ห้องแฟมิลี่ | โต๊ะทำงาน, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี

รีวิว โรงแรมเจอไล เราบ์

2.5 out of 5
โรงแรมเจอไล เราบ์
35 & 36, Jalan Tan Tiong, Raub, Pahang

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 4 จาก 18 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 5 จาก 18 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 3 จาก 18 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 18 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 18 รีวิว" "

6.6/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Ezri

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Peik Yee

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

Siti Eaishah

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

6/10 พอใช้

Morten

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Digital Marketer วันที่ 25 เม.ย. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We apologize for any inconvenience that you experience with us. We already cancel the duplicate booking from you.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

Noni, Malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018

4/10 แย่

Wong

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad room conditions
The room floor not clean. Bed cover very ugly with yellow colour spotted & bath towel is look very old. Won’t go back again!

4/10 แย่

Pianoman, UK

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A very Malaysian hotel
The Malaysians love this hotel, and as budget hotels go, by Malaysian standards, it's OK. But for visitors to the country they are likely to find that the standards are not quite up to an acceptable standard. It's kind of clean, but the bedding was stained and the room was only made up on one of the three days of my stay. It also has paper-thin walls, so every last conversation or sound from the adjacent rooms can be heard. And I awoke one morning to find the power had been turned off to my room and the Wi-Fi password changed. No-one seemed to know why either had occurred and I received no kind of apology. Breakfast is strictly Malaysian - nasi lemak or bee hoon wrapped in brown paper or bread and margarine with jam, which can be toasted. Decent coffee, if you don't mind it with condensed milk. So, you gets what you pays for, and you don't pay a lot. But tourists visiting Malaysia are probably going to want to pay a little more and get a slightly better service.

6/10 พอใช้

ong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
im not satisfied the electric will automatically cut off after 12am without any inform.

8/10 ดี

Mohd Yusri

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel budget yg sesuai utk penginapan
Suasana hotel yg tenteram. Layanan yang ok. Berdekatan pekan raub. Bilik hotel yg selesa.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice budjet hotel
Service, breakfast, cleanlines room is good. please add more lowcost room

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

Ramlee, Malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Quite a nice hotel
I have asked for a non-smoking room. Unfortunately I was given a smoking room since there is an ashtray in the room. What's more the room smells bad. I am or very sure someone or the previous guest has smoke in the room before our check-in

4/10 แย่

Omar, Kota Bharu

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is nice. Unfortunately the evening I checked in, there was no water at the hotel. A very bad experience when you passed water and there was no water to wash yourself and flushed the toilet, not to say you can't take bath over the night. In such emergency case, the management MUST DISTRIBUTE BOTTLED WATER to EVERY ROOM. I TOLD THIS to the Staff at the counter, but instead no actions done. IT A BAD CRISIS MANAGEMENT.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
WiFi services need to be improved.

8/10 ดี

Aiza, Kuala Lumpur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
convenient hotel.. near to town..
overall stay was okay.. the only thing was my room didn't have window..

4/10 แย่

Ng, Penang

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Have cockroach
Have cockroach

8/10 ดี

WAN NAZRUL HA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก