ห้องซูพีเรีย | ห้องนั่งเล่น | ทีวีจอแบน

รีวิว เดอะเวสลีย ยูสตัน

4 out of 5
เดอะเวสลีย ยูสตัน
81-103 Euston Street, London, England

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 301 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 415 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 158 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 75 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 54 จาก 1003 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Sethavut

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is very nice , but in every morning have noise from construction side of hotel.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Jamie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice all in, but over priced for a single bed and the windows were flimsy and I was incredibly cold the entire night. Clean and well stocked just a bit cold. The TV was also not working, I didn’t bother asking to sort as I arrived later and had my phone, but was a bit rubbish to have no option of the tele.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Alberto, Coral Springs

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good accommodation for the price. Comfortable room, although internet wasn’t very reliable.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก THE WESLEY TEAM วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Alberto, Thank you for your great review on your stay with us, we appreciate it as it helps us improve ourselves. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we are sorry for the dissatisfactory things which you have faced during your stay. we hope this won't stop you from choosing our hotel for your future stay.We hope to see you again soon.Kind Regards.

10/10 ดีเลิศ

Matthew

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The offer to continually fill up our water bottles was very much appreciated. Breakfast was a bit pricy, so we found local options.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Kai Yu, Richmond

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Kai Yu,Thank you for the great review of your stay with us. We are glad to see that you enjoyed your stay at our Hotel. We looking forward to welcoming you again soon. Kind Regards.

8/10 ดี

Steve

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel, friendly staff, excellent breakfast, good room, would recommend for a conveniently located good value for money London stay.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Steve,Thank you for your great review on your stay with us, we appreciate it as it helps us improve ourselves. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and that our amenities and staff were up to your expectations.We hope to see you again soon.Kind Regards.

10/10 ดีเลิศ

Vivienne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Close to Euston Station and about ten minutes’ stride from Saint Pancras. Very clean and tidy hotel. Conveniently close to the upper end of Tottenham Court Road and Gower Street. 15 minute walk to Fitzrovia / Soho restaurant district. Good location if you need to get to UCL.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Wesley team วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Vivienne,Thank you for taking the time to share your feedback with us at the Wesley Euston Hotel. We are delighted to hear of your positive experience here. It's great that you were satisfied with our location and the cleanliness of the hotel. We hope to see you again in the future.Kind Regards,

8/10 ดี

Amy, Altrincham

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Euston Team วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Amy,Thank you for taking the time to leave the rating.We are happy to see that you had a great stay with us.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Theodora

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Theodora,Thank you for the great review of your stay with us. We are glad to see that you enjoyed your stay at our Hotel. We looking forward to welcoming you again soon. Kind Regards.

8/10 ดี

Jose

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Steps from Euston station.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Jose,Thank you for choosing the Wesley Hotel for your stay and taking the time to leave your feedback with us. we are really happy to hear that you were happy with our location and we hope you enjoyed your stay. we do hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards The Wesley Team

8/10 ดี

john

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is very good and we will be booking to stay there again. Great base for anything around that location. Its not the hotels fault that the surrounding area was abit untidy and a tad shabby but the local area has a number of good eating and drinking locations and always felt safe.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 3 มี.ค. 2024
Dear John,Thank you for your great review of your stay with us. We are glad our Hotel met your expectations .We are looking forward to welcoming you again with us.Kind Regards

8/10 ดี

Khalid

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Practical hotel close to Euston Station.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 2 มี.ค. 2024
Dear Khalid,Thank you for choosing us, and for your review of your stay with us. We are glad that the location of our Hotel was convenient for you.We look forward to welcoming you again with us soon.Kind Regards.

