ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว โรงแรมลาเบรซา

3 out of 5
โรงแรมลาเบรซา
155 Mother Ignacia Avenue, Quezon City, Manila

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 32 จาก 135 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 42 จาก 135 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 40 จาก 135 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 12 จาก 135 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 9 จาก 135 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Maria Cecilia

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Ok
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Karen

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms are so dirty full of dust even the curtains..no assurance of parking lot..irresponsible staff and management
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Nigel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
This was my second stay at La Breza, it is in a good location for what I wanted to do. Reception was fine, I did not book for breakfast as I knew its limitations. The room was large with very satisfactory beds. It was basic, there was no shelving for clothes as an example. The biggest issue was the weakness of the internet, several of the websites I tried to connect with would not do so as the internet was deemed by them to be unsafe, as indeed was my work computer which refused to connect.
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Arturo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

LOURDES

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Victor

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They have a big and clean room
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Victor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Needs improvement
Not adequate parking space for hotel guests. I requested change of beddings in the morning to come back at night that my room was just as i left it in the morning
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Chona

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent Service and warm hospitality
An old classic hotel which I love so much because it has a big space and old style of warm accomodation style. I am a traveller and nothing beats old hosting and big spaces rooms. Thank you for maintaining an excellent service.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Naresh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
La Breza - convenient and friendly service.
Superb service all around. Friendly staff, prompt house keeping and room service. Overall condition of the hotel is aging, the wear and tell over years.
เข้าพัก 13 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ROBERT

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Minerva

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 5 ก.ค. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good place to be productive. Smooth check-in process.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

6/10 พอใช้

Kazuya

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
slowness internet
The room is large and clean. However, the slowness of the Internet is terrible. Almost no connection with a personal computer, almost no connection with a mobile phone. The temperature of the shower is low and it is not relaxing.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 28 ม.ค. 2021
Dear Kazuya, Greetings from La Breza Hotel! Thank you for finding our rooms Clean and Big! We are grateful that you have consider us to be your second home inside the metro. We apologize for the inconvenience of your internet connection, rest assured that we will tackle this problem seriously. We hope you will give us a chance to be of service with again. Thank you

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 28 ม.ค. 2021
Dear Sir/Mam, Thank you for rating La Breza Hotel! Your evaluation means a lot to us. We would like emphasize that we truly appreciate your effort in rating us, we will have this disseminated to our staff. If you have plans to stay in a hotel, please do consider La Breza Hotel. Once again our appreciation and gratitude.

10/10 ดีเลิศ

Christopher

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Heart of QC
La Breza is next to ABS CBN and Quezon Ave MRT station
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก La breza Hotel วันที่ 15 มี.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
amazing big room perfect hotel for. wedding preparation 😊😊😊😊😊😊😊
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 10 มี.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

Jimmy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
I stayed there for 1 night. The room was not properly cleaned, the dirt on the carpet is noticeable. The smell is not pleasant. Some of the fixtures are broken. The 2 bedroom suite is smaller than the 1 bedroom suite. The wifi is useless.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 3 มี.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

10/10 ดีเลิศ

jenith-jen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
相変わらずWIFI NG。シャワーは冷たい。 朝ごはんのレベルが落ちた。 周辺の治安が良く、幹線道から離れて 静か。
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก La breza Hotel วันที่ 29 ม.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
staffs our helpf and kind, the room is ok however ours didn't have bidet and the carpet is dirty.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 6 ม.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Stephanie Jeanne

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
An okay place
La Breza is an okay hotel if you're looking for a spacious room. It's amenities are decent. Breakfast was okay. Nothing wow. They have parking but it's almost always full. Overall, I would recommend La Breza if you're looking for a spacious room.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 2 ม.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 แย่

Marie Caezanne

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dusty, Moldy and Dirty.
The hotel room itself was nice. It was spacious and we were assigned in a corner room but upon entering the room it reeks of mold and dirt. Our feet turned black because of the dusty floor and carpet. The curtains which I’m sure was supposed to be white was grayish in color. The beddings was nice and sheets were clean which is the only good thing about our room. The furnitures are outdated and the paints were peeling. There were stains on the headboard, on the sofa and on the carpet. Though the bathroom was spacious, the tub drain was broken. We had to call for housekeeping three times because we cannot drain the water. It took them 30 minutes before they went up our room and drain the bathtub. There was some sort of slip proof rug on the bathtub and when we remove it, the underside was full of molds. Also the front desk personnel was extremely rude. We had a booking for 2 adults and 3 children, we were supposed to receive free breakfast for 5 people. I even showed them the confirmation at hotels.com but they only gave us breakfast for 2 adults which was fine because the food was not spectacular anyway. The kids were so excited to swim on the pool but it was very dirty. The water on the jacuzzi was opaque because of dirt and it smells horrible. This hotel should invest on housekeeping and maintenance. We’ve been through a lot of hotels and this is by far the worst and dirtiest hotel we’ve ever been. Their two bedroom suite was cheap, price-wise and in general.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Mary ann

