ดีลักซ์สตูดิโอ, เตียงคิงไซส์ 1 เตียง และโซฟาเบด, ปลอดบุหรี่ | เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา ซีเล็ค สวีทส์ เดอรัมยูนิเวอร์ซิตี้

2.5 out of 5

รีวิว

5.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 77 จาก 427 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 69 จาก 427 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 67 จาก 427 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 78 จาก 427 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 136 จาก 427 รีวิว" "

5.6/10

ความสะอาด

6.4/10

พนักงานและบริการ

5.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Nick

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bugs everywhere smelled like smoke. Nasty and run down. Left after 15 minutes. Worst experience ever.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Nick, Thank you for reviewing your recent visit; we value your comments. We are sorry for the disturbances you reported. Our pest control provider has serviced the hotel, and we will ensure procedures are being followed to prevent any future issues. Moreover, we are a non-smoking hotel, but on rare occasions, we have violators of this rule. We appreciate you bringing your concern to our attention so we can address it immediately. We regret the frustrations you experienced, and we are grateful for your patience. We hope you will accept our apologies and consider staying with us again.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

jeominoc1@gmail.com

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No vuelvo
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ต.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing us and sharing a review of your stay. We appreciate your past stay with us and understand that travel choices vary. We value your feedback and hope you'll consider returning to experience any improvements we make. Your satisfaction is important to us, and we'd love the opportunity to serve you again. Safe travels!Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Elizabeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean basic accomodations at a good rste. Staff was great.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 ต.ค. 2023
Dear Elizabeth, We're delighted you enjoyed your stay with us and found our accommodations clean and comfortable. Our team takes pride in providing excellent service to our guests. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you back for another pleasant stay in the future!Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Charles M.

เดินทางกับคู่รัก
Good neighborhood. Sticky & wet room, walls, floor, bed. No real personnel, breakfast not offered as advertised, no help with TV remote that was not what screen described. Will never stay in one of this chain’s places. Was quiet but really one of worst places we’ve ever stayed as world travelers in our 80’s.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Charles, Thank you for staying with us. We understand that our guests have plenty of options to choose from when it comes to hotels, so our primary goal is to provide clean, comfortable suites at an affordable price that will make our guests want to come back. We are genuinely sorry to read that the cleanliness and condition of your room did not meet our high standards. We will immediately address this issue with our team to ensure necessary changes are made to solve these problems. We hope you will give us another chance to serve you in the future, and we look forward to welcoming you back soon. Safe travels!Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Yender

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

India

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Yender

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ก.ย. 2023
Dear Yender, Thank you for choosing Extended Stay America. We pride ourselves on service excellence and aim to exceed our guests' expectations every visit; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.SincerelyHotel Management

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Horrible experience
I was highly upset. I sat on my bed and started itching really bad. I pulled back the covers, and my blanket was covered in dog hair. I’m allergic to pet dander, so I have to end up giving myself a shot. I go to the office to let them know, and the female staff is sitting down in the lobby with two of the hotel guests getting her hair done, cursing and being loud. Staff never acknowledged me standing there. The hotel guest the staff was sitting with, asked “ Do you need something.” I reply yes the person that works here. Staff gets up comes behind the desk. I tell her about my blankets being covered in dog hair, and I was having an allergic reaction. She says “ So what you want me to do?” “ Do you want to check out or something?” This was the worst experiences I’ve ever had in my life. Staff is ghetto, rude, and disrespectful. I will never return to this location. Dog hair was on my shirt.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Guest, Please accept our apologies for anything other than a completely satisfying stay. We work hard to provide the best and cleanest suite for all our guests, which involves deep cleaning our rooms after our 4-legged guests' stay so the suites will be allergen-free and fresh smelling for our guests. However, our team must have overlooked this, and we will revisit our deep cleaning program to see where we can improve so future guests are not similarly impacted. Moreover, we are sorry that our team was not as responsive as they should have been in addressing your concerns. We assure you that what you experienced is unacceptable by our standards, and we hope you will give us another chance to restore your faith in us.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Jennifer

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Awful. Don't stay here.
We were supposed to have a suite. They said their suites weren't available and the system shouldn't have let us book it. They comped us a room next door to each other. That's where the good part ends. The key to one of the rooms would stop working and we'd have to go back to the front desk which wasn't open past 8 to get it registered again. It took ten minutes for someone to come to the door after going through a phone tree. There were bugs in the sink and bathtub. The stove was ancient and dirty. The stove of the fridge was filthy. Missing a lampshade on the floor lamp. Both exit doors were missing door sweeps so you could see straight outside! We ended up putting a towel down to try to keep more bugs from getting inside.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 ก.ค. 2023
Dear Jennifer, Please accept our apologies for your disappointment during your stay. Providing outstanding customer service to every one of our guests is always our top priority and is something we pride ourselves on. Therefore, we are genuinely sorry to learn that this was not your experience, and we understand your frustration regarding the various issues you described. Please rest assured that we will take appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences. We take our guest’s feedback seriously and hope you will stay with us again for a much-improved experience the next time your travels bring you this way.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Nicholas

