สิ่งอำนวยความสะดวกในที่พัก

รีวิว ไฮด์อะเวย์ แอท รอยัลตัน ริเวียร่า แคนคูน, อัตโนมัติคอลเลกชัน ออล อินคลูซีฟ รีสอร์ท - สำหรับผู้ใหญ่เท่านั้น

4.5 out of 5

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 433 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 216 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 150 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 105 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 97 จาก 1001 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Jenny

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff

8/10 ดี

Tiffany

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Tiffany. Thank you for choosing our Hideaway at Royalton Riviera Cancun! We are delighted to learn that you enjoyed our overall stay, facilities and services. Providing excellent experiences for our guests is our top priority, and we're thrilled that our efforts have made your stay memorable.Luxury Regards

6/10 พอใช้

Max

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didn't find out that the adults only portion of the resort was closed for renovation until we arrived.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Max.Thank you for visiting our resort. We are sorry to learn you miscommunicated with your agency regarding our current renovation schedule. All partners were properly informed in advance. We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future for a more pleasurable stay. Best regards.

10/10 ดีเลิศ

Samuel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Samuel, We're thrilled you enjoyed your stay! Our team takes pride in delivering exceptional service and creating memorable experiences. It warms our hearts to hear such positive feedback. Thank you for choosing Royalton Riviera Cancun, and we can't wait to welcome you back soon.Luxury Regards

8/10 ดี

Brendan Kyle

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very large and lots of separate areas.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Brendan.We highly appreciate the positive feedback and kind review of your stay at our resort, we will continue offering pampering experiences with the best service possible. Thank you for your preference and stay at Royalton Riviera Cancun.Luxury Regards

10/10 ดีเลิศ

Bryanna

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed at the hideaway and it was an amazing time. The butlers were excellent and constantly made sure we were okay and didn’t need anything. There was construction going on in the hideaway area but it did not bother us. Overall we had a great time and i would definitely stay there again.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear Bryanna, We're thrilled you enjoyed your stay! Our team takes pride in delivering exceptional service and creating memorable experiences. It warms our hearts to hear such positive feedback. Thank you for choosing Royalton Riviera Cancun, and we can't wait to welcome you back soon.Luxury Regards

10/10 ดีเลิศ

Dan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful resort. Staff very attentive to all needs and very friendly. Very beautiful resort. Pools/beach were also great. Lots of activities for all ages throughout the day at pool. And live bands and other activities at night. Food was wonderful and reservations were not needed for restaurants. Great gym, tennis, and pickleball courts. Shout out to Willie at bellhop, Maria at checkin, Israel at buffet, and Willfred with Nexus tours for above and beyond hospitality. We will definitely stay with Royalton in the future.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear Dan We're thrilled you enjoyed your stay! Our team takes pride in delivering exceptional service and creating memorable experiences. It warms our hearts to hear such positive feedback. Thank you for choosing Royalton Riviera Cancun, and we can't wait to welcome you back soon.Luxury Regards

4/10 แย่

keonna

เดินทางกับคู่รัก
They placed us in a room overlooking construction. We booked adults only swim out room for privacy. We had other guest swimming and walking in our personal swim out everyday. No privacy. When we called to complain, no one assisted. This continued to happen through out our stay. Our stay was not so pleasant. I would not recommend. We notice that’s people of European decent was treated a lot better than people of another cultures.They were accommodated quickly. We were not.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Keonna We appreciate your feedback on your recent stay at our resort. Regarding the availability of sun chairs, loungers and bali beds, we kindly ask our guests not to be part of bad practices by reserving spaces that will not be occupied. Our team does its best to provide beds and towels to our guests in absolutely all areas of both the pool and the beach and they are responsible for reinforcing our no-separation policy, however, empathy and respect on the part of our guests is essential. Nonetheless, we have taken note of your concerns as this opens doors for improvement. Thank you for your visit

