วิวเมืองจากที่พัก

รีวิว ซิลกา เมย์ทาวเวอร์ กัวลาลัมเปอร์

3.5 out of 5
ซิลกา เมย์ทาวเวอร์ กัวลาลัมเปอร์
7 Jalan Munshi Abdulah, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 60 จาก 421 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 165 จาก 421 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 134 จาก 421 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 39 จาก 421 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 23 จาก 421 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Martin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Taylor

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

fariza

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Julian

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Shower water pressure and hot water were not great. Gym was old and only had 1 free weight for certain weights. hallways feel old. Convenience store in the lobby is convenient. Only indian food within walking distance.
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Ramkumar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay
Clean room - not luxe but comfortable
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Bonny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place!
A wonderful comfy hotel in a great location: very well-placed for the LRT (subway) and has a bus stop just outside. Plenty of food options nearby. The only thing I would say that needs improvement is the pool area. It's not that relaxing to be in, has no seating and there's a bit of a bird poop problem. But other than that, a great experience in the heart of the city.
เข้าพัก 16 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Veasna

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
We stayed 7 nights. The property is definitely outed, especially the gym and pool. Staff came at odd hours to clean the room, time vary from 6:00 Am and even 4 pm. Overall good stay for the price. The internet was weak and we barely got service. You constantly have to log in every few minutes.
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Elijah James

เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Laxmidas G Patel

เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

kaipui

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 1 มิ.ย. 2023
Dear Kaipui, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur! Thank you for sharing your feedback and we are sorry for any inconvenience during your stay with us. Regards, The Management

8/10 ดี

Thomas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were good, understanding and helpful.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 1 มิ.ย. 2023
Dear Thomas, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur, Thank you for sharing your feedback regarding your recent visit to the hotel. We are glad that you find our staff are good, understanding and helpful. We hope to be able to welcome you back soon. Regards, The Management

8/10 ดี

HYGINUS, W. P. LABUAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Perhaps the management would like to consider more personnels at the reception. Had to wait more than 15 minutes although I was third in the queue and there was only one receptionist on-duty. The lobby sofa was all occupied at that time by other guests' family members. The longest wait was for the lifts. Also, check buttons and shower holder. Some are broken. Otherwise, this hotel is strategically located for shopping.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 1 มิ.ย. 2023
Dear HYGINUS, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur! Thank you for taking the time to share your feedback on your recent visit to the hotel. We are very much appreciate all the feedback received and will ensure this will be taken care off. Thank you for choosing Silka Maytower Kuala Lumpur and we hope to see you again. Regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

naz, canada

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nice place nice room nice price hotel near spot with where i want to go easy spot to looking grabcar
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Nori

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pleased all the way
everything nice ,especialy the reception staff Also very good location
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 6 มี.ค. 2020
Dear Nori, Warmest greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for your comments and reviews. Indeed, our location is part of our main attraction here, as well as our services and associates. We truly appreciate your support and we hope to welcome you again soon. Best regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

pascal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
super hotel bien placé
Super hotel,bien placé, belle chambre spacieuse, bonne literie, bonne wifi et personnel agréable et avec piscine.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 6 มี.ค. 2020
Dear pascal, Warmest greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for the kind and generous with the positive comments, positive reviews like yours are what keeps everyone in the team going! Truly appreciate your support and look forward to having you back with us on your next trip. Best regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

pascal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
bon rapport qualité prix
Bel hotel, bien situé, belle grande chambre, literie confortable, wifi trés bien, bonne douche
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 10 ก.พ. 2020
Dear pascal, Warmest greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for taking the time to write us a review. We are pleased that you had an enjoyable stay with us. We pledge to provide the finest service and facilities for our valued guests and we are glad that you have good comments on our hospitalities and facilities. Therefore, comments like yours will definitely motivate us to further strive for excellence. We certainly look forward to your next visit. Best regards, The Management

8/10 ดี

Spencer

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 10 ม.ค. 2020
Dear Spencer, Warmest greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for the great rating. We certainly look forward to your next visit. Best regards, The Management

8/10 ดี

Nurul abidah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nice staff
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 5 ม.ค. 2020
Dear Nurul abidah, Warmest greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for choosing to stay with us during your recent trip to the city. We write to let you know that we greatly appreciate your positive comments on the hotel’s hospitality level. Your feedback is an encouraging factor that will drive us further to continue working towards a higher and impeccable standard. We really appreciate your support and we look forward to having you back here soon. Best regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This price this's best hotel
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 6 ต.ค. 2019
Dear Guest, Warmest greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for the five-star ratings and review. We certainly look forward to your next visit. Best regards, The Management

