สระว่ายน้ำในร่ม, สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว ทามุ โฮเทล แอนด์ สวีท กัวลาลัมเปอร์

4 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 85 จาก 168 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 41 จาก 168 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 28 จาก 168 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 6 จาก 168 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 8 จาก 168 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Maik

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Gut
Zentral gelegenes Hotel. Sehr freundlich. Reichhaltiges gutes Frühstücksbuffet.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Katrianna

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

karleen

When i vist in this hotel I already paid my living charges before but they asked me to pay tourism tax which is $11 usd amd when i gave them my credit card their credit card machine did not gave the receipt and they said they did not charge it . And they tried 2 times from my credit card and the same process and then i gave them my another credit card still same problem, their credit card did not gave receipts and they said they did not charge it but when i saw my account balance my money was deducted 4 times , means their crime card machine charged $11 from my account 3 times and my another account one time . So total 4 times its showing that they charged $11 from my account which is total $44 but they said they did not charge it anything only my money is floating and i hve to call my bank . The same problem its was on their dinner buffet . I gave them my credit card for 2 persons and bill is $26 usd but when they put my credit card their machine did not gave the receipt and they said they did not charge it but when i saw my balance my money was deducted $26 by thier hotel but they said my money is only floating and they did not gave us food of buffet dinner. But in Malaysia when i went outside from their hotel i did not face any kind of this problem. My card was working and receipts came out outside when i did my shopping. So this hotel credit card machine hve big problems so when ever people so this hotel make sure give them cash . Otherwise u will face same problem .
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Gazi Mohammad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Mohd

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

2/10 แย่มาก

Zuraidah

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

6/10 พอใช้

Patrice

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Vue sur les tours Petronas
Séjour de 5 nuits dans cet hôtel L'emplacement est parfait avec une vue incroyable sur les tours Petronas et la ville, la réception donne une fausse impression, notre chambre n'était pas propre ( sanitaire non nettoyé, remontées d'égouts permanentes) le ménage quand il était fait l'était à 18 voire 19 H La piscine donnait la même impression concernant l'hygiène douteuse, cet établissement était sans doute très bien à son ouverture mais aujourd'hui totalement dépassé et à rénover afin de correspondre à un établissement 4 étoiles
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Evgeniia

เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Jasmin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I love the location of the hotel.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Ruzaini Rahmat วันที่ 22 พ.ค. 2022
Warmest greetings from Tamu Hotel & Suites KL! Dear Ms Jasmin, Thank you for making Tamu Hotel & Suites KL your hotel of choice during your recent trip. We are delighted to learn that you enjoyed your stay, and that we hope to welcome you again soon. At your Service, Ruzaini Rahmat - Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Norzaihan

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Ruzaini Rahmat วันที่ 22 พ.ค. 2022
Warmest greetings from Tamu Hotel & Suites KL! Salam Sejahtera Ms Norzihan, Thank you for leaving us a lovely Perfect 10 review! We are pleased you've had an amazing stay at Tamu Hotel & Suites KL and am glad that everything was to your satisfaction. We look forward to hosting you again hopefully in the near future! At your service, Ruzaini Rahmat - Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Abdul Majid

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Ruzaini Rahmat วันที่ 22 พ.ค. 2022
Warmest greetings from Tamu Hotel & Suites KL! Salam Sejahtera Mr Abdul Majid, Thank you for leaving us a lovely Perfect 10 review! We are pleased you've had an amazing stay at Tamu Hotel & Suites KL and am glad that everything was to your satisfaction. We look forward to hosting you again hopefully in the near future! At your service, Ruzaini Rahmat - Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Faizah

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Ruzaini Rahmat วันที่ 22 พ.ค. 2022
Warmest greetings from Tamu Hotel & Suites KL! Salam Sejahtera Ms Faizah, Thank you for leaving us a lovely Perfect 10 review! We are pleased you've had an amazing stay at Tamu Hotel & Suites KL and am glad that everything was to your satisfaction. We look forward to hosting you again hopefully in the near future! At your service, Ruzaini Rahmat - Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Zulaked

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Ruzaini Rahmat วันที่ 22 พ.ค. 2022
Warmest greetings from Tamu Hotel & Suites KL! Salam Sejahtera Zulaked, Thank you for leaving us a lovely Perfect 10 review! We are pleased you've had an amazing stay at Tamu Hotel & Suites KL and am glad that everything was to your satisfaction. We look forward to hosting you again hopefully in the near future! At your service, Ruzaini Rahmat - Front Office Manager

