ภายใน

รีวิว เดอะ แลนด์มาร์ค มาเก๊า

4.5 out of 5

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 239 จาก 714 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 323 จาก 714 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 105 จาก 714 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 33 จาก 714 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 14 จาก 714 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ทุกอย่างที่โรงแรมนี้ดีหมดครับ ทุกอย่างสะอาด staffs พูดภาษาอังกฤษได้ ติดต่อธุรกิจคล่อง ทำเลดี ห้องดี
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โดยรวมโอเค ห้องพักสะอาด แต่อาหารเช้าที่เสียเงินจ่ายเอง ไม่อร่อย ธรรมดามาก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Guest Service Team วันที่ 23 ธ.ค. 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The Landmark Macau soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Service Team

10/10 ดีเลิศ

Fon, Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good services, clean room and have shuttle bus service from Macau Ferry Terminal to hotel in every half hour

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมหรูมาก สะอาด บริการดี
พนักงานดีมากๆๆ ช่วยเหลือทุกอย่าง มีคาสิโนในโรงแรม ห้องพัก หรู สะอาด สบาย คุ้มเกินราคา แนะนำเลย

10/10 ดีเลิศ

HSIA-CHING

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
很好
เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Theodora

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
禁煙房有濃烈煙味,枱上亦放了一個煙灰缸,看來不是禁煙樓層或禁煙房。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

WOON LUN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

DALJINDER SINGH

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Zitao, Alameda

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very bad experience for staying this hotel. Even it’s non smoking floor, it’s smoking smell everywhere. Bad smoking smell in the room and also the blanket and pillows. My kids kept complaining and do not want to stay there.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Service Team วันที่ 16 ก.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We value all forms of guest feedback as an opportunity to continually improve our services and facilities for our guests.We are of course very concerned to learn that your experience fell short of your expectations. Please accept our sincere apologies that you were left to feel disappointed with your hotel stay. We would like to assure you that we pay careful attention to feedback such as you have provided, taking immediate steps to correct any deficiencies. We would therefore hope that your experience on this visit would not dissuade you from staying with us again if your plans bring you to Macau.We hope to have the opportunity to restore your complete confidence in the Landmark Macau Hotel. Please do not hesitate to contact usSincerely,Guest Service Team

8/10 ดี

lai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
good service
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relation Team วันที่ 16 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The Landmark Macau soon. Yours sincerely,Best Wishes,Guest Relation Team

10/10 ดีเลิศ

YUTA

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Leo

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก GS team วันที่ 16 เม.ย. 2023
尊敬的客人: 感謝您與我們分享最近在新東方置地酒店的體驗。 能為您提供稱心滿意的設施和服務,是我們的榮幸。 非常感謝您與我們分享您的正面評價,我已將您的反饋轉達給相關同事。我們的服務宗旨是令每位賓客感到稱心滿意,獲得您的讚賞,是我們最大的鼓勵。 我們將精益求精,為您呈獻更完美的入住體驗,期待您的不日再訪。 客户服务部

2/10 แย่มาก

YAT MING

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก GS team วันที่ 16 เม.ย. 2023
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

6/10 พอใช้

Pui Yan Maggie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
一般般,房有點舊,有味
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก GS team วันที่ 16 เม.ย. 2023
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

6/10 พอใช้

ka ming

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
slow checkin, also being told to find mgr to jave sth special once we checkout later during checkin, however, nth special when we really find the mgr at the time to check out, waste my time
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก GS team วันที่ 16 เม.ย. 2023
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
好多煙氣味
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Frank

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
地點方便、價格實惠,房間空間寬敞舒適。但枕頭偏軟,裝潢比較老式。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

6/10 พอใช้

Fu Fong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value for Money
設計優雅,面積大,價格平,只是比較舊
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

KEN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
マカオの中心地にあり立地は最高です。2Fにサウナもあり。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

Sun

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
房間滿是菸味即便要求的是禁菸樓層,絕對不會再住了。。。房務人員清潔做的很好,但菸味破壞了一切出遊興致...
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Service Team วันที่ 18 ก.พ. 2020
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店(澳門)時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

6/10 พอใช้

ping chien

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

YUSUN

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

Meow

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
房間冷氣風口位有點味,所以要把溫度調低才沒味道。 整體上房間大而舒適。員工服務也不錯。免費接駁巴士只有來往關閘,如可以在兩個碼頭有接送會更佳!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก 客户服务部 วันที่ 28 ม.ค. 2020
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店(澳門)時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

6/10 พอใช้

Tsz Tim Benaiah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
洗手間洗水盆下滴水
洗手間洗水盆下滴水,没有同我換房只沫乾,但一用洗手盆之後又滴 , 滴到地下有水 , 下次不會再Book !
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก 客户服务部 วันที่ 2 ก.พ. 2020
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店(澳門)時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

10/10 ดีเลิศ

YIFEN

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

CHORONG

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
세나도 광장 인군 가
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก 客户服务部 วันที่ 2 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