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 6 ต.ค. 2019
Dear Guest, We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. We apologize for the shortcomings you experienced and we're currently taking steps to upgrade our facilities. Regards, The Management

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 6 ต.ค. 2019
Dear Guest, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for your feedback regarding your stay with us. We hope to welcome you again in the near future. Regards, The Management

6/10 พอใช้

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Honest opinion
This hotel is in a great location and very easy to get around from here but as for the hotel itself it is old and dated the pictures on the internet look totally different from the place itself the pool, fitness centre and the standard room was the biggest disappointment the fitness centre has old equipment and no air con in there and with only one fan for the whole room it's a waste of time as it does nothing unless u are on the machine in front of it , the pool looks so clean and fresh, new in the pics but is very dark and gloomy when you are there plus with only two sun loungers for the building which at a guess has 700/800 guests/residents it just doesn't really work! The standard rooms are not even in the pics so when booking it's deceiving as I thought I was getting a different room to what I actually got plus the air con was shocking in the room (3024) was my room it was just not cold at all and the fridge was just as warm to so just be careful on what you chill in there Also, the staff on reception could be more helpful like just telling you what floor your room is on, the gym is on, swimming pool is on just simple things you need when you have been travelling and now just want to relax The wifi had a bad habit of dropping out too The Housekeeping team on the 30th floor we're amazing, so helpful friendly and polite so thank you to them 😁
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 12 ก.ย. 2019
Dear John, We are sorry to read that your stay had not been up to expectations. We are open to receiving feedback highlighting specific areas that need immediate attention, such as room condition and facilities. Reviews like yours will definitely help us improve for a better guest experience in the future. Your feedback matters to us, and we've taken necessary action to ensure a better guest experience in the future. We're truly sorry for the inconvenience caused and we hope that you will give us another opportunity to look after you in the near future. Regards, The Management

4/10 แย่

Rohani

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rohani Othman's Stay 3 - 5th August 2019
Not so good. booked a Deluxe room with 2 single beds BUT got a bigger room with a Single Bed and Queen. It was supposed to be an UPGRADE but I feel it was actually a DOWNGRADE!!!. The room was deplorable and lack all the amenities of the Deluxe room. 1. The air-cond was put at HIGH but it was still WARM - reported, repair man came but still no change 2. The toilet was so CRAMPED. - The shower on the ceiling and the wall was turned ON at the same time even though only the wall mounted one was selected. As a result my clothing was all wet when I wanted to take ablution. - the hose next to the toilet bowl is leaking and the tap cannot be TURNED ON completely as it was too close to the wall.... - The door cannot be opened completely as it hit the TOWEL hanger on the wall 3. NO WiFi! It did not reach the room or there was just NONE 4. No Signage for the room on the wall as we exit the lift, (2714) therefore, we had to circle the whole floor before we finally found our room. The management offered to move us to another room but because we have unpacked our stuff, it was quite tedious for us to move. As such, we had to bear with these DISSATISFACTION. I have been a regular at Silka Maytowers, but this time I was really UNHAPPY with the stay.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

tsz him

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
價錢平質素唔高
價錢平位置唔錯~房間較細,設備比較殘舊,但價錢質素成正比~露天泳池好多白鴿有雀仔屎~不建議游泳
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 8 ส.ค. 2019
Dear tsz him, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for rating our hotel and sharing your feedback. We have taken note of how we can further improve to better serve our guests moving forward, and will work on delivering a better guest experience in future. We do hope you will give us a chance to welcome you again. Regards, The Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 8 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for your feedback and ratings. Hope to welcome you again in the near future. Regards, The Management

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel unable to enforce no smoking rules
Smoking is common, the hotel's response to any complaint is to torque up the AC to 'blow out' the smoke from your room. Actually, keeping the bathroom light/fan on at all times does a better job of keeping the smoke out. But, when you leave your room, you must take the key card. So all electricity goes out, the fan turns off, and you return to a smoky room. The sauna on the women's side is not working. Western women may not realize that using the men's sauna (and there by shutting the door to the sauna room) would put them in a precarious situation legally speaking. They would have no legal defence should they be assaulted, since they had willingly gone into a men's area and shut the door. Even though it is in an open area with easy access. This is a cultural trap that a western woman would not recognize, and would probably not think twice about using it since it's in a public use area of the hotel. Per the rooms, at first I thought the rooms were well soundproofed, but it was only because no one was next door. My last night, I had neighbors who kept me up past midnight with a blaring TV and loud talking with children and people down the hall. Hotel can't enforce quiet hours either.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 8 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for recently choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to read that you had such a disappointing stay with us. We greatly appreciate you taking the time to share your feedback with us as it is only through valuable guest's concerns such as yourself that we are able to continually monitor and enhance our level of guest service. We apologise for the inconvenience caused and we hope that you will give us another opportunity to look after you in the near future. Regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

