ด้านหน้าที่พัก

รีวิว โรงแรมโกเบมาส มะละกา

2.5 out of 5
โรงแรมโกเบมาส มะละกา
Jalan MITC Prima 1, Hang Tuah Jaya, Ayer Keroh, Malacca City

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 20 จาก 127 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 47 จาก 127 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 41 จาก 127 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 14 จาก 127 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 5 จาก 127 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Mahadir

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Alina Abdullah วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Dear Mahadir,Thank you for staying at Hotel Kobemas Melaka and we appreciate your valuable review.My sincere apologies for the inconvenience during your stay here. I have shared your review with the hotel team for further improvement on our service and facilities.Hope to hear from you again and have a blessed week ahead!

2/10 แย่มาก

Dr Saeed

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Alina วันที่ 3 มิ.ย. 2023
Dear Dr Saeed,My sincere apologies for the inconvenience during your stay here.I have shared your review with the hotel team for further improvement.Hope all is well with you and your loved ones and have a blessed week ahead.

8/10 ดี

LILIS

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Alina Abdullah วันที่ 19 ต.ค. 2022
Dear Lilis,Thank you for staying at Hotel Kobemas Melaka and we appreciate your valuable review.Hope to see you again and have a blessed week ahead!Best regards,

4/10 แย่

Nurhazirah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is ok but there’s no towel available. Called for request at 4pm, they promised to send at 5pm, until 12am there’s no towel available. Called again, they’ll send the next morning, replacing with fave towel, some badly torn. Bad service.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Alina Abdullah วันที่ 17 ก.ค. 2022
Dear Nurhazirah, Thank you for staying at Hotel Kobemas Melaka and we would like to extend our apologies for the inconvenience during your stay with us. Will convey your message to our housekeeping team to further improve on our services. Hope to hear from you again and may you be blessed with good health always.

8/10 ดี

Mohd

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Alina, Hotel Kobemas Melaka วันที่ 6 มิ.ย. 2022
Dear Mohd, Thank you for staying at Hotel Kobemas Melaka and we appreciate your valuable review. Hope to see you again in future and stay blessed! Best regards,

8/10 ดี

LILIS

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Alina Abdullah วันที่ 21 มี.ค. 2022
Dear Lilis, Thank you for staying at Hotel Kobemas Melaka and we are grateful for your valuable review. Hope to see you again in future and have a great day ahead! Best regards,

2/10 แย่มาก

Cho

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was very disappointed with the hotel once we check in the room was very smelly, the water heater not function, the air conditioning too. The bed got blood stains and the table was full of dust. It was I didn't stay at this hotel at all. I complained to front office they said they don't know anything we are so upset and straight away check out. They are u hope I can get the full refund I was very upset
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Alina วันที่ 5 ก.พ. 2022
Dear Mr Cho, Thank you for your review and we are sorry that our room condition was not up to your expections. I have confided with our front desk and housekeeping team regarding this matter. The information that I received was that they wanted to move you to a new room but it was rejected by your good self. As your booking was not made directly to the hotel, I strongly suggest that you contact the online agent and the hotel will give our full assistance on your request. Thank you.

8/10 ดี

Tommy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ok
all is good , but the breakfast can’t enjoy as only till 1030
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Badrohisham Omar, General Manager วันที่ 5 ม.ค. 2021
Dear Tommy, Thank you for staying with us and we appreciate your valuable feedback. We will try to extend our breakfast time in future. Hope to see you again.

8/10 ดี

Noorezly M

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Badrohisham Omar, General Manager วันที่ 3 ม.ค. 2021
Thank you for staying with us and we appreciate you valuable feedback. Hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Zunaidi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Badrohisham Omar, General Manager วันที่ 15 ธ.ค. 2020
Dear Zunaidi, Thank you for staying with us and we appreciate your valuable feedback with high ratings! We hope to see you again future and Stay Safe! Best Regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Yaty

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Front desk excellent but bilik maybe boleh baiki lagi servis perkhidmatan. Bilik xda lampu dan pintu rosak. Maintenance team sampai lambat.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ridanz

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
good condition
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Front Desk Staff need to upgrade the customer service level.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Are Mei

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good excellent
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
it was a reasonably clean hotel
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Tommaso

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

AHMAD

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok best n good
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

LEW

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
xxxxxxxxxx
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything is okay but it would be better if the guests get 2 cards for each room
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

Anis Azira

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

Su

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Toilet flush leaking
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018

6/10 พอใช้

Yuri, Kuala Lumpur

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
room too small
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

6/10 พอใช้

Razif

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice place will come again next time. but breakfast terrible
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