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
La breza hotel
Super comfortable ang pagstay namin sa la breza kasama ang aking pamilya... till nextym po
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 13 ธ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Unique? I dont care about the uniqueness of the hotel property, the thing that i don't like is the hotel house rule, that my guests cannot stay longer. Only hotel that ive stay with a curfew.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

Barbara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotels.com said free breakfast was for 4 but was only given 2 by the hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

6/10 พอใช้

Aaron

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Frustrating, run down, but eventually bearable
Breakfast was advertised as included for 4 people but upon checkin they said it is for 2 only even after being shown the still current and active listings. The first room had no wifi signal so after hours of trying to connect our devices with 4 different staff, they finally agreed to move us to a room with 2 bars of signal however the internet was then only 0.5mbps up and down so it is too slow to even use... There is no 4G only 3G so you can’t even rely on that as a backup. The fridge in the first room didn’t work. The fridge in the second room was ok. The bathrooms are poorly grouted and badly maintained with broken and missing fittings, holes in the walls etc. One light switch didn’t work so we had to undo 2 light bulbs to turn the lights off for the night. The pool area needs maintenance and repairs. The hot tub jets don’t work and all the timber deck is rotten and broken and tiles are lose and wobbly. There are no do not disturb signs in the rooms, we had to call and ask for one. Charge php60 for additional pillows and php100 for a blanket however provided a sheet only. Eventually they waived these fees. No “Welcome books” in the rooms to explain anything or even room service menus or information. For such a large hotel in a busy area it seems strange that it is so poorly organised and managed. The supervisor told staff she had spoken to us to sort out issues around the included breakfast, however this was not true. Eventually provided 4.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
호텔 입구 도로변에 하수구가 있어 냄새가 심하고 아침 식사는 생각외로 다른 호텔레 비해 부실함. 주변에 편의점이 멀리 떨어져 있고 먹을만한 대가 별로 없음...
เข้าพัก 6 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 6 มิ.ย. 2019
We will address this directly

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 27 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

8/10 ดี

Ryanliz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is my first time in Phillippines and stay at La Breza Hotel. I love everything about the hotel from the staff, the room service and the cleanliness. I will back here one day.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 3 เม.ย. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

DANCEL

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
the venue for our seminar has no access for gender necessities, we have to go down or go up just to use the comfort rooms
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 3 พ.ค. 2019
We will address this directly

6/10 พอใช้

Ronald

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
American in paridise
The staff was kind and friendly, the place on a whole lacks general maintenance, non sucured WiFi needs to be upgraded, dinning staff very good and clean as the dining room, pool towels should be offered and a chemical chart on when tested and bacteria levels should be visible, hot tub part was not circulated and seemed stagnant
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 16 ก.พ. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

A

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was a great experience except that the carpet has a bad smell. When you enter the hotel room the first thing you’ll smell is the bad scent coming from the carpet. I hope they will Do something about it.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018

6/10 พอใช้

Isaac

Breakfast misleading
We register 4 pax to stay but only breakfast available for 2 pax only. We need to pay extra and its expensive
เข้าพัก 9 คืน, พฤศจิกายน 2018

6/10 พอใช้

Chieh Yin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Ok but not great
WiFi is terrible.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 14 พ.ย. 2018
We will address this directly

10/10 ดีเลิศ

mohd shafie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

گینف

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very accessible
Overall good stay for a couple of days. Accessible to everything that you need spa mall train night life etc
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 24 ต.ค. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

JAY J

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
hidden gem in QC
location is great. close to everything. room is big , service is great.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Maica วันที่ 16 ต.ค. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Stay
I loved our stay, the room was very clean and the staff were awesome.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก La Breza Hotel วันที่ 1 ต.ค. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2018

8/10 ดี

Maria, Washington State

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very accommodating and friendly staff😊most especially the food servers. Staff at the front desk equally friendly and courteous😊
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก La breza Hotel วันที่ 8 ก.ย. 2018
Thank you for your kind words. Hope to see you again!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not Clean!!!
I stayed in La Breza due to its location that is so near to ABS-CBN. Checkin is quick, also come with a welcome drink, my room is on the 7th floor and the initial feeling is not bad. I returned from dinner and then trying to have a shower and i've found there are small cockroaches running around the bathroom. I immediately call the room service to change the room, and yes i've got the room changed in 30mins and the 2nd room is fine, but this wasn't a nice experience. Breakfast is nice with this hotel. It's more expensive that the same grade of hotels in the neighbourhood and i really expect the condition to be better. I really cannot say i enjoy the stay and will not choose this hotel again.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Cristina วันที่ 5 ต.ค. 2018
Hi! Thank you for staying with us. We will address this directly.