ลานระเบียง/นอกชาน

รีวิว รีสอร์ทและโรงแรมมารีนาไอแลนด์ ปังกอร์

3 out of 5

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 35 จาก 172 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 77 จาก 172 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 44 จาก 172 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 9 จาก 172 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 7 จาก 172 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Yi Jia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Ling Yng

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Prudence

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Hairuddin

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

4/10 แย่

Muhammad Aiman

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

2/10 แย่มาก

CAPTAIN MALIM

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very diapointed
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

HING KEUNG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
客間大,面向海,好舒適。但附近餐館較少,要開車去外面用餐。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

8/10 ดี

Sureswaran

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
OK.But proper management can improve the place.
Make sure that hey dont push you to the brown coloured apartments. When you book a hotel room, they should give you a hotel room. Demand for it. The Apartments are terrible. But they will insists that you go there.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Front Office, Marina Island Pangkor Resort & Hotel วันที่ 4 ก.พ. 2022
Dear Sir, Thank you for taking the time to drop us a review. We are sorry you did not find your stay a pleasure. Do stay safe and thank you again. Have a great day!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020

4/10 แย่

Adriaan

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
A nightmare - Marina Island Pangkor resort & hotel
No valet service at arrival to our hotel (D'Ocean) Internet access was weak. No spa facilities & not informed by staff where to find this. Snorkellling is not at the hotel but rather at the beach (Coral Beach). There is no proper beach at the hotel although it is advertised. The restaurant food was awful with many items out of stock (no soft drinks, no burgers, no lamb, no cheese cake etc). Our steak on the first evening was a minute steak not ribeye, very small and so tough you can make a handbag out of it. The second evening our fish was frozen and raw in the middle. Coffee in the morning was cold. On departure the staff did not even ask if we enjoyed our stay - this is basic hotel etiquiette.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Khusyairi, วันที่ 30 ม.ค. 2020
Dear Thank you for your review and for choosing the Marina Island Pangkor Resort & Hotel. Please accept our sincere apologies for the shortfall that you experienced on your recent stay at our hotel. We do appreciate your kind patience and understanding as we continue to improve our service to the level that you as our valued guest so rightfully deserve. Once again, please accept our sincere apologies and we look forward to being of service to you again. Thank you Best Regards,

6/10 พอใช้

NA

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There are still rooms of improvement
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Nik วันที่ 5 ม.ค. 2020
Dear Thank you very much for taking the time to share your review with us. We are pleased to hear that your overall stay was a comfortable one and you were impressed with our hotel’s quality and services. It is always a pleasure to receive good comments from our guests. We will certainly looked into your suggestion and idea to recommend new facilities in our room and breakfast varieties in near future. Thank you for your patronage and we certainly look forward to server to you again. Thank you. Best Regards. Nik Assistant Front Office Manager

8/10 ดี

Haris Fadzillah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Khusyairi วันที่ 25 ธ.ค. 2019
Dear Haris Thank you for your review and for choosing Marina Island Pangkor Resort & Hotel. We very much appreciate your positive review following your stay with us. It’s always a pleasure to receive good comments from our guests. We will definitely share your compliments with the team here. Thank you again for sharing your experience and we are always pleased to be your second home when you are in this area. Best Regards,

6/10 พอใช้

MAK

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Needs more attention on cleanliness and improve customer service.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Khusyairi วันที่ 25 ธ.ค. 2019
Dear Mak, Thank you for your review and for choosing Marina Island Pangkor Resort & Hotel. Please accept our sincere apologies for the shortfall that you experienced on your recent stay at our hotel. We do appreciate your kind patience and understanding as we continue to improve our service to the level that you as our valued guest so rightfully deserve. Once again, please accept our sincere apologies and we look forward to being of service to you again. Thank you Best Regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Khusyairi วันที่ 25 ธ.ค. 2019
Dear Anonymous Thank you for your review and for choosing Marina Island Pangkor Resort & Hotel. We very much appreciate your positive review following your stay with us. It’s always a pleasure to receive good comments from our guests. We will definitely share your compliments with the team here. Thank you again for sharing your experience and we are always pleased to be your second home when you are in this area. Best Regards,

2/10 แย่มาก

Christine

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Déçue déçue
Je vous ai déjà envoyé une réclamation ! Mégot + pansement sale à la sortie de l’ascenseur durant tout notre séjour + pas de connexion internet dans la chambre + tapis de l’entree du hall sales + douche FROIDE + il faut être passé au lavabo avant de se doucher car celle ci est entre le lavabo et les WC + même pas une bière locale au restaurant !!! Trop cher pour ce que c’est et merci HÔTEL.COM, je vous ferai une bonne pub !!!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Mohd Feroz Front Office Manager วันที่ 9 พ.ย. 2019
Dear Sir / Madam, Thank you for your review and for choosing Marina Island Pangkor Resort & Hotel ,We are very much appreciate your positive review following your stay with us. It's always a pleasure to receive good comment from our guests. We will definitely share your compliments with the team here. Thank you again for sharing your experience and we are always pleased to be your second home when you are in this area. Thank you. Yours sincerely

