วิวจากห้องพัก

รีวิว โรงแรมกู๊ด ลอนดอน

4 out of 5
โรงแรมกู๊ด ลอนดอน
Royal Victoria Dock, Western Gateway, Royal Docks, London, England

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 478 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 324 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 111 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 49 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 41 จาก 1003 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Lucile

เดินทางเพื่อธุรกิจ
No frills but so close to London Excel
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Divine วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Lucile,Thank you for taking the time to let us know about your recent stay with us we are pleased to hear that you enjoyed the location of the hotel being close to London Excel. We hope we can look forward to welcoming you back for any future stays you may have with us. Kind regards,Divine

10/10 ดีเลิศ

Katrina

เดินทางกับครอบครัว
Lovely hotel great breakfast very convenient for the Excel centre
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Elena วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hi Katrina, Thank you for your recent stay at the Good Hotel and for leaving a positive review. We are glad to hear that you have enjoyed the breakfast and that the location was convenient for your stay.We hope you have a lovely day and hope to welcome you again soon. Kind Regards,Good Crew

10/10 ดีเลิศ

Kathleen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to cable car and Victoria line.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 30 เม.ย. 2024
Hi Kathleen,Thank you for taking the time to leave a fantastic review following your stay. We're glad to hear that the location was convenient for your stay. Your feedback is truly appreaciated. We do hope to welcome you again in the near future.Kind regardsGood crew

8/10 ดี

Laura

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were lovely! Polite, friendly, informative. The rooms are small! For friends sharing there is no privacy, at all! The toilet and shower area are very small and are behind a frosted glass door that does not shut completely so be prepared to hear and smell everything, as no windows or extractor fans!!!! It also takes a while to work out how to flush the toilet! There is a little silver flat disc the size of a 5p on the wall that you would never in a million years expect to be the flush! It was fine for us as we didn’t spend a lot of time in the room other than to sleep. No TVs which is not a bad thing. There was only one plug for hairdryer/ straightener and there are no mirrors in reaching distance. The plug in the window sill I couldn’t use as it was the wrong way round for for any chargers to be able to fit in the space between the plug and surface ( if you know what I mean!?) if your charger comes out of the top of your plug it’s fine!! No wardrobes and very limited storage and walls are very thin. We didn’t have breakfast there as we thought £18 was way overpriced! But we would return due to the staff and location but only as single occupancy rooms as they are not big enough for 2 people!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 30 เม.ย. 2024
Hi Laura,Thank you for sharing your feedback following your stay. We're glad to hear that you found our staff friendly, polite, and informative. Your positive comments are truly appreciated. We apologize for any inconveniences caused by the room size and layout of our accommodations. We understand your concerns about the bathroom privacy and will review this aspect for improvement. Regarding our toilet flush mechanisms, we apologize for any initial difficulty. We strive to ensure all aspects of our accommodations are user-friendly. While you chose not to have breakfast with us, we understand that preferences vary and strive to accommodate everyone's spending preferences. Your feedback is valuable to us as it helps us identify areas for improvement and improve our services. We hope to have another opportunity to welcome you back in the near future for an even better experience.Kind regardsGood crew

10/10 ดีเลิศ

Kirsty

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing access to the O2 with the cable carts right next door. Lovely and quiet
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Claudia Fortes วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you so much for taking the time to post a review, Kirsty!We are happy to hear you enjoyed your stay with us.We work hard to give our guests the finest experience possible, so your comments are gratifying.We'd love to welcome you back soon, so don't be a stranger. Thanks again.

10/10 ดีเลิศ

Jessie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was a lovely hotel to stay at. Perfect for its purpose
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Ambassador วันที่ 28 เม.ย. 2024
Hi Jessie Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you had a brilliant stay here at The Good Hotel. We hope to welcome you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Elliot

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were very friendly and helpful. The room was lovely and clean.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก jessica วันที่ 28 เม.ย. 2024
Hi Elliot,Thank you for taking the time to leave a review. We are very delighted that you had a fantastic stay! We look forward to welcoming you back The Good Crew

10/10 ดีเลิศ

Mikayla

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very friendly apon arrival, the room was nice and tidy and clean.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hi Mikayla,Thank you for your recent stay with us at The Good Hotel London and giving us a perfect score. We're glad to hear that our dedicated staff were very friendly throughout your stay and that you found our rooms nice, tidy and clean. We aim to provide our guests with the best possible experience, and we're thrilled that we've met your expectations. We look forward to greeting you again in the near future.Kind regardsGood crew

10/10 ดีเลิศ

NEIL

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were fantastic and rooms perfect for an overnight stay
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Julius. วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Neil, thank you for choosing to stay with us at The Good Hotel London and leaving us a lovely review. We're pleased to hear that you've enjoyed your stay, especially with our fantastic staff and the rooms being convenient for your stay. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Julius.

