ห้องพักสำหรับสี่ท่าน | เครื่องนอนป้องกันสารก่อภูมิแพ้, ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน

รีวิว โรงแรมโรเชสเตอร์ บาย บลูออร์คิด

4 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 340 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 389 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 167 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 72 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 32 จาก 1000 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Emily

เดินทางเป็นกลุ่ม
Not close to transportation, problem with heat in room( solved with small heater)
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Emily,Thank you for choosing to stay with us. We are pleased that we fully satisfied your expectations and glad to note that your concerns were addressed during your stay.The team at The Rochester will look forward to welcoming you back again soon for yet another pleasant stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

Lynda

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathtub was too high, and no grab bars available!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Vinh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quaint and surprisingly spacious
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Vinh,Thank you for taking the time to share your experience following your recent stay with us. We are delighted that we fully satisfied your expectations.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon to experience yet again another perfect stay! Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

6/10 พอใช้

Dan, Rochester

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
If you need internet for work while at this hotel , forget about it. It is painfully slow. Google mail won’t open unless you refresh 5-10 times. Condition of the hotel - dated. Lots of marble, that probably was looking nice in the 70s. No A/C , so prepare to sleep with the windows open. If you do sleep with your windows open, the building near has big A/C units so you will hear that noise the entire night. Stains on the carpet, musty smell. I don’t know why this property is advertised as 4 stars. Should be 1 or 2.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Dan,We regret to hear that your expectations were not fully satisfied on this occasion. Please accept our apologies for any inconvenience which may have been caused. We had no issues with the internet reported, however, please be assured that your feedback has been shared with the IT team and the third-party internet service provider to monitor the situation.We are pleased to inform that we are currently enhancing the guest rooms at The Rochester, including adding air conditioning and uplifting the look.We do endeavour to ensure that we fully satisfy our guests expectations, and we would very much like to have the opportunity of welcoming you back to restore your faith in our hotel group and experience the newly refurbished room together with the enhanced facilities the hotel has to offer.In the meantime, assuring you of our best attention, we remain,With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

6/10 พอใช้

EVA

Our booking was 2 rooms but at incheck the hotel just gave us 1 room. after showing the bookingpapers to the staff they wanted to give us the second room in the basement which was humid. No good start!
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Francisco Javier

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente lugar
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Francisco,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that your expectations were fully satisfied.The team at The Rochester will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

Norman

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
First time staying at this hotel, located in a quiet area of Westminster but plenty of shops/cafes around the area (although when we were staying a lot were closed), Big Ben, Westminster Abbey are a 10 minute walk away. The hotel itself is a bit old fashioned but very clean and has all the amenities you would want, a great base! Some work was going on during our stay so we were woken up to drilling noises some days and the water wasn’t working for half the day on one of the days either which wasn’t the most ideal. Our room had a lovely balcony which overlooked a football pitch which was nice to relax on after a long day! Will happily return here.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Norman,Thank you for taking the time to write to us following your recent stay at The Rochester by Blue Orchid Hospitality. Whilst we are pleased that we generally satisfied your expectations, we regret for any inconvenience which may have caused by the ongoing work.We have started a progressive enhancement and refurbishment program at The Rochester. This is to bring the property in line with The Wellington, our adjoining sister hotel; this will also include the installation of air conditioning.Your comments have been brought to the attention of the Development Team together with the House Manager in our constant endeavour to enhance and improve services and facilities offered to our valued guests.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

Rosemary

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Rosemary,We are delighted that we fully satisfied your expectations.We look forward to welcome you back to The Rochester in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Maria

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, can walk to several touristic places.. quiet hotel . Great and resourceful staff.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 15 ก.พ. 2024
Dear Maria,Thank you for reviewing your recent stay at The Rochester.We are delighted that your expectations were fully satisfied and pleased to hear that you found our staff professional and also the hotel's location suited your needs.Thank you for choosing to stay with us, our team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another pleasant stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

Jonathan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Jonathan,We are delighted that we fully satisfied your expectations.We look forward to welcome you back to The Rochester in the future for what we are sure will be another pleasant stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