8/10 ดี

Megan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice spacious room. Bathroom quite small. Can hear a lot from the corridor and streets due to location but it’s right next to Euston so that was expected. The price is a little steep but I would stay here again due to the convenient location.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The wesley euston วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Megan, Thank you for providing us with your feedback. We are delighted to read that you enjoyed the location of the hotel. It would be wonderful to receive you back on another occasion. Kind regards,

8/10 ดี

Helen

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean room and excellent breakfast. We had an issue with the bathroom and the team were very helpful in trying to resolve. You can hear a rumble of the trains from Euston Square station from about 7am onwards but not overly loud. Very quiet around the hotel, but a short walk to Euston Square and Euston Undergrounds. All in all a good base to explore from.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Helen,Thank you for providing us with your feedback. We are delighted to read that you enjoyed the location of the hotel, the breakfast, and the cleanliness of your room. It is great to learn that our staff members succeeded to solve the issue you encountered during your stay. It would be wonderful to receive you back on another occasion. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

BRENDAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Westley was a great experience to stay in staff very friendly and professional. I felt that the reception area should be larger to reflect the quality of the rooms and also the dining area
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Brendan,Thank you for your great review of your stay with us, we are glad to hear that you enjoyed your time with us and that our services met your expectations.We look forward to welcoming you again soon to our property.Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Shani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very good
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 16 ก.พ. 2024
Dear Shani, Thank you for visiting The Wesley Hotel and taking the time to provide us with your feedback. We are delighted to read that you had a great stay with us and hope to welcome you back on future occasions. Kind regards,

6/10 พอใช้

Yoshihiro, Kyoto

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
My experience at this hotel is mixed. I appreciated that the staff was very friendly and attentive. However, I did not find the estate was up to my expectations. Upon check-in, I was surprised by how small the lobby was, given that the hotel was equipped with a restaurant and conference rooms. Some budget-friendly hotel chains have more upscale lobbies. The staff was very friendly and attentive, and the check-in was smooth. The hotel is conveniently located near Euston station. There are restaurants and supermarkets near the hotel. I noted that the street did not look the most desirable or safest; there was a vape store and a thrift shop near the hotel. I noted a gentleman on the street talking to himself at night, smelling like weed. I stayed in one of the "executive suites", which is an overstatement. I do not believe the room is suitable for executives. It is simply a larger-than-standard double bedroom. Although the room did not deserve the connotation of "executives", the room was clean and comfortable until bedtime. My sleep was disturbed by subway noise and lights emitting from the hallway and windows. Even worse, the hallway light is motion-sensing; thus, I was annoyed by hallway lights coming on and off every time someone walked the hallway. My impression is that the estate makes it much better than it actually is, but the staff is very nice. Considering the low price point, it is worth the money. I suggest the guests manage expectations.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Yoshihiro,Thank you for your detailed feedback as it helps us improve ourselves. We are happy to hear that the staff was up to your liking. We are sorry that the lobby and room were not up to your expectations. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay with us, we hope this will not stop you from choosing again in the future.Looking forward to welcoming you again soon,Kind Regards.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super
We had the Executive Suite, it was large, clean and comfortable. Hotel location was great.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Sir/Madam,Thank you so much for your great review, we a[[reciate it as it helps us improve ourselves. We are glad to hear that the room was up to your expectations and that the location of our Hotel was convenient for you. We looking forward to seeing you again soon.Kind Regards.

10/10 ดีเลิศ

Jeremiah Rahjan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was great. Waiting to come back.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Euston วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Jeremiah, Thank you for leaving some time to give us a review! We are pleased that we have helped to make your stay an amazing one!We are looking forward to meeting you once again! Kind Regards, The Wesley Euston Team

6/10 พอใช้

JiSuk

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
방이넘좁고 춥습니다. 창문이열린상태로 있어(닫히지않음) 찬공기가 계속들어옵니다. 다만 조식은맛있습니다.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear JiSuk,Thank you for your feedback on your stay and for choosing us. We are sorry to hear that the room was too cold, please upon your next stay with us let us know in advance the issues you might inquire about during your stay so we can provide you with a preferable solution that would make your stay with was more comfortable. We are glad you enjoyed our breakfast. We hope this won't stop you from choosing us again . We looking forward to welcoming you soon.Kind Regards

8/10 ดี

Abigail

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was nicer than I expected. Pretty good place to stay
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 26 ม.ค. 2024
Dear Abigail,Thank you for your feedback on your stay. We appreciate all our guest's reviews as it helps us improve our service. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.We looking forward to seeing you soon again.Kind Regards.

