ด้านหน้าที่พัก

รีวิว ทราเวลลอดจ์ บาย วินแดม ลอนดอน ออนตาริโอ

2.5 out of 5

รีวิว

5.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 85 จาก 372 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 39 จาก 372 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 39 จาก 372 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 55 จาก 372 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 154 จาก 372 รีวิว" "

5.4/10

ความสะอาด

6.4/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Desiree

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Asked for non smoking room and the two rooms I was shown smelt like cigarettes
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Matt

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There’s black mould in the shower the room was disgusting. The hallway looked like it hadn’t been vacuumed in two months. There’s mud all over the stairs, some sort of pee or poo on the floor on the third floor hallway. I would highly recommend no one ever stays at this Travelodge it’s disgusting it’s worse than the farm that I live on. If I hadn’t already booked and there is no refund, I would’ve never stayed here. I was ready to leave because it was so disgusting.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Leslie, Nepean

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is run down - in need of maintenance. Worn and stained linens. Saw a cockroach in the hall. Staff person walked in without knocking !
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

ayoub

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Chris

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The stay was good no issues staying another week... thanks
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bhugai วันที่ 27 เม.ย. 2024
We're glad to hear that you had a mostly positive experience during your stay. Thank you for your feedback, and we'll strive to make any necessary improvements to ensure an even better experience next time. We look forward to welcoming you back in the future!

4/10 แย่

Andre

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty towels and sheets, saw a cockroach in the bathroom. This is no 4-star hotel as claimed.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 27 เม.ย. 2024
We apologize for any inconvenience you encountered during your stay. Your feedback is important to us, and we're working to address the issues you've raised to enhance our guests' experience. We hope you'll give us another opportunity to exceed your expectations in the future

2/10 แย่มาก

Dimitrios

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This area is very shady. Hotel, rooms I do not recommend. I ended up leaving to go to another hotel.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 23 เม.ย. 2024
Sorry, We are working on every issues to make our hotel better.

2/10 แย่มาก

Lawrence

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was place in a room that's likely in the middle of renovation and while they tried to give me a presentable space unfortunately it was dirty with a few things missing (including a toilet that wouldn't flush and a constipated shower head). No bed bugs but I didn't feel clean enough to shower or go barefeet on the floor. Glad it was just a one night stay before moving to a regular hotel.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 20 เม.ย. 2024
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is valuable, and we are taking steps to address these issues. We hope for the chance to make it up to you in the future.

2/10 แย่มาก

Laura

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 20 เม.ย. 2024
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is valuable, and we are taking steps to address these issues. We hope for the chance to make it up to you in the future.

2/10 แย่มาก

Kemol

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty sheets, smelly room, very noisy
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 20 เม.ย. 2024
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is valuable, and we are taking steps to address these issues. We hope for the chance to make it up to you in the future.

2/10 แย่มาก

Sandra

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place disgusting and should be shut down, it was full of bedbugs, so dirty and the lobby, hallways sunk of weed, cigarettes smoke. It was so bad that I left and went to another hotel. Now I’m dealing with the refund because Expedia claim that “management “ won’t allow me a refund. This place is housing people that are not safe to be around, people screaming in the hallways and clearly not in a clear state of mind. The authorities should be shutting this place down!!!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 6 เม.ย. 2024
I'm sincerely sorry to hear about your distressing experience at our hotel. Your feedback is deeply concerning, and we take it very seriously. We are investigating these issues.Your safety and comfort are our top priorities, and we are committed to making the necessary improvements to regain your trust.

2/10 แย่มาก

Cathy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel was the old stripper hotel. It’s horrible I would never had booked it thought it was another hotel near to the airport not this broken windows covers. Would not reimburse me
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 21 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, and I am sorry for your bad experience. We are working continuously to enhance our quality. I hope to serve you in the future.

2/10 แย่มาก

michel

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Filthy
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 26 ก.พ. 2024
Sorry for your bad experience. We are working hard to fix all the issues. Thank You

2/10 แย่มาก

Garret

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 21 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, and I am sorry for your bad experience. We are working continuously to enhance our quality. I hope to serve you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Isha

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 21 มี.ค. 2024
Thank you for the review you provided for us.

