ดีลักซ์สตูดิโอ, หลายเตียง, ปลอดบุหรี่ | โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีทส์ ฟิลาเดลเฟีย มัลเวิร์น

2.5 out of 5

รีวิว

6.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 173 จาก 679 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 154 จาก 679 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 138 จาก 679 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 106 จาก 679 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 108 จาก 679 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

William

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The maid are nice to the guest...didnt like being waking up because maintance and the maid coming in my room unannounced waking me up. Because they say they didn’t know somebody was in the room sleep..thats a lie..
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear William, Please accept our sincere apology for the inconvenience and less-than-favorable experience you had at our hotel. We are sorry for our staff's oversight during your visit. This incident will be handled appropriately with the relevant parties so we can take the necessary action to ensure it is not repeated. Thank you for bringing this to our attention and also for your patience. We hope to have an opportunity on your next visit to the area to provide the flawless hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Richard

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly and helpful staff. Clean room.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Richard, Thank you for taking the time to share such excellent feedback for Extended Stay America! We are delighted to read that you had such a wonderful experience, from our comfortable accommodations to your interactions with our excellent team, who work around the clock to ensure a memorable stay for every guest! We hope to see you again next time you are in the city.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Julia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was not the cleanest, the bath tub was filthy. We only used this hotel because the team was staying there, it was not a great choice. The "breakfast" was minimal and sad to be honest. The staff was very nice though.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Julia, Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay. Your feedback is valuable, and we will address these concerns with our housekeeping team to ensure improvements are made. We appreciate your kind words about our staff and regret that our breakfast options did not meet your expectations. Your comments will help us enhance our services for future guests. We hope to have another opportunity to provide you with a more enjoyable stay.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Christopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty, dingy, poor management and the toilet would not flush
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Christopher, Thank you for your feedback. We apologize for the unsatisfactory experience you encountered during your stay. Providing clean and comfortable accommodations is our priority, and we regret that we fell short of your expectations. Immediate action will be taken to address the cleanliness issues and ensure proper maintenance of facilities, including resolving the toilet flushing problem. Your feedback is invaluable, and we appreciate you bringing these concerns to our attention. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused. Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

jose

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really liked the room layout and the courtesy held by the staff.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sharito is the best!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked everything
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sharito - General MJnager วันที่ 2 เม.ย. 2024
So glad you enjoyed your stay with us we look forward to your next visit !

8/10 ดี

daniel

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Shelley

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay!room was huge and very accommodating! Front desk staff excellent
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Shelley, Thank you for taking the time to share such excellent feedback for Extended Stay America! We are delighted to read that you had such a wonderful experience, from our comfortable accommodations to your interactions with our excellent team, who work around the clock to ensure a memorable stay for every guest! We hope to see you again next time you are in the city.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Lawrence

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Paid a little bit for the night. Got what we paid for.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Lawrence, Thank you for choosing our hotel on your recent visit to the area. We are disappointed to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than exceptional. We hope you will consider giving us another chance to show you our commitment to delivering excellent service and accommodations.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was great!!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sharito - General Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
So glad you enjoyed your stay with us, we look forward to your next visit. Thank you for choosing Extended Stay Malvern Swedesford!

4/10 แย่

Elizabeth

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is very outdated; had to move rooms 3 times because facilities weren't working or things were missing from room. Very utilitarian and will suffice for very short stays, otherwise not worth. Also found roaches in one of the rooms before we were moved to another one
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Elizabeth, Thank you for the feedback. Our guests should have a pleasant and comfortable stay at our hotel, including clean and well-maintained suites. Therefore, we apologize for any inconvenience caused by moving to new rooms. We have discussed this appropriately, and steps are being taken to ensure this is not repeated. We hope you will revisit us and allow us to provide you with a more seamless stay.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

David

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Beds were hard
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear David, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay. It is great to see you enjoyed your time here. Our main priority is to provide a comfortable stay for our guests; therefore, we apologize that you were not completely satisfied with our beds. Thank you for bringing this to our attention. We hope you will give us another chance to provide you with the relaxing stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Hank

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Room is Very clean and staff was friendly. There was No shampoo for shower
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Hank, Thank you for reviewing your stay at Extended Stay America. We are delighted to read that our clean room and dedicated staff helped to make your stay even more comfortable. Your compliments will undoubtedly be shared with our team. We enjoyed having you as our guest and hope to have the opportunity to welcome you back on a future visit.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Samantha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Felt like home away from home
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Thomas, Collierville

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sharito - General Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
So glad you enjoyed your stay with us, we look forward to your next visit. Thank you for choosing Extended Stay Malvern!