4/10 แย่

Alejandra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Construction was being performed and we where not notified prior.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Alejandra. We appreciate your feedback on your recent stay at our resort. Regarding the availability of sun chairs, loungers and bali beds, we kindly ask our guests not to be part of bad practices by reserving spaces that will not be occupied. Our team does its best to provide beds and towels to our guests in absolutely all areas of both the pool and the beach and they are responsible for reinforcing our no-separation policy, however, empathy and respect on the part of our guests is essential. Nonetheless, we have taken note of your concerns as this opens doors for improvement. Thank you for your visit

10/10 ดีเลิศ

Janet

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff, everyone was always so friendly and welcoming. Always attentive to our needs! Hotel is beautiful and has all you need.
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Janet We're thrilled you enjoyed your stay! Our team takes pride in delivering exceptional service and creating memorable experiences. It warms our hearts to hear such positive feedback. Thank you for choosing Royalton Riviera Cancun, and we can't wait to welcome you back soon.Luxury Regards

8/10 ดี

Cameda, Stevenson Ranch

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our butler was Fernando he was amazing and planned everything for us
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Cameda . We're thrilled you enjoyed your stay! Our team takes pride in delivering exceptional service and creating memorable experiences. It warms our hearts to hear such positive feedback. Thank you for choosing Royalton Riviera Cancun, and we can't wait to welcome you back soon.Luxury Regards

2/10 แย่มาก

David

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was under construction
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear David. We appreciate your feedback on your recent stay at our resort. Regarding the availability of sun chairs, loungers and bali beds, we kindly ask our guests not to be part of bad practices by reserving spaces that will not be occupied. Our team does its best to provide beds and towels to our guests in absolutely all areas of both the pool and the beach and they are responsible for reinforcing our no-separation policy, however, empathy and respect on the part of our guests is essential. Nonetheless, we have taken note of your concerns as this opens doors for improvement. Thank you for your visit

2/10 แย่มาก

Leandra

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Leandra. We appreciate your feedback on your recent stay at our resort. Regarding the availability of sun chairs, loungers and bali beds, we kindly ask our guests not to be part of bad practices by reserving spaces that will not be occupied. Our team does its best to provide beds and towels to our guests in absolutely all areas of both the pool and the beach and they are responsible for reinforcing our no-separation policy, however, empathy and respect on the part of our guests is essential. Nonetheless, we have taken note of your concerns as this opens doors for improvement. Thank you for your visit

10/10 ดีเลิศ

Linda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love the fact that the Hideaway staff was able to fix our room situation.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Linda. We're thrilled you enjoyed your stay! Our team takes pride in delivering exceptional service and creating memorable experiences. It warms our hearts to hear such positive feedback. Thank you for choosing Royalton Riviera Cancun, and we can't wait to welcome you back soon.Luxury Regards

10/10 ดีเลิศ

Maggie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ki
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Maggie. We're thrilled you enjoyed your stay! Our team takes pride in delivering exceptional service and creating memorable experiences. It warms our hearts to hear such positive feedback. Thank you for choosing Royalton Riviera Cancun, and we can't wait to welcome you back soon.Luxury Regards

10/10 ดีเลิศ

aemetrius Faye, Danville

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear guest.We're thrilled you enjoyed your stay! Our team takes pride in delivering exceptional service and creating memorable experiences. Thank you for choosing Hideaway at Royalton Riviera Cancun.Luxury Regards

8/10 ดี

Suresh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There is a huge language barrier as many of the questions asked in English were incorrectly answered. The front desk staff was a bit rude and it was quite irritating having staff accost us with time share nonsense within 15 mins checking in. Not to mention the many blatant lies we were told to coerce us into listening to them, I.e vip breakfast and special rewards.They would not take no for an answer. It was disheartening that our first day there was mostly taken up with presentations and numbers being thrown at us when we paid for a full day of relaxation. Imagine the days of awkwardness after when the lobby staff is continuously badgering you as to whether you “took the deal”. We did not spend such a vast fee on vacation for feelings of discomfort. As an international resort, one would imagine that they would cater to all religions and ethnicities. Preparing beef and pork on the same grill as other products intended for consumption should be taken into consideration. There also was a weird smell throughout the resort near the rooms.The grounds throughout the resort especially by the pool are a bit uneven and many times we have tripped as well as seen little kids stumble as well with the random uneven surfaces. We have been to another Royalton and we did not have any of the above issues. The stay would have been better without the time share badgering. We understand you work on commission but practically shoving offers at your guests and nagging is in poor taste.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Suresh. We appreciate your feedback on your recent stay at our resort. Regarding the availability of sun chairs, loungers and bali beds, we kindly ask our guests not to be part of bad practices by reserving spaces that will not be occupied. Our team does its best to provide beds and towels to our guests in absolutely all areas of both the pool and the beach and they are responsible for reinforcing our no-separation policy, however, empathy and respect on the part of our guests is essential. Nonetheless, we have taken note of your concerns as this opens doors for improvement. Thank you for your visit

