7 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว โรงแรมรอยัล คลิฟ บีช เทอเรซ พัทยา

5 out of 5
โรงแรมรอยัล คลิฟ บีช เทอเรซ พัทยา
353 ถ.พระตำหนัก, พัทยา, ชลบุรี

รีวิว

9.0

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 338 จาก 555 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 158 จาก 555 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 33 จาก 555 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 10 จาก 555 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 16 จาก 555 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Wilairat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
วันพักผ่อน
โรงแรมนี้เป็นตัวเลือกที่ดีสำหรับวันพักผ่อน สระว่ายน้ำสวย โดยเฉพาะช่วงพระอาทิตย์ตกดิน
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Pensiri วันที่ 27 มี.ค. 2021
เรียน คุณลูกค้าที่เคารพ ในนามของกลุ่มโรงแรม รอยัล คลิฟ โฮเต็ล กรุ๊ป ขอขอบพระคุณที่ท่านได้สละเวลาอันมีค่าเพื่อแสดงความคิดเห็น และแบ่งปันประสบการณ์อันน่าประทับใจ เราทุกคนรู้สึกยินดีเป็นอย่างยิ่งที่ท่านประทับใจกับทัศนียภาพอันงดงามและห้องพักที่ได้รับการออกแบบ ซึ่งเหมาะกับการพักผ่อน รวมถึงความสะอาดของห้องพักที่ทางเราใส่ใจเป็นพิเศษ การให้บริการของพนักงานที่มีความเป็นกันเอง รวมถึงมาตรการที่โรงแรมรอยัล คลิฟได้ให้ความสำคัญเพื่อความปลอดภัยของท่าน ให้ท่านมั่นใจในการเข้าพัก และเพื่อให้การพักผ่อนของท่านเป็นที่น่าจดจำ ดิฉันได้แจ้งให้พนักงานทุกท่านได้ทราบถึงคำชมเชยของท่าน เราทุกคนรู้สึกดีใจและภูมิใจในการได้รับคำชมเชยนี้มาก และจะพัฒนาให้มีศักยภาพยิ่ง ๆ ขึ้นไปอีก ขอขอบพระคุณท่านอีกครั้งที่มาใช้บริการของรอยัล คลิฟ โฮเต็ล กรุ๊ป และเราหวังว่าจะได้มีโอกาสให้บริการท่านและครอบครัวอย่างอบอุ่นและเปี่ยมด้วยมิตรไมตรีจิต ในอนาคตอันใกล้นี้อีกครั้ง ขอแสดงความนับถือ Royal Cliff Hotels Group

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ชอบทุกอย่าง พนักงานทุกส่วนบริการดีมาก สระว่ายน้ำ บาร์ ห้องอาหาร ฟิตเนส หลากหลายเยอะแยะ คุ้มเกินคุ้ม
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Melanie Joice Agrimano วันที่ 25 ต.ค. 2019
Dear Valued Guest, Warm greetings from the Royal Cliff Hotels Group! Thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us. We were delighted to learn that everything during your stay was up to your expectations and you had an enjoyable time here at the Royal Cliff. We are looking forward to welcoming you back for another great stay. It was a pleasure to have you as our guest! Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Noppadol

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Melanie Joice Agrimano วันที่ 12 ก.ย. 2019
Dear Valued Guest, Warm greetings from the Royal Cliff Hotels Group! Thank you very much for taking the time to share your review with us. We were delighted to learn that you were satisfied with the facilities and services provided and looking forward to welcoming you back again. It was a pleasure to have you as our guest! Best regards,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Tatiana วันที่ 9 ก.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We were delighted to learn everything during your stay was to your satisfaction and you had a wonderful time while staying at the Royal Cliff. We are looking forward to welcoming you again soon. It was a pleasure to have you as our guest. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

JIRAPORN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Tatiana วันที่ 6 มิ.ย. 2019
Dear Valued Guest, Warm greetings from the Royal Cliff Hotels Group! We were delighted to learn you were satisfied with your stay and had a relaxing time here at the Royal Cliff. We are looking forward to welcoming you again soon for another pleasant stay. It was a pleasure to have you as our guest! Best regards,

