สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว ควอลิตี้อินน์ สนามบินฟีนิกซ์

2.5 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 279 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 318 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 164 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 127 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 112 จาก 1000 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
중간에 수영장이 있고 밤 12시까지 수영을 하게 해서 너무 시끄러웠고, 아무리 팬대닉 시기긴 하지만 아침이 너무 준비가 되어 있지 않았다. 바퀴벌레도 보였고. 가격도 싸지도 않았고...
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

Judy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awful!!
Stayed here many times before. This time the front desk clerk was rude and I told her I didn't appreciate it. The tv and phone didn't work, maintenance never showed,bugs and clump of dark hair in the bathroom (We both have white hair), pool not open, and ice machine didn't work. Won't be staying here again. I heard it's under new management and it's a shame.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nothing abetting is nasty and dirty never. Again come to this place
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have a service dog and he had a lot of room to run around there
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible room dirty, etc.....k will never choose this hotel again
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

James

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
over all was not bad but the room was really outdated spiderwebs on walls behind counters and very dirty under bed other then that I loved that they have microwaves and coffee pot in room it was really Quiet too.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

MARIA

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was terrible!! Would not recommend to ANYONE. Dirty rooms, unfriendly staff, elevator is super unsafe
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was all but the Bates Motel. We got to check in at 4:00. They didn’t have our room ready. I waited 2 hours for my room to be ready. Michelle the receptionist was extremely rude. When we walked in our room I could tell it was not cleaned properly. It smelt like a dirty diaper. The dresser was broke. The counter at the vanity wasn’t even wiped down. We were just so tired and so hungry we decided to eat. After dinner my son opened the bathroom and a cockroach ran out. I stomped it and went down to the front desk. When I was in the lobby another woman was down there complaining that her “freshly” cleaned room had blood on the comforter. I told Michelle about the cockroach and she rudely responded that I would have to speak with her manager in the morning. My kids were asleep so I decided to stay the night and leave in the morning. We we’re supposed to stay 4 nights. I contacted Expedia and they tried to call the hotel on my behalf. The lobby refused to answer. I told myself I could tough this out for a night. I got up to go to the bathroom at 3:30am and there were 5-7 more cockroaches. I was packed by 6 am. I had to wait until 9:30am to speak with the manager. Michelle (rude receptionist from the night before) said I never complained about cockroaches last night. I told the manager and Michelle I was happy to bring the smashed up cockroaches down here for them to look at. The manager said I could leave early and they would refund me the other nights. I’m still waiting for i
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We showed up at the hotel and checked in around 10:00. We got in the elevator to go to our room and the elevator stopped working. I was stuck in it for 5 minutes with my kids. My husband went to the lobby and it was all locked up and we couldn't get ahold of anyone. Luckily the elevator started working after 5 minutes. We went in to our room, there was blood on the sheet, a bug on the floor, and the fire alarm went off 3 different times. We stayed the night and checked out the next morning. We had already paid for the next night and asked for a refund. They told us Orbitz had to authorize the refund. I called Orbitz and they told us the general manager of the hotel had to authorize it. I have called the hotel multiple times in the last few days and haven't been able to speak to the manager. I'm not sure who to contact at this point because I keep getting the run around from both. This has been my worst hotel experience.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty and overpriced place. Unclean rooms, garbage everywhere outside, graffiti on the walls. Not worth the stay even for a night.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Never will come back again!
Stayed for 3 nights with kids, never had hot water, never had our waste baskets cleaned, received no service, the room was not clean. Will not stay here ever again.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

Misty

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fire alarm went off both days that we stayed. Breakfast was terrible.. nothing like what’s on the pictures. The walls in bathroom are damp and peeling off. I stayed at this brand hotel before, never this bad.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

Luis

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stain bed
Stain bed
Don’t what stains are from
Looks like blood
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I called to let the staff know that I would be arriving late and I was told that my room would be secure and to travel safely. When I got there another staff member told me my room was given away and I had to pay extra and book another room until the next day, then I would be able to have the room I booked previously. I chose this option only because I had my children with me. The room was disgusting! Stains were on EVERYTHING! The floor, chair, and the beds! Luckily my kids had throw blankets from home for them to lay on. I didn’t even sleep I was so grossed out. The people who work there should be ASHAMED of themselves. I would b to uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2021