8/10 ดี

Cruz

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Cruz.We are pleased to know that you had a pleasant stay and that it fulfilled your expectations.We will be waiting again for your visit in this, your home in the Mexican CaribbeanLuxury Regards

8/10 ดี

Leah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a great week @ the Hideaway.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 6 เม.ย. 2024
Dear Leah. We're thrilled you enjoyed your stay! Our team takes pride in delivering exceptional service and creating memorable experiences. It warms our hearts to hear such positive feedback. Thank you for choosing Royalton Riviera Cancun, and we can't wait to welcome you back soon.Luxury Regards

8/10 ดี

Tasha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful, staff are friendly and helpful.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Tasha. We're thrilled you enjoyed your stay! Our team takes pride in delivering exceptional service and creating memorable experiences. It warms our hearts to hear such positive feedback. Thank you for choosing Royalton Riviera Cancun, and we can't wait to welcome you back soon.Luxury Regards

2/10 แย่มาก

SIMRAN

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was our second time visiting this property. But the experience this time was totally the opposite of last time. Would not come back here and won’t even reccomend.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Simran. We appreciate your feedback on your recent stay at our resort. Regarding the availability of sun chairs, loungers and bali beds, we kindly ask our guests not to be part of bad practices by reserving spaces that will not be occupied. Our team does its best to provide beds and towels to our guests in absolutely all areas of both the pool and the beach and they are responsible for reinforcing our no-separation policy, however, empathy and respect on the part of our guests is essential. Nonetheless, we have taken note of your concerns as this opens doors for improvement. Thank you for your visit

10/10 ดีเลิศ

Dominque

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I did not like that the property wasn’t so accessible. It cost $65 just to get off the resort. The resort was really for an older senior citizen crowd. Not a party resort
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Dominique. We are sorry to learn our facilities did not live up to your expectations.We appreciate your comments on the areas you think can improve, we will look into that and make sure we deliver consistently excellent services and amenities.We hope that you come back to enjoy another wonderful vacation at our facilities.

10/10 ดีเลิศ

Pierina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Todo estuvo muy bien salvo la limpieza del último día, no retiraron el tacho de basura del baño y no hubo cambio de toallas. Salvo eso, todo estuvo muy bien
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 3 เม.ย. 2024
El saber que su estancia fue perfecta nos alienta muchísimo a seguir impulsando nuestro servicio, instalaciones y staff a continuar por el mismo camino, con la meta de ofrecer vacaciones inolvidables. Esperamos que regrese muy pronto a Royalton Riviera Cancun. Gracias por su visita.Saludos cordiales

10/10 ดีเลิศ

Alexis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean, nice staff and I lot to do during the day and night!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Alexis.Thank you for choosing our Royalton Riviera Cancun! We are delighted to hear that you enjoyed our services. Providing excellent experiences for our guests is our top priority, and we're thrilled that our efforts have made your stay memorable.Luxury Regards

10/10 ดีเลิศ

Bernardo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente trato por parte de todos
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Bernardo. We appreciate your feedback on your recent stay at our resort. Regarding the availability of sun chairs, loungers and bali beds, we kindly ask our guests not to be part of bad practices by reserving spaces that will not be occupied. Our team does its best to provide beds and towels to our guests in absolutely all areas of both the pool and the beach and they are responsible for reinforcing our no-separation policy, however, empathy and respect on the part of our guests is essential. Nonetheless, we have taken note of your concerns as this opens doors for improvement. Thank you for your visit.