8/10 ดี

Ishak

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

Baizuriah

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
Arrived late @ 1am. Greet by staff and quick check in. Booked 1 bedroom suite because of the low price given in online. This was my 5-6th time visited here and always my choice if had business in kl.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

6/10 พอใช้

MOHAMAD YUSOF

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Mazura

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

4/10 แย่

Muhd Fariq Irrfan Selva

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Will not come here again!
Cleanliness very bad Room design too bad as the toilet door is facing the bed! Swimming pool is super dirty During peak hours, you need to wait atleast 45min for the lift!. Luckily the morning buffet breakfast is good, but you need to come early or else need to wait in long que for your table.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

Yasmin

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The bathroom door is broken and there's a lingering unpleasant smell in the room. The cleanliness is good.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Nur athirah binti

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
perlu beritahu awal tentang tempahan kolam renang
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Md

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent Hotel and very affordable
Fast service, very friendly and clean room
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

6/10 พอใช้

REZA NASRIQ

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

asraf

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

8/10 ดี

Noor Azam

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Plus and Minus of Tamu Hotel, KL
Too many people, including workshop participants, making it not that suitable to relax, meeting/discussion room facing/ near the pool, making many uncomfortable to swim, but the plus point is the view of KLCC and KL Tower from our junior suites
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
saya dah tempah bilik bersama sarapan. tetapi pihak hotel mengatakan saya tidak bayar utk sarapan. oleh itu saya tpaksa bayar rm60 utk sarapan saya sekali lagi. bila saya check dalam itternary yg dihantar oleh expedia kepada saya memang tkejut ada sarapan. Why itternary Expedia tidak sama dengan pihak hotel tamu?? ini sangat menyusahkan pelanggan.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Mohammad Asri

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
i like this hotel..
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Das gesamte Hotel ist abgewohnt, nicht auf Standard ähnlicher Hotels.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good and wonderful
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Elina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is very badly managed
Check in took half an hour, hotel is very badly maintained, dirty walls etc., swimming pool impossible to use since its full of people swimming in clothes, nothing to eat on breakfast, there is a beautiful view from the restaurant on the top, but they do not serve any alcoholic drinks, it was written that room service is available 24 hours, but actually they were closing everything around 11 pm.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ISKANDAR ZULKARNAIN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice place and view
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

Rose, Subang Jaya

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love buffet breakfast. Room spacious with living area kitchen and bedroom. Swimming pool busy and lots of kids.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Karolis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would not recommend
The staff is realy nice, but the hotel itself requires an upgrade. Inculding gym, pool, room and etc. The are a lot of things which do not work properly. For that price there are a lot of better options in KL.
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Cedric

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
awful service, ok room, bad breakfast, nasty pool!
- service was not nice. sketchy rates, different every time we asked to add an extra night... and slooooow! - location is right next to a mosque, so... noisy unless you don't mind! - breakfast is horrible! You have to fight to get anything! Even a clean fork. - other than that, you are 15 min walk from the petrona towers.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel location next to a Mosque site makes some unforgettable due to the early prayers. The hotel policy of cleaning rooms every other day must be changed to daily.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Mohamad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
all good for me
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Abdul Majid

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Magnificient
The front desk manager in charged at that time was very helpful. Friendly working staff. Room accommodation @ 32nd floor (2 bedroom suite) was very satisfactory. Got balcony. Breakfast lots of variety to be chosen. perfect ! Go to 14th floor pool area where u can get the best view of kl @ night. Overall the best hotel so far i had stayed.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Dont book the 2 bedroom suite if you want to have klcc view or kl tower view. You will just get Istana Budaya view and HKL. However, you can have klcc n kl tower view from the pool at level 14. Check-in was fast however the staff did not brief the check out time, breakfast time and place, which lift to use (2 bedroom suite have to use the back/parking lift), wifi usage etc. He just check my ID and payment. Then give the room card and nothing else. I have to ask about the details but I didnt expect about the lift so was a bit lost with my old parents going here and there to find the right lift. The room was spacious and furniture was okay looks new. Camera security install to see whoever rings the door bell
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Haslinda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Melati

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Bernhard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Gut
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Mahirah, Kajang

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ruang rehat yg selesa..
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Faris

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The view is superb!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Krister

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
location was good for street food. View of petronas tower from hotel is limited unless you are in common areas. Free breakfast is ok. However if you are staying longer, you will be disappointed to eat same breakfast menu every day
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019