Paul

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
En familia, cerca y lejos a la vez, a 8 minutos del tren. Hotel cómodo y confortable
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Paul,We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at The Rochester.We hope to welcome you back in the future for what we are sure will be another pleasant stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Impeccable service/high quality
Great stay. Surprise trip away for my girlfriend's 29th birthday. The hotel was great and organised a cake and fruit basket for us at an extra charge. Added the extra touch of balloons and a card (girlfriend said that was very sweet). Had an afternoon tea at The Wellington just around the corner, very nice!! The room was great size wise and even had our own little balcony. The bathroom has a bath/shower combo with great pressure and it was honestly nice to have a bath as we only have a shower at home. The food was of high quality and the staff on duty were always exceeding polite! Even provided us larger drinking glasses for water and an extension cable as there were limited plugs. They even provided complimentary little slippers which was a well appreciated touch! We opted not to have the room serviced as there wasn't really a need, you don’t replace towels/bed linen after every use at home so no need while away, easy to clean up after yourselves. Only downsides were not enough plugs, small teacups, no coat rack for outside jackets, lack of communication with The Wellington regarding having prepaid for afternoon tea and silverfish in the bathroom (reported to reception on departure - not before as it isn't necessarily preventable/their fault, only really reported so they knew and could take action if needed)
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your lovely review! We are delighted that your stay exceeded your expectations. The team puts in a lot of effort to ensure every guest has a comfortable stay. Thank you for your kind words for the staff; we will ensure that the staff are commended for their services.Your particular comments are noted and appropriate action has been taken to address the issues raised in our constant endeavour to improve and enhance the services and facilities offered to our valued guests.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and very much look forward to welcoming you back on many occasions. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Kees

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a very good hotel. It is located in a very safe area and is very close to Victoria station (15 min walk). The hotel bed is very comfortable and hygiene and the room overall were very good. This hotel is very good especially given the relatively low price (in january). I really recommend this hotel!
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Kees,Thank you for choosing to stay with us and for your kind recommendation.We are pleased to hear you found our location suited your needs and delighted that your expectations were fully satisfied.We hope to welcome you back to The Rochester in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

4/10 แย่

Kate

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The building doesn't have air conditioning, there was loud construction going on, on the first floor during the day. They purposefully set off the fire alarm multiple times during the day. On our last day there one of the maid staff came into our room without knocking and quickly closed the door seeing we were in the room.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 26 ม.ค. 2024
Dear Kate,Thank you for taking the time to review your recent stay at The Rochester.We regret that we were unable to fully satisfy your expectations on this occasion. Regrettably, when the property was initially converted we were not permitted to install air-conditioning and we do not advertise that the same is available. However, we are pleased to inform that The Rochester has started a progressive enhancement and refurbishment programme which will also include the installation of air conditioning, to bring the property in line with The Wellington hotel.We regret and extend our apologies any inconvenience which may have been caused due to the ongoing works and by the fire alarm which was activated due to the same. In line with health and safety regulations the alarm was reset. As is sometimes the case it takes time for the air to clear from the smoke detector heads and alarm was reactivated when reset.Please be assured that all of your comments have been shared with the hotel's manager to address appropriately in our constant endeavor to improve and enhance the services and facilities offered to our valued guests. We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Adrian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A lovely spotless room, and surprisingly quiet for so close to the middle of London. You got the feeling the place was well run
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Adrian,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are delighted that we fully satisfied your expectations.The team at The Rochester will look forward to welcome you back in not so distant future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

Aurélie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Il y avait des travaux juste au dessus de la chambre à partir de 7h30 du matin , sinon l’hôtel est assez bien situé un peu caché mais ça fais l’affaire pour un week-end
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Aurélie,Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay at The Rochester.We are pleased that we generally satisfied your expectation, however regret any inconvenience which may have been caused due to the noise from the ongoing refurbishment works. Although the team starts the work at 9 am, we apologise if they started the preparations beforehand. We are pleased to inform that The Rochester has started a progressive enhancement and refurbishment programme which will also include the installation of air conditioning, to bring the property in line with The Wellington hotel.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Gilles

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Style classique anglais et bon emplacement
Bon hôtel sans prétention bien placé dans le centre ville de Londres. Style anglais classique. Salles de bain petites. Personnel aimable. Petites chambres pour 1 personne et lit 1 place avec bon rapport qualité/prix selon la saison.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Gilles,Thank you for taking the time to share your experience following your recent stay with us. We are delighted to know you truly enjoyed your stay with us.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon to experience yet again another perfect stay! Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Celina

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Celina,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at The Rochester.Our team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

6/10 พอใช้

Russell Walter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Very convenient by Victoria and staff.nice
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Russell,Thank you for taking the time to share your experience following your stay at The Rochester.We are pleased that we generally satisfied your expectations. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

6/10 พอใช้

Rachel

Comfortable but needs a revamp
This hotel felt dated and need of modernising. Seeing the wall paper peeling off the walls was slightly alarming at first but all the facilities worked well and it was very comfortable with attentive staff. This could be such a nice boutique hotel with a little investment. The coffee and tea wasn’t very nice, which was a shame even in a travel lodge you’d get Yorkshire Tea, so it was a shame as it could be so nice with a revamp and better tea.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Rachel,Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay at The Rochester.We are pleased that we generally satisfied your expectations with the exception of certain aspects. We are pleased to inform that The Rochester has started a progressive enhancement and refurbishment programme which will also include the installation of air conditioning, to bring the property in line with The Wellington hotel.Your comments have been brought to the attention of the development team.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

