ด้านหน้าที่พัก

รีวิว โรงแรมบูทีค Asdal Gulf Inn Seef

4 out of 5
โรงแรมบูทีค Asdal Gulf Inn Seef
Building 2326, Road 2830, Block 428, Seef, Manama

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 40 จาก 93 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 34 จาก 93 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 13 จาก 93 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 93 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 93 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Ali

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sne วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear AliI wanted to take a moment to express my sincere gratitude for sharing your experience with us. It is truly heartening to hear that you had a wonderful stay at The Asdal Gulf Inn Boutique Hotel in Seef and that you appreciated the services we offer. We take your feedback seriously, and I want to assure We are committed to providing our guests with the best possible experience, and we are grateful for your input. Thank you once again for your positive feedback. It is our pleasure to serve you, and we look forward to welcoming you back to our hotel on your next visit to Bahrain.Sincerely, Sneha KhatryReservation

10/10 ดีเลิศ

Chrispin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One thing unique about this property is their staff. All are amazingly courteous and jolly. The pretty Indian lady (Sneha) at the front desk was extremely kind. The property itself is a good place to relax. Quiet location and conveniently located near Seef mall and restaurants. Will definitely be stay here again and will be recommending to fellow travellers.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Mohamed วันที่ 19 เม.ย. 2024
DearChrispin,I would like to express my heartfelt thanks for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful stay at The Asdal Gulf Inn Boutique Hotel in SEEF and that you appreciated the services that we offer. Your kind words mean the world to us and motivate us to continue delivering excellent service to our guests.We take your feedback seriously and we assure you that we are taking all necessary steps to address the issue you raised. We are committed to providing our guests with the best possible experience, and we are grateful for your input.Thank you once again for your positive feedback. It is our pleasure to serve you and we look forward to welcoming you back to our hotel on your next visit to Bahrain.Sincerely,Mohamed Abdel-AzizFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Value Guest,I would like to express my heartfelt thanks for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you had a wonderful stay at The Asdal Gulf Inn Boutique Hotel in SEEF and that you appreciated the services that we offer. Your kind words mean the world to us and motivate us to continue delivering excellent service to our guests.We take your feedback seriously and we assure you that we are taking all necessary steps to address the issue you raised. We are committed to providing our guests with the best possible experience, and we are grateful for your input.Thank you once again for your positive feedback. It is our pleasure to serve you and we look forward to welcoming you back to our hotel on your next visit to Bahrain.Sincerely,Mohamed Abdel-AzizFront Office Manager

8/10 ดี

amal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Asdal Gulf Inn Boutique Hotel Seef วันที่ 13 ก.ค. 2023
Dear Amal,Thank you for the rating and we are glad that your experience is memorable. We look forward to welcoming you back and hopefully exceeding your previous experience.Kindest regards.

2/10 แย่มาก

AYMEN, Rensselaer

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s not a 4 star hotel at all!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Hamdy Serageldin วันที่ 26 มี.ค. 2023
Dear Aymen, on behalf of the entire Team, I would like to thank you for staying with us. I regret to know that your experience this time was not up to your expectations. I personally took notes of your feedback and I will look into every possible enhancement with the team. Please feel free to contact me directly in order to obtain additional details regarding your stay. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back at Asdal Gulf Inn – Bahrain.Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

amal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Hamdy Serageldin วันที่ 23 ส.ค. 2022
Dear Ms. Amal, Thank you for choosing Asdal Gulf Inn to stay with us. There is not more for us to wish than to read that everything about your stay was great. I will absolutely share your nice comments with the entire team. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back at Asdal Gulf Inn in the nearest future for another memorable stay.Kind RegardsHamdy Serageldin

10/10 ดีเลิศ

GHANEM

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Hamdy Serageldin วันที่ 30 ก.ค. 2022
Dear Mr. Ghanem, Thank you for choosing Asdal Gulf Inn to stay with us. There is not more for us to wish than to read that everything about your stay was great. I will absolutely share your nice comments with the entire team. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back at Asdal Gulf Inn in the nearest future for another memorable stay. Kind Regards Hamdy Serageldin