10/10 ดีเลิศ

Julie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely hotel right on the docks plenty of places to eat and the cable car to the o2 was brilliant and not expensive
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Julie, Thank you for your recent stay with us at The Good Hotel London and for leaving us a fantastic review. We're glad to hear that you've enjoyed your stay, especially with the location and prices being convenient for your stay. We hope to welcome you again in the near future. Kind regards, Good crew

8/10 ดี

Alan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hi Alan,Thank you for your recent stay with us at The Good Hotel London and leaving a fantastic review. We're pleased to hear that you've enjoyed your overall stay. If there are any details you'd like to discuss or areas to improve on, feel free to reach out to us. We value your feedback and we aim to enhance our guest's experiences. We hope to welcome you again for an even better experience in the future.Kind regardsGood crew

10/10 ดีเลิศ

Alexandra

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One Night in London Wir waren anlässlich eines Events für eine Übernachtung in der Stadt und haben ein Expedia-Paket Flug/Hotel gebucht. Das Hotel liegt gut erreichbar an den Öffentlichen, selbst von Heathrow aus ohne Umsteigen mit der Elisabeth-Line wunderbar zu erreichen. Die Ausstattung ist sehr modern und minimalistisch (kein TV/kein klassischer Schrank im Raum), Zimmer und Bad UK-typisch winzig aber alles da was man braucht: Euro-Steckdose, Föhn, Duschgel, Ohrstöpsel, Wasserkocher, gemütliches Bett mit bequemen Kissen, großer Ganzkörperspiegel. Frühstück haben wir nicht gebucht. Die Bar können wir nicht bewerten, da diese bereits geschlossen hatte, als wir aus dem Stadion gekommen sind. Positiv: Zentral zur Underground, modern, wirklich schönes Hotel mit toller Wasserlage, Check in/out unkompliziert und vorweg online möglich, 24-h Market direkt gegenüber, eine Art "Marktplace" mit kleinen Buden mit veganen Produkten ebenfalls direkt vor der Tür. Nicht optimal: Das Zimmerfenster ist nicht zu öffnen (Frischluft also nur über "Lochung im oberen Rahmenbereich" möglich), Roomsharing nicht ratsam wenn man kein Paar ist oder sich nicht kennt und mag (WC Tür nicht schließbar), für die Nutzung des Bades sollte man nicht zu füllig sein und keinesfalls einen "Bierbauch" tragen, könnte eng auf dem WC werden ;-) Wir waren jedenfalls absolut zufrieden, buchen sicher wieder, wenn wir erneut in der Stadt sind und empfehlen das Good Hotel definitiv weiter!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Author วันที่ 25 เม.ย. 2024
Hi Alexandra, Thank you for your glowing review and perfect ratings! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience with us, and we appreciate your recognition of our efforts in service, cleanliness, amenities, condition, and eco-friendliness. Your satisfaction means the world to us, and we can't wait to welcome you back soon! Best regards, M. Ferreira and the Good Crew #SleepGoodDoGood

10/10 ดีเลิศ

Alison

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A different place to stay in London, on a re-claimed boat with profits going to a worthwhile cause. Staff were friendly. The rooms are compact but have everything you need and comfortable. Tea/coffee tray, shampoo/shower gel. Next to the cable car, 10 mins walk to the underground. Plenty of food options on the doorstep.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kieran วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Alison,Thank you for leaving such a lovely review. We are delighted that you experienced friendly customer service. We are also very pleased that you were satisfied with the amenities in the room and that the location of the hotel was convenient for you as well. Thank you for choosing to stay at the Good Hotel, we do look forward to welcoming you back in the future. Kind Regards, Good Crew

8/10 ดี

Kayshan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Kayashan, Thank you for staying at the Good Hotel for your stay and for taking the time to leave such a lovely review. We do hope to welcome you back to the Good Hotel in the future. Kind Regards, Good Crew

10/10 ดีเลิศ

Sam

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really happy. Lovely breakfast. Lovely room. Good shower. Think they could make it clearer when you book they don’t have a telly in the rooms. However the manager kindly loaned us an iPad and upgraded our room. Very good service and 2 very happy customers. Thank you
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Paul วันที่ 21 เม.ย. 2024
"Thank you so much for your kind words! It was an absolute pleasure to have you as our guest. Your happiness and satisfaction are what we strive for, and knowing that we achieved that goal fills us with joy. We can't wait to welcome you back again soon!"

