ทางเดิน

รีวิว ซูเปอร์ โอโย 458 นครสยาม บูติก

2.5 out of 5
ซูเปอร์ โอโย 458 นครสยาม บูติก
417/698 ซ.บงกช 8, พัทยา, พัทยา

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 14 จาก 33 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 5 จาก 33 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 4 จาก 33 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 33 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 6 จาก 33 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Suthep

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เที่ยวพัทยา
ห่างทะเลนิด แต่สงบดีที่จอดรถเยอะ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Andy วันที่ 4 มี.ค. 2020
ขอบคุณที่ให้คะแนน คุณ Suthep! เรารู้สึกดีทุกครั้งที่ได้ทราบว่าผู้เข้าพักประทับใจในบริการของเรา เราหวังว่าคุณจะให้โอกาสเราได้ต้อนรับและมอบบริการให้กับคุณอยู่เสมอ :) ขอบคุณ Andy

8/10 ดี

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed here before and will certainly stay again. The best OYO I have ever used - often they are less than wonderful !! But although this Is not in totally prime condition, I have no real criticisms. Room / bed / shower were all good. The only niggle is the lack of a kettle & mugs - but that is not unusual in even 4* Thai hotels. Bar / coffee prices are VERY reasonable.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 7 เม.ย. 2024
Hi, Michael! Thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Noah.

2/10 แย่มาก

Lydia

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was dirty when we arrived. Dirty bedding/sheets and everywhere was covered in dust. Would not recommend to anyone!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Tim วันที่ 18 ม.ค. 2024
Hi, Lydia! We are very sorry that you have had an uncomfortable experience with us. Cleanliness is something about which we are particular and can not compromise, of course, we never want our visitors to face these problems. Thank you for raising this problem, and be assured that we will take this up and address it immediately. In case something else please contact us. Regards, Tim

6/10 พอใช้

mike

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Dewi วันที่ 2 พ.ย. 2023
It seems that you are not completely satisfied with our services, Mike! Be assured, we have marked a note of this issue, and we will strive to ensure better services further. Regards, Dewi

8/10 ดี

Chadéna

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel needs improvement. Paint in rooms updated a must . Allso better cleaning service is a must . Restaurant is a bit expensive in my opinion . They head staff needs to work on the cleaning staff and have them clean rooms and hallways much better .
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Dewi. วันที่ 2 พ.ย. 2023
Hi! Thanks for the suggestions, as it has been communicated with the relevant department, they will look into this issue and will surely change accordingly. Regards, Dewi.

8/10 ดี

ola

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Ava วันที่ 5 ก.ค. 2023
Hey, Ola! We shall continue to make you happy and satisfied with our services. Hope to serve you better always! Regards, Ava

6/10 พอใช้

robert

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The hotel demanded extra money.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 11 พ.ค. 2023
We are extremely sorry to know this, Robert! Thanks for notifying this concern to us. We will surely escalate this to the relevant team to take corrective action and to make sure it is not repeated in the future. Regards, Noah.

10/10 ดีเลิศ

Gerald

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
not far from the nightlife, super friendly and very helpful. Felt very welcome from the start.
เข้าพัก 24 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 15 มี.ค. 2023
Thank you for your valuable feedback, Gerald! As per the feedback, it seems that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive to make your stay pleasant whenever you revisit us next time in the future. Have a great day! Regards, Eva

2/10 แย่มาก

KAZUNARI

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
安さは認める。 しかし、ベッドメイク2日に1日で、毎日したい人かくしやゅいあ.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 14 ก.พ. 2023
Hi, Kazunari! We are sorry to see that you are dissatisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones ahead. Regards, Lisa

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 18 ม.ค. 2023
Hi, thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not a clean place very dirty room’s dirty. Tv screen and walls not been cleaned in months or years . Same with walls and patio
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 18 ม.ค. 2023
Hi, we are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
0 out of 10 hotel .
Staff are lazy cleaning of room is not offered . Staff not trained . Restaurant is very bad . Not a clean hotel . Staff are very not nice to customers . Even you put the sign on door please clean room and ask at desk they not clean . Rooms are not cleaned good when u check inn
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 18 ม.ค. 2023
We are extremely sorry to know this. Thanks for notifying this concern to us. We will surely escalate this to the relevant team to take corrective action and to make sure it is not repeated in the future. Regards, Noah.

4/10 แย่

Even

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cheap place and you what you oay is what you get
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Joe วันที่ 10 ม.ค. 2023
We are sorry for the inconvenience caused to you, Even ! We will surely look into this issue and will put our best efforts to enhance your experience. Regards, Joe

8/10 ดี

Pierre

เข้าพัก 9 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 10 ม.ค. 2023
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Pierre! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Lisa

2/10 แย่มาก

Jiro

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 1 ธ.ค. 2022
Hi, Jiro! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim

10/10 ดีเลิศ

fabrice

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 1 ธ.ค. 2022
Hi, Fabrice! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.

