บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรม Princesa Plaza Madrid

4 out of 5
โรงแรม Princesa Plaza Madrid
Calle de Serrano Jover 1, Madrid, Madrid

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 370 จาก 690 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 158 จาก 690 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 90 จาก 690 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 41 จาก 690 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 31 จาก 690 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Jeffrey

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Property undergoing renovations, using alternate check in location. Staff were great, room was nice although lacking in convenient electrical outlets. Bathroom lacking - weak toilet flush, glass panel not secured to bathtub so serious leakage onto floor during shower, bathroom door damaged and could not be closed, paint peeling over tub, rough patches where things used to be secured to the wall. Breakfast was ok, but hot food only warm at best. Maybe because in temporary location due to construction. Good location for walking to most tourist areas in 5 to 15 minutes and in good proximity to bus and metro stations. Good shopping in area. Reasonably quiet at night.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 6 พ.ค. 2024
Dear Jeffrey,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovations at our property and appreciate your understanding as we work to enhance our facilities.We are delighted to hear that you found our staff to be great and enjoyed your room, despite the inconvenience of the limited electrical outlets.It's pleasing to hear that you found our location convenient for exploring the city's tourist attractions and accessing transportation options. Once again, we apologize for any inconvenience experienced during your stay and thank you for bringing these matters to our attention. Your feedback is invaluable as we strive to provide exceptional experiences for all our guests. Should your travels bring you back to the area, we hope for the opportunity to exceed your expectations.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Rebekka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wir fühlten uns sehr wohl. Das Personal sehr freundlich. Zudem ist es sehr gut gelegen, man ist schnell im Zentrum. Wir kommen wieder.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Elisabeth - Assistant Front Desk Manager วันที่ 5 พ.ค. 2024
Dear Schafroth, thank you for sharing your feedback. We appreciate your kind words about our location and staff. Best regards

6/10 พอใช้

Fabien

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hôtel bien situé mais en rénovation !! Ça aurait été correct de le préciser avant. Pas de restaurant sauf une minuscule salle pour le petit déjeuner. Piscine mais en fait celle de la salle de sport mitoyenne pas pour la baignade.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Elisabeth - Assistant Front Desk Manager วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Fabien, We sincerely regret to know your expectations have not been met in this occasion. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our hotel is currently undergoing a comprehensive renovation project aimed at enhancing our facilities and services. We appreciate your understanding and patience as we work to improve our establishment. We hope you will consider returning once the renovations are complete. Kind regards,

6/10 พอใช้

Pedro Jose

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El hotel estaba en obras y eso dificulto mucho la estancia. Además el dia de salida una averia del ascensor nos hizó bajar 3 plantas de sotano con las maletas en la mano, sin que ningún de los operarios del hotel bos diera otra opción que si nos dio, tras las quejas la recepcionista.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 29 เม.ย. 2024
Estimado Pedro,Agradecemos sinceramente su tiempo para compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos profundamente los inconvenientes que experimentó durante su estancia en nuestro hotel.Nos gustaría ofrecerle nuestras más sinceras disculpas por las molestias ocasionadas debido a las obras en curso en nuestras instalaciones, nos esforzamos a diario para minimizar el impacto en los clientes.Además, lamentamos mucho el incidente con el ascensor el día de su partida. Entendemos que esta situación fue incómoda y lejos de cumplir con los estándares de calidad y servicio que nos esforzamos por ofrecer.Tomamos muy en serio sus comentarios y le aseguramos que estamos tomando medidas inmediatas para abordar estas preocupaciones y evitar que ocurran nuevamente en el futuro. La satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra prioridad, y lamentamos no haber cumplido con sus expectativas en esta ocasión.Agradecemos sus comentarios, ya que nos brindan la oportunidad de mejorar nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y brindarle una experiencia mucho más satisfactoria.Atentamente,

10/10 ดีเลิศ

Linda Irene

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was very good The staff were very friendly and helpful The room was very big and comfortable The hotel was easily situated for the metro All in all a lovely stay thank you
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Linda Irene, we really appreciate your trust and excellent evaluation. Glad to know you had an overall pleasant and comfortable experience!We look forward to welcoming you soon. Kind regards.