6/10 พอใช้

Abdulla

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Just ok
Hotel is ok overall. There is room for improvement. Gym is broken, rooms need to be refurbished and food needs to be changed every morning rather than same everyday. The only thing I loved the hotel is the bed, it was comfortable.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Hamdy Serageldin วันที่ 24 ก.ค. 2022
Dear Abdulla, on behalf of the entire Team, I would like to thank you for staying with us. I regret to know that your experience this time was not up to your expectations. I personally took notes of your feedback and I will look into every possible enhancement with the team. Please feel free to contact me directly in order to obtain additional details regarding your stay. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back at Asdal Gulf Inn – Bahrain. Kind Regards Hamdy

10/10 ดีเลิศ

Abdullah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Hamdy วันที่ 22 ก.ค. 2022
Dear Mr. Abdullah, Thank you for choosing Asdal Gulf Inn to stay with us. There is not more for us to wish than to read that everything about your stay was great. I will absolutely share your nice comments with the entire team. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back at Asdal Gulf Inn in the nearest future for another memorable stay. Kind Regards Hamdy

8/10 ดี

Arshad

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Khaled

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
خيار جيد
فندق للي يبي منطقه قريبه للسيتي سنتر ومنطقه السيف حلو نظيف بشكل عام يحتاج تركيز على الصيانه بشكل مستمر بس بشكل عام جيد
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
خدمه مقابل سعر رائع
فندق رائع يحتاج شويه اهتمام بالنظافه
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

8/10 ดี

John

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Hamad

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

4/10 แย่

Ibraheem

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Adel

เข้าพัก 15 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

David Gordon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, quiet area. Helpful staff
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Mahmoud Soliman วันที่ 5 ต.ค. 2021
Dear David Gordon, We appreciate the time you took to post your superb review about your recent stay with us at Asdal Gulf Inn. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Asdal Gulf Inn and We look forward to welcoming you back soon Sincerely, Asdal Gulf Inn

8/10 ดี

Mohammed

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021

8/10 ดี

Aneesa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
جيد جدا
النظافه جيد جدا والموظفون رائعين
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Asdal Gulf Inn วันที่ 27 ก.ย. 2021
ضيفنا العزيز Aneesa, شكراً جزيلاً على إختيارك اسدال جلف إن البحرين وعلى وقتك لتقديم تعليقاتك عن تجربتك معنا. يسعد ني حقا أن أسمع أنك قد أقمت إقامة ممتعة وتمتعت بالخدمات التي يقدمها أعضاء فريقنا من نظافه وتعامل ممتاز سيتم بالتأكيد مشاركة كلماتك الطيبه مع جميع أعضاء الفريق تقديراً لعملهم الشاق وتفانيهم. هنا في اسدال جلف إن البحرين ، هدفنا الرئيسي هو ضمان تجربة رائعة لضيوفنا الكرام من لحظة الوصول وحتى لحظة المغادرة. مرة أخرى أشكركم على الكلمات الجميلة ونحن نتطلع دائماَ للترحيب بعودتك قريباً. مع خالص التقدير،

10/10 ดีเลิศ

Ali

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Its good
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก . วันที่ 24 ส.ค. 2021
Dear Mr. Ali, Greetings from Asdal Gulf Inn Boutique Hotel-Seef. Thank you for giving us a perfect rating and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to having you again as a guest in our hotel. Thank you.

