สระว่ายน้ำในร่ม

รีวิว Novotel London Heathrow Airport - M4 Jct 4

4 out of 5
Novotel London Heathrow Airport - M4 Jct 4
Cherry Lane, Junction 4m4, West Drayton, England

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 323 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 389 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 157 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 74 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 58 จาก 1001 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Wilhelmus van

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

2/10 แย่มาก

Sarah

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

2/10 แย่มาก

Frances

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Get your UK act together Hotels.com
Arrived for a 2 night stay to be told our second night was cancelled due to government take over of the hotel. No call/email warning us of this so we arrived with two tired children and couldn’t then check into our room for three hours whilst I called hotels.com to try and sort it out. Hotel staff were useless and wouldn’t even make eye contact or offer help. Ended up ringing the USA for hours as hotels.com don’t have a UK switchboard. Abysmal service
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021

2/10 แย่มาก

Daniel

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

2/10 แย่มาก

Lems

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel but sadly my room had a blocked toilet
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021

2/10 แย่มาก

Rasan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Bad hotel
I was stay at the room 4 days last 4 days no house keeping no coffee or tea , bin overflow . After 2 days report it to the reception no one care about that One of the waste hotels service I ever seen my life
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2021

4/10 แย่

Parveen

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021

2/10 แย่มาก

John

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No transfer shuttle available as promised
Hi, don’t be fooled by the offer of an airport shuttle as this service has been withdrawn by the hotel but continues to advertise it as available. The staff are kind enough to offer a taxi number which is more expensive than 2 other numbers and thankfully we didn’t fall for this. The room was really basic and not that clean. Shower mixer tap was broken with parts missing. The menu was poor and breakfast had been cooked a day or so before by the dried out taste. Not my best stay in a hotel as you may have guested.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

4/10 แย่

Belaid

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
un hotel moins de 4 etoiles
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room had faulty heating after complain they provided portable heater which wasn't big enough to warm the room. They charged separately for breakfast but most of the items were finished by time we came for breakfast both juice machines were off and only one coffee machine was fully working. 4 star hotel with 2 star service.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

melissa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Legoland stay
Great facilities. Wide variety of choice for breakfast, however queues were aroubnd 30-40 mins wait during peak times i.e 9am. Would avoid if needing to set off for legoland early. Room clean. Parking expensive@ 15 per night.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

6/10 พอใช้

Ana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There wasn’t enough pillows, milk, sugar and there was no way to contact the reception.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

8/10 ดี

Mark

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pleasant and friendly.
The food was a little pricey for what we got but it was good quality, the breakfast made up for it though, it is a quiet Hotel and looks well maintained, staff were very helpful and always with a calm friendly manner, a good Hotel indeed.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

8/10 ดี

Raymond

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Heathrow Airport stay
Good stay very busy on the Bank Holiday weekend especially at breakfast Ideal place to stay and catch the train into london Only down side is parking at the hotel should be included in the price of the stay
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2021

2/10 แย่มาก

Philip

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not good
No social distancing enforced by staff. No attempt to accommodate my requirements by email or in person at the hotel. Room was in poor state. We stayed for 2 nights and no tea/coffee/milk were replenished. We used the WhatsApp to request more and also an extra towel and then 2 hours later had to go reception to ask as nothing turned up. A real shame as we had stayed at Novotel Excel a few times and had great experiences.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
bed sheets, towers even toilet papers haven't change until complain
เข้าพัก 11 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Charlotte

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021

6/10 พอใช้

Nicholas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good enough
Ok
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

8/10 ดี

Naheed

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

8/10 ดี

Emelita, Central London

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room is very clean and and the room lay out is nicely planned especially the built in furnitures and the ambiance of the place is amazing with nice view outside. I highly recommend to friends and family.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก AS วันที่ 27 ม.ค. 2021
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel London Heathrow Airport - M4 Jct 4. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Agnello Silveira

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
فندق عادي جدا بس قريب من المطار وهذا الي يميزه والبركنج بفلوس والغرفه عاديه جدا فيها ثلاجه وكاويه كباقي الفنادق العاديه
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก AS วันที่ 27 ม.ค. 2021
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel London Heathrow Airport - M4 Jct 4. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Agnello Silveira

10/10 ดีเลิศ

Susie

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 27 ม.ค. 2021
We very much appreciate your feedback regarding your stay at the Novotel London Heathrow Airport - M4 Jct 4. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Agnello Silveira

