บริเวณนั่งเล่นที่ล็อบบี้

รีวิว Hotel Real Palacio

5 out of 5
Hotel Real Palacio
Rua Tomas Ribeiro 115, Lisbon

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 515 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 327 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 99 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 37 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 27 จาก 1005 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Martin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a well-appointed hotel, and our room was comfortable and spacious. Staff were very helpful, and spoke embarrassingly good English. The food was prepared to a very high standard. There is a nearby metro station that takes you straight through to the airport in about 20 minutes.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Rune

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fint hotell med ordinær hotellfrokost, hyggelig personalet, bra standard og renhold på rommene. Ligger rolig og fint til i byen, nærme metroen, 25-30 minutter å gå fra sentrum.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 27 เม.ย. 2024
Kjære Rune,Tusen takk for dine kommentarer om forholdene på hotellet vårt.Vi bestreber oss på å tilfredsstille våre gjesters behov og fremme deres komfort og velvære. Det er med spesiell takknemlighet at vi ser vårt mål realisert.Vi ser frem til å ønske deg velkommen til hotellet vårt igjen snartMed vennlig hilsen,Marta SousaAnsvarlig for gjesterelasjoner

6/10 พอใช้

Elaine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The hotel is located well just north of the centre with good metro connections around 5-10 mins walk away. Nice local coffee shops and restaurants without the bustle of central Lisbon. Hotel itself is clean and tidy in the public spaces, rooms are in need of an upgrade, small things needed like phone charging points, decent hairdryers and not having to pay for bottled water. Breakfast was abundant, great choice in the buffet, but was fairly crowded in the space available, felt a little claustrophobic and not a relaxed start to the day.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Mrs. Elaine,Thank you very much for your comments about our hotel, and we're very happy to hear that overall you enjoyed your stay with us.We endeavor to satisfy our guests' needs and promote their comfort and well-being. We would like to inform you that we have taken your comment into account and will do everything we can to improve and enhance your experience.We hope to welcome you back to our hotel soon.Best regards,Marta SousaGuest relations manager

6/10 พอใช้

NOEL, Smithtown

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
had to move after first night due to unavailability of bathtub rubber mat for my 84 yr old uncle and unpleasant smell in one of our room, Room 330 Otherwise hotel was ok and conveniently located with a very good staff including GM Jorge who handled situation like a pro
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Mr. Noel,We sincerely regret that your experience was not the best one. Thank you for mentioning the commitment we make when a customer is dissatisfied with a situation.We hope that in spite those issues, we will still have you once more for an improved stay.Kind regards,Marta SousaGuest relations manager

8/10 ดี

Wolfgang Manfred

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
5 gehminuten zur metro.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 มี.ค. 2024
Lieber Wolfgang,Vielen Dank, dass Sie unsere Lage als einen unserer besten Vorzüge erwähnen.In der Tat befindet sich unser Hotel in der Nähe der Metrostation, der Bushaltestelle für Touristen und des Einkaufszentrums El Corte Inglés. Es freut uns sehr, dass Sie einen so angenehmen Aufenthalt hatten und wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Marta SousaManagerin für Gästebetreuung

10/10 ดีเลิศ

Vanessa

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had the best time staying here! The staff made us feel right at home. Thank you SO much you guys!
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Vanessa,Thank you so much for taking the time to leave us your kind comments.Its a pleasure to learn that you loved our Hotel and to know that you had such a memorable and unique experience.Thank you. It will certainly be very helpful for our future Guests.We look forward to your next visit to our Hotel.Best Regards,Marta SousaGuest relations manager

6/10 พอใช้

Alex

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Alex,Thank you for your feedback. We sincerely regret that your stay with us wasn't positive. We are very surprised that your score is not positive. Usually our guests praise our staff, the service and location. Kind Regards,Marta SousaGuest relations manager