6/10 พอใช้

Jason, Ipoh, Perak

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The air conditioner was loud, making it hard to sleep, and the wifi was very bad. The wifi would only work when one is in the second bedroom. The organization of the hotel room and toilet was quite strange, such as the shower head being outside of the bath tub and the arrangement of the sink being far from the toilet. When we finish using the toilet, we have to pass by the wet floor where we shower to the sink. Quite strange.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Mohd Feroz Front Office Manager วันที่ 9 พ.ย. 2019
Dear Sir / Madam, Thank you for your review and for choosing Marina Island Pangkor Resort & Hotel . We are very much appreciate your positive review following your stay with us. It's always a pleasure to receive good comment from our guests. We will definitely share your compliments with the team here. Thank you again for sharing your experience and we are always pleased to be your second home when you are in this area. Thank you. Yours sincerely Mohd Feroz Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Very nice place to stay with family
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
excellent and good service
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

MohamadRadzi, Lumut

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The problem only rusting things in bathroom including door knob,tissue cover and steel hanger in wardrobe. Also got failure handle shower and the big mistake is the wire for water heater shower not install properly may cause short circuit and danger to guest. Please ask hotel staff to change it. The rest is Nice. We love to come again for our next vacation to perak next time. Thanks expedia & marina hotel
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
excellent and convenience all the facilities
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Recommended
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

Ariff

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

Abdul, Sepang, Selangor

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice views ❤️
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Move tv to bedroom
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Will look back here again if stay in lumut nextvtime
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
spacious apartment
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

6/10 พอใช้

Shaun, Penang

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice location and peaceful place. A lot of shop slot and facilities are closed and not in hood shape
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Hope the pool can fixed. And the room can a iron can
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

6/10 พอใช้

Muzz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Got upper level room. The shower was a big let down
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Like it so far, the room are clean specious. The view is the one
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Anis, KL malaysia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place is fantastic. I think there should be more promotion for this place.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good view from balcony
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

MAHANI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
value for money, worth stay
I am staying at D'sea.....Clean and spacious room...good customer service, nice views and good food....definitely will come back for family trip
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Overall it's ok nothing special and around 2 star
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

Aqqmal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice room, hotel staff also friendly
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
setiap bilik apartment ada disediakan bilik air sangat bagus
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018

4/10 แย่

Yap

Booked and paid for a 3 bedroom unit more than a month before the check-in date.. However, was informed by the hotel receptionist that the hotel has no record of my reservation upon checking-in at the hotel . The hotel receptionist claimed that Expedia has not notified the hotel about the reservation despite I have shown them the paid and confirmed voucher. We were made to wait for about half an hour before we were informed that the hotel is able to find a 3 bedroom unit for us. Everything is fine after the check-in. The unit is clean and spacious. We have also enjoyed watching the fireworks on Christmas eve from the balcony. When I woke up the next morning. I noticed the television cabinet is soaking wet due to the water leaking from the air conditioner just above it. A mobile phone that is placed on the television cabinet is soaking wet too. As expected, we are not able to turn on the mobile phone anymore due it has been soaking in the water for hours. Maintenance staff was sent to check on the air conditioner after we have called the hotel receptionist regarding the water leaking issue. We requested the maintenance staff not to fix the air conditioning issue as we will be checking out later the day. We will not be able to switch on the air conditioner for the rest of the morning. When we asked if we could request for a reimbursement for the phone repair, the hotel receptionist just asked us to fill up the hotel review form. No one has contacted since then.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

vwongwt, Kuala Lumpur, MY

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Single Room Apartment newer than larger apartment booked. Needs some updating. Large apart has huge living area.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice hotel
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Noisy during peak season
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Mrarz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel..
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Spacious.. but still have some part to improve..
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice place
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

Farizal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice view
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Khusyairi วันที่ 12 ธ.ค. 2018
Thank you and hope to have you again in the future

10/10 ดีเลิศ

MA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice and clean. Very friendly staff. Love the breakfast and the freshly out of the oven pastries. Just a minor hiccup - Bathroom design is terribly so wrong. It just spoil the whole experience
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Khusyairi วันที่ 26 ธ.ค. 2018
Thank you and hope to have you again in the future We will look into the comments

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018