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Steven

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty. A lot of broken stuff (toilet paper holder, paper towel holder)
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ก.ค. 2023
Dear Steven, Thank you for staying with us and sharing your review. We are sorry that your experience did not meet our high standards of providing clean, comfortable, and well-maintained suites. We have taken note of your feedback and will use it to improve our services. We hope you will give us another chance to provide you with the flawless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Robert

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty room, dirty propeerty.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ก.ค. 2023
Dear Robert, Thank you for your review of our hotel. Our promise is to provide every guest with fresh, clean accommodations. Therefore, we are disappointed this did not occur during your stay. Please accept our apologies and know that we take our commitment to cleanliness very seriously and will look into your feedback. We hope this isolated incident will not deter you from returning to enjoy the excellent stay you deserve with us. Thank you once more for your feedback, and we wish you all the best with your travels.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Curtis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

JAMES

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

2/10 แย่มาก

Patricia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Checked in, climbed stairs rolling luggage over cigarettes butts and dirty sidewalks, got in room that smelled awful.. Went back to office. They gave me an immediate refund. I will NOT try another Extended Stay
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 พ.ค. 2023
Dear Patricia, Thank you for reviewing your time with us. Providing a spotless accommodation is always our priority, and our housekeeping team works hard to achieve this. However, we are sorry this was overlooked during your visit to our hotel. We have passed your remarks to the staff to correct them as soon as possible. We hope this unfortunate situation will not prevent you from staying with us in the future and that you will give us another opportunity to provide you with the hospitality for which we are known.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Jian

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nice location, but poorly managed (dirty inside and stairways), airconditioner not function properly (no heat).
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 2 พ.ค. 2023
Dear Jian, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you found our location to be convenient. However, we're sorry to hear that cleanliness and air conditioning issues marred your experience. We take these matters seriously and would appreciate the opportunity to investigate and address them immediately. Please don't hesitate to reach out to us so that we can better understand the specific issues you encountered and work to make improvements. We hope to welcome you back and provide a better experience.Sincerely, Hotel Management

2/10 แย่มาก

Venkat

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

Douglas

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Many cockroaches!
Original room not made up. Cockroaches in dresser drawers. Replacement room ok, but bulbs missing in lamps, hard to adjust heat/cooling. Dangerous shower with slippery floor, no grab bar. Staff courteous and helpful. Have stayed here many times, but probably not again.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 เม.ย. 2023
Dear Douglas, Please accept our sincere apologies for not meeting the high standards you have come to expect from us. Although our pest control provider services our property on a routine basis, we will inspect the room you occupied for any lacking aspects and prevent future occurrences. Further, we aim to provide clean and well-maintained accommodation for our guests; therefore, we will address this with our team to ensure such matters do not affect future guests. We hope you will consider giving us a chance to host you again and give you the exceptional hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Luis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel has roaches and was very run down. We were moved from one room to another and the second room has roaches as well. We didn’t realize until it was midnight after returning to our room. I didn’t request a second change of room since my mother (senior citizen) was already fatigued The rooms were dirty and in poor condition. Peeling paint, smelled stale. Old dingy carpet. I would like at least half my money back for hotel stay. I would never recommend this hotel to anyone.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 เม.ย. 2023
Dear Luis, We were sorry to read about your visit and apologize for the inconvenience caused. We follow the most rigorous industry standards regarding our suites' cleanliness and pest control. However, we are genuinely sorry for failing in your case and regret tarnishing your experience with us. Thank you for bringing this to our attention; remedial steps within our associates are underway to ensure this does not happen again. Further, please feel free to reach out to us directly at the hotel so we can review your charges. We hope to have you back for the seamless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Jamie

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

4/10 แย่

Chante'

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
I booked a 1 bed room suite. When we arrived I was told they haven’t had suites available all day, and that only 2 queen beds were available. We get the key, get to the room and the key doesn’t work. We go back to the lobby get another key, it doesn’t work. The desk clerk comes to the room to use her key it doesn’t work. She asked us to come to the lobby, we wait 15 minutes. She comes back and says she has a Deluxe King room. No extra blanket or pillows in the room.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 มี.ค. 2023
Dear Chante', Thank you for being our guest and for your valuable feedback. Please accept our apologies for your experience at our hotel. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay, and we are sorry this was not your experience. Your feedback is important to us and will be addressed to ensure future guests have no such issues. Please give us another chance to provide you with the hospitality you deserve. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Jennifer