6/10 พอใช้

linda

ชื่นชอบ: ความสะอาด
This hotel very much in need of some updates. Small suiting area off lobby with couches that are completely worn out. Upon sitting in them you sink neatly too the floor. Beds are uncomfortable and pillows old and no flexibility. The parking garage under hotel. To get down with your car is treacherous, to say the least. The curves are SO TIGHT!! ( I’m from NYC I know tight space) we thought we were going to get stuck! Staff at desk not super friendly. Breakfast though was ample, plenty for any type of diet. Shower hot and water pressure great. Overall ok, but needs some upgrades.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Mr. Linda,We regret that your stay at our hotel did not entirely correspond to your expectations and would like to thank you for your constructive comments and feedback. We are constantly reviewing, inspecting and carrying out maintenance work in order to keep everything in good, clean and safe conditions. Please be assured that your comments and suggestions will be taken into consideration and that we will do our utmost to improve wherever we can. Thank you so much for your review.Kind regards,Marta SousaGuest relations manager

8/10 ดี

Esteban

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Podrían estar mejor las instalaciones. El desayuno no es bueno.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 12 มี.ค. 2024
Estimado Sr. EstebanMuchas gracias por su opinión, que merece toda nuestra atención y que sin duda nos ayudará en la mejora continua que tanto defendemos.Lamentamos que su estancia en nuestro hotel no haya cumplido con sus expectativas, ya que una de nuestras principales misiones es ofrecer experiencias únicas a nuestros huéspedes.Revisaremos los aspectos mencionados y le aseguramos que haremos todo lo posible para mejorarlos.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en nuestro Hotel.Reciba un cordial saludo,Marta SousaResponsable de Relaciones con los Huéspedes

6/10 พอใช้

Lena

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Overall the hotel was good. Though not quite up to the standard of 5 star rating. Still like a 3 star hotel to me. Plus side, room was clean and the bathroom was nice. Breakfast had some inconsistencies but overall good. The biggest downside was the room temperature control. It got too warm and a bit sweaty and had to open the window for cool air. We mentioned it but I don't think they did not actively did anything as no one got back to us. Oh also, I really cannot believe we had to pay for coffee in the room. Tea was free but no milk available unless you paid for it.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your comment and opinion.Feedback from our guests is very important to us.We regret that the facts you mentioned had a negative impact on your experience with us. These were certainly one-off situations that should not be repeated. However, we assure you that we will check the aspects mentioned and do everything we can to improve them.We look forward to seeing you again for a more positive experience.Best regards,Marta SousaGuest relations manager

10/10 ดีเลิศ

Farhad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Eine sehr gute Unterkunft für die Familien. Exzellente Frühstück und saubere Räume. Stadtnähe ist noch zu bennen
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 8 มี.ค. 2024
Lieber Farhad,Wir fühlen uns geschmeichelt über Ihren Kommentar und wissen ihn sehr zu schätzen.Mit besonderer Wertschätzung nehmen wir zur Kenntnis, wie sehr Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben.Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Beste grüße,Marta SousaGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Marsha

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Near shopping.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Marsha, We're very pleased to hear that your stay went very well, and that's also due to the hard work we put in every day to provide the best standards for our customers. Thank you very much for giving us the maximum score. Best regards, Marta SousaGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Jean

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Petit déjeuner extra.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 26 ม.ค. 2024
Cher Monsieur Jean, Nous vous remercions pour votre commentaire, ainsi que pour la note maximale que vous nous avez attribuée.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau et nous ferons tout ce qui est en notre pouvoir pour que vous continuiez à bénéficier de la même expérience, selon les normes les plus élevées. Salutations distinguées.Marta SousaResponsable des relations avec les clients

10/10 ดีเลิศ

Barbara

เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 21 มี.ค. 2024
Cara Sra. Barbara,Muito lhe agradecemos a pontuação máxima que atribuiu ao nosso Hotel e ao nosso serviço. Desejamos voltar a recebê-lo em breve com a qualidade habitual do nosso Hotel.Melhores cumprimentos,Marta SousaGuest relations manager