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก AS วันที่ 13 ม.ค. 2021
THANK YOU FOR YOUR REVIEW

10/10 ดีเลิศ

Dharmendra

เข้าพัก 14 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 29 ธ.ค. 2020
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel London Heathrow Airport - M4 Jct 4. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Agnello Silveira

2/10 แย่มาก

Lorena

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 25 ธ.ค. 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel London Heathrow Airport - M4 Jct 4. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Agnello Silveira

4/10 แย่

Shirley

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Reviews not permitted if negative.
My trip was cancelled due to the Pandemic. When I booked I used my Tescos clubcard vouchers. I lost them all because Novotel wouldn't give a refund. I never asked for the Pandemic but Novotel were unreasonable. I will not use them again or recommend. Very disappointed
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

10/10 ดีเลิศ

Varinder

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 23 ธ.ค. 2020
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel London Heathrow Airport - M4 Jct 4. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Agnello Silveira

10/10 ดีเลิศ

Naomi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 17 พ.ย. 2020
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel London Heathrow Airport - M4 Jct 4. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Agnello Silveira

6/10 พอใช้

Gerard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
COVID - no social distancing & optional face masks
Room was okay, nothing special but including breakfast good value for money. Very worrying was the disregard for mandatory face coverings in the lobby and particularly restaurant area in the morning. Self service restaurant with residents moving around freely with no regard for social distancing and some not wearing face masks. At no stage did staff remind the guests
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 25 ธ.ค. 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel London Heathrow Airport - M4 Jct 4. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Agnello Silveira

10/10 ดีเลิศ

Breeanna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Used it to picked up a friend from the airport, large well appointed room, clean and comfy. Everyone was handling never Covid 19 procedures very well. Roomservice was great. Very easy and quick to get to the airport.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 17 พ.ย. 2020
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel London Heathrow Airport - M4 Jct 4. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Agnello Silveira

8/10 ดี

Yvonne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pleasant stay. Staff very friendly. Comfortable room. In the light of covid , the hotel and staff did an amazing job. Only draw back to this hotel is you have to pay for the car park, as we were guests , you would expext the parking to be free . This was not pointed out at the time of booking.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 28 ต.ค. 2020
Thank you for your review. I am so pleased that you enjoyed your stay with us. I am glad to read that our team looked after you, please be assured that your review has been duly shared with the team. Car park charges are similar to all the hotels around Heathrow. Prices are mentioned about the car park with an asterisk symbol on all the websites. I hope to have the pleasure of welcoming you back soon in the future. Kind regards Agnello Silveira

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was good. But please be aware if you are taking your car as the parking is £12 per day, even if you are just staying for the night as we checked in at 9pm and left 8am next morning.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 20 ต.ค. 2020
Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate you leaving us a rating and we hope to welcome you back again soon. Car park charges are similar to all the hotel around Heathrow. Kind Regards, Agnello

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 20 ต.ค. 2020
Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate you leaving us a rating and we hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Agnello

2/10 แย่มาก

Rey, London

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty. Made us wait 1 hour to check in at 5pm. Room was not cleaned. Toilet room had not been cleaned and had poo in the bowl. When the manager came he flushed the toilet and said it’s okay know I had to make him clean the whole room absolutely disgusting. Staff can barley speak English and rude. Not anywhere close to the executive room that I paid for. Will never use this Hotel again.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 13 ต.ค. 2020
Dear Mr Rey, Thank you for your review. First of all, I am sorry that your stay was not up to your expectations. We checked our CCTV and concluded that your check in was done within 5 minutes, the delay was due to your car park payment. When you reported about the cleanliness of your toilet, our team member did come to your room however no one opened the door. When manager did come to your room, he asked to give couple of minutes to get the chemicals to clean the toilet which was cleaned in no time. Furthermore one of the occupants in your room were seen entering in the back areas of the hotel where he was not supposed to be. He was warned once and seen again during the late hours of the day. Nevertheless, We have already given amenities which were given to the same occupant in the room as form of compensation. Welcome letter was also given at check in explaining the limited services in the hotel due to Covid-19. Should you need to discuss any of this further, please do not hesitate to contact us. Kind regrards, Agnello Front Office Manager