8/10 ดี

Philip

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Philip ,Thank you for choosing The Wesley as your stay,We are glad to have welcomed you to our property, should you have inquiries or questions upon on your next stay with us do not hesitate to contact us.We look forward to welcoming you again to our property.Kind Regards

8/10 ดี

Kelvin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The bath area's gutter is partially choked
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Kelvin,Thank you for your review of your stay, we appreciate all our guests' feedback as it helps us improve our service to satisfy all our customers' needs. We are sorry to hear that you came across an issue with the bathroom. Upon your next stay with us please let us know in advance maybe we can fix it for you or give you another room that will satisfy your preference. Hope this won't stop you from choosing us in the future, we looking forward to welcoming you again soon. Kind Regards.

8/10 ดี

Yoan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pas si mal pour une ville comme Londres
Accueil super bien. Situation excellente. Services au top. Seul point négatif était le bruit du métro toutes les 2 minutes. C'est tout de même bien passé avec la fatigue accumulée à visiter la ville.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear Yoan, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are thrilled to read that you had a nice stay with us and were more than satisfied with the services our staff members provided. After all, your comfort and well-being are our priority. However, we do apologise for the outside noise that you experienced. It would be wonderful to receive you back on another occasion. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Ehsan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's very good
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Ehsan,Thank you so much for the wonderful review of your stay.If there is something we can improve please let us know on your next stay. We appreciate all our guest reviews as they help us become better. We hope to see you again soon.Kind Regards.

4/10 แย่

Fredrik

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Billigt, men du hör tågljud flera gånger per minut
Om du vill bo nära London Euston station så är läget perfekt (därför vi valde detta hotell). Nackdelen är att vi inte hade några fönster där man kunde se ut (i vårt rum i alla fall) och att tågen eller tunnelbanan verkar gå direkt under byggnaden, så man hör tågen flera gånger per minut. Rummet och hotellet i övrigt var rent och sängen var bekväm. Hotellet har ansträngt sig med vissa detaljer för att rummet ska kännas lite lyxigare, men inte tagit konceptet hela vägen. Frukosten kunde varit helt ok, men ost och andra pålägg såg ut att ha legat framme länge (ostskivorna var stelnade, påläggskorven "svettig", osv). Sammanfattningsvis får du vad du betalar för. Det var billigt (för att vara London) så prisvärdheten var ok om du endast ska sova på hotellet och inte spendera vaken tid där.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley team วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Fredrik,Thank you for taking the time to write such an extensive review. It is great to have these notes as we try and improve customers' experiences. We are happy you enjoyed the location, but, naturally, this comes with the occasional noise of trains. We are sorry to hear you weren't satisfied with your room, and would happily have offered you a room move. We are happy though to hear that you were satisfied with the cleanliness of our hotel. We will pass on the note concerning our breakfast to our kitchen, for them to improve the morning service. These are very helpful points.We still hope to welcome you again upon your return to London. Kind Regards

6/10 พอใช้

Steven

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Steven,Thank you for your feedback and for choosing us as your accommodation . Please upon your next stay let us know what we could change to make your stay better.Hope to see you soon again.Kind Regards

8/10 ดี

Ndidiamaka Sylvia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was nice and quite this enabled me study. Room looked cleaning until
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley team วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Sylvia, Thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to hear that your stay was satisfactory. It is great to read that you were able to find a quiet space to study. Kind Regards