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
โดยรวมโรงแรมนี้serviceดีมากค่ะ แต่ตอนcheck out ลืมเสื้อยีนส์ไว้ที่ห้องพัก ไม่มีพนักงานโทรกลับมาแจ้งใดๆ ผ่านไป2วันโทรไปเช็คที่โรงแรมปรากฏว่าเสื้ออยุ่ที่โรงแรมจริง พนง.โรงแรมแจ้งว่าจะส่งมาให้ทางไปรษณีย์ ผ่านมา3อาทิตย์ยังไม่ได้รับเสื้อเลย ก็ไม่เปนไรคะ เพราะเสื้อก้อไม่ได้แพงอะไร แค่เสียความรุ้สึกที่โรงแรม 5ดาว ขาดความใส่ใจเล็กๆ น้อยๆไม่มีก่รโทรกลับทาแจ้งว่าลุกค้าลืมอะไร โรงแรมน้อยดาวยังใส่ใจดีกว่านี้อีก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก จันจิรา จันทะโสตถิ์ วันที่ 16 พ.ค. 2019
เรียน คุณลูกค้าที่เคารพ, ในนามของกลุ่มโรงแรม รอยัล คลิฟ โฮเต็ล กรุ๊ป ขอขอบพระคุณที่ท่านได้สละเวลาอันมีค่าเพื่อแสดงความคิดเห็น และแบ่งปันประสบการณ์อันน่าประทับใจ ทางโรงแรมและพนักงานเราทุกคนรู้สึกยินดีเป็นอย่างยิ่งที่ท่านประทับใจในการให้บริการของพนักงาน ทางโรงแรมรู้สึกเสียใจเป็นอย่างมาก ที่ให้บริการคุณลูกค้าได้ไม่ตรงตามความคาดหวังรวมถึงการจัดส่งเสื้อคืนให้แก่ลูกค้าล่าช้า ความคิดเห็นของคุณลูกค้าสำคัญเสมอเพื่อเป็นแนวทาง ให้เกิดการพัฒนาของพนักงานทุกคน และทำให้คุณลูกค้าทุกท่านได้รับความพึงพอใจสูงสุด ขอขอบคุณอีกครั้งที่เลือกมาใช้บริการของรอยัล คลิฟ โฮเต็ล กรุ๊ป และเราหวังว่าจะได้มีโอกาสให้บริการท่านและครอบครัวอย่างอบอุ่น และเปี่ยมด้วยมิตรไมตรีจิต ในอนาคตอันใกล้นี้อีกครั้ง ขอแสดงความนับถือ

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Melanie Joice วันที่ 29 เม.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive review with us. We are delighted to know you were satisfied with your stay completely. We are looking forward to welcoming you back again. It is a pleasure to have you as our guest! Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Tunyanan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
บรรยากาศชิวๆสบายๆ. ไม่วุ่นวาย. เหมาะกับการมาพักผ่อนจริงๆ. ดีมากสำหรับครอบครัวและคู่รัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก เอมี่ วันที่ 13 ก.ค. 2018
ขอบพระคุณที่มาใช้บริการรอยัลคลิฟโฮเทลกรุ๊ปนะคะ หวังว่าทางโรงแรมจะมีโอการได้ต้อนรับและให้บริการท่านในโอกาสหน้า

10/10 ดีเลิศ

Scoopy, BKK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องพักบรรยากาศดี
ห้อง Royal Cliff Beach Terrace อาจจะเดินไปที่สระไกลหน่อย แต่สงบมากเหมาะแก่การพักผ่อน แนะนำครับ
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก เอมี่ วันที่ 13 ก.ค. 2018
ขอบพระคุณที่มาใช้บริการรอยัลคลิฟโฮเทลกรุ๊ปนะคะ หวังว่าทางโรงแรมจะมีโอการได้ต้อนรับและให้บริการท่านในโอกาสหน้า

8/10 ดี

May

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

oil, CM

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great!
Professional! I like this hotel, terrace easy to get through the beach, swimming pool open until 10pm. Very good location, easy to get to many place in Pattaya.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Narongsak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

6/10 พอใช้

dao

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
รร สวย ห้องพักดีสะอาด แต่คนพลุกพล่าน เสียงดัง
ห้องพัก และ รร สวยมาก แต่คนเยอะ ไม่มีความเป็นส่วนตัว

10/10 ดีเลิศ

SM

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมบรรยากาศธรรมชาติ กว้างขวาง วิวทะเลสวยงาม
พนักงานให้บริการดีมาก ห้องกว้างขวางวิวทะเลสวยงาม แต่ห้องที่พักบังเอิญยุงเยอะ ซึ่งเจ้าหน้าที่ก็ยินดีเปลี่ยนห้องให้