Patrick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good short one night stay, I made an error with the booking but the staff sorted it out no problem,,
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Patrick,Thank you for taking the time to share your experience following your recent stay at The Rochester.We are delighted that your expectations were fully satisfied and glad that your concerns were addressed during your stay.Thank you for choosing to stay with us. The team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great staff
Great location with walking access to main attractions. Staff were very helpful and friendly
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Guest,We are delighted that your expectations were fully satisfied and pleased to note that you liked our attractive location and found our staff professional.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Linda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff treated me so well
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Linda, We are delighted that your stay exceeded your expectations. The team puts in a lot of effort to ensure every guest has a comfortable stay. Thank you for your kind words for the staff; we will ensure that the staff are commended for their services.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and very much look forward to welcoming you back on many occasions. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

6/10 พอใช้

cindy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Liked the size of the rooms. I was on the lowest floor. Room smelled musty/stale. Plastic cover on hallway floors. Staff very helpful when needed.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Cindy,Thank you for taking the time to review your recent stay, we really appreciate your feedback.We are delighted that we generally satisfied your expectations, however regret any inconvenience which may have been caused due to ongoing refurbishment work at The Rochester which is undertaken to bring the property in line with The Wellington hotel. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The staff were very friendly, but when travelling solo I find it very disappointing when given a small pokey room with a bathroom in very poor condition. Shower was difficult to enter or exit, water tap on basin was very tight to use (expected it to break in the hand) edges of bathroom walls either look dirty or build up with age!! Breakfast was not worth the visit.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your recent stay, we really appreciate your feedback.Whist we are pleased to note that you found the staff professional, we regret that your expectations with regards to the room were not fully met on this occasion.Had you expressed your dissatisfaction with the room provided, our team would have made every endeavour to address your concerns and perhaps offered you a move to an alternate room.We are pleased to inform that The Rochester has started a progressive enhancement and refurbishment programme which will also include the installation of air conditioning, to bring the property in line with The Wellington hotel.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Laura

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Can’t wait to stay again
The whole staff was absolutely amazing at both hotels. We didn’t get to stay at Rochester due to some maintenance issues, however they were very accommodating and moved us to the Wellington. Both facilities were clean and beautiful. The staff were top notch at both hotels.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Laura,Thank you for such kind comments. We are pleased to hear you found our staff professional and that we fully satisfied your expectations during your stay.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

D

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In een rustige buurt gelegen kleinschalig maar voldoende uitgerust hotel. Personeel was zeer behulpzaam. Ontbijt uitgebreid genoeg. Gebruikte het hotel als uitvalsbasis om lopend alles te kunnen bereiken (eerste kerstdag is er namelijk geen openbaar vervoer in Londen). Zou ik zeker nogmaals bezoeken bij toekomstige reizen naar Londen.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 3 ม.ค. 2024
Dear D,Thank you for such kind comments. We are pleased to hear you found our location suited your needs and that you enjoyed our facilities and found our staff professional. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and look forward to welcome you back to The Rochester in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Cara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Cara,We are pleased that we fully satisfied your expectations.The team at The Rochester will look forward to welcome you back in not so distant future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

4/10 แย่

Adam

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dated, stayed in much much better in central London for the same price
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Adam,We regret to hear that your expectations were not fully satisfied on this occasion at The Rochester.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back perhaps at the adjacent sister property, The Wellington which is refurbished with a modern decor. We hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

4/10 แย่

Lars Fabricius

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Lars,We are pleased that we generally satisfied your expectations with the exception of certain aspects. We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Sergio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Sergio,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that your expectations were fully satisfied on this occasion.The team at The Rochester will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Li Ling

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Dear Li,Thank you for choosing to stay with us. We are pleased to hear you found our location suited your needs and delighted that your expectations were fully satisfied.The team at The Rochester will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Michaela

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Dear Michaela,Thank you for taking the time to write to us following your recent stay at The Rochester by Blue Orchid Hospitality. We are delighted that we fully satisfied your expectations. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

6/10 พอใช้

Bruce

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 8 ธ.ค. 2023
Dear Bruce,We are pleased that we generally satisfied your expectations.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Sevdalina

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very friendly and polite staff, made me feel welcome, room was clean and tidy. Will definitely return when I need to stay in central London again.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 8 ธ.ค. 2023
Dear Sevdalina,Thank you for reviewing your recent stay at The Rochester. We are delighted that we fully satisfied your expectations and it's great to hear that you were pleased with your overall stay.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Henriette

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 4 ธ.ค. 2023
Dear Henriette,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that we fully satisfied your expectations.The team at The Rochester will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Annalisa Cucco

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 21 พ.ย. 2023
Dear Annalisa,We are delighted that we fully satisfied your expectations.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

Sean

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 15 พ.ย. 2023
Dear Sean,We are pleased that we fully satisfied your expectations and take this opportunity to thank you for choosing to stay with us.Our team at The Rochester will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards, Blue Orchid Guest Relations