Zaim, Bangsar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The aircord is not cold enough. Room 632. If the tv is bigger would be nicer
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 28 ก.ย. 2018
Thank you for your feedback. We will work hard to solve this issue.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, วันที่ 26 ก.ย. 2018
Thank you for staying with us

10/10 ดีเลิศ

siti aishah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, วันที่ 21 ก.ย. 2018
Thank you for staying with us. Hope to see you again

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, วันที่ 17 ก.ย. 2018
Thank you for staying with us

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

Not a good hotel
It was not a good stay, the rooms are not convenient, the bathroom is very small.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 14 ก.ย. 2018
We are sorry that you are not happy during your stay with us. We will work hard to improve our services and facilities here.

8/10 ดี

nur, jb

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, วันที่ 12 ก.ย. 2018
Thank you for staying with us

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 10 ก.ย. 2018
Thank you for staying with us

10/10 ดีเลิศ

Sallem, Penang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 5 ก.ย. 2018
Thank you for staying with us

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

satisfied
our room has a double bed and two single beds which was perfect for my friends and myself. room was pretty clean and it was a good two nights stay. it would have been better if there was a fridge in the room
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 4 ก.ย. 2018
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Will definitely take note on your suggestion Have a nice day

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

The bathroom is quite small so everything gets wet when you shower. I really loved the pillows though!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 3 ก.ย. 2018
Thank you for your feedback. We will work hard to give our best to the guests

8/10 ดี

KAMIS

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 10 ส.ค. 2018
Thank you for your feedback.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 3 ก.ค. 2018
Thank you for staying with us

8/10 ดี

tauke, johor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hai. Hoter ni dkt dgn smue tmpt
Terbaikk sgt2 jee sye ley ckp.. terlalu bersih kemas cantik selesa. Smue nye ok .. 1 jee yg kurang bgi sye - - aircond mx slalu Service 3-6bulan skali ke. Sbab byak sgt habuk kt penapis aircond..
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 1 ก.ค. 2018
Terima kasih atas sokongan anda. Kami akan memaklumkan kepada pihak maintenance tentang air con di bilik.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
2 Nights in KOBEMAS Hotel
The registration process is good initially but a bit annoying when the front office staffs confused with my booking. They claim my booking is only for 1 room, but I insisted the room is for 2 rooms and 2 nights. Then they hestating to accept. After a while they again arguing on the number of day to stay, they are claim the booking that they recieved from expedia is only for 1 night for 2 rooms, then i show my email evidence with records with 2 rooms & 2 nights. I offer to them forwarding the confirmation email but they refused. And accept the facted. Check in into the room and feel comfortable, but during this world cup season, I would like to watch the world cup game in my room unfortunately I can't, due to some technical issue from hotel internal Television cabling. Its a bit frustated when call their front office the only option is to watch the game at their lobby area. So thats reason why am putting the hotel facilities & condition is disappointing rate. Overall its an average rated for this hotel for first time experience at KOBEMAS hotel
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 26 มิ.ย. 2018
Dear Sir/Madam, We are sorry for the difficulty you encountered during your stay with us. Will certainly work harder to provide better service and facilities for our guests comfort. Thank you for so much for highlighting this matter to us. Should any problems occur in future, do look for our manager on duty for assistance. Best regards,

4/10 แย่

Christina, Malaysia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Isolated hotel in Malacca
The disappointment about the hotel has been mentioned and message to the hotel management. Nearby the hotel there is no convenience store and restaurant. There is one super small one in the ground floor. The staff were not really friendly when i checked in. The room was a disappoinment cz it smelled like it hasnt been occupied for ages. There are some other problems but i hope that the hotel management will improve for the comfort of exhausted travellers.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 24 มิ.ย. 2018
Dear Madam, We have informed the Front Desk Manager on this matter and proper training will be conducted for our front desk team. Thank you for highlighting this matters to us and we will definitely work hard to improve this.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
selesa dan bersih. bilik kemas Dan bersih..sangat selesa untuk keluarga..
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 20 มิ.ย. 2018
Terima kasih atas komen anda. Selamat Hari Raya Aidilfitri

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice to stay
Nice to stay but air-condition very show to cooling and noise, other is okay.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 4 เม.ย. 2018
Thank you for staying with us. Well noted on the air-condition problem. Our maintenance team will check on this.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel yg sgt cntik dan bersihh terbaikk
Keadaan blik sgt memuaskn dn sgt bersih serta selesa
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Jamil Alwi, Hotel Manager วันที่ 6 เม.ย. 2018
Terima kasih kerana memilih Hotel Kobemas Melaka. Komen anda sangat dihargai.