6/10 พอใช้

alastair

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stay was different due to the current pandemic situation. The room was not clean, surfaces dirty. Restaurant although trying to following government guidelines, tabled not cleaned and food not great.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 8 ต.ค. 2020
Thank you for your review. Please accept my sincere apologies for any shortcomings experienced. Your feedback is very appreciated and it assists us in making improvements to our services. I hope you reconsider and return to give us a chance to restore your faith in the hotel. Kind regards, Agnello Silveira

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice place today
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Fezan วันที่ 3 ต.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

Deanna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 27 ก.ย. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Sarah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very comfortable stay
Kids have asked to go back it was such a comfortable stay! Great check in with friendly staff, Covid adaptations in room were fine, sofa bed was extremely comfortable, kids loved the twirly shower and the full English breakfast was delicious.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 27 ก.ย. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback, i will share with my team and i am sure they will be very happy

8/10 ดี

Zainab

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 27 ก.ย. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

chloe

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 31 ส.ค. 2020
Thank you for taking time to share this review, it was a pleasure to have you as our guest and I am glad you had a pleasant stay with us. Please be assured that your review has been duly shared with the team. Having said that, I do hope we will have another opportunity to serve you again in the future. Best regards, Agnello Silveira

6/10 พอใช้

Chris, Bridgend

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty rooms , beds not made room bins wernt empty, sticky tables in reception ,rooms grubby carpets hall gruby. And insult to receiving parking charge of 12 pounds
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 31 ส.ค. 2020
Thank you for your review. Please accept my sincere apologies for any shortcomings experienced. Your feedback is much appreciated and it assists us in making improvements to our services. I hope you reconsider and return to give us a chance to restore your faith in the hotel. Kind regards, Agnello

6/10 พอใช้

Ryan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
rude staff and park Headache
I found the check-in staff to be very rude and paying for my parking was an absolute nightmare
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 31 ส.ค. 2020
Thank you for your review. Please accept my sincere apologies for any shortcomings experienced. Your feedback is much appreciated and it assists us in making improvements to our services. I hope you reconsider and return to give us a chance to restore your faith in the hotel. Kind regards, Agnello Silveira

8/10 ดี

Asim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 31 ส.ค. 2020
Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate you leaving us a rating and we hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Agnello

4/10 แย่

Gurraj, Huddersfield

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
At the front desk the service was poor. Only one person present, long queues. On booking my room it said it was a queen size bed plus a sofa bed. When we arrived we asked for the staff to put the sofa bed out however they said the room did not have one (clearly did). Spoke to the front desk in the morning who did not say anything or apologise.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 31 ส.ค. 2020
Thank you for your review. Please accept my sincere apologies for any shortcomings experienced. Your feedback is much appreciated and it assists us in making improvements to our services. I hope you reconsider and return to give us a chance to restore your faith in the hotel. Kind regards, Agnello Silveira

8/10 ดี

Timothy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 31 ส.ค. 2020
Thank you for taking time to share this review, it was a pleasure to have you as our guest and I am glad you had a pleasant stay with us. Please be assured that your review has been duly shared with the team. Having said that, I do hope we will have another opportunity to serve you again in the future. Best regards, Agnello Silveira

8/10 ดี

Gary, Essex

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
hotel was very clean and staff were really helpful and friendly. considering the lockdown conditions still in place, everything that was available was excellent. a couple of small gripes were that the swimming pool was open but there was no lifeguard and although there was a camera in place, clearly no one monitored it as a family came in jumping around and pulling the life saving equipment into the pool - no one came in!!! other than this it was a very good and comfortable stay and would use again.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 31 ส.ค. 2020
Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate you leaving us a rating and we hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Agnello

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Staff were excellent, friendly and extremely helpful Going above and beyond, a fantastic asset to Novotel they are very lucky to have such great people on their team .
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 31 ส.ค. 2020
Thank you for taking time to share this detailed review, it was a pleasure to have you as our guest and I am glad you had a pleasant stay with us. Please be assured that your review has been duly shared with the team. Having said that, I do hope we will have another opportunity to serve you again in the future. Best regards, Agnello Silveira

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก AS วันที่ 31 ส.ค. 2020
Thank you for your review. Please accept my sincere apologies for any shortcomings experienced. Your feedback is much appreciated and it assists us in making improvements to our services. I hope you reconsider and return to give us a chance to restore your faith in the hotel. Kind regards, Agnello Silveira