2/10 แย่มาก

Lisette

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Fausse représentation à travers le site. Annnoncer comme un 4etoiles mais non invitant.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 23 ม.ค. 2024
We sincerely apologize for any misrepresentation and disappointment during your stay. We take your feedback seriously and are investigating the discrepancies to ensure accurate information for future guests. Your experience does not reflect our standards, and we appreciate your input. If you have further details to share or if there's anything specific that stood out, please contact us. Again, our apologies, and we are committed to addressing these issues.

4/10 แย่

Mark

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 23 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience fell below expectations. Your input is valuable, and we are committed to understanding and addressing the issues. If there are specific aspects you'd like us to focus on or if you have additional comments, please reach out to us. We appreciate your honesty and the opportunity to improve.

6/10 พอใช้

Nicole

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The management is extremely sweet and all staff is wonderful, property is just a little run down. There were old papers from other guests in our room. Our phone didn't work and was dirty. There were burnholes in the blankets which gets scratchy and uncomfortable even though our room was non-smoking. Can't stress how nice the staff was, the room was just a little run down but the price is alright and we really needed a place to stay.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 23 ม.ค. 2024
Thank you for your honest feedback. We appreciate your kind words about our staff but are concerned to learn about the issues you faced. We apologize for the lapses in cleanliness and room conditions. Your observations are invaluable, and we're actively addressing them to improve our facilities. We're glad we could provide a place for your stay and appreciate your understanding.

2/10 แย่มาก

Rob

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stains on the floors. Carpets were dirty for days. No towels in the room, no cable. Only YouTube. This property is horrific.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 23 ม.ค. 2024
We are sincerely sorry for the unacceptable experience you had during your stay. Your feedback is deeply concerning, and we take it seriously. We're actively addressing the cleanliness issues and the amenities shortfall to prevent a recurrence. If you can provide more details or would like to discuss your experience further, please contact us. Our sincere apologies for the inconvenience caused.

4/10 แย่

Evan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience. We take your concerns seriously and are actively addressing them to improve our services. If you have specific details you'd like to share, please reach out to us

6/10 พอใช้

Dale

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 23 ม.ค. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your honesty. If there are specific areas where we can improve or if you have any suggestions, please feel free to let us know. We value your input and are committed to enhancing your experience

2/10 แย่มาก

Joyce

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a most horrific experience. Had to check out within 1 hour. Hoping I get my refund!!!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 8 ม.ค. 2024
I'm genuinely sorry for the distressing experience you had with us. We value your feedback and are actively addressing the issues internally to prevent such occurrences in the future

6/10 พอใช้

Odunayo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for your feedback! We appreciate your positive comments. We're sorry to hear about any concerns you may have. Your input is valuable, and we're committed to improving. If you have more details to share, please reach out to us

2/10 แย่มาก

KellyAnne

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Digusting stained comforters. Stained towels. Very Smokey. Overall dirty everywhere
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 2 ม.ค. 2024
We regret the challenges you faced during your stay. Your feedback is important to us as we strive to improve our services.

2/10 แย่มาก

Ruben

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the bed sheets were very dirty, people yelling and cursing (very loudly) at the early morning
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 2 ม.ค. 2024
We regret the challenges you faced during your stay. Your feedback is important to us as we strive to improve our services.

8/10 ดี

Nora

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall the property is ok, safe and convenient.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Thank you for sharing your positive feedback regarding your recent stay. We're thrilled to hear about your positive experience. If there's anything specific you loved or any suggestions for improvement, we'd love to hear more.

10/10 ดีเลิศ

Lorne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear [Reviewer],Thank you for the fantastic 5 out of 5 rating! We're delighted to hear that you had a positive experience during your stay. If there's anything specific you loved or any feedback you'd like to share, we'd be more than happy to hear it. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future.

2/10 แย่มาก

Hal

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 21 ธ.ค. 2023
We regret your recent experience fell short of expectations, and we apologize for the inconvenience. Your feedback is vital, and we're actively addressing the issues to improve.