6/10 พอใช้

Gayland A

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was under exterior renovation and it seemed that the lobby was makeshift. The breakfast was free to some, but not included in our stay, I wish that had been explained prior
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Gayland A, thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation and the temporary state of our lobby. Please know that information regarding the renovation is available on our website.We understand your concerns about the breakfast inclusion and regret any oversight in communication. Your comments are valuable to us as we work to improve our services and provide a better experience for all guests. We hope to enhance your experience in the future once the renovation is complete.Kind regards.

6/10 พอใช้

Wendy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Wendy, we appreciate your trust. Hopefully we can count on another chance to regain your trust and improve your experience in the future.Kind regards.

6/10 พอใช้

Gabriel

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Hotel pictures show a very nice and cozy hotel area. However, they do not mention the hotel is currently being remodeled. We could hear the construction noise in the morning and there is nothing to do in the lobby, since it’s under construction.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo-Customer Care วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Carlos, We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation work during your stay. Please be assured that we are working diligently to complete the renovation as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process. Your feedback will be shared with our team to ensure that we minimize any disruptions to our guests in the future.Once again, we apologize for the inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards

6/10 พอใช้

Rosario

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo-Customer Care วันที่ 22 เม.ย. 2024
Estimada Rosario, Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión . Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia. Atentamente

10/10 ดีเลิศ

JOSE

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy bien ubicada pero solo funciona un elevador
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 17 เม.ย. 2024
Estimado Jose, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirle pronto.Un cordial saludo.

8/10 ดี

Jose, Guayaquil

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Las habitaciones muy buenas, 3 líneas de metro en la esquina. Zona de almacenes y restaurantes en la zona. Desafortunadamente el hotel está en remodelación en su totalidad y no estaban disponibles todos los salones, y los ascensores que estaban disponibles no daban abasto. Regresaré a este hotel la próxima ocasión en Madrid.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 14 เม.ย. 2024
Estimado Jose,Agradecemos sinceramente su amable reseña sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de la calidad de nuestras habitaciones y de la conveniente ubicación.Lamentamos profundamente los inconvenientes experimentados debido a las obras de remodelación en curso. Reconocemos la importancia de proporcionar un ambiente tranquilo y funcional para todos nuestros huéspedes, nos esforzamos para minimizar el impacto sobre nuestros clientes durante estos meses de trabajos de mejora. Esperamos sinceramente tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y demostrarle la excelencia en servicio que nos esforzamos por ofrecer. Si decide regresar a Madrid, estaremos encantados de atenderle y asegurarle una experiencia memorable y sin contratiempos.Agradecemos nuevamente su tiempo y su preferencia.Atentamente,

4/10 แย่

Elke

เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Elke, we regret to know your expectations have not been met in this occasion. We hope to receive you in a future occason to offer you an exceptional experience and regain your trust.Best regards.

8/10 ดี

Orlando

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
This hotel is currently undergoing construction, but once complete, it promises a five-star experience. The staff is friendly and helpful.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Orlando,Thank you very much for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We truly appreciate your kind words regarding our friendly and helpful staff.We understand that our ongoing construction may have inconvenienced you during your visit, and we sincerely apologize for any disruption this may have caused. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we are committed to ensuring that your future stays with us exceed your expectations.Thank you once again for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards,

4/10 แย่

Nancy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
No volvería a su hotel, no sirve el aire acondicionado, no se puede usar el bar, ni el restaurante es una de las peores experiencias de hoteles que podido vivir en mi vida.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 7 เม.ย. 2024
Estimada Nancy, Agradecemos sinceramente que haya tomado el tiempo para compartir su experiencia reciente en nuestro hotel. Lamentamos profundamente escuchar que su estancia no cumplió con sus expectativas y que enfrentó inconvenientes significativos relacionados con el funcionamiento del aire acondicionado, la disponibilidad del bar y el restaurante.Nos gustaría informarle que actualmente estamos inmersos en un proyecto de renovación integral destinado a mejorar y actualizar nuestras instalaciones para ofrecer a nuestros huéspedes una experiencia excepcional. Reconocemos la importancia de mantener nuestros estándares de calidad y su retroalimentación es invaluable en este proceso.Entendemos que los problemas que experimentó afectaron su experiencia y lamentamos sinceramente cualquier inconveniente causado. Su satisfacción es nuestra máxima prioridad y trabajaremos diligentemente para abordar y rectificar las deficiencias señaladas.Esperamos sinceramente tener la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro para brindarle una experiencia verdaderamente placentera y memorable en nuestro hotel renovado.Atentamente.