4/10 แย่

Jay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Massive leak in the bathroom, the last time I stayed, the garbage disposal did not work and one of the lights was burned out.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Jay, Thank you for sharing your review. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered during your stay. Your feedback is of utmost importance to us, and we take these matters seriously. We're committed to addressing these concerns and ensuring that every guest receives the highest level of service and care. Your feedback will aid us in making necessary improvements. We genuinely hope you will consider giving us another chance to provide you with the stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Patricia

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
When I booked the hotel we were to get a 2 room suite and then I got a call telling me that they had to give our room away and that we were going to get 2 rooms that were not adjoining they were across the hall from each other so we go to one room and we thought we all could stay in the one room however when we went to make up the sofa bed their were so many stains on the mattress I wouldn’t make my worst enemy sleep on it let alone my 2 kids and the front desk clerk was rude stating your getting the other room for free what do you want me to do then I told her when we check out I would be paying cash and she said no you won’t be we only take credit card for less then 7 days and if that’s not to your liking theirs other hotels so I won’t ever stay at that hotel again I d rather sleep in my car next time
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Patricia, Thank you for choosing us and for sharing your comments. The events detracted from a relaxing and seamless visit are very understandable. We strive to create an exceptional, memorable stay for each guest, so please accept our apologies that this was not your experience. We are grateful that you have brought these concerns to our attention as we are continually growing and improving from our guest feedback. Please allow us another occasion to host and give you the flawless stay you deserve! Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Jennifer

Was a convenient location and clean. The hotel could use some updating.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Jennifer, Thank you for being our guest. We are happy to know you were pleased with the cleanliness and had a pleasant stay. However, it isn't very reassuring to read that we did not meet all your expectations. Your notes for updating the room are shared with the concerned team. Our front desk team is available to help you round the clock. Please give us another chance to show you the outstanding service we typically provide.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Carla

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Cost
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Carla, Thank you for being our guest and sharing your feedback. We put in a lot of effort to provide exceptional service and offer several complimentary amenities to ensure our guests have a wonderful stay. Therefore, we apologize if we failed to meet your expectations. We value our guests' feedback as it helps us enhance their experience. We hope to welcome you again when your travels bring you back this way.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Shurrito, shaun,and tisha are the hardest working people i have ever met and are always so nice and welcoming and make you feel at home will always come back and see them when in the area!!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Robert, Thank you for selecting Extended Stay America in the city. Reading about your experience during your stay with us brings us joy. We aim to meet and exceed our guests' expectations and are happy this was your case. Your compliments for Shurrito, Shaun, and Tisha are the encouragement pill for the entire team. Please revisit us for another exciting stay.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was attentive and cheerful. Pricing was also excellent.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Shurrito,tisha,and shaun are the hardest working people i ever met and they still are so nice and they are amazing people.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Robert, We're thrilled to hear about your positive experience with Shurrito, Tisha, and Shaun at Extended Stay America! Their hard work and kindness contribute to our commitment to excellent service. We appreciate your kind words and acknowledgment of our dedicated team. We hope to have the opportunity to host you again.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Sandra, Toms River

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

sumithra

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Discourteous and dishonest service
the AC in the room was very noisy, and sounded like rocks were being tossed around inside. The staff was discourteous and unwilling to move my room even though they had availability. They refused to give me a refund for checking out of unliveable conditions.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear sumithra, Please accept our apologies for your disappointment during your stay. We always aim to provide a clean environment, excellent service, and an exceptional experience for our guests, so we apologize that we could not make that happen for you. The lack of hospitality from our associate and the condition of your suite you describe are unacceptable and not representative of our quality standards. We have taken note of all the concerns you raised to address them adequately, and we are wholly committed to regaining your trust and confidence. We hope you give us another opportunity.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Donna

