콩알사탕, 한국

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
호텔은 매우 훌륭, 단 자체 교통편이 있을 시
호텔 자체는 매우 거대하고 깨끗하고 훌륭한 시설을 갖추고 있어 호텔 내에서 지내기엔 매우 편한합니다. 위치도 라용 터미널, 테스코에서 걸어서 30분 거리로 가까운 편입니다. 다만 라용 자체가 워낙 관광 인프라가 없으므로 호텔 내에만 머물면 최상급 호텔로도 볼 수 있으나 주변을 다니려면 자체 교통편(렌트카, 오토바이등) 없이는 매우 불편한 곳이 될 수 있습니다. 호텔이 불러주는 택시는 10분정도 기다려야 하고 라용 버스터미널까지 편도 100밧, 반페까지 편도 400밧. 주변을 오후, 저녁, 밤 합쳐서 4시간 가량 걸어다니는 동안 택시를 한 대도 보지 못했으며 도로를 걷고 있어도 타라고 권유하는 썽태우나 오토바이가 한 대도 없었습니다.

8/10 ดี

Blue girl

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Breakfast valuable
Nice staff, cleanroom, comfortable location and good breakfast

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

Pankaj078, India

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location, excellent room, great view
Stayed one night in the junior suite on the 4th floor here. Beautiful room, well equipped with a mini kitchenette, a see thru bathroom, stunning view out of the balcony overlooking Rayong city. Enjoyed the stay. The room was very clean, well maintained. The breakfast in the morning had a wide selection of asian, continental and american -style options. Wi-Fi in the room has to be paid for extra. In public areas , wi-fi is available for free. The place has a nice swimming pool but no spa. The hotel provides a access key-card which goes easily in your pocket even will going outside. The staff at the reception is polite and smiling. No one helps with your baggage so be prepared to lug your bags around the hotel