10/10 ดีเลิศ

Maiza Harumi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Maiza, Thank you very much for giving us the maximum score. We're very pleased to hear that your stay went very well, and that's also due to the hard work we put in every day to provide the best standards for our customers. Best regards, Marta SousaGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked it a lot. If I received a room upgrade, I was not informed
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Mr. John,It was a real pleasure to read your review and to learn how much you enjoyed your stay with us. Thank you for all your compliments to our staff.We will make sure that all of your comments are transmited to our team. They will be delighted.Thank you so much for leaving us your feedback. We look forward to welcoming you again!Kind regards,Marta SousaGuest relations manager

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hôtel confortable et agréable
Très bon hôtel, plutôt bien situé Confortable et tes propre Excellent accueil et encore merci pour le petit mot laissé dans la chambre avec cet excellent Vin du portugal en cadeau Personnel très à l écoute et toujours disponible
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 24 ม.ค. 2024
Cher Monsieur Paul, Nous vous remercions par avance d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. En tant qu'hôtel Real Palacio, il est très important pour nous de savoir comment s'est déroulé votre séjour, et nous sommes très heureux que vous ayez apprécié notre petit cadeau. Si vous décidez de séjourner à nouveau chez nous, n'hésitez pas à me contacter pour que je puisse organiser votre réservation. Salutations distinguées, Marta SousaResponsable des relations avec les clients

2/10 แย่มาก

PETER

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
AVOID
I hate to write a review like this, but it is deserved. This is a FIVE star hotel in a great location. The hotel itself is nice, modern, and desrving of its 5-star status from a physical point of view. However, every single employee (with the exception of one young lady in the evening) is absolutely cold and unwelcoming. They made you feel like you were bothering them simply by checking in. This is not a cultural issue as we were in Lisbon the week prior, stayed at a 4-star hotel, and the staf was an absolute delight. This place is absolutely unbelievable, almost as if the manager was trying to sabotage the hotel with surly staff. If a nice property is in your vision, this place will work, if you want to be welcomed as a guest and be treated with respect, go elsewhere.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Mr. Peter,We are happy to learn that you have had a positive stay with us.We will share your positive opinion about the hotel in general.Please be assured that your other comments and suggestions will be taken into consideration and that we will do our best to improve wherever we can. Usually the friendliness of our team is praised by our guests but we will share your comment with our Front Office Manager.Thank you so much for your review and we look forward to welcoming you again, hopefully soon.Kind regards

8/10 ดี

Markus

เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Mr. Markus,Thank you for the feedback. It’s always important to know our Guests opinion to maintain and improve our service every day.Our Guests' satisfaction is our main concern.We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again.Kind regards,

6/10 พอใช้

Ederson

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Já foi um grande hotel 5 estrelas… suas instalações precisam urgente de reforma. Ótimo restaurante com atendimento excepcional! Ótimo café da manhã.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 12 ม.ค. 2024
Caro Sr. Ederson,Ficamos felizes que o serviço de pequeno-almoço tenha sido do seu agrado.De facto, possuímos uma grande variedade de oferta que nos permite ir de encontro às preferências dos nossos Hóspedes e temos ainda uma equipa de profissionais de extrema qualidade que visam a satisfação plena dos nossos Hóspedes.Lamentamos contudo saber, que a sua experiencia não tenha corrido a 100% como esperou, no entanto informo que a sua avaliação será partilhada por todos, para melhorar-mos a cada dia.Melhores cumprimentos,

6/10 พอใช้

Esma

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A Disappointing Stay at a Formerly Grand Hotel
The hotel has many technical and managerial issues: To begin with, the hotel has numerous broken amenities. The spa, the elevator, and the wifi. It's disheartening to see a hotel that could have easily been a five-star establishment decades ago fall so far behind the times. It's clear that the senior management has neglected the necessary updates and maintenance required to keep the hotel up to par with modern standards. Last but not least, the breakfast waiting line, 40 minutes waiting for a table, it is a disgrace since the breakfast itself was wonderful.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Mrs. Esma,We regret that your experience did not meet your expectations.We will check all the aspects mentioned and assure you that we will do everything we can to improve them.We hope to see you again so that you can experience our usual high quality standards.Best regards,Hotel Real Palacio

