3 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว แกรนด์ Bavaro Princess - รวมทุกอย่าง

4.5 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 1328 จาก 2787 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 701 จาก 2787 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 367 จาก 2787 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 201 จาก 2787 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 190 จาก 2787 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Karizma Alee

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was beautiful we had a great time. The food is average, not bad but not great. Our only complaint was that we could hear our neighbors clearly through the walls. And the beach is beautiful! Transportation around the property comes around at least every 5 minutes which was perfect!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Manuel Mario

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Carolyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is such a beautiful property. The staff are absolutely amazing. Everything was absolutely wonderful! Would definitely go back!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 4 พ.ค. 2024
Dear Carolyn. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you enjoyed your holidays and we were able to meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 พอใช้

Judith, Lyndhurst

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Property was beautiful and staff was nice. Property did not seem equipped with proper staffing. The lines for buffet and food trucks were long. It was difficult to make dinner reservations on the app. There weren’t any shows at night when we visited. Liquor was very low end to the point that I couldn’t drink it. The room had a musty smell that stayed on our clothes and Bags after we returned home. The mini fridge was luke warm and juice went sour. A cockroach climbed out of my husbands menu in the seafood restaurant.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 4 พ.ค. 2024
Dear Judith. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We appreciate that you brought these issues to our attention, in order to take the neccesary measures to level our service up. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Lisa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our vacation started with lost luggage and then we got to the resort where the gave us a room that smelled moldy. We contacted the front desk and Freddy quickly got us set up in a room which was much better and the location was perfect. So glad we made the change early! The resort is large lots to see! Loved all the peacocks around too! Beaches are beautiful and well kept, walked the beach every day. The main pool could use an update as it looks worn but clean. Spent a lot of time at the 24 hour bar since they had all the Bruins games on we wanted to see. Buffet ok typical of most. Gotta do a shout out to AnnaLisa who set our table with flowers on our last day. Such a nice gesture! Overall a great experience.Would go back.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 4 พ.ค. 2024
Dear Lisa. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Krystina

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very friendly and accommodating staff. Loved all the food options.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Krystina. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you enjoyed your holidays and we were able to meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

diyquai

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This resort is beautiful and well kept. The food was mid but what do you expect staying at an all inclusive. One recommendation, provide more trolleys more frequently.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Diyquai. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

tarek bahaa

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Big and well maintained property. More than 10 dining options. Beach and pools options. Friendly staff. Entertainment. We were a family and we have enjoyed . Highly recommended place.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Tarek. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you enjoyed your holidays and we were able to meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Néctor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Nector. Thank you for rating us. Cordial greetings, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Josefina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked the entire property and the customer service was exceptional!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Josefina. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you enjoyed your holidays and we were able to meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

2/10 แย่มาก

John Anthony

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Worst vacations ever. As soon as we arrived in the airport we were intercepted by some people from a comprany called "club kaverna" who robbed us $100 easily!! Then we arrived at the hotel and they have this personnel from a company called "Royal Holiday" all around the place pushing everyone to take an orientation and literally pushing you to take their club packages and they just talk lie over lie. Stay away from these people as this is a FATAL SCAM!!!! In other words, my worst vacation ever!!!! Food plates at the buffet were dirty. The roof in the tepanyaki was literally broken and the place was floodeddd!!! It smelled like a$$ literally.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear John. Thank you for your feedback. We appreciate that you choose our resort as your tourist destination but we regret that your recent stay at our property was not as you were expecting because we always try to please all our guests offering an optimal service. We would like to mention that our property is dedicated to go beyond the guest's expectation by offering always an optimal service. Concerning your perception about our service, we honestly understand your point of view and we want to express our deepest apologies if you did not feel satisfied with the service. We regret that you were disturbed by pushy vendors but as we stated on another guest’s comments, we inform you one more time that Royal Holidays is an independent company that shares the same workplace with us but has nothing to do directly with our company. Then under any circumstance our guests should be forced to attempt meetings or to buy anything if the client does not want to and based on another guests comment a simple “No, Thanks” is always enough to be bothered but if they continue bothering you, it is important to report it to our guest service department, in order we can take action. Thank you for your understanding. Every point expressed will be considered as an area of improvement and corrective measures are already in action to fix these issues. We hope to have another opportunity to be your host if you return to Dominican Republic as we are sure that we can do it better in the future. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 พอใช้