6/10 พอใช้

Raffaella

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 7 เม.ย. 2024
Dear Raffaella, we appreciate your trust. We hope to have the chance to improve your experience in a future occasion.Best regards.

6/10 พอใช้

Günther

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Das Hotel wird gerade umgebaut. Weder Pool noch Fitness waren verfügbar. Eine Frechheit von Expedia, das Hotel ohne Hinweis auf die Bauarbeiten anzubieten.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Günter,Thank you for sharing your experience with us.We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovations at our hotel.Please rest assured that despite the renovations, our pool and fitness center are both operating according to an established timeline.We want to assure you that these renovations are being conducted with meticulous care and efficiency to elevate the quality of your future stays with us.We hope you will grant us the opportunity to host you again in the future, allowing you to experience firsthand the enhancements we are implementing. Warm regards.

10/10 ดีเลิศ

Ana Sylvia

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo-Customer Care วันที่ 22 เม.ย. 2024
Estimada Ana Sylvia,gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo

10/10 ดีเลิศ

Barbara

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location. Rooms are very spacious . Walkable to Gran Via and Plaza de España. Hotel is under renovation.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Barbara,Thank you very much for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us. We are delighted to hear that you found our location to be great and that you enjoyed the spaciousness of our rooms. It's wonderful to know that our proximity to Gran Via and Plaza de España added convenience to your visit.Regarding your mention of the renovation, we sincerely appreciate your understanding and patience during this period of improvement. We strive to enhance our facilities to provide an even better experience for our guests in the future.Once again, we appreciate your kind words and recommendation. It would be our pleasure to welcome you back for another enjoyable stay whenever your travels bring you to the area.Warm regards,

8/10 ดี

xiaolu

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall the hotel is nice especially the staffs, they are very helpful.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Xiaolu,Thank you for sharing your positive feedback about your recent experience at our hotel. We are delighted to hear that you found our hotel to be nice overall, and we greatly appreciate your kind words about our staff. Providing excellent service and assistance to our guests is always our top priority, and it's wonderful to know that our team's efforts were recognized and appreciated during your stay.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable experience.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Marina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel has a good location near Gran Via and the room was spacious. I loved the Rituals amenities and free mineral water in the room
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Marina,Thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location near Gran Via and that you found our rooms spacious. It's wonderful to know that you appreciated the Rituals amenities and complimentary mineral water provided in the room.We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable experience, and we are pleased to hear that we met your expectations. We would be honored to welcome you back for another pleasant stay.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Liany

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 18 เม.ย. 2024
Estimado Liany, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo.

10/10 ดีเลิศ

LAURA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 29 มี.ค. 2024
Estimada Laura, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo.

2/10 แย่มาก

carlos rodriguez

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
since the hotel is being remodeled there is always noise (even at night), and dust. They should not be opened until finished remodeling.
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Carlos, We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation work during your stay. Please be assured that we are working diligently to complete the renovation as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process. Your feedback will be shared with our team to ensure that we minimize any disruptions to our guests in the future.Once again, we apologize for the inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards.

2/10 แย่มาก

carlos rodriguez

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
since the hotel is being remodeled there is always noise (even at night), and dust. They should not be opened until finished remodeling. Demasiado ruido, aun en la noche, y polvo. No deberían operar sino hasta que terminen remodelación.
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Carlos, We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation work during your stay. Please be assured that we are working diligently to complete the renovation as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process. Your feedback will be shared with our team to ensure that we minimize any disruptions to our guests in the future.Once again, we apologize for the inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards.