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Strange people hanging around the lobby when checking in, sheets smelled of smoke, strange smell in the room in general, hair in bathroom from previous guests, something splashed on back of bathroon door, cigarette butts outside of doors. It was a quiet stay and front desk lady was nice. Check in was fast (we arrived around 9 pm).
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ก.พ. 2023
Dear Jennifer, Thank you for reviewing your recent stay with us. Although we were pleased to read that you enjoyed your overall visit, we were sorry we did not meet your expectations. We will share your feedback with our concerned team to address this immediately. It was a pleasure hosting your visit, and we hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

gary

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was nice. The property is in pretty bad shape and needs a complete rehab. The first room smelled like smoke. We got moved to a second room which still smelled a little like smoke. Couldn't get the tv's to work, floor was very dirty, room was worn out.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

4/10 แย่

Gary

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
You need to do better
We got there and there was no soap, shampoo, towels or remote in the room, light switch didn’t work and 1/2 the light bulbs were out on them. Glad I was just there to sleep because if I was staying it would have made the stay horrible.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

2/10 แย่มาก

Leslie

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Ryan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed here for a weekend while up to a sporting event. Room was very clean and he area was nice with alot around us. Would stay. Again for sure
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ต.ค. 2022
Dear Ryan, thank you for choosing Extended Stay America. We are pleased to know how much you liked your guest room and the location. We want your stay with us to feel at home and be as comfortable as possible. We appreciate your kind review and hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Brenda

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

2/10 แย่มาก

Brenda

เดินทางกับครอบครัว
Don’t trust reservations! They don’t matter
From the moment check in started, it was a disaster. Our family traveled from 3 different cities and had very specific needs, hence the reason we chose Extended Stay and booked 10 days prior to our arrival. Check in was at 3:00, and we were there at 3:15. Almost immediately I was told they had over booked and didn’t think they could accommodate us. What???? We had booked and PREPAID for our rooms, king room and a double queen studio (to accommodate 3 grown men NOT wanting to share a bed). Our king size room was absolutely out of the question but they could give us a tiny single queen room. The associate was trying to be accommodating as this obviously wasn’t her fault. I was made to believe they had found a 2 queen studio but when we get to the room, it’s not a studio. 3 adult men, 2 beds. To put icing on the cake, the toilet did NOT work. I’ve stayed at several beautiful Extended Stay properties. This location is in need of much TLC, employees that seem to be concerned about the distress of this whole fiasco. Claudette was the only one who appeared to care enough to help. Will I fight for a refund???? Absolutely.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ต.ค. 2022
Dear Brenda, please accept our apologies for the frustrations you experienced due to not receiving the room you booked. We cannot speak on behalf of the agent who assisted with your reservation, but we are very sorry for the inaccurate booking. Please allow us to evaluate the situation to see what went wrong; meanwhile, please feel free to reach out to us at the hotel for any further concerns. We are sorry for the inconvenience, and we hope you will consider returning for another visit.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

lisa, monroe

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

2/10 แย่มาก

Patrick

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing good. This place is low income/section 8 hotel. I don'tind kids, but when they run wild knocking on your door and running off while their parents are getting high in their vehicles. Something is wrong
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ก.ย. 2022
Dear Patrick, thank you for taking the time to comment on your stay. We regret that your stay was less than perfect. We appreciate you bringing this to our attention, and we hope you will give us another opportunity the next time you are in the area.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Sami

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nasty place
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 ก.ย. 2022
Dear Sami, thank you for being our guest and for your valuable feedback. Please accept our apologies for your experience at our hotel. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay; we are sorry this was not your experience. We hope you will give us another chance to provide you with the hospitality you deserve. Thank you again for your feedback.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

APRIL

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
K
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

4/10 แย่

Bryan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

6/10 พอใช้

Nathaniel, Yorba Linda

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We picked this because it was convenient to Duke and had two queen beds. Being close to a CVS and shopping center is a big plus. When we checked in late night, we could not find the front manager for 30 minutes! And when the new one came in, she told us they did not have a room for us, even though we had a confirmed reservation. Anyway, she found a room somehow, and we had a total of a 50 mins of wait time 3:00 am with my wife and an autistic child waiting in the car!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก GM วันที่ 14 พ.ค. 2022
Dear Nathanial, I am sorry you had such a hard time arriving to our property. We were very overbooked that night. I am pleased our staff was able to get you in. We are working hard to get better when special events occur.