8/10 ดี

Catherine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Convenient for the O2 Room was a bit small
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kieran วันที่ 21 เม.ย. 2024
Hi Catherine,Thank you for choosing the Good Hotel for your stay and for taking the time to share your recent experience with us. We are really happy to hear that the location of the hotel was convenient for you. We do apologise that you were not satisfied with the size of the room. We will forward this feedback to the appropriate deparment. We do offer four rooms called the Best Room with a Waterview. These rooms are 30 sq.m and they have a beautiful view of the water as well. Perhaps this would be of interest. We do hope to welcome you back to the Good Hotel in the future.Kind Regards, Good Crew

10/10 ดีเลิศ

Ann

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We always stay here when we are visiting the 02 as we can get the cable carts across. The hotel is clean and rooms and facilities are good. The staff are friendly and check in is always so quick. We have already rebooked to stay in a weeks time.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kieran วันที่ 17 เม.ย. 2024
Hi Ann, firstly we would like to thank you for choosing the Good Hotel for your stay again! We would also like to thank you for your lovely review. We are delighted that you were satisfied with the cleanliness of the hotel and room. We are also really happy to hear that you found our staff to be friendly and efficient. Thank you for booking with us again, we look forward to welcoming you back to the Good Hotel. Kind Regards, Good Crew

10/10 ดีเลิศ

Alicia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing stay! Stayed for one night 13/04/24, greeted by lovely, friendly staff with specific mention to Paul at the reception desk that made us feel extra special - thank you so much! Super helpful and kind, free upgrades and goodies given without request after hearing we were visiting for my partners birthday. Gorgeous location right on the water overlooking the O2 and the cable cars. Easy access to public transport just a couple minutes walk from local DLR station with a Tesco extra opposite and local restaurants cafes. Couldn’t fault it, left feeling well rested and very appreciative. Also would like to mention the ethos and story behind this hotel is worth the stay alone. Definitely worth booking!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 13 เม.ย. 2024
Hi Alicia,Thank you for your recent stay with us at The Good Hotel, and leaving us a fantastic review. We're pleased to hear that our staff had made your stay extra special, and that our location was convenient for your plans. We truly appreciate your positive feedback, and we hope to welcome you again in the near future. Kind regardsGood Crew

10/10 ดีเลิศ

Kate

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kieran วันที่ 8 เม.ย. 2024
Hi Kate, thank you for staying at the Good Hotel and for leaving such a lovely review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope to welcome back to the Good Hotel in the future.Kind Regards, Good Crew

10/10 ดีเลิศ

Chris

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kieran วันที่ 4 เม.ย. 2024
Hi Chris, firstly we would like to thank you for staying at the Good Hotel. We would also like to thank you for leaving such a positive review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We hope you have a lovely day and hope to welcome you back to the Good Hotel. Kind Regards, Good Crew

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good, somewhere clean & cheap to stay, 5 mins walk to train station
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kieran วันที่ 1 เม.ย. 2024
Hi Elizabeth, thank you for choosing the Good Hotel for your stay and for writing such a positive review. We are delighted that you were satisfied with the price and cleanliness of the hotel. We look forward to welcoming you again in the future. Kind Regards, Good Crew

10/10 ดีเลิศ

Matteo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Marcelo วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Matteo,Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your glowing feedback and are thrilled to hear that you had a wonderful experience with us. Your perfect score means a lot to our team, and we're delighted that we could meet your expectations.We look forward to welcoming you back again soon for another exceptional stay. If there's anything else we can do to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,M. Ferreira and the Good Crew

10/10 ดีเลิศ

Susan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Susan,Thank you for sharing your experience of The Good Hotel London and for awarding us top scores. We are delighted to hear that you had a great and an enjoyable stay with us. We can't wait to welcome you back again at the Good Hotel London. Kind regardsjulius

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Definitely stay again, staff were excellent,, extremely helpful and friendly
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ibrahim วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Paul, Thank you for your kind words and for awarding us an excellent score. We trust you enjoyed your time with us at The Good Hotel London, and we look forward to welcoming you back in the near future.Best wishes,Ibrahim and The Good Crew#SleepGoodDoGood

8/10 ดี

Jayne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good value nice and accessible would book again… just a shame the cable cars weren’t available to use as they were being serviced.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ibrahim วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Jayne,Thank you for taking the time to review The Good Hotel London. We are delighted to hear that you had a great time staying with us. We are sorry to hear that you were unable to use the cable cars for your plans due to their technical issue, hopefully next time you will be able to use them ! We can't wait to welcome you back again in the near future. Best wishes,Ibrahim and The Good Crew#SleepGoodDoGood