6/10 พอใช้

Arnaldo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Regular com Wi-Fi que não funciona
A rede Wi-Fi não funcionava no quarto. Mesmo falando com a recepção por duas vezes sobre a minha necessidade de Wi-Fi, nada fizeram. Não aconselho a ninguém cuja a vida dependa de uma boa rede a reservar nesse hotel.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Mr. Arnaldo,Thank you for the comment you left concerning our hotel. It will be very helpful to improve our daily service.Our hotel will be going under some renovations and one of these renovations is the wi-fi connection.We look forward to welcoming you again very soon in order to show you the new quality of our wi-fi connection and other enhancements made.Best Regards,Marta SousaCostumer experience manager

10/10 ดีเลิศ

Payal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful hotel
I had the most wonderful stay at the Real Hotel Palácio from the very beginning to the end of my stay. I arrived early, and the room I booked wasn’t ready. They were kind enough to upgrade me to a nicer room that was ready so I could check in sooner. The breakfast every morning was delicious. The staff was great and accommodating. The food in both restaurants was delicious. I would absolutely stay there again and recommend anyone else to stay there.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Payal,It is very special to learn how enjoyable your stay was and to know that you were pleased with our service. It is always a pleasure to know that a Guest is satisfied with our service, and our staff.Only the best Guests make it possible for us to be the best Hotel.We look forward to welcoming you again, hopefully soon at the Real Palace.Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 ดีเลิศ

dongjun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
非常好的住宿体验,一家超值的豪华度假酒店
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Annetta

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Mrs. Annetta,Thank you for the feedback.It’s always important to know our Guests opinion to maintain and improve our service every day.We're very glad to know that you enjoyed our service in general. Our Guests' satisfaction is our main concern.We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again in the near future at the Real Palace.Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Why does this hotel have 5 stars?
First, when we arrived, we had to switch rooms, and in the new room the air conditioning was not working. We spent the first night in a very hot room (more than 25°C), and my wife and son had a headache the day after. The second day there were four visits by the maintenance staff to fix the air conditioning, without succeeding and in the end we were offered another room, but we did have the strength to more all our things to the new room, so we stayed with the staff's recommendation to sleep with the window open. Which we did, and we woke up several times because there was a lot of noise outside the window (garbage trucks, etc). The first night we went to the restaurant, and even if the food was ok, we had to get the staff's attention by knocking on the kitchen door (we could hear them laughing and having fun inside the kitchen). Our family likes to work out, so we made sure that there was a fitness center and spa, but it was also a disappointment, because the exercise equipment was mostly broken, even the pool. The thing that made us the most sad was that at no point in all these problems did anyone offer us any compensation, no offer to change to a better room (upgrade, discount, etc), and even if we understand that things go wrong sometimes, if there is a will to fix it somehow, that can make all the difference, but that will or capacity was not there, in any of the staff.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Guest,We sincerely regret that your experience was good but not the perfect experience that we strive to provide to all of our Guests. These are a set of observations that happen very exceptionally. Usually the comments about our Hotel are very positive, especially the ones about the friendliness and helpfulness of our staff.Your comment will be shared with our team in order to analyze your suggestions and we assure you that we will do our utmost to improve.Thank you for leaving us your review and comments. We look forward to welcoming you again, hopefully soon!Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 ดีเลิศ

Emanuel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Emanuel,We are very happy to learn that you had such a great experience with us.Our teams' daily goal is to answer to our Guests' needs with kindness and professionalism.Your feedback is very special to us because it shows that our goal was accomplished.We will continue to do all of our efforts to improve our service every day.We hope you stay with us again soon.Kind Regards,Marta Sousa Customer experience manager

8/10 ดี

TARO

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Taro,Thank you for the feedback. It’s always important to know our Guests opinion to maintain and improve our service every day.We're very glad to know that you enjoy our service in general. Our Guests' satisfaction is our main concern.Once again, we are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again in the near future.Kind regards,Marta Sousa Customer experience manager

