การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.
8/10 ดี
sathiane
25 เม.ย. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
sathiane
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.
Check in was a breeze, front desk very personable. After our first night, we woke up with the AC wasn’t working. A repairman was there in 5 minutes. We left
the room and when we returned, the AC worked great. Also, held our bags for several hours after checking out and before our flight.
Robert
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.
First room was beside Freemont and very noisy ,small and old. Was able to relocate to second floor where it was newer. Music from casino below was loud and finally turned off around 3 am . Place smelled old. We checked out 3 days early
John
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 20 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We're sorry you're unhappy and we appreciate your feedback. We will use this to better our services for the future.
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 19 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.
8/10 ดี
PATRICK, FREEPORT
15 เม.ย. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
showers are GREAT, but room lighting was confusing, the curtains would not stay shut, I had use the HANGER TRICK to keep them closed. The bedding is super comfortable, but the area is also good for FREEMONT St. walking.
PATRICK
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.
It was close to good food but it was too loud speaker right out side room window could not sleep vibrations from speakers rock, the bed and floors will not stay there again because of it went on until four in the morning
Cynthia
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.
Bathroom was not clean at all. Looked like blood in shower.
Tim
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for your feedback, we are using your feedback to improve our services.
8/10 ดี
Edward
เดินทางกับครอบครัว
14 เม.ย. 2024
Quaint hotel. Good stay if you are up late, 2a.m. late. Our room was on Fremont Street and overlooked one of the concert stages. There was a concert. Music was good, just loud. Bathroom was very small. Clean though. Bed was comfy. Only negative was theYV did not have a signal so you could not watch or use it .
Edward
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 14 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.
Upon entering the staff is warming green pleasant to stay every time I've stayed I have had a awesome time enjoyed and that's pretty much the place I stay.
LaMar
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 14 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 14 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We're sorry you're unhappy and we appreciate your feedback. We will use this to better our services for the future.
10/10 ดีเลิศ
Jackie
1 เม.ย. 2024
Jackie
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.
It smelled like pee everywhere. The rooms were disgusting and creepy. No AC. We "upgraded" for a less disgusting room. The same exact size but without a less prison vibe shower.
Haylee
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel and Casino วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We're sorry you're unhappy and we appreciate your feedback. We will use this to better our services for the future.
8/10 ดี
Thomas
10 มี.ค. 2024
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Thomas
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 11 มี.ค. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.
6/10 พอใช้
Jazmine
9 มี.ค. 2024
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Jazmine
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 10 มี.ค. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.
6/10 พอใช้
Nichole
เดินทางกับคู่รัก
6 มี.ค. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We knew going in that the hotel was a little noisy and that was proven to be true. Where our room was located, it was easy to drown out. I didn't so much have an issue with the music from Fremont street but the music from the casino below us was loud. The staff at this hotel was great and very helpful! Our room was very small and our bed wasn't great. If you are a hot sleeper and enjoy a fan or a cool room, I wouldn't recommend this hotel. They have the a/c option but they said in the "cooler" months it only blows hot air. We were sweating at night and slept on top of the covers. We booked this room because you can't beat the price but I am not sure I would stay here again. The up side to this hotel is the free parking and great staff.
Nichole
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 6 มี.ค. 2024
First and foremost, we are sorry to hear about your experience with us. We apologize for any inconvenience caused. We are working hard to improve our guest services. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the future.
We loved our stay. It was in the thick of things. If you want quiet, then dont stay here! We welcomed the loud music that starts at about noon and ends about 3am. We come for the Vegas effect. Not for the sleep. Room was clean, floor tables cheap and parking was free. Loved it!
leo
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thank you for your compliments. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon.
10/10 ดีเลิศ
Rosalinda
4 มี.ค. 2024
Rosalinda
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 24 มี.ค. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas!
4/10 แย่
Edgar
เดินทางกับครอบครัว
3 มี.ค. 2024
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The room smelled like cigarette smoke. It was deeply penetrated into the room and the smell never went away. It was definitely clean, but for the price I expected at least a non smoking room. Service and amenities were fine.
Edgar
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 4 มี.ค. 2024
First and foremost, we are sorry to hear about your experience with us. We apologize for any inconvenience caused. We are working hard to improve our guest services. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the future.
Gave me the noisiest dirty gross room.
I get it was on sale but what dump.
Steven
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 29 ก.พ. 2024
First and foremost, we are sorry to hear about your experience with us. We apologize for any inconvenience caused. We are working hard to improve our guest services. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the future.