6/10 พอใช้

Ahmed

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Average cleanliness
Rooms are not so clean but Customer service were so nice
เข้าพัก 9 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก . วันที่ 24 ส.ค. 2021
Dear Mr. Ahmed, Greetings from Asdal Gulf Inn Boutique Hotel-Seef. We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our housekeeping management. We look forward to welcoming you back then. Thank you,

2/10 แย่มาก

Abdullah

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very seedy looking hotel
Late night arrival, seedy looking lobby with most lights turned off, room hasn't been cleaned properly. Left the hotel 30 mins after arrival and checked in another hotel.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก . วันที่ 24 ส.ค. 2021
Dear Mr. Abdullah, Greetings from Asdal Gulf Inn Boutique Hotel-Seef. We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We look forward to welcoming you back then. Thank you

10/10 ดีเลิศ

Mohamed

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Kumar วันที่ 22 พ.ค. 2021
truly appreciate your feedback. Looking forward to welcome you back. Rgds Kumar.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Comfortable bed, large room and bathroom, nice staff. Clean
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Hamdy Serageldin วันที่ 21 พ.ย. 2020
Greetings from AGI Boutique Hotel – SEEF We would like to extend our heartfelt appreciation for staying with us at Asdal Gulf Inn Boutique Hotel. We hope that you had a great time and we had achieved our goal in making your stay a memorable one by providing excellent and outstanding service. FO Team on Duty (Rochelle) (Jeevan) (Hamdy)

10/10 ดีเลิศ

Khaled

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

Khaled

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

Sultan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Abdullah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ممتاز
جميله
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Mohammed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

Ahmed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ahmed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
غندق جيد ولكن هناك افضل وبنفس التكلفة
اغلب الامور كانت ايجابية: الموقع - النظافة - تعامل الموظفين وحسن الاستقبال - مساحة الغرف - الانترنت الجانب السلبي: تاخير تسليم الغرفة والسبب هو السماح للنزيل الحالي بعمل خروج متأخر من الغرفة عليه اضطررت ان اخرج من الفندق لأعود مره اخرى بعد ساعتين لعما بأن معي اطفال 7 سنوات - 5 سنوات ورضع لم يتجاوز 3 اشهر لا يوجد مطبخ بالشقة
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

Mazen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
الإقامة ممتازة ولكن مشكلة التكييف هي المزعجة بارد جدا، وزن الحرارة لا يعمل.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

Amanda, Jubail

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was comfortable and well equipped and the staff polite and helpful. The food we ordered from room service was promptly delivered and excellent. The only thing that let this hotel down was a general sense of dampness, probably due to the frosty air conditioning combined with local humidity. There was a damp smell in the room although it was very clean.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 6 ก.ค. 2019
Avadhut, Thank you for your compliments about our room facilities and service. We are happy that you have chosen us for your recent stay in Bahrain. It was truly a pleasure to serve you. We have noted your concern about the frosty air condition in the room.. One of the major purposes of online reviews is to highlight areas for enhancement and your feedback provides our hotel with valuable information that we can review to improve on for the future. We have discussed this with the department head concerned . Thank you for staying with us and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Bahraini Kind regards, Godfrey Amanna Head of Front Office.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice hotel with nice restaurant
Japanese restaurant is perfect
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 6 ก.ค. 2019
Dear Guest, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your feedback during your recent stay with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! We have conveyed your compliments to our Japanese restaurant team. Look forward to have you back! Sincerely, Godfrey Amanna

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

hmod

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ممتاز جداً
جيده جداً
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Hamad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location, really pleasant and clean rooms, but the thing that makes this such a good place to stay are the staff. All of the people are incredibly helpful and generous with their time and advice. Especially (Godfrey) he is the Best. Thanks For All
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 5 ม.ค. 2019
Dear Mr. Hamad, Thank you very much for your feedback and for taking the time to post the review. We are really happy to know that you had a good stay and liked the room and location of the hotel. Looking forward to welcome you back and hope you will be able to spend more time with us on your next visit. Best Regards Godfrey Amanna Head of Front Office

8/10 ดี

Liane, Washington

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The staff was extraordinarily helpful and went out of its way to support any request that I made. I needed a meeting room short-notice and they were very accommodating. The facilities were very good, including on site restaurant (nice Indian and Korean food). However, the cleanliness of the rooms could have been a bit better. Room cleaners definitely cut corners at thims (was there for an 8 night stay)
เข้าพัก 10 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 25 ต.ค. 2018
Dear Ms. Liane, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your feedback during your recent stay with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! We have noted your concern with regards to the Cleanliness of the room with the concerned department. . Look forward to have you back! Sincerely, Godfrey Amanna Head of Front Office