Alejandra Dargelis Rivera

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Las facilidades súper lindas, el personal muy amable. La comida no fue excelente ya que me encontré varios platos sucios en el buffet. Comer en los restaurantes era mucho mejor. Adicional, habían representantes de la cadena Royal Inn intentando vender membresías que son un fraude.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 1 พ.ค. 2024
Estimada Alejandra. Gracias por compartir los comentarios de sus vacaciones. Estamos contentos que haya escogido nuestro hotel como su destino vacacional y por los comentarios positivos sobre nuestra propiedad y las ventajas que ofrece. Por otra parte queremos ofrecer nuestras más sinceras disculpas por algún posible inconveniente que haya podido tener mientras se alojaba en nuestro hotel. Agradecemos nos hiciera llegar sus comentarios para tomar medidas correctivas que nos permitan mejorar. Esperamos tener el privilegio de recibirla en sus próximas vacaciones. Saludos cordiales, J. De La Vieja. Gerente General. Grand Bavaro Princess.

2/10 แย่มาก

SHASHIDHAR REDDY

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Shashidhar. Thank you for rating us. Cordial greetings, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

Yamilys Marquez

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 1 พ.ค. 2024
Estimada Yamilys. Gracias por valorarnos. Saludos cordiales, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Shahlo

I like this resort, I’m visit this place three times for last 12 month. Friendly stuffs, clean pools and beach, delicious food.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Shahlo. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you enjoyed your holidays and we were able to meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

2/10 แย่มาก

Marlen

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reception desk person AND her supervisor were irritable and obviously did not like their jobs. Room bathrooms full of mosquitos .. I killed at least 20 in 3 days. Minibar fridge was broken .. not working .. I called for help all 3 days .. it was never fixed. No bottled water in the room .. called 3 times .. finally came with water 8 hours later.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Marlen. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us.Unfortunately your comments lack information and we do not understand what happened. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 พอใช้

jose

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Regular
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 2 พ.ค. 2024
Estimado Jose. Gracias por compartir los comentarios de sus vacaciones. Estamos contentos que haya escogido nuestro hotel como su destino vacacional. Por otra parte queremos ofrecer nuestras más sinceras disculpas por algún posible inconveniente que haya podido tener mientras se alojaba en nuestro hotel. Agradecemos nos hiciera llegar sus comentarios para tomar medidas correctivas que nos permitan mejorar. Esperamos tener el privilegio de recibirlo en sus próximas vacaciones. Saludos cordiales, J. De La Vieja. Gerente General. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

Luis

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy lindo el lugar ,muy buena la comida y variada,muy buen trato .Sólo tengo q decir negativo q entregan la habitacion con problemas ,la nevera no funcionaba ,los líquidos dentro parecian sopa,tuve q reportarlo 3 veces y solo cuando ya estaba pidiendo hablar con el manager,gerente o supervisor fue q trajeron otra y resolvieron, además, tuve q reportar q no habia agua caliente y nunca tuve ,sólo me resolvieron q saliera menos fria casi llegando a tibia y sin fuerza,la alegacion fue q no ponian agua caliente pq un niño podia abrir la llave y quemarse ,además de q el agua venia de no sé donde y habia q abrirla con tiempo para q llegara caliente, cosa q nunca sucedió, tuve q bañarme con agua casi fria a las 2 am despues de llegar de bailar toda la noche.Por lo demás, super satisfecho.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 1 พ.ค. 2024
Estimado Luis. Gracias por compartir los comentarios de sus vacaciones. Estamos contentos que haya escogido nuestro hotel como su destino vacacional y por los comentarios positivos sobre nuestra propiedad y las ventajas que ofrece. Por otra parte queremos ofrecer nuestras más sinceras disculpas por algún posible inconveniente que haya podido tener mientras se alojaba en nuestro hotel. Agradecemos nos hiciera llegar sus comentarios para tomar medidas correctivas que nos permitan mejorar. Esperamos tener el privilegio de recibirlo en sus próximas vacaciones. Saludos cordiales, J. De La Vieja. Gerente General. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Anginette Velazquez

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El mejor volvería sin dudarlo.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 1 พ.ค. 2024
Estimada Anginette. Gracias por compartir los comentarios de sus vacaciones. Estamos contentos que haya escogido nuestro hotel como su destino vacacional al igual que por los comentarios positivos sobre nuestra propiedad y las ventajas que ofrece. Nos encantó leer que disfrutó sus vacaciones y pudimos cumplir todas sus expectativas. Esperamos tener el privilegio de recibirla en sus próximas vacaciones. Saludos cordiales, J. De La Vieja. Gerente General. Grand Bavaro Princess.