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Melinda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice staff, ok room
Have stayed here in the past. The staff is pleasant but the mattresses are so hard you ache in the morning. Also, very bad ventilation. No fan in bathroom. A vent, no fan.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We showed up and while the staff was friendly after the initial conversation, the further we got into the building the more of an eerie feeling followed. My wife was very uncomfortable, asking if we were safe mutliple times. We both felt there was an unsafe/uneasy feeling. Not as much unwelcomed by the staff as i would say unwelcomed by the atmosphere of the hotel itself. We decided to look at reviews of the hotel whioe we were there and found reviews of other people that validated our own situation and so we decided to leave
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Guest, We appreciate your feedback and understand the importance of feeling comfortable during your stay. We regret if the atmosphere of the hotel did not meet your expectations. Your insights are valuable, and we'll consider them for future improvements. We apologize for any discomfort and appreciate your understanding. If your travels bring you back to the area, we hope you consider giving us another chance to provide you with a more positive and welcoming experience. Thank you for sharing your thoughts with us.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Samantha

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great amenities, perfect for a long stay, and perfectly good for a short one.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Dear Samantha, Thank you for choosing Extended Stay America! We're delighted to read that our amenities were to your liking and that our accommodations suited both long and short stays. Your satisfaction is our priority, and we appreciate you taking the time to share your experience. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
BEWARE!!! this is the worst place to stay. From the roaches to the non guest tweakerville in the parking lot. to the ghetto housekeeper cussing up and down the hall, to the incompetent so called management with the worse attitude ever to the constant presence of the police responding to calls about said tweakerville, to the dog from tweakerville cap who bit a guest and was usually tied to a tree in the tweakerville camp that was in the parking lot. They actually had a bunch of adults and kids living in a tent on the property hence(tweakevrville). Beware of the minimal price because you get what you pay for. Oh and then the random old guy just sitting in the lobby all day creeping everybody out. Finally the unhealthy constant smell of fresh urine that permeates the first floor. Read the reviews this place sticks out like a sore thumb in what is a nice area. Changes have to be made from the top down because this place is beneath any roadside backwood fleabag motel. Spend the extra money you cant put a price on peace of mind because you won;t get any peace here....
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Dear Michael, Thank you for your detailed evaluation of your experience at our hotel. We always aim to provide a clean environment, excellent service, and an exceptional experience for all our guests; however, after reading your experience's details, we regret we could not make that happen for you. We realize that no explanation of these issues can change your recent experience. Still, please rest assured that we will take appropriate measures to address these problems and prevent future occurrences. We are wholly committed to regaining your trust and confidence, and we hope you give us another opportunity.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Emma

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

SANDEEP

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
One of the Staff was very unprofessional
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear SANDEEP, Thank you for posting comments about our hotel. We make every effort to provide service above and beyond your expectations. We regret the behavior of one of the associates, which disappointed you, and we will discuss this for improvement. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you again when you are in the city.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Emma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sean is one of the friendliest and most dedicated staff members around He deserves a raise just for his level of professionalism and willingness to support

10/10 ดีเลิศ

Jinhua

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room was smelly. Pickup Breakfast was a joke , Hotel conditions were bad.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Dear Guest, We apologize for the concerns you experienced during your stay. We work hard to provide a clean and comfortable environment; therefore, we regret that this issue compromised your experience. We regret your disappointment with our breakfast and that it did not meet your expectations. We have shared your feedback with our breakfast staff as we continually strive to improve our guest experience. Thank you for your feedback, and we hope you will stay with us again.Sincerely, Hotel Management