4/10 แย่

Stephanie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room was not clean rite pillow was dirty and the next day we clean back are room was not clean the bed was not fix.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

Hannah

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Every day of the stay we had to get the key redone because it would expire itself so that was a pain. The bedding had rips and tears and the pillows were very very small-I’ve never seen hotel pillows like that. It looked like someone had kicked in the bathroom door at some point. The latch on the door was non existent.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Has potential if just put some work in the place
Hotel was very dirty. Rooms in need of a major renovation. Carpets stained, dripping shower, stained sheets, and bugs in the ceiling light glass cover. AC worked well and the mattress was comfy but sheets may have been washed (i hope) but had stains. key cards didn’t work the second day so had to walk to the front desk to get reset. You get what you pay for. But pics are definitely cat fishing you.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

Constance

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was pretty good
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
MagggggggggghhgfdssfmkkjhhgffdddfgghhnjjjKkkkkkkkkhhhhhhhhhhh
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

Ellen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
AVOID!!
I was checked into a room that had blood and semen on the sheets. 1 out of 4 bathroom lights worked. It smelled and the furniture was heavily damaged. I asked for a new room. The new room was a cloud of smoke- even though the hotel is smoke free. I could barely breathe. The cleanliness was not much better in this new room. I did not feel safe either. Lots of yelling from other guests. I ended up leaving. The front desk apologized and refunded me my stay which I appreciated but I would never ever ever stay here or recommend this hotel to anyone.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

Kevin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Do I start with the cat urine smell in room, the absolute dirtiest carpet, the trash still in room, or maybe the death trap elevator...I work in the hotel business and have never left a bad review until now. This place is nasty..enough said
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

LES

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I loved it. Great service and the clerk who checked me in was very nice, courteous, respectful, warm n beautiful smile! My only criticism was my room smelled like cigarette smoke! It was a no smoking room.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have a service dog and he looks the open area to play.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Cool and clean place bathrooms could use an update
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Near to the freeway,near shops, gas station close to food court.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

2/10 แย่มาก

Rocio

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worse Hotel Experience
Our stay was horrible. I had called a day prior to let the hotel now we would be having a late check in also I had my dog with us. When we arrived at the hotel, the lady on the reception took forever to help me, when she did our room was no longer available, they were out of rooms. The front clerk found us a room not what we expected to make matters worse she gave us a a key of an occupied room. I had never felt so embarrassed going to someone else’s room has no words. The front desk lady gave us a handicap room since that was the only “available room”. However after going through that experience we couldn’t sleep the thought that it may happen again or the fact that they can give someone else a key to our room as she did to me. Overall, I had a horrible experience we decided to check out. We were completely tired it was along drive to get there that’s the reason we took the handicap room.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Smell of cigarette smoke all throughout. Toilet flushes funny. Moldy grout in shower. 3 baby-sized pillows for a king-sized bed. Sad.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

4/10 แย่

Tom

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not recommended
Felt unsafe in the neighborhood around the hotel. Shower dribbled out water. Bedspreads had cigarette holes in them.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

antonio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good place
very nice hotel a couple employees were kinda rude but other then that very good place to stay
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

Ivah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ebony Pride
To see minorities working the front desk and displaying such a positive spin on the current narrative that the previous administration was trying to project is rather refreshing. Just because a few people have made a bad impression on you, doesn’t mean that the community as a whole should be judged based on a few bad apples.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

2/10 แย่มาก

Kamolparn

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

2/10 แย่มาก

Doreen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst Hotel Stay Ever
This hotel was sub standard. 1.) The shower leaked and kept up from sleeping most of the night. 2.) There was no hot water to shower with. 3.) Could never reach anyone in the office for assistance. 4,) there was one towel for a two person booking. 5.) Water leaked in the bathroom from the wall between the toilet and shower (which was missing plaster) leaking all over the floor we kept ringing out the bath mat when we had to use the toilet. 6.) when we went to office to request assistance there was no one in the office for The 10-15 mins we waited. 7.) There was no iron in the room and as I stated earlier, no one from housekeeping could be reached. When I finally checked out I shared all Of these things with the woman at the counter and she was rude and dismissive. There was no apology or customer service given at all.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We enjoyed our stay. However the ice machine didn't work and the floors in our room seemed a little dirty.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