10/10 ดีเลิศ

Atsuko

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was clean, quiet and safe. Breakfast was delicious. The living room was very comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 18 มี.ค. 2024
Hi Atsuko,Thank you for choosing to stay with us and leaving a wonderful review. We are glad to hear that you enjoyed your stay, especially with our rooms and breakfast. Your positive comments are truly appreciated, and we look forward to greeting you again in the near future.Kind regardsJulius

10/10 ดีเลิศ

Rosan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The food was really good, the staff very friendly. Overall very satisfied with our oick for this hotel. Thanks!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Elle วันที่ 18 มี.ค. 2024
Hi Rosan,Thank you for taking the time to share some feedback,We are pleased to hear you had a good stay.We look forward to welcoming you soon.Kind regards,Elle

10/10 ดีเลิศ

Kosaku

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 19 มี.ค. 2024
Hi Kosaku,Thank you for visiting us at The Good Hotel and leaving a fantastic rating. We're glad to hear that you have enjoyed your recent stay with us. Your feedback is valuable. We hope to welcome you again in the near future.Kind regardsJulius

8/10 ดี

Wendy

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 7 เม.ย. 2024
Hi Wendy, Thank you for your recent stay at the Good Hotel and leaving a positive review. We are glad to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope you have a lovely day and hope to welcome you again in the near future. Kind Regards, Good Crew

10/10 ดีเลิศ

Juliet

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Marcelo วันที่ 30 มี.ค. 2024
Hi Juliet,Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with us and that you rated us a perfect 5 out of 5. Your feedback means a lot to us, and we're delighted that we were able to meet your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another excellent stay.Warm regards,M. Ferreira and the Good Crew

6/10 พอใช้

Megan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely hotel and great ethics. We didn’t realise till we got back after an event at the o2 that our room door hadn’t locked and when we tried to lock it it wouldn’t even the next day for breakfast it wouldn’t lock.
การตอบกลับจาก Ibrahim วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Megan, Thank you for sharing your experience. Your feedback with regards to the door lock is important to us. Ensuring the safety and security of our guests is our utmost priority, we'll immediately look into this and rectify the issue with the room door to prevent any recurrence. We are glad to hear that you had a great stay with us overall. Kind regards,Ibrahim and The Good Crew#SleepGoodDoGood

8/10 ดี

Wendy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quirky "floating on the river" hotel; clean, modern and in great condition; reception & dining area welcoming and relaxed. Will definitely stay again.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Wendy,Thank you for your feedback. We're glad that you've enjoyed your recent stay with us. Our team goes above and beyond to ensure our guests have the best possible experience. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards,Julius

10/10 ดีเลิศ

Maria

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Anass วันที่ 26 มี.ค. 2024
Hi Maria, Thank you for leaving us a fantastic review. We're glad to hear that you've enjoyed your recent stay with us, and we truly appreciate your perfect score. We hope to welcome you again in the future. Kind regardsAnass

6/10 พอใช้

Pippa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 7 มี.ค. 2024
Hi Pippa, Thank you for your feedback. We're pleased you enjoyed your stay overall. We do apologise for any inconveniences you've had during your stay. Your feedback is important for us, as it will help us improve our services. We hope to welcome you again soon. Kind Regards, Julius

6/10 พอใช้

Jiyong

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hi Jiyong, Thank you for sharing your feedback. We're pleased you enjoyed your stay overall. We do apologise for any inconveniences you've had during your stay and we will always welcome your suggestions for improvement. We hope to welcome you again in the near future. Kind Regards, Julius

10/10 ดีเลิศ

Gordon

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ibrahim วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Gordon,Thank you for awarding us the topset scores. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you on board and we all look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Ibrahim and The Good Crew#SleepGoodDoGood

6/10 พอใช้

Emily

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Ibrahim วันที่ 29 ก.พ. 2024
Hi Emily,Thank you for your feedback. We're pleased you enjoyed your stay. We're sorry for any shortcomings and we will definitely welcome your suggestions to ensure a perfect experience next time.Kind Regards,IbrahimGood Hotel London

2/10 แย่มาก

Sheraz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marcelo วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Sheraz Hussain,We appreciate your feedback and are genuinely sorry to learn that your experience did not meet your expectations. We value your input and would like to understand more about your specific concerns to address them effectively.Could you please provide additional details or contact us directly at marcelo.ferreira@goodhotel.co? Your insights are crucial, and we are committed to improving our services based on your feedback.Thank you for bringing this to our attention.Best regards,M.Ferreira

