สระว่ายน้ำกลางแจ้ง เปิด 8:00 น. ถึง 21:00 น., คาบาน่า (คิดค่าบริการ)

รีวิว เดอะ สโตนส์ - เลเจียน, บาหลี - มาริออต ออโตกราฟ คอลเลคชั่น โฮเทล

5 out of 5

รีวิว

9.2

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 673 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 225 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 74 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 17 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 13 จาก 1002 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

9.6/10

พนักงานและบริการ

9.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Natalie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Huge property with strict security measures. Large breakfast selection and plenty of pool lounges. We loved the iceypole on arrival, in place of a standard welcome drink. Check in was for 3pm. We arrived just prior to 3pm, but could not access our room until 4pm, so sat around for an hour in the heat, waiting. Room was clean with free minibar and fruit basket, which was a lovely touch. I had a medical emergency in the middle of the night and reception staff were extremely helpful with arranging immediate transport to the hospital. Would not hesitate to stay here again.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

ARNI, Auckland

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful resort, huge pool with a swim up bar & lots of lounges. If you can extend the budget to a room with balcony & bath overlooking the pool then do that. Staff all super friendly & very attentive. Will definitely stay again.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Spencer

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The property is fine but they could have a bit more entertainment but the second you get to the door of this hotel you are hounded by the local filth out to rob you.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jasmine, Bronx

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear ‘Jasmine’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Nona Shelley

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were all lovely, helpful, very approachable and friendly. Breakfast was A M A Z I N G. Rooms were clean and serviced daily. Reasonably priced laundry service. Close to a variety of other dining options, taxis and other transport at doorstep daily. Close to shopping, Melasti Markets, across the road from the beach. One negative was the spa in the pool could do with a scrub around the edges however the rest of the pool area was wonderful. Would come again.
เข้าพัก 9 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Elisabeta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Marisel

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Sarah Kathleen

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff are so incredibly helpful and went out of their to assist in every way. The rooms are excellent, the pool amazing and it’s a great location. I would definitely stay here again!
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Hsiao Fen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is a bit old and we saw a few roaches in our room at night for a few days which was a bit of a disappointment. Don’t know if it’s because our room is on the first floor. They should do a better job for the pests. But I do have to say, it has a nice pool and restaurant food is nice too. Staffs are all very friendly and helpful. Location of the hotel is also very convenient to eatery and shopping and of course the beach!
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Brent

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The way they run this show lace is next lvl staff are absolutely amazing. By far one of my favourite places to stay would highly recommend
เข้าพัก 8 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear ‘Brent’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

6/10 พอใช้

Sammie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ended up getting Bali belly and only thing different I ate was at the resort. Talking to a few other guest and they had got it too. Thinking the food standards of the resort may not be inline with their hospitality
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Sammie,Thank you for bringing this to our attention. We empathize about your experience and understand how distressing this must have been for you and other guests. The wellbeing of our guests is our top priority, and we take reports of health issues very seriously.We are currently conducting a thorough investigation of all food and beverage sources around the hotel. At The Stones Hotel we are devoted to ensure that our food safety standards meet the strictest guidelines and to identify and prevent any possible issues promptly. We are also in contact with the health services to ensure that all of our guests’ health are at its best.We appreciate your feedback as it is crucial for us in maintaining the high standards of quality and safety that our guests expect.Thank you again for your feedback. We hope to resolve this matter to your satisfaction and to have the opportunity to welcome you back under better circumstances.Sincerely, Franklyn Kocek

10/10 ดีเลิศ

Jacob

เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jody Lisa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful Hotel
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear ‘Jody Lisa’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Kristina

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel was amazing! I couldn’t say enough about the hotel, the staff and the time we had there. The rooms were always stocked and clean, the staff always at attention to assist and always willing to offer recommendation for where to go and what to do. It is a quiet neighbourhood, less party spot but is very calm and safe. I would recommend this hotel to everyone possible and will be back. I miss it already.
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

HAIQIU

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear ‘HAIQIU’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Alton Jerome