10/10 ดีเลิศ

jajha, SP

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
สระว่ายน้ำสวยมากค่ะ
ห้องสะอาด กว้างขวาง ส่วนตัวดี พนักงานเช็คอินพูดจาดีมาก มีโอกาศจะไปเข้าพักอีกค่ะ

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ประทับใจ
ประทับใจการบริการของพนักงานมาก เป็นโรงแรมที่ใหญ่โตแต่การบริหาร การดูแลทั่วถึง ห้องพักสวย ดี และกว้างกว่าในภาพถ่าย

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
พนักงานดีเลิศ
พนักงานตั้งแต่counter checkin ไปจนถึง bellboy ดูแลดีมาก ห้องพักสะอาด สระว่ายนำ้สามสระ

10/10 ดีเลิศ

shortykung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ได้พักที่ royal cliff beach terrace รร ติดหาด วิวที่ห้องมองไปก็เห็นทะเลเลย ประทับใจมาก ห้องสะอาด ใหญ่โต สิ่งอำนวยความสะดวกดีมาก สระว่ายน้ำก็น่าเล่นมาก มีหลายสระ มีหลายห้องอาหาร แต่ เสียดายไม่รวมอาหารเช้า แต่อาหารที่โรงแรมก็อร่อย วิวดี บรรยากาศดี ทุกอย่างดีหมด

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ที่จอดรถลำบาก พนักงานรับส่งหน้าบอกบุญไม่รับ เชคอินเชคเอาท์ ขนาดจ่ายเงินเรียบร้อย ยังต้องมีค่ามัดจำบัตรเครดิต ยุ่งยากกว่าจะได้เข้าพัก

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมใกล้ชายหาด แต่ชายหาดสกปรกไปหน่อย ขยะเยอะมาก
โรงแรมใกล้ชายหาด แต่ชายหาดสกปรกไปหน่อย ขยะถุงพลาสติกเยอะมาก

10/10 ดีเลิศ

ohklang, กรุงเทพ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมที่สวยมาก
ประทับใจมากคะ โรงแรมสวย อาหารอร่อย บริการดี ห้องพักสวยมาก วันที่เราไปกัน ทางโรงแรมได้อัปเกรดห้องให้ เป็นที่ที่น่าประทับใจมาก เรา 2 คน จะกลับไปอีกแน่นอนคะ

8/10 ดี

Boonchai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

MS.SUKWASA, Bangkok, Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good view
เช็คอินและเช็คเอ้าท์ รวดเร็วมาก ห้องพักสะอาดได้มาตรฐาน อาหารอร่อยราคาสมควรไม่แพงเกินไป บริเวณห้องพักไม่พลุกพล่าน

10/10 ดีเลิศ

Rungreong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
บริเวณโรงแรมกว้างขวาง มีสระว่ายน้ำหลายแหล่ง ห้องพักวิวทะเลสวย อาหารเช้ามีหลากหลาย

8/10 ดี

Paksuda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

GIN, กรุงเทพ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice Hotel For Family
Great Holiday For My Family, and no more comment, why expedia force me to write more

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nune
ห้องพักหายาก เพราะมีหลายโซน พนักงานน่าจะเดินมาส่งแขกที่ห้อง ตอนเช็คเอ้าท์ก็เข้าแถวรอยาวและนาน เพราะต้องรอพนักงานเช็คของในห้อง

8/10 ดี

Raviteja

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Royal Cliff Hotels Group วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Mr. Palyam,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. Your feedback is valuable to us, and we are grateful to receive it. We look forward to continuing to exceed your expectations in the future.With my best regards,Royal Cliff Hotels Group

8/10 ดี

Juan, Woodstock

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel on the beach. Very friendly staff. Everyone was very helpful. The breakfast is really good with lots of options. The pool was amazing. The only reason I'm not given 5 stars is the quality of the beds in the room. I stayed in the family room which has two bedrooms. The main bedroom had one king size bed, however the bed was very hard. The other room had two single beds roll together. They were very uncomfortable and the beds moved when you sat on them. I didn't like the beds at all. But the beach was nice and hotel itself was very nice. I probably would try another hotel before rebooking this one.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Royal Cliff Hotels Group วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Mr. Terry,Thank you for sharing your feedback with us. We are glad to hear that you enjoyed the beautiful hotel, our private beach, the variety of breakfast, the Sky Aquarium Pool, and the service from our staff. We strive to create memorable experiences for our guests and we take great pride that we have created good memory for you.We apologize if the bed did not meet your expectations. Do contact our front desk in future visit to inform us as we can add an extra topper to make it more comfortable.We hope to have the opportunity to welcome you back for a more comfortable stay in the future.Best regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 ดีเลิศ