2/10 แย่มาก

Hector

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Britney Spears tu faro güey tu Work On The Light y yo folder en Other Resource
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Hector. We appreciate your feedback on your recent stay at our resort. Regarding the availability of sun chairs, loungers and bali beds, we kindly ask our guests not to be part of bad practices by reserving spaces that will not be occupied. Our team does its best to provide beds and towels to our guests in absolutely all areas of both the pool and the beach and they are responsible for reinforcing our no-separation policy, however, empathy and respect on the part of our guests is essential. Nonetheless, we have taken note of your concerns as this opens doors for improvement. Thank you for your visit.

10/10 ดีเลิศ

Valerie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My boyfriend & I took an impromptu trip & we weren’t disappointed! This resort is absolutely beautiful & their advertisement of “all-inclusive” is not false. You have tons of restaurants to choose from, alcoholic beverages & non, ice cream, & even a coffee shop is all provided. The service was also fabulous, especially our Expedia guide, Ariana Alvarez. She helped us get comfortable, helped us book reservations at restaurants, & has gone above and beyond for any issues we came across, however big or small. We definitely plan on going back for a longer trip next time!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Valerie. We appreciate your feedback on your recent stay at our resort. Regarding the availability of sun chairs, loungers and bali beds, we kindly ask our guests not to be part of bad practices by reserving spaces that will not be occupied. Our team does its best to provide beds and towels to our guests in absolutely all areas of both the pool and the beach and they are responsible for reinforcing our no-separation policy, however, empathy and respect on the part of our guests is essential. Nonetheless, we have taken note of your concerns as this opens doors for improvement. Thank you for your visit.

10/10 ดีเลิศ

paul

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Getting chairs at the pool was very hard. There where many pool employees with bags of towels putting them on chairs at about 6:30 AM every day. They would tell people that the chairs are reserved. Most of them are looking for a tip. I refused to tip them because they where very rude. I don't mind tipping for good service and they did not give good service. That needs to fixed.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Paul. We appreciate your feedback on your recent stay at our resort. Regarding the availability of sun chairs, loungers and bali beds, we kindly ask our guests not to be part of bad practices by reserving spaces that will not be occupied. Our team does its best to provide beds and towels to our guests in absolutely all areas of both the pool and the beach and they are responsible for reinforcing our no-separation policy, however, empathy and respect on the part of our guests is essential. Nonetheless, we have taken note of your concerns as this opens doors for improvement. Thank you for your visit.

2/10 แย่มาก

Joniece

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Joniece, family,Thank you very much for taking the time to share with us your review about your stay at Hideaway Riviera Cancún. It is only through feedback such as yours that we can improve our services and offer our guests a stay according to their needs.Best regards,

2/10 แย่มาก

Alex

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
This was the worse resort I ever stayed in The staff was bad the room was dirty the guest service was bad the elevator wasn’t working in the escalator was also not working
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Alex, family,Thank you very much for taking the time to share with us your review about your stay at Hideaway Riviera Cancún. It is only through feedback such as yours that we can improve our services and offer our guests a stay according to their needs.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Dominique Marie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was beautiful. I had a great time at this resort and everyone was so readily available to help which was amazing! Would definitely visit again.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Dominique. Thank you for your recent visit. Our staff takes pride on delivering extraordinary services, ensuring our guests satisfaction. Your comment reaffirms their hard work! Thank you for staying at our resort. It would be a pleasure to have you back. Kind regards

10/10 ดีเลิศ

Tonya D, North Charleston

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Tonya. We're thrilled you enjoyed your stay! Our team takes pride in delivering exceptional service and creating memorable experiences. It warms our hearts to hear such positive feedback. Thank you for choosing Royalton Riviera Cancun, and we can't wait to welcome you back soon.Luxury Regards

6/10 พอใช้

Joseph

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Joseph, family,Thank you very much for taking the time to share with us your review about your stay at Hideaway Riviera Cancún. It is only through feedback such as yours that we can improve our services and offer our guests a stay according to their needs.Best regards,