2/10 แย่มาก

Stewart

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I got physically assaulted and the staff allowed the perpetrators to escape the scene and did not do anything to intervene.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Stewart. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us.Unfortunately your comments lack information and we do not understand what happened. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

Edyta

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was very happy with my stay. The beach is beautiful and well kept. There were many umbrellas so there was enough room to find shade. The rooms were nice. There was one day that the power went out in the morning, but it came back around lunch time. There were many food options. The buffets for breakfast and lunch was good. There were many resturaunt options available, you do have to make a reservation for all of these.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Edyta. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Frederick, Orillia

เดินทางกับคู่รัก
No complaints what so ever. 4th time there in 2 years.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Frederick. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you enjoyed your holidays and we were able to meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

4/10 แย่

Juan Camilo, Staten Island

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
We arrived and our room was dirty. The service around the bars and food carts were terrible. Employees looked sad, disengaged, mind absent. Terrible experience. The food at the Indian restaurant was terrible. Food over all was mediocre.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Juan. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We appreciate that you brought these issues to our attention, in order to take the neccesary measures to level our service up. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Kia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was lovely
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Kia. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you enjoyed your holidays and we were able to meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

4/10 แย่

Catia Regina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
When I arrived there they had no mini bar, the AC wasn’t working properly and the phone either. I had to go to the reception and Guest Service 4 times to get things done.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Catia. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We appreciate that you brought these issues to our attention, in order to take the neccesary measures to level our service up. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Yoandra

เดินทางกับครอบครัว
Todo muy bueno y nos atendieron muy bien en especial Fátima la k nos arregló la habitación muy amable y las habitaciones muy limpias
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 29 เม.ย. 2024
Estimada Yoandra. Gracias por compartir los comentarios de sus vacaciones. Estamos contentos que haya escogido nuestro hotel como su destino vacacional al igual que por los comentarios positivos sobre nuestra propiedad y las ventajas que ofrece. Nos encantó leer que disfrutó sus vacaciones y pudimos cumplir todas sus expectativas. Esperamos tener el privilegio de recibirla en sus próximas vacaciones. Saludos cordiales, J. De La Vieja. Gerente General. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Valentina

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Todas las personas fueron muy amables, ellos hicieron de nuestro paseo la mejor experiencia❤️
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 29 เม.ย. 2024
Estimada Valentina. Gracias por compartir los comentarios de sus vacaciones. Estamos contentos que haya escogido nuestro hotel como su destino vacacional al igual que por los comentarios positivos sobre nuestra propiedad y las ventajas que ofrece. Nos encantó leer que disfrutó sus vacaciones y pudimos cumplir todas sus expectativas. Esperamos tener el privilegio de recibirla en sus próximas vacaciones. Saludos cordiales, J. De La Vieja. Gerente General. Grand Bavaro Princess.

4/10 แย่

Candice

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are maintained at 24° no matter how many times you call them to fix the AC. It says it set at 15°. It is not 15°. The mini fridge is not cold at all and they don’t have any cranberry juice.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Candice. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We appreciate that you brought these issues to our attention, in order to take the neccesary measures to level our service up. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 พอใช้

Adriana

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Night entertainment with dj should be often. Room not cleaned daily. If you are not bávaro premium you can’t visit certain places. The Internet was low speed. It was hard to do a reservation at the hotel restaurants. The drinks mostly were made with cheap alcohol, the house wine was horrible.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Adriana. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We appreciate that you brought these issues to our attention, in order to take the neccesary measures to level our service up. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

gary

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Large facility. Felt like I was at Disney World. Nice property just not my style.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Gary. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

zoltan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property with fun looking bungalows. Very friendly staff. Great beach. Many food option but quality limited although we never stayed hungry. Overall nice experience.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Zoltan. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

Cynthia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Cynthia. Thank you for rating us. Cordial greetings, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

Valya Ivanova

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No bench on the bus stops at the resort. Me and my family felt personal discrimination.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Valya. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 พอใช้

Amanda Ismenia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice resort. Food was good and the staff was nice. Wish there was a night lounge.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Amanda. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