2/10 แย่มาก

JOSE

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No lo recomiendo para nada. No me ayudaron cuando desapareció mi toalla de pelo y luego olvidamos una bolsa de cosas que compramos y cuando llame para recuperarla me dijeron que buscarían y me llamarían y Nadir fue para hacerlo y dar seguimiento yo tuve que volver a llamar y solo para que me dijeran que no estaba. Pésimo!!!! Me pareció de quinta!
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 13 เม.ย. 2024
Estimado Jose,Agradecemos sinceramente su tiempo para compartir su experiencia reciente en nuestro hotel. Lamentamos profundamente que su estancia no haya cumplido con sus expectativas ni con nuestros estándares de servicio.Es de suma importancia para nosotros garantizar la comodidad y satisfacción de nuestros huéspedes, y nos entristece saber que no cumplimos con este objetivo durante su visita. Tomamos muy en serio sus comentarios y queremos disculparnos por los inconvenientes que experimentó con la desaparición de su toalla y la pérdida de su bolsa de compras.Entendemos que la falta de seguimiento y la falta de atención a sus necesidades han generado una experiencia frustrante y desagradable. Queremos asegurarle que hemos tomado medidas inmediatas para abordar estos problemas y mejorar nuestros procesos internos para evitar que situaciones similares vuelvan a ocurrir en el futuro.Valoramos profundamente su opinión, ya que nos brinda la oportunidad de identificar áreas de mejora y trabajar en ellas para garantizar experiencias más positivas para nuestros huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y demostrarle que hemos tomado las medidas necesarias para ofrecerle una estadía excepcional.Atentamente,

8/10 ดี

Salam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Etablissement en renovations mais le service est bon et les chambres confortables et propres.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Salam, Thank you for trusting us. We're glad to hear that despite our ongoing renovations, you found our service to be good and our rooms comfortable and clean.We apologize for any inconvenience caused by the renovations and appreciate your understanding during this time. We look forward to welcoming you back once our renovations are complete, and we hope to exceed your expectations on your next visit.Best regards.

10/10 ดีเลิศ

Jesus

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Buena habitación, personal super atento y amable. Formidables restaurantes, bares y tiendas en los alrededores. Transportes públicos en la misma puerta.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 14 มี.ค. 2024
Estimado Jesús, gracias por compartir su valoración. Nos esforzamos por ofrecer un servicio excepcional a todos nuestros huéspedes, y es gratificante saber que hemos cumplido con sus expectativas.Nuestra ubicación es una de nuestras principales ventajas, y nos alegra que haya podido disfrutar plenamente de todo lo que la zona tiene para ofrecer.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y brindarle otra experiencia agradable y cómoda.Atentamente.

10/10 ดีเลิศ

Enzo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Estimado Enzo, gracias por confiar en nosotros y compartir su excelente valoración.¡Contamos con su confianza para futuras ocasiones!Un cordial saludo.

10/10 ดีเลิศ

Andrea

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 31 มี.ค. 2024
Estimada Andrea, gracias por confiar en nosotros y compartir su excelente valoración.¡Contamos con su confianza para futuras ocasiones! Un cordial saludo.

4/10 แย่

Jasmine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very unfriendly. There was also alot of construction. Would have been good to at least be made aware.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Jasmine, Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience. Please rest assured that we take your feedback seriously and will address the situation with our staff. Regarding the construction work, we strive to keep our guests informed about any ongoing renovations or improvements on our website. Once again, we apologize for any inconvenience you experienced and hope to have the opportunity to provide you with a more pleasant stay in the future.Sincerely.

8/10 ดี

Reba Ann

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Reba Ann, we appreciate your trust and positive evaluation. We look forward to welcoming you soon!Kind regards.

4/10 แย่

Javier

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El hotel está en remodelación total, sin lobby, sin espacios para nada. El cuarto bien. Todo lo demás, mal. Mucho ruido todo el día con la obra. Obvio nunca dicen que está en remodelación.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Estimado Javier, apreciamos sinceramente su retroalimentación y lamentamos profundamente no haber cumplido con sus expectativas. Nos esforzamos por garantizar que nuestros huéspedes estén plenamente informados sobre cualquier alteración en los servicios o instalaciones, y es por ello que la información sobre la renovación y los servicios afectados se encuentra disponible en nuestra página web. Lamentamos cualquier falta de claridad en este sentido y tomaremos medidas para mejorar nuestra comunicación con los huéspedes durante este período de transición. Valoramos su comprensión y esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro, brindándole una experiencia más satisfactoria. Si hay algo más en lo que podamos asistirle, por favor, no dude en contactarnos.Atentamente.

6/10 พอใช้

Mark, New Haven

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Property is undergoing construction so there are limited amenities. Also, with construction there is a lot of noise in the morning, especially if you want sleep late
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Mark, thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. We apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation process. Your comfort is our top priority, be assured that we are taking steps to minimize the impact on our guests and enhance your experience with us. We appreciate your patience and understanding during this time, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more peaceful stay in the future. Best regards.