2/10 แย่มาก

ELIZABETH

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Filthy rooms with stains on bedding. Toilet was dirty and had hair stains and excrement in the bowl. Hallways looked like they had never been cleaned with paint visibly scraped in each door. Absolutely the worst experience ever. We did not stay and have raised concerns to hotel and the chain Wyndham.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 21 ธ.ค. 2023
We apologize for the inconvenience during your stay. Your feedback is crucial, and we're addressing the issues promptly to maintain our standards. We appreciate your understanding.

8/10 ดี

William

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback. Hope to see you again soon.

2/10 แย่มาก

Kristi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 5 ธ.ค. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

4/10 แย่

Justine

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 5 ธ.ค. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

2/10 แย่มาก

melissa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our experience was awful. Did not stay here and they refused to refund money. Had to pay for two hotel rooms. The parking lot had homeless people. One person urinating right in front of us! Gross. Very misleading thinking it was Travelodge brand. Terrible they wouldn’t give us our money back. Would not recommend this to anyone in fact I’m telling anyone I know to stay away. Go to the Best Western down the street.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 5 ธ.ค. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

8/10 ดี

Sunil

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Friendly staff
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Thanks for your feedback

4/10 แย่

Ajay

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Uu
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 30 พ.ย. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

8/10 ดี

marilyn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
cigarett smoke
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 28 พ.ย. 2023
Thank you for your 4 out of 5 rating on Expedia.We apologize for any inconvenience caused by cigarette smoke during your stay. We take this seriously and will investigate. Your feedback is crucial, and we're committed to improvement. If you have more details, please share. We hope for the chance to provide a better experience in the future.

2/10 แย่มาก

Bradley

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was bugs then they wanted 100 cash deposits for which I can’t get back now cause I didn’t leave right at 11 which isn’t right and they were rude and the internet was out the whole time
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 26 พ.ย. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

2/10 แย่มาก

Manju

It seems like homeless shelter
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 26 พ.ย. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

10/10 ดีเลิศ

Vaughn

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 26 พ.ย. 2023
Thanks for your feedback. Hope to see you again.

2/10 แย่มาก

Sandra

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 22 พ.ย. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

2/10 แย่มาก

Jenny

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Garbage
Total garbage. Stunk, rooms looked nothing like the picks. Didnt even check in
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 20 พ.ย. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

2/10 แย่มาก

Jessica

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We left it was gross
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 20 พ.ย. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

2/10 แย่มาก

Charles J

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We did not think this was Wyndham material at all. We did not stay there We paid for a king bed, and recieved a tiny room with 2 doubles. This place is a dive
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 13 พ.ย. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

2/10 แย่มาก

Ashley

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I reserved my room based off the photos provided on Expedia which looke decent. The room was small, and the only plug in the room was for the TV and lamp. The floor was filthy and there were stains on the towels and blankets. The room smelled like an ashtray and I felt very unsafe in the hallway. Had my reservation not been non-refundable, I would have left immediately. Wyndam - step it up.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 13 พ.ย. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

6/10 พอใช้

Holli

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 13 พ.ย. 2023
Thanks for your feedback. Hope to see you again.

8/10 ดี

Rozita

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Based on the price I recommend
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 12 พ.ย. 2023
Thank you for your feedback. We hope to see you in the near future.

2/10 แย่มาก

Jody

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We walked into our room and literally lasted five minutes before we decided to check out. Horrible. Unfortunate that we payed for one nights stay. Luckily we were able to find a room elsewhere. Don’t ever stay here
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 11 พ.ย. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

2/10 แย่มาก

Shaz

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 11 พ.ย. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

2/10 แย่มาก

MODUPE

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 9 พ.ย. 2023
We apologize for your bad experience at our property. We keep trying to improve our standards. We hope you have a better experience next time.

10/10 ดีเลิศ

Sharon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent tv options and comfortable beds. Compared to most other motels I've stayed at.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Travelodge วันที่ 8 พ.ย. 2023
Thank you very much for your feedback. We are always happy to help.