4/10 แย่

zahraa

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was freezing all night to the point where i slept witb my jacket on. I had an exam at 8am the following day and when i went down to the reception to explain that it is freezing and the ac is dripping he said just put the sun button on. When i went back up that still didnt work. I was freezing to the point where i has to get towels from the bathroom to keep me warm. I did not sleep all night. I deserve compensation for this!! They did not even care to help
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก AK วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Zharaa,we would like to express our sincere apologies for the discomfort and inconvenience you experienced during your recent stay with us. We deeply regret that your accommodations did not meet your expectations, and we appreciate you bringing this matter to our attention. Your feedback is invaluable to us, and we take your concerns very seriously. Please know that we are thoroughly investigating the issues you raised with the heating and air conditioning system, as well as the responsiveness of our staff. We understand the importance of a comfortable and restful night's sleep, especially before a crucial exam, and we are truly sorry for falling short of providing that for you. Once again, we apologize for any distress caused, and we appreciate your understanding as we work to rectify the situation. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are committed to making amends for your disappointing experience. We look forward to the possibility of restoring your faith in our services.Warm regards,The Wesley Team

8/10 ดี

Dave

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would use again
All good. Solid value option very close to Euston. Would stay again
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 15 ม.ค. 2024
Dear Dave, Thank you for taking the time to leave us your review. It is lovely to read that you had a great stay and enjoyed the location of the hotel. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards,

6/10 พอใช้

Simon

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and in a good location, but if you are a light sleeper then not for you as right above the underground line.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Simon, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. It is lovely to read that you appreciated the location of the hotel and the cleanliness of your room. However, we do apologise for the noise you experienced during your stay. Being located near two metro stations can sometimes mean some outside noise. We hope to get a chance to welcome you back, making your stay a better one. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms were very comfortable and well furnished. Staff was very friendly and responsive.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Thomas,Thank you very much for the wonderful review of your stay. We are happy you enjoyed the service provided by our staff and that our rooms met your expectations.We look forward to welcoming you again soon,Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Jodie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely stay in London
I brought my 8year old for her birthday and we both had an amazing time staff were lovely our room was presented brilliantly with the birthday package my daughter was over the moon
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Jodie, Thank you for visiting The Wesley Hotel and taking the time to leave us this kind review. It was a pleasure to welcome you and we are thrilled to see that your daughter had a great birthday celebration with us. It would be a pleasure to welcome you back. Kind regards,

8/10 ดี

Ariana

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Ariana, Thank you for visiting The Wesley Hotel.We are delighted to read that you enjoyed your stay with us and it would be a pleasure to welcome you back soon. Kind regards,

6/10 พอใช้

Veronica

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very basic, a bit dingy and the wifi didn’t work. Error 404 doesn’t help! Asked about places to eat nearby and they would only mention their own restaurant. Close to Euston Train Station but would go to a chain hotel if we needed a stop over again.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Veronica, Thank you for visiting The Wesley Hotel and taking the time to leave us your feedbackWe are sorry to see that your stay did not match your expectations. Moreover, our front-of-house team members would have been more than happy to provide you with our second wifi network. We have now taken your feedback on board and will share it with our different departments for further improvements.We hope to get a chance to welcome you back, making your stay a better one. Kind regards,

4/10 แย่

Kévin Benjamin

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Nous avons apprécié le côté pratique de cet hôtel, très bien situé, proche gare et métro ce qui permet de se déplacer facilement . Cote négatif, les photos sur votre site ne correspondent pas du tout aux chambres de l’hôtel, rien à voir! La salle de bain sur les photos est grande, en réel c’est minuscule. Après vérification, nous sommes allez voir sur le site de l’hôtel, et effectivement vos photos ne sont pas du tout les mêmes…ce qui a été pour nous très compliqué car nous avons un enfant en bas âge. Horrible donc .
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Kevin, Thank you for taking the time to leave us your feedback. We are sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We have taken your feedback on board and will share it with our marketing department for further improvement. We hope to get a chance to welcome you back, making your stay a better one. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Thomas F.