2/10 แย่มาก

Alexander

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location and view were awesome! As far as the property. It was being remodeled so it was confusing to find the entrance. The tile in the bathroom was coming loose below my feet The AC did not work at all. The control knob did not adjust the temperature. I even looked up how to use it cause I thought I was doing something wrong. But it was malfunction. So temperature was very uncomfortable. The toilet paper holder literally fell off the wall as I was grabbing another roll The TV remote only worked at a certain angle The Vending machine ‘card option’ was inoperative. I even asked for help thinking I was doing it wrong, but the person working there said it was broken. I usually don’t complain about hotel rooms. But also never get 4 star hotels. For the price I paid for 3 nights it was very disappointing. I have pictures and video of some of the above. I really wanted to treat myself but ended up being disappointed Good thing Madrid was an awesome city!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 24 ก.พ. 2024
Dear Alexandre,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We deeply apologize for the inconveniences you experienced during your visit.We are glad to hear that you appreciated the location and view of our hotel; however, we are truly sorry to learn about the issues you encountered with the property and amenities. Your comments regarding the ongoing remodeling process are duly noted, and we apologize for any confusion it may have caused in finding the entrance.We understand your frustration and regret that we fell short of meeting your expectations during your stay. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we apologize for any disappointment caused.We appreciate your understanding and patience in this matter. Once again, we apologize for the inconvenience, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.Sincerely,

2/10 แย่มาก

CAROLINA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Tuve una muy mala Experiencia en el Momento del check in. Había dejado a guardar mis maletas cuando llegamos el personal de front desk nos informó que debíamos pagar 240 euros por haber dejado tres maletas.les dijimos q era un abuso q éramos clientes del hotel por q nos habíamos hospedado del 1 al 4 de febrero y volvimos a seleccionar el hotel para tres noches más por lo q ya éramos clientes y se burlaron de nosotros fue algo irrespetuoso. No obtuvimls ningún ascenso de categoría en general el personal muy mal. Mala atención. En la primera estadía un funcionario me cobro 440 euros en efectivo por la reserva cuando yo ya había pagado por xpedia.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Elisabeth Rodríguez- Assistant Front Desk Manager วันที่ 8 ก.พ. 2024
Estimada Carolina,Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión, y que nuestro personal de recepción haya causado esa impresión, nos esforzamos a diario para dar un servicio de calidad, abordaremos el tema directamente con el departamento. Tenga en cuenta que el hotel está realizando un proyecto de renovación para mejorar las instalaciones y servicios, que nos hace contar con un espacio más reducido, por este motivo nos vemos obligados a limitar el servicio de almacenaje de equipajes con coste. Debido a ese malentendido y para que no se sintiesen disgustados, finalmente les aplicamos un descuento de más del 35% en el servicio de guardamaletas. Sentimos que esto haya supuesto incomodidad durante su estancia. Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia.

8/10 ดี

MIGUEL

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 5 ก.พ. 2024
Estimado Miguel, gracias por su buena anotación acerca de su reciente estancia en nuestro hotel.Quedamos a su disposición y agradecidos de volverle a recibir en futuras ocasiones.Un cordial saludo

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would stay again
Clean and comfortable, in a good location.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear James,Thank you so much for taking the time to share your experience at Hotel Princesa Plaza Madrid. We are thrilled to hear that you had an excellent stay with us! Your kind words motivate us to continue delivering exceptional experiences, and we can't wait to welcome you back for another fantastic visit. Warm regards.

6/10 พอใช้

CARLOS

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El hotel esta en remodelscion y el acceso es difícil de encontrar, además de que la atención del personal de recepción deja mucho que desear
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 31 ม.ค. 2024
Estimado Carlos, Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión, y que nuestro personal de recepción haya causado esa impresión, nos esforzamos a diario para dar un servicio de calidad, abordaremos el tema directamente con el departamento . Tenga en cuenta que el hotel está realizando un proyecto de renovación para mejorar las instalaciones y servicios, sentimos que esto haya supuesto incomodidad durante su estancia.Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia. Atentamente