4/10 แย่

Nina

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The building needs renovation. 2 outlets in my room didn’t work, the shower rod was not attached properly. 1 staff member needed customer service training. The others seemed OK. There was hardly anyone ever at the front desk.
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Dear Nina, Please accept our apologies for your disappointment during your stay. We always aim to provide a clean environment, excellent service, and an exceptional experience for our guests, so we apologize that we could not make that happen for you. The lack of hospitality from our associate and the condition of our property you describe are unacceptable and not representative of our quality standards. We understand your frustration and have taken note of the numerous concerns you raised to address them adequately. Please accept our apologies, and we hope you will consider staying with us again so we can provide you with a better experience.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Janice

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was very happy with Sean and the other lasy at the front desk, sorry. I didn't get her name. They were so friendly they made me feel at home. I will be staying here again. My room was very clean and i felt safe. Thank you for a wonderful stay.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Emma

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Martin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Service is always excellent.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for the excellent review and for making us part of your travel plan. We are glad your stay was enjoyable, and we could exceed your expectations. Thank you for choosing Extended Stay America. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Guangyao

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
it is very good
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Robert

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was not good. Bathroom drain was clogged, closet door broken, bathroom door did not close tightly, and room smelled moldy and dirty.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear Robert, Thank you for choosing us. We are sorry about the inconvenience caused to you and certainly understand the frustrations of not meeting all your expectations. Our dedicated housekeeping and maintenance team works hard to keep the room clean and updated. The rooms are checked thoroughly before delivering them to the guests, but we will discuss this with them to review any missing spots and make improvements. Please give us the opportunity to provide you with the exceptional stay you deserve whenever you are back in the city.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Khia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worse hotel EVER!!!!!!!!
This brand usually has a few nice locations, this particular location is horrid!!!! Everything was broken from the sofa bed to the bathroom sink. There were no pillows and we were told all blankets were in laundry so we had to go out and buy our own blankets for my son to use the sofa bed. The bed was so uncomfortable, neither I nor my husband were able to sleep at all. There is a Homewood suites next door, stay there instead.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing us. We are sorry about the inconvenience caused to you and certainly understand the frustrations of not meeting all your expectations. Our dedicated housekeeping and maintenance team works hard to keep the room clean and updated. The rooms are checked thoroughly before delivering them to the guests, but we will discuss this with them to review any missing spots and make improvements. Please give us the opportunity to provide you with the exceptional stay you deserve whenever you are back in the city.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Jay

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
No heat
Room was ice cold. Heater did not work - blew cold air - and the fan motor made a loud noise. Told the front desk - nothing.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear Jay, Thank you for selecting us. We're sorry for the front desk team's unattentive behavior in the hour of need. We will discuss this with our staff so that this situation never repeats. Further, please accept our apologies for not giving you a comfortable room and for the issues with working the air conditioner in your suite. These will be addressed on a priority basis. Please give us another chance to prove that we are committed to providing outstanding hospitality to every guest, and we hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Wendy

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Roaches in room. No garbage cans. And the staff wanted me to do their job for them when asked for towels. We did not have the money to go elsewhere or would've.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 พ.ย. 2023
Dear Wendy, Please accept our apologies for the issues you experienced during your stay at our hotel. We assure you that we follow the most rigorous industry standards regarding our suites' cleanliness and pest control. Still, we will inspect your room professionally and treat it as a precaution. Additionally, we are meeting with our staff members to discuss the service issue and reiterate the importance of impeccable customer service and attention to detail. We hope to have you back for the seamless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Jeanette

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place to just sleep for a night. The room was kinda janky. The TV turned on but was sooooo slow and the sound didn’t work. There was a full kitchen for cooking but not a single utensil. There was a shower but no tub. I could see a stink bug crawling around the ceiling all night. But the bed was comfy enough, and the front desk person was nice to me when I checked in.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 พ.ย. 2023
Dear Jeanette, Thank you for reviewing our hotel. We appreciate you pointing out specific items you loved and areas where we can improve. We are evaluating the instances you mentioned as we are committed to offering better service for our guests. Your remarks are shared as we want our guests to have a perfect hotel experience while with us. Considering our friendly staff, please return, and we welcome you for a better experience.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Charlie

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Tyler

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023