Sarah Elizabeth Point

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay….a couple of suggestions - Housekeeping didn’t stock our fridge daily so I called to request the items. Wi-Fi is required to use the app for what’s going on around the property, however it kept disconnecting so I had to keep going to guest services for the login. The a la carte restaurants were ok…Foccaia was our preferred. We did Pescador, ordered took a couple of bites and went to the buffet. The teppanyaki we left before they served us. When I saw them cook chicken, beef and seafood at the same time and the juices all mix together I couldn’t risk it. Overall The resort and staff were amazing….the landscape was immaculate. We can’t wait to come back and look forward to staying at another Princess resort. **side note: the peacocks are plentiful and your morning alarm clock
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Sarah. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

CAROLINA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nos encantó la estadía en el hotel.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 24 เม.ย. 2024
Estimada Carolina. Gracias por compartir los comentarios de sus vacaciones. Estamos contentos que haya escogido nuestro hotel como su destino vacacional al igual que por los comentarios positivos sobre nuestra propiedad y las ventajas que ofrece. Nos encantó leer que disfrutó sus vacaciones y pudimos cumplir todas sus expectativas. Esperamos tener el privilegio de recibirla en sus próximas vacaciones. Saludos cordiales, J. De La Vieja. Gerente General. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place 20/10 definitely coming back here
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear James. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you enjoyed your holidays and we were able to meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Radoslaw

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property with lush ecological area as well as one on the best beaches in all of caribbean. Good dining options with a la carte and buffet. Large resort so walking aroud property is quite extensive, which i enjoy. However, all the people transportation and service vehicles make the walking paths quite busy with motorized traffic.
เข้าพัก 10 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Radoslaw. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Evelyn, Miami

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 22 เม.ย. 2024
Estimada Evelyn. Gracias por valorarnos. Saludos cordiales, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

RINKY

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
resort was great but food options were not the best for vegetarian
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Rinky. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

Dwane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Dwane. Thank you for rating us. Cordial greetings, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 พอใช้

Alfida

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El hotel es muy bonito y agradable, pero la asistencia del personal es muy pobre, los restaurantes hay que hacer reservaciones con 24 horas de anticipación y casi siempre están llenos la comida del buffet es buena pero las bebidas con alcohol son malísima es licor que usan es del más malo todo lo otro estuvo bien.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 22 เม.ย. 2024
Estimada Alfida. Gracias por compartir los comentarios de sus vacaciones. Estamos contentos que haya escogido nuestro hotel como su destino vacacional. Por otra parte queremos ofrecer nuestras más sinceras disculpas por algún posible inconveniente que haya podido tener mientras se alojaba en nuestro hotel. Agradecemos nos hiciera llegar sus comentarios para tomar medidas correctivas que nos permitan mejorar. Esperamos tener el privilegio de recibirla en sus próximas vacaciones. Saludos cordiales, J. De La Vieja. Gerente General. Grand Bavaro Princess.

4/10 แย่

Ronald

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
they never change the blankets
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear Ronald. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We are surprised reading your comments as each room has an umbrella. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

LUIS

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good but no umbrella
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear Luis. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We are surprised reading your comments as each room has an umbrella. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

Edith

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is good and offers a lot of options for dining. Workers are very friendly most of them. Especially at the buffet, Sicardo gave us a great service.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Edith. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

oscar

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 19 เม.ย. 2024
Estimado Oscar. Gracias por valorarnos. Saludos cordiales, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 ดี

Nicole

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Only thing i did not like was the mosquitos in the room and bathroom. It was very annoying coming to the room and trying to kill them.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Nicole. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Priscilla

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best resort
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Priscilla. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you enjoyed your holidays and we were able to meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 ดีเลิศ

Ana

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only problem was on check in they won’t let you check in before 1500 and if your room is not ready you have to wait longer if you said something about it they catch a attitude besides that everything else is great good food everywhere you go drinks specially the piña colada and the coco loco had fun on my stay
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Ana. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 พอใช้

Joel

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Customer service is terrible and food options are not too much ! Lost my flimsy wristband and had to pay $47! I lost it in the sea it was basically broken it’s not my fault the language barrier is annoying but it’s a nice place and the trolly system needs more rides the place is huge !
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก J. De La Vieja วันที่ 18 เม.ย. 2024
Drar Joel. Thank you for your feedback. We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We highly appreciate that you bring all these issues to our attention as your comments and suggestions are always very helpful in order to improve the quality of our service. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.