6/10 พอใช้

Yuka

匂いが臭かった
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก 客户服务部 วันที่ 2 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We value all forms of guest feedback as an opportunity to continually improve our services and facilities for our guests. We are of course very concerned to learn that your experience fell short of your expectations. Please accept our sincere apologies that you were left to feel disappointed with your hotel stay. We would like to assure you that we pay careful attention to feedback such as you have provided, taking immediate steps to correct any deficiencies. We would therefore hope that your experience on this visit would not dissuade you from staying with us again if your plans bring you to Macau. We hope to have the opportunity to restore your complete confidence in New Orient Landmark Hotel. Sincerely, Guest Service Team

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

Tao

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mediocre at best
Before I get into the downers, some good aspects include the friendly staff and its close proximity to the old town landmarks. Now the downers, to get to residential level you’ll have to switch elevators which is kinda inconvenient; the room while basically clean, has weird smells of smoke and mold; the casino is not appealing, especially when compared to nearby Grand Libosa or the Venetian casino. Overall, I only stayed one night despite having booked two, and switched to Venetian Macau right away.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Service Team วันที่ 1 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We value all forms of guest feedback as an opportunity to continually improve our services and facilities for our guests. We are of course very concerned to learn that your experience fell short of your expectations. Please accept our sincere apologies that you were left to feel disappointed with your hotel stay. We would like to assure you that we pay careful attention to feedback such as you have provided, taking immediate steps to correct any deficiencies. We would therefore hope that your experience on this visit would not dissuade you from staying with us again if your plans bring you to Macau. We hope to have the opportunity to restore your complete confidence in New Orient Landmark Hotel. Sincerely, Guest Service Team

8/10 ดี

WAI HUNG

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

woo yick r

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

Matthew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

dai, tokyo

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
老舗って感じの雰囲気です。個人的には雰囲気はとても好きな感じでした。各所行くのに便利な位置です。ホテルから直接シャトルバスは出てませんが、目の前にあるスターワールドホテルに各所行けるシャトルバスがあるので問題なしです。 3階にあるカジノは賭博場って雰囲気ぷんぷん! でも入り口にものすごくでかいツタンカーメンの顔があっておもしろいですw アメニティのシャンプー類はロクシタンですよ(^^)
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Guest Service Team วันที่ 8 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

4/10 แย่

Hao

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
无烟房非常浓的烟味
无烟房里面浓浓的烟味,床品,沙发上都是烟味,根本没法休息。硬件设施极其陈旧
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก 客户服务部 วันที่ 8 ธ.ค. 2019
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店(澳門)時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
前台服務不錯 地點方便
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก 客户服务部 วันที่ 8 ธ.ค. 2019
尊敬的客人: 感謝您與我們分享最近在新東方置地酒店的體驗。 能為您提供稱心滿意的設施和服務,是我們的榮幸。 非常感謝您與我們分享您的正面評價,我已將您的反饋轉達給相關同事。我們的服務宗旨是令每位賓客感到稱心滿意,獲得您的讚賞,是我們最大的鼓勵。 我們將精益求精,為您呈獻更完美的入住體驗,期待您的不日再訪。 客户服务部

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
お部屋のタイプがとても広くて、満足出来ました。
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Service Team วันที่ 8 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

8/10 ดี

Shiu Kwong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Service Team วันที่ 2 พ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

エレベーターを6階で乗り換えるのが不便、また改装中なのかホテル内の施設の表記が少なく分かりにくい。
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Service Team วันที่ 2 พ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We value all forms of guest feedback as an opportunity to continually improve our services and facilities for our guests. We are of course very concerned to learn that your experience fell short of your expectations. Please accept our sincere apologies that you were left to feel disappointed with your hotel stay. We would like to assure you that we pay careful attention to feedback such as you have provided, taking immediate steps to correct any deficiencies. We would therefore hope that your experience on this visit would not dissuade you from staying with us again if your plans bring you to Macau. We hope to have the opportunity to restore your complete confidence in New Orient Landmark Hotel. Sincerely, Guest Service Team

10/10 ดีเลิศ

SEOK, Sejong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Sheung hoi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

Ki Fung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก 客户服务部 วันที่ 8 ต.ค. 2019
尊敬的客人: 感謝您與我們分享最近在新東方置地酒店的體驗。 能為您提供稱心滿意的設施和服務,是我們的榮幸。 非常感謝您與我們分享您的正面評價,我已將您的反饋轉達給相關同事。我們的服務宗旨是令每位賓客感到稱心滿意,獲得您的讚賞,是我們最大的鼓勵。 我們將精益求精,為您呈獻更完美的入住體驗,期待您的不日再訪。 客户服务部

8/10 ดี

Ming Chee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Guest Service Team วันที่ 4 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Guest Service Team วันที่ 4 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

4/10 แย่

Ip

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
房間噪音利害,無法好好休息
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก 客户服务部 วันที่ 6 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We value all forms of guest feedback as an opportunity to continually improve our services and facilities for our guests. We are of course very concerned to learn that your experience fell short of your expectations. Please accept our sincere apologies that you were left to feel disappointed with your hotel stay. We would like to assure you that we pay careful attention to feedback such as you have provided, taking immediate steps to correct any deficiencies. We would therefore hope that your experience on this visit would not dissuade you from staying with us again if your plans bring you to Macau. We hope to have the opportunity to restore your complete confidence in New Orient Landmark Hotel. Sincerely, Guest Service Team

10/10 ดีเลิศ

KA MAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Guest Service Team วันที่ 17 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team