Oldest hotel in Vegas, in the center of downtown. Clean, safe and all around an excellent hotel. Will stay here again. Thank you
jay
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you for your compliments. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon.
4/10 แย่
tyler
26 ก.พ. 2024
tyler
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 27 ก.พ. 2024
First and foremost, we are sorry to hear about your experience with us. We apologize for any inconvenience caused. We are working hard to improve our guest services. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the future.
10/10 ดีเลิศ
Robin
26 ก.พ. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Robin
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.
One night only due to flight! Located at the entrance of the Fremont experience. The hotel was old and dusty. The parking is located on the next block over. Valet is free with tips. Resort fees are ridiculous for what’s offered as amenities. I would NEVER stay here again. The bathroom is from the 50s never remodeled. The carpet and bed is from the 60s not too much better. The music played all night loudly due to location! It was an uncomfortable stay!
Jenee
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 22 ก.พ. 2024
Thank you for your review. We are sorry to hear about the issue you experienced with our location. We are in the heart of the Fremont St. Experience where live entertainment performs nightly; we apologize for any inconvenience that this may cause. We appreciate your feedback and hope to have another chance to host you on your next visit to Las Vegas.
If you're wanting a party atmosphere and not bothered by loud music all night long, then this is your place. Its definately a party location being on the street. No real quiet hours. rooms are small and would have been nice to have more dining/ restaurants closer by. otherwise it was a good place.
Sara
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.
The lady at the front desk was rude. No complaints about our suite. The area around the hotel was dirty, but it was Super Bowl weekend. We would definitely stay there again.
Kim
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.
6/10 พอใช้
Steven
เดินทางเป็นกลุ่ม
15 ก.พ. 2024
Definitely loud on Fremont. Something just to expect when staying downtown. Also when asked to check in early they told me they would text me and by the time the room was ready it was an hour later than normal check in.
Steven
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 15 ก.พ. 2024
First and foremost, we are sorry to hear about your experience with us. We apologize for any inconvenience caused. We are working hard to improve our guest services. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the future.
They changed our room upon arrival. Wasn’t happy about being next to a stage.
Jasmine
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 14 ก.พ. 2024
Thank you for your review. We are sorry to hear about the issue you experienced with our location. We are in the heart of the Fremont St. Experience where live entertainment performs nightly; we apologize for any inconvenience that this may cause. We appreciate your feedback and hope to have another chance to host you on your next visit to Las Vegas.
4/10 แย่
nafis
13 ก.พ. 2024
nafis
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 14 ก.พ. 2024
First and foremost, we are sorry to hear about your experience with us. We apologize for any inconvenience caused. We are working hard to improve our guest services. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the future.
I was impressed by the nostalgia of this hotel and its cleanliness.
I had a couple of issues with the booking and the clerks at the front desk gave me the deer in headlights look. Ultimately, the supervisors took care of a couple of issues I had professionally to my satisfaction.
Jerry
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 11 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.
10/10 ดีเลิศ
levi, Smithtown
5 ก.พ. 2024
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
It was great that I could use the great amenities at the sister properties
Otherwise the rooms can use some renovation
levi
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 5 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.
10/10 ดีเลิศ
Monica
4 ก.พ. 2024
Monica
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.
2/10 แย่มาก
Andrea
เดินทางเพื่อธุรกิจ
4 ก.พ. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was on Fremont on too loud. I was there for school and not drinking alcohol. Very uncomfortable and hard to sleep which made my next day of clinicals very difficult.
Andrea
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 4 ก.พ. 2024
Thank you for your review. We are sorry to hear about the issue you experienced with our location. We are in the heart of the Fremont St. Experience where live entertainment performs nightly; we apologize for any inconvenience that this may cause. We appreciate your feedback and hope to have another chance to host you on your next visit to Las Vegas.
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 4 ก.พ. 2024
First and foremost, we are sorry to hear about your experience with us. We apologize for any inconvenience caused. We are working hard to improve our guest services. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the future.
Oldest Casino Hotel in Las Vegas. The rooms are part of the original hotel. We were in one of the rooms in the original 80 year old section. Great restoration.
This is our tenth visit to this hotel. We love it and its position on the Fremont Experience.
Great fun. Great service. We love it.
John
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Gate Hotel & Casino วันที่ 4 ก.พ. 2024
Thank you for your compliments. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon.