ล็อบบี้

รีวิว โรงแรมฮอลมาร์ค คราวน์

4 out of 5
โรงแรมฮอลมาร์ค คราวน์
170 Jalan Parameswara, Malacca City, Malacca

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 43 จาก 250 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 91 จาก 250 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 85 จาก 250 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 19 จาก 250 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 12 จาก 250 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Matthew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First of all. The room was very spacious and thoughtfully allocated although I would suggest upgrading the television to a smart tv for an executive room such as this. That was the most comfortable bed I’ve slept on in a long time for my back and neck issues. I was however very disappointed with the roof top. Namely because there’s a lot of open unused space that could be utilized as green space with plants and small trees to really liven up the vibe. The pool is outdated. I feel like they are missing an opportunity for a shared recreation area up there. It’s also kind of annoying to not be able to take the elevator all the way there. The view from the roof is beautiful at night though.. granted I found it strange that they offer for sale lovely hotel branded ashtrays yet none of them are at the tables and chairs on the roof to add an element of synergistic class. The surrounded neighborhood has several run down buildings listed for sale. It’s curious to me that whoever owns the hotel hasn’t purchased and facelifted them.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Akiyo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ホテル内は綺麗でした。エアコンの冷房も効くし、シャワーの水圧は弱いがお湯もちゃんと出る。しかし、隣の部屋と連結?する扉に鍵はなく、二重扉なだけで自由に行き来出来そうな作りで、安全面が乏しいと感じた。また、部屋にいるかどうかが外(廊下)から分かる作りになっているのが自分的には嫌だった。さらに、シャワーカーテンがないためトイレや床がびしょびしょに濡れるのは不便であった。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Ka cheuk

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Parking ok, but nothing much to recommend it
Tired and old renovation, no frills place to sleep. The room safe was not working, but they replaced it within half an hour.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Kin Peng

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I went as a family with 4 children, so their room with 3 beds was very suitable. My kids were happy to jump around. The unit we got came with a big bathroom which also included a bathtub, which was another plus. The only thing that was abit unusual was that they asked for money when i asked to get a second key card, which I thought was strange. Next door of the hotel was a nice seafood restaurant. Reasonably priced and the food was very fresh
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Lam

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

4/10 แย่

Yukiyoshi

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Kokping

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

4/10 แย่

Marja-Leena

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It wasn't 4 star hotel. Old, dirty, maybe mold.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

shahrul

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

2/10 แย่มาก

Steven

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

LAI

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

Md Johari

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

8/10 ดี

Mathew M

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

6/10 พอใช้

Lloyd

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Swimming pool not in use but no notice on website
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Nurakmal Nadhirah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

8/10 ดี

kwok yew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

6/10 พอใช้

Mun

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

LAI KOK

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020

8/10 ดี

Riad, Kuala lumpur

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worth if promotion price The breakfast was weird. You have to tell them the night before what time you will wake up and what you want to eat
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

6/10 พอใช้

Nurfazlun

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bilik ada bauu kepam
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely
Stayed in room 2515 (5th floor). Love my room. Definitely worth the price. Spacious bed, clean room and big toilet. Swimming pool is closed currently due to RMCO. Many parking available. Safe and easy. Will definitely come back again. Thank you
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

8/10 ดี

Norlina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020

8/10 ดี

Nor azizan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
PKP holiday
Check in process was very unpleasant. I have stand in line for nearly 1 hour before my turn. Overall, room cleanliness needs to be improved. Anyway, good night sleep/rest as the room was sound proof. Hardly hear anything from outside even though hotel is located next to busy road.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020

8/10 ดี

Zunaidi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2020

6/10 พอใช้

Shi Mei

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worth the price paid
It was a good stay. The room and service is definitely worth the price paid. However, the actual room might not be as spacious and comfortable as the picture which might led to a higher expectation to the room.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020

8/10 ดี

mohd hafidh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

6/10 พอใช้

alicia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Needs a Lot of Improvement on Services and Food
hotel location not so convenient and near the jonker street: staff not warm and accomodating: room facilities is very good: carpet flooring is too old and makes the room not so clean: breakfast buffet is very bad.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

WILLIAM

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room is spacious and clean. Ample parking space. Will definitely recommend to friends.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

Lim

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Iu Ming

เดินทางกับครอบครัว
Overall is acceptable, don’t expect too much at that range of price for a family of 4
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Liyana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I contacted the hotel reception after checked out coz we might have dropped a wallet in the room. Asked the receptionist to call back until now no return call.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

Joseph

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst Hotel in Malaysia
Worst Hotel in Malaysia, don’t stay here.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

LAI KOK

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Tong

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Although it is a non-smoking but then the smell was bad .... My 2nd booked room air-con was not working good needed some maintenance ... And the tidying and preparation for the check in was late even we reached at 1625hrs although it should be ready at 1500hrs since the rules required us to do so..... In the night , there were some dripping sound but it is solved as i placed a towel to contain the drips.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The family suite was spacious n comfortable. Loved the size n neatness. Tq
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

mohd suhairi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
get more pay less.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
bad service and breakfast
After a long journey, we arrived at the hotel where we had booked a room for 3. The staff asked us to pay cash for some tax and wouldn't accept credit card or wouldn't let us pay later. Since we had no cash on hands we were forced to go look for an ATM before even letting our bags. Very poor service. So our room was booked for 3 people as mentioned in the reservation and the room was advertised for up to 3, but we got only 2 towels and the staff wanted to make us pay for a third one. Same for the included breakfast, turns out it only included 2 breakfast and we had to pay for the third one. To note that the breakfast buffet is not nice for a 4 stars hotels, a bit of fried rice and noodles, porridge, eggs and bread. I would advise to eat elsewhere. Also beds are quite small, like 120cm which is not very wide for 2. Access to the hotel is not easy if you're on foot, there's no sidewalk and cars pass by quickly. The hotel is about 10min walk from the historical center and not far from a mall but the direct neighborhood is not nice.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The tap was in a bad condition as though it's fall easily, though still in working condition. Bathroom was dim with only 1 light at the entrance of the toilet. The USB port wasn't working The tv has all channels not working except for 1 Chinese channel. I booked for 3 pax but the toiletries and pillow was given catered to 2
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall need to improve more. Rating for this hotel is 2*
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

2/10 แย่มาก

Pathma, Puchong

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel cleanliness need to be improved so much. Disappointed with pool dirty, hotel corridor all floors so bad (unclean), rooms smelling and dusty. Rating for this hotel 2*
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

Wai Kong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019