8/10 ดี

RUSSELL

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Russel, It’s always important to know our Guests feedback to maintain and improve our service every day. Our Guests' satisfaction is our main concern. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again!Kind regards,Marta Sousa Customer experience manager

10/10 ดีเลิศ

Daniela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear DanielaThank you for your feedback. We sincerely regret that your stay with us wasn't positive. We are very surprised that your opinion is so negative. Usually our guests praise our staff, the service and location. Kind Regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 ดีเลิศ

Jose

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear JoseThank you for your feedback. We sincerely regret that your stay with us wasn't positive. We are very suprised that your opinion is so negative. Usually our guests praise our staff, the service and location. We have a high standard quality and we are looking forward to an opportunity to show you this. Kind Regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 ดีเลิศ

SHIMIZU, Fujinomiya-shi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
徒歩4分程の位置に地下鉄(S.Sebastiao駅)があるので便利です。近くにスーパー(pingo doce)もあります。朝食ビュッフェは種類も豊富で、どれも美味しかったです。部屋のシャワーは熱いお湯もしっかり出て、清掃も行き届いているようでしたので特段気になることはなかったです。スタッフさんはどなたも親切でした。
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
お客様へ SHIMIZU,建設的なコメントとご評価をありがとうございます。私どもでのご滞在をお楽しみいただけたようで、大変嬉しく思っております。お客様のような厳しいお客様のおかげで、私たちはサービスを向上させ、期待以上のものを提供し続けることができるのです。またのお越しをお待ちしております。よろしくお願いいたします、Marta Sousaカスタマー・エクスペリエンス・マネージャー

8/10 ดี

Don

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff, very nice breakfast, nice area of the city and close to transportation options.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Don,We are very happy to learn that you had such a good experience with us.Our teams' daily goal is to answer to our Guests' needs with kindness.Your comment is very special to us because it shows that our goal was accomplished.We hope you stay with us again soon.Kind Regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 ดีเลิศ

Camila

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Camila,Thank you so much for your positive review.Only demanding Guests like you allow us to improve our service and continue to exceed expectations.We look forward to welcoming you again, hopefully soon.Kind regardsMarta SousaCustomer experience manager

8/10 ดี

Patricia Yolanda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El desayuno esta excellente
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Estimada Patricia,Agradecemos su comentário positivo que será compartido com nuestro equipo.Es una felicidad ver que le gustó el desayno en nuestro hotel.Intentamos que haya siempre una grande diversidad de comidas y bebidas e garantizamos la mejor qualidad de los productos.Esperamos receberlo de nuevo los hoteles REAL.Saludos,Marta SousaCustomer experience manager

6/10 พอใช้

Evelyn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Needed 20 minutes of running water to get to warm / hot status
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Evelyn,Thank you for your feedback concerning your stay in our hotel.Probably some problem occurred, but we ensure that the maintenance department was informed and the problem was solved quickly.Thank you so much for your review.Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 ดีเลิศ

Dudley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel located in a nice area. I was well treated as a VIP. The breakfast options were excellent! I will go back there if I'm in Lisbon.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Guest,It is very special to learn how enjoyable your stay was and to know that you were pleased with our service. It is always a pleasure to know that a Guest is satisfied with our service, and our staff.Only the best Guests make it possible for us to be the best Hotel.We look forward to welcoming you again, hopefully soon at the Real Palácio.Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 ดีเลิศ

Mattias

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Guests,Thank you for the feedback! It’s always very important to know our Guests' feedback in order to maintain and improve our service every day.We are happy to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again in the near future!Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

8/10 ดี

Marcelle

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Le bruit des avions étaient dérangeant
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mariana Passo - Guest Experience Manager วันที่ 2 พ.ย. 2023
Dear M. Marcelle,It is really gratifying to know how enjoyable your stay was and that you were pleased with our service quality. We look forward to welcoming you again, hopefully soon, to our Hotel.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Christer