Yevgeniy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Highly recommend 👍
เข้าพัก 11 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Royal Cliff Hotels Group วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Mr. Nechay,Thank you very much for taking the time to leave such a wonderful review and Highly recommend! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Providing top-notch service and ensuring our guests' satisfaction is always our priority, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations.We appreciate your kind words and your support. Should you find yourself in our area again, we would be delighted to welcome you back for another exceptional stay.Warm regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 ดีเลิศ

renaud

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wow !
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Royal Cliff Hotels Group วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Ms. Atkin,Thank you very much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Providing top-notch service and ensuring our guests' satisfaction is always our priority, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations.We appreciate your kind words and your support. Should you find yourself in our area again, we would be delighted to welcome you back for another exceptional stay.Warm regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 ดีเลิศ

Chun Him

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Royal Cliff Hotels Group วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you very much for taking the time to leave such a wonderful scores. We are thrilled to know that you had an excellent experience with us. Providing top-notch service and ensuring our guests' satisfaction is always our priority, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations.Should you find yourself in our area again, we would be delighted to welcome you back for another exceptional stay.Warm regards,Royal Cliff Hotels Group

8/10 ดี

Willem

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mooi hotel maar vind de fronddesk niet goed met uit checken hebben ze nog niet alles voor elkaar
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Pensiri วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Mr. Olree,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you found us nice hotel. However, we sincerely apologize for the disappointment you experienced during checking out. We strive to provide exceptional service to all our guests, and your feedback will be shared with our team to address any areas of improvement.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Warm regards,Royal Cliff Hotels Group

2/10 แย่มาก

Massimo

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Il soggiorno in questo albergo poteva essere “stupendo”,invece è stato deludente.Tutto l’hotel è sporco e disorganizzato.Sembra che non esista Direzione ed il personale non preparato.La camera all’arrivo era sporca nella doccia c’erano i capelli degli ospiti precedenti.Il pavimento sporco ed il terrazzo sempre sporco. Il lampadario del salottino è pieno di moscerini e zanzare morte!Le scale per andare alle camere non sono mai state pulite in 7 giorni del nostro soggiorno.Non ho mai visto pulire un vetro.Non ho mai visto pulire uno specchio, le scale e parti comuni!Il bagno della hall era impraticabile da quanto sporco e maltenuto. Abbiamo avuto la malaugurata idea di cenare in hotel al Panorama, tempi lunghissimi e qualità pessima.Al breezo ristorante tempi lunghissimi,qualità scarsa e non esiste la possibilità di bere un caffè perché la macchietta del caffè è sempre rotta.Piscina, lettini vecchi e sporchi e nessun servizio.In spiaggia tutto vecchio maltenuto e sporco.Fanno difficoltà a rifare i letti delle camere ed i materassi sono scomodissimi.Altra nota che chiedono solo soldi in contanti non preferendo o non accettando le carte di credito.Ho chiesto un trasferimento dall’hotel all’aeroporto se lo pago in contanti il trasferimento lo fanno se lo pago con la carta di credito il trasferimento non lo fanno.L’Albergo si dovrebbe scusare di questo metodo e rimborsare il soggiorno comunque non verrò più qui e non lo consiglierò più.Vengo qui da anni e voglio il rimborso!Povolo
การตอบกลับจาก Pensiri วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Mt. Pitta,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are deeply disappointed to hear about your recent experience at our hotel, as this does not reflect the high standards of service and cleanliness that we strive to maintain.We want to address some of the points you mentioned to provide clarity and ensure that your concerns are properly understood.Firstly, regarding the cleanliness of your room and the common areas, we take cleanliness very seriously, and we apologize if our housekeeping standards fell short during your stay. Our housekeeping actually spent more time to clean your suite as they wanted to be thorough but do share your concerns with the management right away next time if you feel that it is not up to your expectation.Additionally, we apologize for any delays you experienced in receiving your food orders. We aim to provide prompt and efficient service in our restaurants, and we are sorry if there were any lapses in this regard. Your order took about 30 minutes to be served at the Breezeo, one of the reason being that you were seating by the beach. Concerning the quality, we are sorry it was not up to your liking. If you could give us more details, we wish to always work on improvement.Regarding the transfer service, we apologize for any inconvenience caused by the limitations on payment methods. We understand that this may have been frustrating for you, but please note that an outside minivan was offered which does not take credit card as all minivan from the hotel were already reserved. Finally, yesterday we managed to find a transportation from the hotel and you were able to pay by card.If you would like to discuss your experience further or if there is anything else we can do to address your concerns, please do not hesitate to contact us directly.With my best regards,Thibault SellierHotels ManagerRoyal Cliff Hotels Group