6/10 พอใช้

Patricia

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 31 ม.ค. 2024
Estimada Patricia,Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión. Tenga en cuenta que el hotel está realizando un proyecto de renovación para mejorar las instalaciones y servicios. Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia. Atentamente

6/10 พอใช้

Mauricio

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unfortunately we didn’t know the hotel is under remodeling after we reserve and pay. There is no lobby entrance, we spent 20 min walking around finding the very small temporary entrance. Staff at check in really dry and rough. Room was ok but absolutely noisy, due to 3 conditions. 1) ambient noise of a very busy area, window isolation not enough. 2) remodeling construction noises and 3) windows … once the sun hits the aluminum window frames in the morning it is extremely noisy due to material expansion/contraction, I hope this will be addressed in the remodeling. Breakfast room was no even ready to accommodate us and extreme heat inside. Bottom line, being under construction and lacking lots of amenities and issues MUST be published prior the the reservation and payment, so we could decide or not. Room in general was nice.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Mauricio, Thank you for sharing your feedback with us. We genuinely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We understand the importance of transparency, and we want to clarify that information about the renovation is available on our website. However, we regret that this information may not have been as noticeable as it should have been during your booking process.Regarding the concerns you raised about noise, as part of our renovation project, we are actively working to enhance soundproofing measures to ensure a more peaceful and comfortable experience for our guests.We appreciate your understanding and patience during this transitional period. Your valuable insights help us improve, and we are committed to addressing the issues you highlighted.We want to assure you that guest satisfaction is our top priority, and we are taking immediate steps to rectify the situation. If you have any further concerns or if there's anything we can do to make amends, please feel free to contact us directly.We hope you'll consider giving us another chance in the future. Thank you for bringing these matters to our attention, and we appreciate your understanding.Best regards.

10/10 ดีเลิศ

ALBERTO

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente hotel. Sobrepaso nuestra espectativa por la hablitacion tan cómoda y elegante. Muy bien situado.Recibimos una bienvenida con galletas, jugo y confites. Muy agradecidos.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 29 ม.ค. 2024
Estimado Alberto,Agradecemos sus amables palabras y nos complace saber que su estancia en nuestro hotel superó sus expectativas. Nos esforzamos constantemente para que nuestros huéspedes tengan una experiencia inolvidable.Nos alegra que la ubicación haya sido de su agrado y haya facilitado su visita a nuestra ciudad.El detalle de bienvenida es una pequeña muestra de nuestro deseo de hacer que cada momento de su estadía sea especial. Nos llena de alegría saber que apreciaron este gesto.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Gracias por elegir nuestro hotel y por tomarse el tiempo de compartir su experiencia.Saludos cordiales,

6/10 พอใช้

Ahmed

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Aunque no he tenido buena experiencia en el hotel pero la Habitación buena d tamaño , los funcionarios de la recepción algunos tienen mala actitud siempre , no hay servicios de quartos ni hay donde tomas agua si la máquina abajo no funciona y siemrpe estuvo rota
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 29 ม.ค. 2024
Estimado Ahmed,Lamentamos sinceramente escuchar que sus comentarios sobre la reciente estancia en nuestro hotel, y no haber cumplido con sus expectativas. Valoramos cada retroalimentación, ya que nos ayuda a mejorar y ofrecer un mejor servicio a nuestros huéspedes.Lamentamos que haya experimentado problemas con la actitud de algunos de nuestro personal de recepción. Esto no refleja nuestro estándar de servicio, y tomaremos medidas para abordar este asunto.También nos disculpamos por los inconvenientes relacionados con la falta de servicios en las habitaciones y la máquina de agua. Entendemos la importancia de estos servicios para la comodidad de nuestros huéspedes, y trabajaremos para solucionar estos problemas y garantizar una experiencia más satisfactoria en el futuro.Agradecemos que nos haya brindado la oportunidad de mejorar, y esperamos tener la posibilidad de recibirle nuevamente para cambiar su percepción y ofrecerle la experiencia que usted merece.Gracias por sus comentarios constructivos.Atentamente,

8/10 ดี

David Ricardo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent location, good price and comfortable.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear David Ricardo,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you found our hotel to have an excellent location, reasonable pricing, and comfortable accommodations. Providing a positive experience for our guests is our top priority, and we are pleased that we met your expectations in these aspects.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. If there is anything we can assist you with in the meantime, please feel free to reach out.Best regards,