10/10 ดีเลิศ

Diann

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
My reason for being jn Bahain was business. If qas perfect and the staff was excellent.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 25 ต.ค. 2018
Dear Ms. Diann, Thank you very much for your feedback and for taking the time to post the review. We are really happy to know that you had a good stay and liked the room and location of the hotel. Looking forward to welcome you back and hope you will be able to spend more time with us on your next visit. Best Regards Godfrey Amanna Head of Front Office

10/10 ดีเลิศ

JUN MIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Highly recommendable hotel in Bahrain
Asdal Gulf Hotel is the best value for money.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 10 ต.ค. 2018
Dear Mr. Jun, Thank you very much for your feedback and for taking the time to post the review. We are really happy to know that you had a good stay and liked the room and location of the hotel. Looking forward to welcome you back and hope you will be able to spend more time with us on your next visit. Sincerely, Godfrey Amanna Head of Front Office

10/10 ดีเลิศ

Martin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Staff was extremely helpful and polite. Room was clean and comfortable. Breakfast was delicious.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 29 ส.ค. 2018
Dear Mr. Martin, Thank you very much for your feedback and for taking the time to post the review. We are really happy to know that you had a good stay and liked the room and location of the hotel. Looking forward to welcome you back and hope you will be able to spend more time with us on your next visit. Best Regards Godfrey Amanna Head of Front Office

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good place to stay for business trips , for leisure,
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 11 ส.ค. 2018
Dear Sir, Thank you very much for your feedback and for taking the time to post the review. We are really happy to know that you had a good stay and liked the room and location of the hotel. Looking forward to welcome you back and hope you will be able to spend more time with us on your next visit. Godfrey Amanna Head of Front Office

8/10 ดี

Abdulrahman, KSA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Modern rooms - quick check in - limited basement parking - complimentary water bottle
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 5 ส.ค. 2018
Dear Mr. Abdul Rahman, Thank you very much for your feedback and for taking the time to post the review. We are really happy to know that you had a good stay and liked the room and location of the hotel. Looking forward to welcome you back and hope you will be able to spend more time with us on your next visit. Godfrey Amanna Head of Front Office

10/10 ดีเลิศ

khaled, saudia arabia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good pries <<< room is good and clean
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 5 ส.ค. 2018
Dear Mr. Khaled, Thank you for sparing your time to give us your valuable feedback during your last stay at our Hotel. We are delighted to know that you are happy and satisfied with our facilities and services and would like to let you know that your feedback is taken care of to make our services even better. Thank you and we look forward to your next visit. Godfrey Amanna Head of Front Office

10/10 ดีเลิศ

khalid

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
الفندق ممتاز وسعره كان ممتاز قريب من 30 دينار والخدمة والمواقف والهدوء ومناسبته للعائلات المحافظة
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 2 ส.ค. 2018
Dear Mr. khalid, Thank you very much for your feedback and for taking the time to post the review. We are really happy to know that you had a good stay and liked the room and location of the hotel. Looking forward to welcome you back and hope you will be able to spend more time with us on your next visit. Godfrey Amanna Head of Front Office

8/10 ดี

faisal

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 13 ก.ค. 2018
Dear Mr. Faisal, Thank you very much for your feedback and for taking the time to post the review. We are really happy to know that you had a good stay and liked the room and location of the hotel. Looking forward to welcome you back and hope you will be able to spend more time with us on your next visit. Best Regards, Godfrey Amanna Head of Front Office

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ganz nettes Hotel. Personal freundlich und bemüht. Zimmer grosszügig aber Klimanalage etwas laut.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Godfrey Amanna วันที่ 13 ก.ค. 2018
Hello, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your feedback during your recent stay with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! We have noted your concern about the Air Condition. Please note that this point will be considered for any future plans for the hotel. Look forward to have you back!