2/10 แย่มาก

ike

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms are absolutely tiny. More like prison cells. Very grubby. Marks on walls, wallpaper coming away from walls. Dusty and dirty. There are no tv’s in the rooms. This hotel is on a boat. Early check in is £20 which is a rip off.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 22 ก.พ. 2024
Hi Ike, thank you for your feedback. we would like to assure you that we take our complaints very seriously. Firstly we would like to apologize for the room size. Our rooms sit at 13 square meters which are on the smaller end of the spectrum. We do offer our Corner Waterview rooms with 30 sq. meters that I believe you would enjoy. Secondly, we do apologize for the cleanliness of the rooms. This issue has been forwarded to the appropriate department, and it will be handled quickly and effectively to ensure that it doesn't happen again. As a token of our apology, we are happy to upgrade your stay when you book with us next time. Kind regards, Julius.

10/10 ดีเลิศ

Rebecca

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The view was amazing. Worth it. One thing is the frame of a little girl on th wall in the bedroom. I feel it's not fit in with theme. I had to cover it.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 20 ก.พ. 2024
Hi Rebecca. Thank you for taking the time to leave your review and for the perfect 5/5 score. We're glad to hear that you've enjoyed your stay with us and the view from your room. The portraits in each rooms represents the underprivileged kids in Guatemala that we are helping. We look forward to hosting you again. Kind Regards, Julius

10/10 ดีเลิศ

Velma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Welcoming staff excellent property very clean
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 20 ก.พ. 2024
Hi Velma, Thank you for taking the time to share some feedback, We are glad to see you enjoyed your stay here with us at The Good Hotel London. We look forward to hosting you in the near future. Kind regards, Julius

10/10 ดีเลิศ

Nia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 20 ก.พ. 2024
Hi Nia, Thank you for taking the time to share some feedback, We are glad to see you enjoyed your stay here with us at The Good Hotel London. We look forward to hosting you in the near future. Kind regards, Julius

10/10 ดีเลิศ

Jo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff at the Good hotel were amongst the nicest and most amenable I have ever come across. They were absolutely ADORABLE! The night staff washed their hands before getting us some cutlery we asked to borrow when we came back late from a concert. From check in to check out we felt like they cared. The room was great value, the bed comfortable, the room a decent size for London and had everything we needed. Would recommend
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 7 ก.พ. 2024
Hi Jo. Thank you for taking the time to leave your review and for the perfect 5/5 score. We're glad to hear that you've enjoyed your stay with us and & we look forward to seeing you again soon. Kind Regards, Julius

10/10 ดีเลิศ

Alison

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel staff were amazing very last minute but they made it very enjoyable I believe they are called ibrahim and keiron, absolutely amazing staff
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Soraya วันที่ 30 ม.ค. 2024
Hi Alison. Thank you for taking the time to leave your review and for the 10 out of 10 score. We enjoyed having you on board & look forward to seeing you again soon. Kind Regards, Soraya Good Hotel team

10/10 ดีเลิศ

Olly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely place
What an amazing hotel. Peaceful tranquil area, friendly staff, spotless rooms. Only fault is that the double room was 2 single beds pulled together so came sort through the night and felt like we were falling down the gap. No big deal though.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Paul วันที่ 29 ม.ค. 2024
I want to start by expressing my gratitude for your thoughtful comments. This is really significant to our team. In order to ensure that we can make your stay even more spectacular, we hope to see you again.Sincerely, Paul

2/10 แย่มาก

Gurmukh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Ibrahim วันที่ 28 ม.ค. 2024
Hi Gurmukh, We're sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we'll work to improve based on your review. Additionally, could you please get in touch and let us know about your suggestion. Kind Regards, Ibrahim Good Hotel London

10/10 ดีเลิศ

Victor

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Julius วันที่ 27 ม.ค. 2024
Hi Victor, Thank you for taking the time to share some feedback,We are glad to see you enjoyed your stay here with us at The Good Hotel London.We look forward to hosting you in the near future. Kind regards,Julius

10/10 ดีเลิศ

Esmeralda

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก elle วันที่ 14 ม.ค. 2024
Hi Esmerelda,Thank you for taking the time to rate our services,We look forward to hosting you in the near future.Kind regards,Elle

10/10 ดีเลิศ

Hugh

เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก elle วันที่ 14 ม.ค. 2024
Hi Hugh,Thank you for taking the time to rate our services,We look forward to hosting you in the near future.Kind regards,Elle

6/10 พอใช้

Kim

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก elle วันที่ 14 ม.ค. 2024
Hi Kim,Thank you for taking the time to rate our services,We look forward to hosting you in the near future.Kind regards,Elle