10/10 ดีเลิศ

Eero

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Ava วันที่ 3 พ.ย. 2022
Hi, Eero! Thanks a lot for staying with us. So glad to know you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Ava

6/10 พอใช้

Anthony

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Friendly owners
Room service does not exist. No coffee or tea facilities or jug to heat water. If you want a coffee you have to go down stairs and buy one. I got lucky and was able to get two free toilet rolls from the office.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 11 ก.ย. 2022
Hi, Anthony! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Amelia.

10/10 ดีเลิศ

christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great value for money
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 31 ส.ค. 2022
Hi, Christopher! We are glad to see that you liked our services. Looking forward to hosting you soon. Regards, Amelia.

8/10 ดี

Kelsey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great value stay. Room was clean and spacious. The staff was super helpful.
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 30 ส.ค. 2022
Hi, Kelsey! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.

2/10 แย่มาก

Koji

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
その他の口コミとは大違いで残念なホテル
掲載されてる写真とはかけ離れて汚い。部屋のタオルもシミが付いてた。チェックインはクレジットカードの端末がなく現金のみ。別途デポジットも必要です。部屋の壁が薄いため、廊下や隣りの部屋の宿泊者の話し声が聞こえるレベル。夜中に廊下で大きな声で話す人がいた。極め付けなのが、隣の部屋のタイ人宿泊者が朝の7時から持ち込みのカラオケで歌う始末。うるさいので、即チェックアウトして出て行った。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Chris, Udon Thani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean hotel with very helpful staff. Very close to nice restaurants.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Justin วันที่ 5 พ.ย. 2020
Thank you so very much, Chris! Delighted to know you loved our services. Keep giving us the opportunity and we assure to never let you down. Regards, Justin

10/10 ดีเลิศ

Chris, Udon Thani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Another great stay at the Oyo hotel. Staff are very friendly and helpful.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Leo วันที่ 5 ต.ค. 2020
Thank you for your appreciation, Chris! We hope to give you consistent service every time. Regards, Leo

10/10 ดีเลิศ

Chris, Udon Thani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff and very helpful and will stay here again on my next visit.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 28 ส.ค. 2020
Thank you for your appreciation, Chris! We hope to give you consistent service every time. Regards, Leo

10/10 ดีเลิศ

Chris, Udon Thani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very helpful and friendly staff. A very quiet area but easy to walk to the entertainment areas plus nice places to eat nearby. This is my second visit in a month and will definately be staying here again in the future.
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Cheshta วันที่ 14 ก.ค. 2020
Thank you for rating us with such awesome words, Chris! We will strive to keep up with your expectations always. Regards, Joe

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Cheshta วันที่ 27 มิ.ย. 2020
Glad to see that you have rated us super. Hope to serve you soon with an even more happening stay. Regards, Jack

10/10 ดีเลิศ

TAKETOMO

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
最高
新しくできたばかりなので部屋はめちゃくちゃキレイ! スタッフの対応が悪いとか書き込みあったけど普通にフレンドリー。 携帯見ながらの対応とか海外あるあるなので気にせず仲良くなればいいと思う
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Ning วันที่ 12 มี.ค. 2020
Thank you so much for the wonderful rating. Be assured, we have marked a note of this concern to ensure a comfortable and relaxing stay ahead :) Regards, Ning!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 27 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Bow วันที่ 3 มี.ค. 2020
Hey, We shall continue to make you happy and satisfied with our services. Hope to serve you better always! Regards, Bow

10/10 ดีเลิศ

Kenta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
400バーツで泊まれるホテル
400バーツで泊まれます。キレイだし、文句なしです。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Team OYO วันที่ 28 ม.ค. 2020
Pleased to hear your kind words of appreciation, Kenta! We will try our best to never fail in amazing you every time. Regards, Team OYO

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The building is new, but the service was poor. You can't find the hotel on google map, so the best way to tell a taxi driver where the place is, say the nearest hotel which is called "City Center Residence". I used Grab this time, but a driver said he didn't know the hotel, either didn't know the address. I sent a message many times where the place is, however the hotel staff never answered me. A phone call to the hotel is an Indian number and it didn't work for me. When I arrived at the hotel, a receptionist just sat on a sofa and playing with her smartphone. You have to pay 200B to deposit a room key but it will be refunded.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Team OYO วันที่ 26 ม.ค. 2020
Hi, We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Team OYO

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The map is wrong. Cannot contact any staff. Feels like being scammed.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Zara วันที่ 9 ธ.ค. 2019
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Zara