8/10 ดี

Damon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear guest. Thank you for your recent visit. Our staff takes pride on delivering extraordinary services, ensuring our guests satisfaction. Your comment reaffirms their hard work! Thank you for staying at our resort. It would be a pleasure to have you back. Kind regards

6/10 พอใช้

Kenya

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The property itself is beautiful but I wasn’t too pleased with my room. There were black stains all over the huge mirrors and stains in the jacuzzis. We had the room with the jacuzzi on the balcony and it was extremely small. Our view was horrible and showed the water slides from the other resort and a swamp. I complained about this and was told a supervisor would call me and she never did, as expected. This is an all inclusive resort with beautiful staff but one night I ordered room service and the kitchen staff that called to confirm accused us of having “additional people” in the room because we ordered 3 meals instead of 2. It came across as racist and I was extremely upset but I decided to leave it alone because everyone else was so kind. The drinks are not strong but there are some bartenders that will add more liquor, those the ones you should befriend. (: Other than the room issue and that one staff member, everything else was great. I would stay here again but push for a better room.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, it is hard to know that your vacations were not the best experience due to the considered points, we will attend each of them to fix all these concerns. We hope that you will soon allow us to enjoy a vacation at Hideaway at Royalton Riviera Cancun.Luxury Regards

8/10 ดี

william

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall had a great stay. There were some minor flaws but that wasn’t severe enough to change the overall experience. Staff is great. Flaws consist of the drinks being watered down, the buffet options are limited and not very good and had a bit of an issue during check in due to booking a king bed room and not being available so was given a double bed room. They tried to resolve the issue by providing the option to switch rooms to a king bed room half way through the trip. The swim out was great though with good water temp and super clean
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, it is hard to know that your vacations were not the best experience due to the considered points, we will attend each of them to fix all these concerns. We hope that you will soon allow us to enjoy a vacation at Hideaway at Royalton Riviera Cancun.Luxury Regards

6/10 พอใช้

charity

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
We had a swimout room and the mosquitoes were horrible. The room also had a stale smell that was never rectified though we complained several times and it stayed in our clothing once we left. The linen needed to be changed several times as each time they changed something was stained or spotted. Overall the stay was ok, but I would not stay at this resort again.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 11 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, it is hard to know that your vacations were not the best experience due to the considered points, we will attend each of them to fix all these concerns. We hope that you will soon allow us to enjoy a vacation at Hideaway at Royalton Riviera Cancun.Luxury Regards

10/10 ดีเลิศ

Bobbie Jo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our butler, Angel was outstanding. Beautiful beach. The staff made hanging around the pool so much fun. The restaurants were very good, especially Armadillo, Hunter, and Dorado.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear guest. Thank you for your recent visit. Our staff takes pride on delivering extraordinary services, ensuring our guests satisfaction. Your comment reaffirms their hard work! Thank you for staying at our resort. It would be a pleasure to have you back. Kind regards

10/10 ดีเลิศ

Kylie Rose

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good service, staff was awesome everywhere.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 9 มี.ค. 2024
Dear guest. Thank you for your recent visit. Our staff takes pride on delivering extraordinary services, ensuring our guests satisfaction. Your comment reaffirms their hard work! Thank you for staying at our resort. It would be a pleasure to have you back. Kind regards

8/10 ดี

Caitlin Elizabeth

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room and service were absolutely amazing.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 9 มี.ค. 2024
Dear guest. Thank you for your recent visit. Our staff takes pride on delivering extraordinary services, ensuring our guests satisfaction. Your comment reaffirms their hard work! Thank you for staying at our resort. It would be a pleasure to have you back. Kind regards

10/10 ดีเลิศ

Tonya, Cincinnati

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property at Royalton Riviera Hideaway in Cancun was was really nice. There was plenty of entertainment and things to do. The staff was excellent. The only downfall was I wasn't prepared for the mosquitoes. Please bring insect repellent and alcohol. I do recommend the resort.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear guest. Thank you for your recent visit. Our staff takes pride on delivering extraordinary services, ensuring our guests satisfaction. Your comment reaffirms their hard work! Thank you for staying at our resort. It would be a pleasure to have you back. Kind regards