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff at this hotel is amazing. Never felt so welcome at a hotel before. The cleanliness and the attention to detail is second to none. I just met the staff and I already feel like family! I couldn’t asked for a better safe, clean, friendly, and great tasting food might I add from a hotel.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Janice

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Enjoyed my stay
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Dejeanna

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the welcoming feel the stones staff give you and it’s the whole stay.. the people are the stones best asset.. I guess the location isn’t to bad as well.. if you want relaxed peace and quiet you have it and if you want party hussell and more you have it.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Chia Sean Joselyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Sarah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel close to everything
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Dale

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great pool area, great breakfast, and friendly staff everywhere. Rooms are good size (outward facing rooms have no balcony), our choice to stay in a room with no balcony, but next time with have a room with a balcony). IMO needs a better menu for poolside food. Short walk for many food choices, or dine in at the hotel restaurant. Plenty of transport available out front of hotel.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Keisuke

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They celebrated my son's primary school graduation
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Bradley

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay, amazing pool area. Staff are very friendly. Downside pool is very hot.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Tushar Nathalal, Los Angeles

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel amazinf..clean and very safe.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

KOON TIONG

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love the swimming pool.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Carmela, Perth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Ni

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
When I enter the room, it had an unpleasant smell it was really annoying. the staff not really friendly.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Wee Guan

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear ‘Wee Guan’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

ASHOK LALCHAND

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Danil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Highest level of attention to detail and service would recommend above any other hotel In Bali.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Yuka

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast buffet have various options. Music at the pool side would be good for a 'party person' though, it was too loud and noisy even in the room.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Leon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
clean
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Sayaka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

hanhee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Andrea

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing stay, definitely recommend. Very very trap To everything.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Kelly

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean room, useful amenities, aircon worked well indoors, staff were polite & friendly, great food options, only downfall was that the pool was quite warm and the spa was hot & unusable. Will definitely stay again.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Colin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff are amazing, rooms very clean, breakfast amazing, large pool however it could be colder, other then that you can’t go wrong.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Jennifer

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Although a five star accomodation the disparity among the rooms for servicing i.e. the things meant to be in the rooms. Friends room had fruit that was pretty awful, We had chocolates that looked amazing but were filled with bugs and my daughters room had neither. I know its just little things but it was 5star with a 5 star cost. The hotel itself wa very clean and the staff were amazing.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear JenniferThank you for taking the time to share your experiences with us. We would like to empathize about the inconveniences that arose during the stay, your feedback has been noted with our team we will ensure that the qualities of our services are at the highest exellence.We hope to welcome you in your next visit with the best service that we stand for.Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Bhuvan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No comments everything perfect
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear ‘Bhuvan’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Fareha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Outstanding customer service
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear ‘Fareha’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Rosanna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear ‘Rosanna’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Ryan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed four nights. This hotel exceeded my expectations in so many ways. The staff was phenomenal and I was super impressed by day two many knew my by name. On my last day I'd been on a tour and when I arrived poolside at six, a waiter asked me what I'd been up to because I'd arrived later than normal. The tub on the deck was an awesome treat as well. Only gripe, poolside drinks were *very* expensive, however happy hour 12-6 brings them down to not that badly priced. I wasn't a fan of the area in general. No safety issues. Just grew weary of constantly being asked if I need a ride or to buy a drink or... You know pick whatever. So not go there fir the beach. It is disgusting. They tell me it's a rainy season thing. But, yeah, that sucked.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Cornelia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear ‘Cornelia’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Tracy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were very helpful and friendly. The facilities were great and we enjoyed our stay.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear ‘Tracy’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Cory

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
This place is a must stay for anyone visiting the gold coast
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Bill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked the proximity to kuta beach & shopping Found the staff very friendly & knowledgeable Had a wonderful stay
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

MASAMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフはとても親切です
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Gary Peter

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pleasant staff and clean facilities highly recommended
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear ‘Gary Peter’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Jack

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Franklyn Kocek วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear ‘Jack’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn Kocek General Manager