2/10 แย่มาก

Miguel, Doral

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is a misleading offer. The areas are not available and what is little enabled is in poor condition. Its real level is that of a hostel.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Miguel, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We would like to inform you that our hotel is currently undergoing a comprehensive renovation project aimed at enhancing our facilities. We understand that certain areas are currently unavailable, and we sincerely regret any inconvenience caused. Your feedback is invaluable to us as we work towards completing the improvements and ensuring that our guests have a more enjoyable experience in the future.We appreciate your understanding and patience during this period of enhancement. It is our goal to provide a superior level of accommodation, and we are committed to addressing the issues you have raised.We hope you will consider staying with us again in the future, giving us another opportunity to showcase the positive changes resulting from our ongoing renovations.Best regards.

10/10 ดีเลิศ

Russell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear Russell, we really appreciate your trust and excellent evaluation. We look forward to welcoming you soon!Kind regards.

6/10 พอใช้

Lisa

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was large and very comfortable. Bathroom had all the usual facilities you would expect, and 2 basins which as 2 single travellers we appreciated. Iron and ironing board were available, and plenty of storage and a mini fridge. The room itself unfortunately was very noisy as the window, Even though non opening, allowed traffic and street noise in and it was a bit difficult to get to sleep. Perhaps a room on another aspect would have been better from that standpoint. My friend stayed at another hotel right across the street for a few days and said it suffered from street noise as well, so it may just be the area. We did not use any of the hotel facilities so cannot comment on breakfast etc. There did seem to be underground parking, and there is a metro stop right next to the hotel - it was very easy to get to/from the airport, and within easy walking distance of most of Madrid.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Christian Martin - Duty Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Lisa, Thank you for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that you found our room spacious and comfortable, and we appreciate your positive feedback regarding the room services.We regret to learn about the disturbance caused by street noise during your stay. Your feedback is crucial, and we want to assure you that we are actively addressing this issue. As part of our ongoing renovations, we are committed to improving sound-proofing in our rooms to provide a more peaceful and restful environment for our guests.We appreciate your understanding of the potential challenges in the area and recognize the importance of a good night's sleep. We hope that, in the future, you would consider staying with us again to experience the positive changes we are implementing.Thank you for your valuable feedback and for choosing to stay with us.Best regards.

8/10 ดี

Francesco

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Lara de Pablo- Customer Care วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Francesco, we appreciate your trust and overall good evaluation. Counting on your trust for future trips to Madrid!Kind regards

10/10 ดีเลิศ

Felix

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente y está enseguida del corte inglés y a media cuadra de la estación de autobús 001
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Lara de Pablo-Customer Care Dpto วันที่ 10 ม.ค. 2024
Estimado Felix ,Agradecemos sinceramente por compartir su experiencia en nuestro hotel. Nos complace enormemente saber que disfrutó de su estancia y que nuestras instalaciones cumplieron con sus expectativas.Es un placer saber que la ubicación de nuestro hotel fue conveniente para usted y que esto ha contribuido a hacer la visita a nuestra ciudad más agradable.Su retroalimentación positiva es muy apreciada, ya que nos impulsa a continuar proporcionando un servicio de alta calidad. Esperamos tener el honor de recibirle nuevamente en nuestro hotel en su próxima visita. Estamos comprometidos a brindarle otra estancia excepcional y a superar sus expectativas.Atentamente,

10/10 ดีเลิศ

Russell

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Lara de Pablo-Customer Care Dpto วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Russell, thank you for your positive feedback and great review! . We appreciate your support and look forward to serving you again in the future!Kind regards.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
First night in Spain
Early check in after amd overnight flight was awesome. Great location, helpful service, clean room, great breakfast!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lara de Pablo-Customer Care Dpto วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Client,Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that your experience with our early check-in service exceeded your expectations, especially after an overnight flight.We are delighted that you found our location convenient and that our service met your needs. Maintaining a clean and comfortable environment for our guests is really important for us , and we are pleased to hear that your room met our standards.It is wonderful to know that you enjoyed our breakfast offerings. We strive to provide a variety of delicious options to start your day on a positive note.Your kind words motivate us to continue delivering exceptional service. We appreciate all your comments and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Thank you once again for choosing our hotel.Sincerely,