วิลล่า, 3 ห้องนอน, สระว่ายน้ำส่วนตัว, ริมทะเล (Mutiara, Oceanside) | สระว่ายน้ำ | 3 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง เปิด 7:00 น. ถึง 19:00 น., คาบาน่าฟรี

รีวิว เดอะริทซ์-คาร์ลตัน ลังกาวี

5 out of 5

รีวิว

9.4

ไร้ที่ติ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 178 จาก 229 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 36 จาก 229 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 5 จาก 229 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 229 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 7 จาก 229 รีวิว" "

9.6/10

ความสะอาด

9.6/10

พนักงานและบริการ

9.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Matsumoto

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Moinuddin

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Nafisah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kimiharu

เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

TAKAKO

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
従業員の皆様は笑顔で丁寧で親切。子連れだったので、ターンダウンサービスの際にタオルで動物を作ってくれるなど温かなサービスを受けた。ビーチに遊びに行くと、こちらの名前を呼び掛けて挨拶をしてくれたり、ゲストの顔と名前を記憶しているのだなと感激。 無料で受けられるアクティビティ(レッスン?)も複数あり、特にカクテル作りのレッスンはオススメ。ビーチのバーで優しいバーテンダーの方に教わりながら素敵なカクテルを自作し、軽いスナックと共に心地よい時間を過ごすことが出来る。レッスンは前日迄の予約制なので、到着日に予定を立てることを推奨。 食事は全て美味しかったが、中華料理のHai Yanは群を抜いていた。外の席で波音をBGMに暮れゆく空を眺めながらワインと素晴らしい中華料理を楽しみ最高の時間を過ごした。大人限定のHorizon barは、まだまだ営業時間中にも関わらずお酒を楽しんでいる眼の前で閉店準備がどんどん進められのんびりした気分になれなかったのは残念。 ホテル内の飲食費用は大変安価。コスパ最高。 部屋は広々としており清潔だが、自然に囲まれた環境ゆえ3泊の滞在中2度室内にヤモリが出た。従業員の方が駆除に来てくれるものの、到着迄に見失ってしまったりして少し気になった。また、バスタブにお湯を貯めるとお湯が黄色かった。タンクの水位の問題(?)と説明を受けたが、黄色いお湯に浸かるのは抵抗があった。 部屋のバルコニーに猿が遊びに来るのが毎日楽しみだった。 ホテル全体の印象は、トロピカルな花咲き乱れる華やかなリゾートと言うよりは、熱帯雨林の渋めのリゾートという感じ。もう少し華やかさがあっても良かったが、これは単に個人的な好みの問題。施設全体はよく手入れされている。 総じて大満足、また機会があれば滞在したい。
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Akihiko

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ecellent serivice
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Najm

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service and experience. Thank you!
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Mark

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

RYOMA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
素晴らしい体験だった。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Vincent

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful and well designed. Spacious and modern upgraded room, beautiful location and views.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ekaterina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing stay
Incredible stay from start to finish - beautiful hotel and the staff were top notch. Stayed for our honeymoon and they made it an incredibly special time. 10/10.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Simona Luisella

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Paradiso: solo questa banale parola può descrivere la location. Il Ritz Carlton di Langkawi conferma gli eccellenti standard della catena. Ciò non sarebbe stato possibile senza il suo personale autoctono sempre attento e meticoloso, accompagnato da eleganti stagisti francesi
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

YUSUKE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Josef

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

Mohammed

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

domenico

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
“Just” 5 stars as the app doesn’t allow to give more Simply amazing Service was attentive, scrupulous and extremely professional. Really beyond expectations.
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Lauren

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
5 star hotel and more
This is one of the best hotels we’ve ever stayed at. Upon arrival we were upgraded to a suite. Throughout the trip we were greeted by friendly staff who remembered our names. The restaurants are fantastic, great food and views. I’d recommend this hotel to absolutely anyone who asked me - best experience we’ve ever had!!
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

R

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Adrian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a wonderful short stay. Getting around the resort was easy with buggy services and we had all that’s needed within the resort itself without having to step out at all.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

T Ngoc Lan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Saeko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly hotel staff everywhere at the property, they gave me happy wonderful stay. The room is clean with nice view and good amenities. I love their robe, very comfortable. Restaurants and bars are also great. Tasty BF and other dishes I enjoyed a lot. Spa treatment was also amazing.

10/10 ดีเลิศ

Hanako

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
よかった。
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Melanie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Yuliya Kyrylova

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Si Qi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
-
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Janet

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

SUNG WON

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Takayama

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One of the best hotel in the world
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing hotel with fantastic facilities and staff
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Monica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Tristan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Turki

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was excellent
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

May Fun

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Michiko

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect hospitality. Wonderful room, facilities and restaurants.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Manvinder

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก The Ritz-Carlton Langkawi วันที่ 27 ก.ค. 2023
Thank you for voting 5/5. We are pleased to learn you've had a wonderful stay with us.