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Euston convenient
Friendly desk staff, small but comfortable room
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Dear Thomas,Thank you very much for the wonderful review of your stay. We are happy to hear that our staff and the room met your expectations. The size of the rooms is all advertised on all our channels, feel free on your next stay with us to try a bigger type of room. Hope to see you soon again,Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Andrew, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. It was a pleasure to welcome you and we are thrilled to see that you had a great stay with us. We look forward to welcoming you back on another occasion. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Wan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Dear Wan, Thank you for visiting The Wesley Hotel and taking the time to leave us a review.We are thrilled to see that you had a great stay with us and are looking forward to the opportunity to welcome you back soon. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Renita

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We needed a place for one night before catching a train at Euston Station. This place was perfect! The room might be considered a bit small, but it worked for us for the one night. Only reason for not giving 5 stars across the board was there was road work happening which meant we had to walk a couple extra blocks to the station. Not a show stopper but did cause a little confusion. Would stay here again!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Renita,Thank you very much for this great review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.We looking forward to seeing you again soon.Kind Regards.

2/10 แย่มาก

Anders Hogsberg

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bathroom was outside temp, and they did nothing to solve it. I told them to look into it, and a guy came and opened up the bathroom door to the living room. The floor was around freezing temperature. This hotel seems to live on guests that stay for one or two days.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Anders, Thank you for visiting The Wesley Hotel and taking the time to provide us with your feedback.We are sorry to read that you have been facing a temperature issue during your stay. We have taken your comment on board for further improvement. We hope to get a chance to welcome you back, making your stay a better one. Kind regards,

6/10 พอใช้

Sarah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok hotel for business trip.
Ok hotel for business trip.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Sarah, Thank you for taking the time to leave us your review. We are happy to see that you were satisfied with your stay. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Alastair

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Perfect..
The whole experience was delightful and would definitely stay there again..
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Alastair, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are delighted to hear that you were more than satisfied with your stay. It would be wonderful to receive you back on another occasion. Kind regards,

2/10 แย่มาก

Sunita

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Sunita, Thank you for taking the time to leave us your review.We are sorry to see that your stay did not match your expectations. We would like to get a chance to welcome you back to make your stay a better one. Kind regards,

6/10 พอใช้

Konstantinos

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Konstantinos, Thank you for taking the time to leave us your feedback. We are very sorry to read about your unfortunate experience. We hope to get a chance to welcome you back soon, making your stay a better one. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Michael

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Michael, Thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled to see that you had a great stay with us and are looking forward to the opportunity to welcome you back soon. Kind regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Stay
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Thank you, Kind Regards, The Wesley team วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for staying at the Wesley hotel. We're delighted to know you rated us 8 out of 10. We would appreciate it if you could leave more feedback with details regarding your stay.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location and nice hotel, would stay again
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Thank you, Kind Regards, The Wesley team วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for staying at the Wesley hotel. We're delighted to know you rated us 8 out of 10. We would appreciate it if you could leave more feedback with details regarding your stay.

8/10 ดี

Sam

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Very comfortable, spacious rooms. You can hear the tube from Euston station go by and there is construction at that station which goes on during the week. Night staff at the front desk are very friendly but the day staff do not even acknowledge you when you come inside.
การตอบกลับจาก The Wesley Team วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear Sam,Thank you for your feedback, we are sorry to hear that our staff did not meet your expectations, we will follow up on this with our team and we will try to do better. I hope this will not stop you from choosing us again in the future. Kind Regards.

4/10 แย่

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not very good
For a room that cost over £300 per night I would expect more than a rock hard pullout bed with a wafer thin mattress and sheets. The disruption from train noise all night should be advised. The bar had next to no drinks available and the breakfast at £20 each was stone cold freezing
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The Wesley Team. วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to leave us your review. We are sorry to read that your experience did not match your expectations and have taken your feedback on board for further improvement. Unfortunately, sometimes our strategic location means some outside noise from the metro stations. We hope to get a chance to welcome you back again.Kind regards,