6/10 พอใช้

Fung Yee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
/
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 14 พ.ย. 2023
Dear Fung Yee,We are pleased that we generally satisfied your expectations.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Hannah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was lovely and room had lots of nice touches. The staff were very helpful and attentive both in the evening bar and breakfast. There was a lovely male staff member at breakfast (Sian, we think/we were there on Saturday 11th November). The decor in the hallways was a little bit shabby with wallpaper having off and the check-in took 35 minutes with lots of quests waiting in a small hallway so very claustrophobic. Over all though, it was a lovely stay and we would stay again.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear Hannah,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to review your experience. We are delighted that we fully satisfied your expectations and thank you for noting your particular comments.The team at The Rochester will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

6/10 พอใช้

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 14 พ.ย. 2023
Dear Paul,We are pleased that we generally satisfied your expectations with the exception of certain aspects. We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

Anita

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
All in all, ok. However, a four star hotel should not have an area with a lot of rubbish - view from our balcony when looking down at the hotel’s area. The halls could do with a bit of New tapestry. The bathroom in our room could have been cleaner. The bathroom door was dirty and the shower door leaked so we ended up with a lot of water on the floor when we showere.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Anita,Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay at The Rochester.We regret to hear that your expectations were not fully satisfied on this occasion.The matter you raised have been escalated to our Talent and Training Management team for them to address in our constant endeavour to improve and enhance the service offered to our valued guests. We hope you will give us another opportunity for us to demonstrate, and for you to witness, the high standard of facilities and services more usually associated with our group.In the meantime, assuring you of our best attention, we look forward to welcoming you back to restore your faith in our hotel group, we remain, With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

4/10 แย่

Maria

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reception was very poor at arrival. Not nice or welcoming after questioned about deposit. The hotel itself is dated and NEVER a 4 star. I booked for 2 people and 2 bedrooms but was almost having to share the bedroom with my friend if not stating the point of my reservation. How come it was no shown on their computer?! Never had an apology . Very poor reception service. Good shower though…
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 14 พ.ย. 2023
Dear Maria,We regret that your expectations were not fully met on this occasion. Please accept our apologies for any inconvenience and embarrassment which may have been caused at the time of arrival due to any misunderstanding and/or miscommunication with regards to your booking details.Please be assured that your feedback has been escalated with the Front of house Manager to address in our constant endeavour to improve and enhance the services and facilities offered to our valued guests. We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Maria,We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at The Rochester.We hope to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

4/10 แย่

Wassif

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Wassif,We regret that we were unable to fully satisfy your expectations during your recent stay at The Rochester.We do endeavour to ensure that we fully satisfy our guests expectations, and we would very much like to have the opportunity of welcoming you back to restore your faith in our hotel group. Should you wish to return to London in the future please do not hesitate to contact us .Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Susan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Susan,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that we fully satisfied your expectations.The team at The Rochester will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location, a little dated.
A little dated, particularly the bathrooms, but clean. Friendly reception staff. We had 2 rooms but one of them was very warm.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to write to us following your recent stay at The Rochester by Blue Orchid Hospitality. We are pleased that we generally satisfied your expectations with the exception of certain aspects. Your particular comments are noted.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 ดี

David

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Last minute booking so I really didn’t have time to look around in detail, but what I saw was above average perfectly acceptable.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear David,We are pleased that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at The Rochester.We hope to welcome you back in the future. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Clive

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Clive,We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at The Rochester.Thank you for choosing to stay with us, our team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

2/10 แย่มาก

Carlos

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rochester Hotel was quite disappointing. Arriving after 10PM, there was no one to help with luggage from outside, then we were placed in a 5th floor room, although the elevator only goes to the fourth floor (they did provide porter service for the additional floor). Crowning glory was that there was no hot water in the entire hotel! On the plus side, when I refused to stay the following morning, they did arrange for us to move into the (affiliated) Wellington hotel next door, which proved quite satisfactory despite the similarly small room size.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Blue Orchid Guest Relations วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Carlos,Thank you for taking the time to review your recent stay. We regret that on this occasion we were unable to fully satisfy your expectation. We understand that there was an unforeseen maintenance issue which resulted in both the boilers at the premises being affected and causing a temporary lack of hot water during your stay. Our maintenance team made every endeavour to attend to the situation at the earliest possible time. Please accept our apologies for any inconvenience which may have been caused.We are, however, pleased that your remainder of the stay was satisfactory at our sister hotel, The Wellington.We hope you will give us another opportunity for us to demonstrate, and for you to witness, the high standard of facilities and services more usually associated with our group.In the meantime, assuring you of our best attention, we look forward to welcoming you back to restore your faith in our hotel group, we remain, With kind regards, Blue Orchid Guest Relations