10/10 ดีเลิศ

SVETLANA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lounge area need improvement
เข้าพัก 11 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Pensiri วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Ms. Moskvich,Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your positive rating and feedback regarding the lounge area.Your comment about the lounge area needing improvement is noted, and we would like to gather more details to better understand and how we can enhance this area for our guests. Could you please provide us with specific details or suggestions on what aspects of the lounge area you believe could be improved? Your insights are valuable to us as we strive to create the best possible experience for our guests.Thank you once again for your feedback, and we look forward to hearing from you soon.With my best regards,Thibault SellierHotels ManagerRoyal Cliff Hotels Group

10/10 ดีเลิศ

Sabri

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pros: Very well organized breakfast buffet, very satisfied with the room cleaning service, great variety of dining options inside and around the resort, fantastic sea view. Cons: mould in the bathroom, cleanliness around the children’s pool can be vastly improved, a table showed the same ketchup stain for several days (= no cleaning for days), mats with fabric cover on the deckchairs were really grubby. Overall still satisfied with the stay, but the pool area needs improvement.
เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Pensiri วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Mr. Oezge,Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that you enjoy overall experience with us, appreciated how we organized the breakfast buffet, very satisfied with the room cleaning service, dining options during your stay and the fantastic view. However, we are so sorry to hear about the mold in the bathroom, the cleanliness around the children’s Pool and pool area. We will take your comments into consideration as we strive to provide the best possible experiences to all our guests.We appreciate your honest feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future.With my best regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 ดีเลิศ

Floyd

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing place, great value for money, beautiful rooms (terrace was refurbished), and glorious pools. I also wasn’t expecting much in terms of food quality, but it’s actually top notch all over the property. Thai food is legit (I travel with a Thai person), but the pizza and burger for example are also amazing. If I had to pick any gripe, alcoholic drinks are very expensive, a basic cocktail or mix drink is 320 baht at most places inside the property. Also if you’re looking to easily get into town - that takes a minute and you’ll need a taxi. It’s not SUPER far but it’s a hill plus there’s lots of traffic and it’s definitely not walkable. In return you get a beautiful oasis of calm though.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Clive วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. Floyd,Thank you so much for choosing to stay with us here at Royal Cliff Pattaya and for taking the time to post your feedback. The Royal Cliff Hotels Group takes great pride in ensuring guests always feel the warmth and exclusivity of our hospitality during their stay.Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Clive NagingtonGroup Hotel Manager

8/10 ดี

Ting Hang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Pensiri วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Mr./Ms. Lo,Thank you very much for staying with us. We work hard to make our guests happy and we really do appreciate your feedback! Thank you very much once again & we are all looking forward to welcome you once again here at Royal Cliff Hotels Group. It was a pleasure to have you as our guest.Best regards, Royal Cliff Hotels Group

10/10 ดีเลิศ

parada

เข้าพัก 15 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Royal Cliff Hotels Group วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Ms. Atkin,Thank you very much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Providing top-notch service and ensuring our guests' satisfaction is always our priority, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations.We appreciate your kind words and your support. Should you find yourself in our area again, we would be delighted to welcome you back for another exceptional stay.Warm regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 ดีเลิศ

suna

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There are different types of swimming pools. Especially, infinity pool with ocean view was amazing. There were quite generous amenities and hotel was in the safe/quiet area and had easy access to private beach.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Clive วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Ms. Suna,Thank you so much for choosing to stay with us here at Royal Cliff Pattaya and for taking the time to post your feedback. The Royal Cliff Hotels Group takes great pride in ensuring guests always feel the warmth and exclusivity of our hospitality during their stay.Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Clive NagingtonGroup Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Martin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property with many pools … beach restaurants on property and close to local activities.. great friendly staff will be back
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Clive วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. Martin,Thank you so much for choosing to stay with us here at Royal Cliff Pattaya and for taking the time to post your feedback. The Royal Cliff Hotels Group takes great pride in ensuring guests always feel the warmth and exclusivity of our hospitality during their stay.Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Clive NagingtonGroup Hotel Manager