10/10 ดีเลิศ

CHIFU

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
出門都要靠buggy,想要自己走,但覺得路很小,怕會碰到車子有點危險
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก The Ritz-Carlton Langkawi วันที่ 27 ก.ค. 2023
Thank you for voting 5/5. We are pleased to learn you've had a wonderful stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Wing

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best hotel in Langkawi
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก The Ritz-Carlton Langkawi วันที่ 27 ก.ค. 2023
Thank you for voting 5/5. We are pleased to learn you've had a wonderful stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Nerissa

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก The Ritz-Carlton Langkawi วันที่ 27 ก.ค. 2023
Thank you for voting 10/10. We are pleased to learn you've had a wonderful stay with us.

8/10 ดี

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก The Ritz-Carlton Langkawi วันที่ 27 ก.ค. 2023
Thank you for voting 4/5. We believe you've had a wonderful stay with us and we are sorry for any shortfall or if we failed to meet your expectation. Appreciate if you could let us know where we fell short.

10/10 ดีเลิศ

Gautam Shivaji

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I recently had a splendid 4-day, 3-night stay at the Ritz-Carlton, Langkawi, and it exceeded all my expectations. The warm hospitality and genuine smiles from the staff made me feel welcomed from the moment I arrived. The resort's location is breathtaking, with lush greenery and turquoise waters creating a serene backdrop. I was thrilled to be upgraded to a luxurious Rainforest suite, where attention to detail and comfort were evident. The room provided a pampering and relaxing experience, and the check-in and check-out process was seamless. The staff at the Ritz-Carlton, Langkawi were exceptional, always attentive and courteous. Special mention goes to Chef Black from the beach grill restaurant and Chef Jay from Hai Yan restaurant. Their culinary skills delighted my taste buds, and Chef Black's creative surprises were a treat. Highlight of my stay was enjoying a beautiful sunset at the Horizon restaurant, accompanied by the stunning 'Hornbill' cocktail. The sunset view was mesmerizing, offering a perfect setting to unwind and appreciate the natural beauty surrounding the resort. The infinity pool at the Ritz-Carlton, Langkawi was truly amazing, with crystal-clear waters and panoramic views. It provided a slice of paradise for relaxation and rejuvenation. The Ritz-Carlton Spa, located in such a gorgeous setting, offered tranquility and indulgence, leaving me feeling revitalized. Overall, my stay at the Ritz-Carlton, Langkawi was remarkable. Highly recommended!!
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก The Ritz-Carlton Langkawi วันที่ 27 ก.ค. 2023
Thank you for voting 5/5. We are pleased to learn you've had a wonderful stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Matthew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The real Ritz experience.
Couple - Rainforest Room The challenge about staying at a Ritz-Carlton is that the service is the best in the world, so where ever you go afterwards, you will forever be remarking to your partner "remember how we stayed at The Ritz Langkawi, how good was that". Service: Every single staff member was incredibly friendly, caring and ensured our stay was perfect. From the moment you get to the property, security are welcoming, check in is a great experience and getting to your room is a breeze. Food & Beverage: Amazing service, with staff better trained than many Michelin Star restaurants I have been to. The food is great, the best of what I had on the island - an amzing breakfast buffet with cocktails, local and standard breakfast. The beach grill was great, Horizons was fantastic and Hai Yan was amazing. Everything about the stay was so good, I wish I could have stayed a few more days. We had to move to another hotel for a wedding, and everyday we are saying how good was the Ritz, enough that the bride and groom are heading over to experience true world class service.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก The Ritz-Carlton Langkawi วันที่ 27 ก.ค. 2023
Thank you for voting 10/10. We are pleased to learn you've had a wonderful stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Joohyun

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก The Ritz-Carlton Langkawi วันที่ 27 ก.ค. 2023
Thank you for voting 10/10. We are pleased to learn you've had a wonderful stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Maria

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Frederic James Vincent

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
An amazing place. To further improve, I would add watermelon to the fruits available. Also the shade umbrella above the beach sofa around the poll @ horizon didn't work well. Otherwise this is an incredible location with great staff, great service. I highly recommend for a break.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Soud

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Hironori

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Shabnam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing stay
My husband and I stayed at the Ritz Langkawi for 3 days and could not have been happier with the service, food, and accommodations. Upon arrival we were upgraded to the rainforest villa, which was a very pleasant surprise. The service in the lobby, restaurants, and grounds was top notch. The food at all of the restaurants was delicious. We were sad to leave after the 3 days and hope to be back.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2022

2/10 แย่มาก

Adil

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rat-infested venue, son fell ill, rubbish Management, poor Customer Service, avoid at all cost! Thought Ritz-Carlton Langkawi would be ideal place for a holiday, ended up far from ideal. We couldn’t sleep for 2 nights, kept hearing rustling and movement at night, realised it was rats/vermin when we found some fruit bitten into by the rats, and scratch marks on upholstery nearby. Staff wouldn’t believe it until I showed them pics. Son got ill, prob due to rat urine-infected food/fruit, ruined our holiday. Management were absolutely shocking, refused to believe it despite moving us out and getting Pest Control in. Spoke to numerous Management but they didn’t even offer any compensation at all, even after ruining our holiday and getting our son ill! Normal staff were very sympathetic but when the Senior Management is not customer-focussed, then it’s difficult for the remainder of the staff. Very surprising indeed. Will never stay there again, you’re far better off staying at Four Seasons or The Danna(they have better beaches also!). Don’t waste your money at the Ritz-Carlton Langkawi—a real shocker of a place, and worst Management Customer Service ever!’
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Martin Brenne

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022