10/10 ดีเลิศ

Christopher

เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2022

2/10 แย่มาก

Alexis

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก GM วันที่ 14 พ.ค. 2022
Thank you for your feedback. It is very important.

4/10 แย่

Brian

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Filthy
Room was filthy, carpet was sticky and there was no cold water in bathroom sink.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 เม.ย. 2022
Brain, please accept my sincere apologies for our hotel not living up to your expectations. Cleanliness is a top priority to all of our employees, and we do not take cleanliness issues lightly.  We will address this matter with our Head of Housekeeping and with the department associates in order to ensure changes are made immediately to solve these problems.  We hope you will consider giving us another opportunity to serve you in the future, and we do hope to welcome you back again soon. Safe travels.   Sincerely, Hotel Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
So far everything is going well just don’t like the rude neighbors.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก GM วันที่ 14 พ.ค. 2022
Thank you for your feedback.

2/10 แย่มาก

Naresh

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Alissa

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก HP วันที่ 14 พ.ค. 2022
Thank you for your feedback. Compliments are cool!

2/10 แย่มาก

Auntais

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

Anthony

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Ebett

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staffs
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก GM วันที่ 7 มี.ค. 2022
Thank you so much for noticing. HP

2/10 แย่มาก

Ashley

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was friendly place was dirty
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management  วันที่ 28 ก.พ. 2022
Ashley, on behalf of our entire team, please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our hotel, as this is an essential priority. We will address this matter with our housekeeping associates to ensure that it does not happen again. We hope you will consider giving us another opportunity to host you in the future and to welcome you back again soon. Sincerely, Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

David, Whitby

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient and affordable
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก GM วันที่ 28 ก.พ. 2022
Thank you Mr. David.

4/10 แย่

Antonio

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I wasnt happy staying there i was to tiredv
Checking in was great the rm didnt have no tv remote trash under the bed the top cover had brown spots
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 ธ.ค. 2021
Thank you for choosing to stay with us. Please accept our apologies for the cleanliness issues you encountered and also for your disappointment with no tv remote in your room. We have shared your concerns with our housekeeping team to reiterate the importance of our daily checklist so that this does not happen again. We hope to have another opportunity to make your next stay an enjoyable one. Sincerely, Hotel Management

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Never again...
Electrical issues with bedside lamp, TV no signal, no trash can, but worst of all it reeked of cigarettes...
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management   วันที่ 19 ต.ค. 2021
Thank you for staying with us and providing your candid feedback. We appreciate all feedback - good and bad - and we take your comments seriously. Please accept our apologies for the cleanliness and maintenance issues you experienced during your stay. Your review has been shared with the team so we can understand what happened and correct our process to ensure a better experience. We would appreciate another opportunity to provide you with a better experience on a future stay. Thanks again!  Sincerely, Hotel Management

2/10 แย่มาก

James

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Neglected
Did not get there because of poor directions. Called and man who answered the phone said he was not familiar with the area, that he would get someone else to call us back, but to no avail. Called back a second time, spoke with a lady who said she was not at that location but would have someone call us back, which never happened. We ended up sleeping in our car in the parking lot @ the Durham VA Center! Will not ever try to stay there again. Maybe they should use our prepaid money to hire desk people who know their job!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management  วันที่ 19 ต.ค. 2021
James, it was disappointing to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than perfect. We are taking appropriate steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We hope you will accept our apologies and consider giving us another chance to show you the outstanding service that we typically provide. Sincerely, Hotel Management

2/10 แย่มาก

Warren

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I Literally walked in and walked Out. I would not recommend anyone stay there.The room was horrible
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 ต.ค. 2021
Warren, thank you for taking the time to evaluate our hotel. We apologize for the cleanliness issues you encountered. We will review this with our housekeeping team and take steps to ensure we are more diligent going forward. We hope you will return so we can provide you with the exceptional visit you deserve. Sincerely, Hotel Management

6/10 พอใช้

Raphel Tedarris

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was not clean and a lot of guests were smoking in the rooms.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ต.ค. 2021
Raphel, thank you for taking the time to review your stay with us. We are glad you had a pleasant stay overall. However, we regret not meeting some of your expectations and apologize for the cleanliness issues you encountered. We will review this with our housekeeping team and take steps to ensure we are more diligent going forward. We hope to have the opportunity to make your next stay with us outstanding in every respect. Sincerely, Hotel Management