8/10 ดี

Ali

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Okay hotel, surely not a 5-star, may be 3.5 at best. Big compound, has several buildings, good swimming pools, nice private beach, breakfast restaurant always busy, one morning of our stay was closed and they had to push us to a restaurant in another building which was double busy. Rooms are okay, but obviously old. Our room tv probably 15 years old. Not going there again.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Clive วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your valuable input and are grateful for the opportunity to address your concerns.We're pleased to hear that you enjoyed the expansive grounds, swimming pools, and our private beach. We understand that the breakfast restaurant experience fell short of expectations. There was no closure of our restaurants. We simply give guests the option to dine in either of our restaurant buildings. Your feedback is crucial, and we will use it to improve our service and streamline the breakfast experience for our guests.Regarding your comments on the room, we apologise for any dissatisfaction you experienced. Many of our rooms have undergone extensive refurbishments. Our entire TV network has been updated with the latest IPTV technology. We continuously strive to enhance our accommodations, and your insights will be used to identify areas for improvement.We appreciate your feedback and would love the opportunity to welcome you back in the future, allowing us the chance to provide you with an improved and more enjoyable stay.Best regardsCliveGroup Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Robert C

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Pensiri วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Mr. Batson,Thank you very much for staying with us. We work hard to make our guests happy and we really do appreciate your feedback! Thank you very much once again & we are all looking forward to welcome you once again here at Royal Cliff Hotels Group. It was a pleasure to have you as our guest.Best regards, Royal Cliff Hotels Group

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good & bad
깔끔한 시설, 프라이빗 비치, 사진찍기 좋은 수영장이 좋았습니다. 너무나 외진 위치, 사진만 찍기 좋은 수영장, 더러운 풀장은 좋지 않았습니다. 길이 너무 막혀서 파타야비치쪽에 식사를 하러 가려면 왕복 두시간 가량이 걸린다고 봐야합니다. 저는 두번은 가기 어려울것같습니다.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Clive วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We're pleased to hear that you enjoyed our neat facilities, private beach, and found our swimming pool a picturesque spot.We apologise for any inconvenience caused by the pool's cleanliness during your stay. Maintaining a high standard of cleanliness is a priority, and we have a regualr cleaning schedule so we are surprised to hear this comments and will review this immediately.We understand your concerns regarding our location's remoteness and the congested road to Pattaya Beach. This was mainly due to extensive tourism over the new year holiday period. Thank you for sharing your insights. We truly appreciate your feedback as it helps us enhance the overall guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back and create a more seamless and enjoyable stay for you in the future.Warm regards,CliveGroup Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall lack of maintenance and low service level. Old property that’s not well maintained. If you looking for a five star experience this is not it.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Clive วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest,We apologise the look of our hotel did not meet your expectations. We have ensured all our rooms are well maintained and have gone through a significant rennovation project of our rooms, as well as our brand new double edge infinity pool.We trust that the look of teak wood does not suit your preferences, but many of our guests appreciate this look.Please do advise upon the decor of room you prefer and we can recommend accordinly the best room to stay in.RegardsCliveGroup Hotel Manager

6/10 พอใช้

Ampha

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Clive วันที่ 4 ม.ค. 2024
I really appreciate you spending your holiday here with us at Royal Cliff Pattaya during your recent trip to Thailand and for taking the time to post some valuable feedback.We do hope to improve our expectations of your recent experience in the future.I would like to express my sincere thanks for choosing our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future, when I am sure you will see a big improvement in the consistency of the high quality service, which we strive to offer.Best regards, Clive NagingtonGroup Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Bowen

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Pensiri วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Mr. Deng,Thank you very much for staying with us. We work hard to make our guests happy and we really do appreciate your feedback! Thank you very much once again & we are all looking forward to welcome you once again here at Royal Cliff Hotels Group. It was a pleasure to have you as our guest.Best regards, Royal Cliff Hotels Group