6/10 พอใช้

Sandra

เดินทางกับครอบครัว
The hotel's atmosphere and rooms are outdated. This was my least favorite resort. The staff were very nice. I have been to Mexico’s 6 times, and I wouldn’t recommend this resort to anybody .
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 2 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, it is hard to know that your vacations were not the best experience due to the considered points, we will attend each of them to fix all these concerns. We hope that you will soon allow us to enjoy a vacation at Hideaway at Royalton Riviera Cancun.Luxury Regards

10/10 ดีเลิศ

Pacen Cage

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
By far the best all inclusive I’ve been to! Staff is exceptional.!! Will highly recommend to anybody!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear guest. Thank you for your recent visit. Our staff takes pride on delivering extraordinary services, ensuring our guests satisfaction. Your comment reaffirms their hard work! Thank you for staying at our resort. It would be a pleasure to have you back. Kind regards

8/10 ดี

Beatrice

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I really enjoyed my stay at the Hideaway at the Royalton Riviera. The location was very conveniently close to the airport and seemed to be in a very safe area. Upon arrival the resort appears to be very luxurious and warm welcoming. There are many activities to do for free and for additional costs if you’re looking to spend. The beach is beautiful but if you would like to enjoy you will have to get up early enough to claim a seat . Same with the pool unfortunately. This property has multiple resorts so there are a lot of people flowing in and out. Being that we all share the same amenities there are long wait lines for all the restaurants, food trucks, and bars. I do Believe that there is a lack of staff that would definitely help the hotel deliver a higher quality of service to match with the ambience . I was Slightly disappointed that despite the number of times we mentioned the reason for traveling was to celebrate a birthday we did not receive the gifts that we were promised upon arrival. Also we had a mishap with our room that we had to relocate and still had issues
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 2 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, it is hard to know that your vacations were not the best experience due to the considered points, we will attend each of them to fix all these concerns. We hope that you will soon allow us to enjoy a vacation at Hideaway at Royalton Riviera Cancun.Luxury Regards

8/10 ดี

jonea

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 2 มี.ค. 2024
Dear guestThank your for your visit and preference. We are have to learn you had an overall good experience at our facilities. It would be a pleasure to welcome you again for another wonderful holiday. Regards

10/10 ดีเลิศ

patrick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone was really nice. Taj was a great restaurant. The pillows were not comfortable at all
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Management วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear Patrick. Thank you for your visit and for taking the time to leave a review. We are happy to learn your experience lived up to your expectations. Our guests satisfaction is our main priority. We appreciate your comment on the areas you think can improve. Kind regards

6/10 พอใช้

Valeria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Overall, the resort was pretty cool, but if you are young in your 20s, looking to have some fun in the adults, only section I would not recommend this.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Navas family,Thank you very much for taking the time to share with us your review about your stay at Hideaway Riviera Cancún. It is only through feedback such as yours that we can improve our services and offer our guests a stay according to their needs.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Brian Loren

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall great place to stay! Would come back!
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Wray family,Thank you very much for taking the time to share with us your review about your stay at Hideaway Riviera Cancún. It is only through feedback such as yours that we can improve our services and offer our guests a stay according to their needs.Hope to see you soon!!

4/10 แย่

Janak raj

เดินทางกับครอบครัว
We got mixed experience regarding the staff service, some were very bad and some were good. We did not like the food here, we had a personal concierge but he was of not much help, we mess up most of our dinner reservations at the restaurant. Overall it was an average rating for our stay at Royalton.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Nema family,Thank you very much for taking the time to share with us your review about your stay at Hideaway Riviera Cancún. It is only through feedback such as yours that we can improve our services and offer our guests a stay according to their needs.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Jose

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
We really liked the food it was amazing
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Expedia Ambassadors วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Sanchez family,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir con nosotros su reseña sobre su estancia en Hideaway Riviera Cancún. Sólo a través de comentarios como el suyo podemos mejorar nuestros servicios y ofrecer a nuestros huéspedes una estancia acorde a sus necesidades. Esperamos tenerlos muy pronto nuevamente con nosotros.Saludos cordiales,