Shakeyia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
TV didn’t work, smelled like cigarettes burn marks on counter, shower had no pressure. Bed was uncomfortable.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

2/10 แย่มาก

maryjane

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Drug deal in the parking lot going on. The unit smelled so bad and the carpet was filthy!! Didnt stay. Left within 10 min.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

Ivah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Service with a Smile!
The young lady that checked me in showed herself to exemplify what it is to uphold the true standards of what customer service is meant to be and what’s lacking in the customer service based industry as of late. Not only did she do her due diligence of acknowledging me but remained steadfast and cordial while dealing with an irate guest. I applaud her for a job well done and I’m honored to have been helped by her. It just goes to show that choosing to be kind versus rude still has its advantages in life. She’s well deserving of this shout out and a day off!?!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I always choose this place. I have a service dog and he likes the area. lots of room for him to play. Staff is very pleasant to work with.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
My first room had a disgusting shower / bathroom floor - stained and dirty; and a inch to inch and a half roach that jumped faster than I could. The second room had a TV whose channels did not change. The third room was fair enough for the rate and didn't have creepy crawlies or major disgusting dirty floors. We stayed two days and the first morning we asked for towels and were told they would be there and every time we saw a maid we asked for them and was told later and finally around 6 we called and were told we had to bring our towels up front. When we gave them we were then given back no floor mat and the floors are a little slick in this room because of the type of tile and the water escaping the shower. We were told she didn't have one. We then said, okay, can we get another towel instead so we can put it on the floor and then were told that she couldn't do that because someone else might need a towel. We had to ask three times for the toiletries and coffee and got rude facial expressions and body language and then when we got the coffee she said she didn't have any cups - like what the heck are we gonna make the coffee in if the cups aren't there because it's one of those single cup makers without a pot. There was a high prominence of drug activity during the stay as we witnessed several drug transactions and people doing drugs (more than just smoking a joint I mean too!) There were also signs of prostitution and we saw someone back into someones car and fight.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was an AWFUL experience!!! I was traveling by myself with my dog (the ONLY reason why I stayed here) and as soon as I drove in the parking lot I knew it was a shady place by the amount of activity. A guy was arrested right outside my door at 10pm at night! There were fights/arguments... people driving in and out of the parking lot at all hours of the night. Doors slamming and people talking loudly at 1am, 3 am, 5am, it didn't matter! I will say they were very accommodating about allowing me to pick my room (facing the inside courtyard), and they were great about me having my dog.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel lacked customer service and the individual at the front desk at check in was horrible. I checked in Wed evening and she took my credit card for incidentals and instead the next day charged me for all four nights stay which Expedia already charged me for. They couldn't release the funds because the front desk manager was not available until Tuesday 2/2. I contacted my credit card company and they couldn't release the funds without a letter from the hotel on hotel letterhead but I had to wait until the front desk manager was in. This cost me a lot of frustration and then on my last day, (same girl at the front desk) they refused to reserve another night for me and charged my credit card again! They have over $350 of my money that they charged in error and I have no where to stay while my home is being remodeled. I will never do business with an unprofessional and mediocre establishment.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2021

4/10 แย่

Jeff

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Quality need to Remember their name
Needs to be updated. Mattresses are getting old. Not inforcing only smoking areas cigarette butts all over place. Off Freeway rooms smell like smokers lived in and sometimes clothes bring smell in also .Need Security walking at night to inforce and show secure because very bad lighting around area. Checked in room no toilet paper on either roll holder. Price low and sometimes brings in people with no respect and domestic violence and yelling at 11 30 pm outside my door. If Security is around less of that would happen. These days alot of people are stressed and angry. They don't care about other guests that paid to stay there also. And shouldn't have to deal with that stuff . Probably won't ever go back .Quality Inns need to rethink what their name says. Not Low Life Hotel. Place was full so they have money to clean it up. Security is a necessity to feel safe around there. Very dark. Corporate needs to go there at night and on weekends. Thanks
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Rebeccs

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021