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mariana Passo - Guest Experience Manager วันที่ 2 พ.ย. 2023
Dear M. Christer,It is very special to learn how enjoyable your stay was and to know that you were pleased with our service. It is always a pleasure to know that a Guest is satisfied with our service, and our staff.We look forward to welcoming you again, hopefully soon at the Real Palácio.Kind regards,

8/10 ดี

Cesar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mariana Passo - Guest Experience Manager วันที่ 2 พ.ย. 2023
Dear Mr. Cesar, It is really gratifying to know how enjoyable your stay was and that you were pleased with our service quality. We look forward to welcoming you again, hopefully soon, to our Hotel.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Cidia A

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excelente hotel
Hotel muito bom! Bem localizado! Café da manhã muito bom! Restaurante do hotel excelente! Quarto espaçoso com um banheiro muito bom
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mariana Passo - Guest Experience Manager วันที่ 28 ต.ค. 2023
Estimada Cliente, Muito obrigada pelo comentário.Ficamos contentes ao saber que gostou da estadia.Esperamos receber uma nova visita em breve.Melhores cumprimentos,

10/10 ดีเลิศ

Alejandro

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Marta Sousa วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Guests,Thank you for the feedback. Is important to know our Guests' opinion in order to maintain and improve our service every day.We are happy to learn that you enjoyed your stay with us.Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 ดีเลิศ

Barbara

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast room, the food options and the staff are outstanding. The front desk service is friendly and helpful. My room was very comfortable and the cleaning staff do a great job. Overall, the hotel exceeded my expectation.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mariana Passo - Guest Experience Manager วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Miss Barbara, Thank you for your comment.It makes us happy that you enjoyed your Hotel Real Palácio stay.We are looking forward to welcoming you again.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Rui

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mariana Passo - Guest Experience Manager วันที่ 12 ต.ค. 2023
Estimado Rui, Obrigada pela pontuação máxima atribuída ao nosso Hotel.Esperamos voltar a receber uma nova visita em breve.Melhores cumprimentos

6/10 พอใช้

Tom

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The hotel itself was OK, but the service, and in particular the bar service was very very slow. Food not good.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Mariana Passo - Guest Experience Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Guest,We were surprised that you were not satisfied with the quality of our service, since the feedback we receive is usually extremely positive with many Guests praising the helpfulness of our team. We regret that your experience has been so different. We will pass your comment on to the department heads and we assure you that we will continue trying to always provide a high-quality service in all areas and circumstances.Thank you for your review.Kind regards,

6/10 พอใช้

Richard

Bar and restaurant staff very slow to respond to requests.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Mariana Passo - Guest Experience Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Guest,We were surprised that you were not satisfied with the quality of our service, since the feedback we receive is usually extremely positive with many Guests praising the helpfulness of our team. We regret that your experience has been so different. We will pass your comment on to the department heads and we assure you that we will continue trying to always provide a high-quality service in all areas and circumstances.Thank you for your review.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Charade

เดินทางกับคู่รัก
Very confortable and value for money.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Mariana Passo - Guest Experience Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Guest,It was a real pleasure to read your review and to learn how much you enjoyed your stay with us. Thank you for all your compliments to our staff.We will make sure that all of your comments are transmited to our team. They will be delighted.Thank you so much for leaving us your feedback. We look forward to welcoming you again, hopefully soon, at the Real.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Juan guillermo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Mariana Passo - Guest Experience Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Guest,It was a real pleasure to read your review and to learn how much you enjoyed your stay with us. Thank you for all your compliments to our staff.We will make sure that all of your comments are transmitted to our team. They will be delighted.Thank you so much for leaving us your feedback. We look forward to welcoming you again, hopefully soon, at the Real.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Jeffrey

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremely nice staff and very nice room
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Mariana Passo - Guest Experience Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your comments.We are truly happy to learn that you enjoyed the quality of our food and our rooms. Our staff's availability and friendliness is a characteristic of all of our staff members, and we're very happy to know that you felt them.We look forward to your next visit to our hotel.King Regards,