Stephannie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely stay
Pro: quiet rooms, reasonable room service, breakfast buffet offers wide range of options, lunch menu offers 1/2 buffet (salads/soup and desserts). Staff are gracious and polite. Convenience store on site. Cons: swimming pool is under a full cover & has limited sunshine. Elevator doesn't open on gymnasium floor. Overall: excellent value, would stay here again on future trips
เข้าพัก 10 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 18 ก.ค. 2019
Dear Stephannie, Warmest greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you so much for the outstanding review on Hotels.com and Expedia. We are thrilled to know that you had a great experience with us and we would be more than happy to extend the same quality service to you at any given opportunity. We’ve shared your compliments to our associates for each department head's so that it can be communicated to everyone. It will be a great encouragement for them to continue giving their best in ensuring the pleasure and well-being of our guest always remains the number one priority. At the same time, we appreciate all the pointers suggested for improvement, rest assured we have taken note of them and will include them in our future planning and betterment of the hotel. Best regards, The Management

8/10 ดี

MORZIAH

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 18 มิ.ย. 2019
Dear MORZIAH, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for your feedback regarding your stay with us. We look forward to serving you again soon. Regards, The Management

6/10 พอใช้

OTC

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The towel not so favourable. Got blood stain. The switches at the bed also not in good condition. Loose.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 พ.ค. 2019
Dear OTC, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for taking the time to tell us about your experience with us. We're truly sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. Your stay experience really alarming, thus making us more wary and attentive to our guest's needs. The issues regarding stained towels, it has been conveyed to the Executive Housekeeper for further action. We're truly sorry for the inconvenience caused and we hope that you will give us another opportunity to look after you in the near future. Regards, The Management

2/10 แย่มาก

Emma Toft

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Aldrig bestil her, spild af penge
Det værste jeg nogensinde har prøvet. Efter vores første værelse havde Mug i køleskabet, møgbeskidte lagner og gulvtæppe og lugtede af en bodega, fik vi nyt værelse. Det eneste der ændrede sig var rene lagner. Jeg vil aldrig sætte mine fødder her igen og anbefaler at ingen andre gør det. Føj det var virkelig ulækkert og efter 2 mdr i Asien har jeg efterhånden prøvet lidt af hvert, men det her var godt nok klamt.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 พ.ค. 2019
Dear Emma Toft, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Silka Maytower. We're truly sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. We had taken all your comments seriously and reviewed them with our team. Preventive actions have been taken immediately and sincere apologies for the lack of attentiveness and promptness of the service. The managers of other department also have been alerted on your experience and will repeat training sessions for all personnel again. Again we apologise for the inconvenience caused and we hope that you will give us another opportunity to look after you in the near future. Regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely hotel, lovely room we stayed in the staff very helpful. Best are of hotel is the restaurant the food and all the staff who work in that area they are fantastic so friendly lovely. Only little down thing about hotel room was it could have done with the carpet Hoover at least once over our 7 day stay it would have been nice
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 21 เม.ย. 2019
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. We very much appreciate your comments regarding your recent stay with us. Thank you for your generous review and ratings especially on our hospitality. On the other note, we've relayed your constructive comments to the Housekeeping team for their further action. Thank you again for your great feedback and we look forward to welcome you back at Silka Maytower Kuala Lumpur. Best regards, The Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 21 เม.ย. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for your feedback regarding your stay with us. We hope to welcome you again in the near future. Regards, The Management

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hair drier was broken. It took them a whole day to get it fix there was no safe in the room. Called so many times and finally went to from desk and they kept saying there was one in the room. Sent someone because they thought I was not telling the truth. It took two days to get one. Room are ver small. They show you big rooms in their pictures. I kept asking for a lower room because elevators kept breaking down. They gave me one on the 28th floor
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 7 เม.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for recently choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to read that you had such a disappointing stay with us. We greatly appreciate you taking the time to share your feedback with us as it is only through valuable guest's concerns such as yourself that we are able to continually monitor and enhance our level of guest service. We assure you that the Operation team has been informed and actions have been taken to ensure that it does not happen again. Again we apologise for the inconvenience caused and we hope that you will give us another opportunity to look after you in the near future. Regards, The Management

8/10 ดี

william

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
sympa
sympa a petit prix
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 4 เม.ย. 2019
Dear william, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for your feedback with us about your stay. We truly appreciate your support and we hope to welcome you again soon. Regards, The Management

6/10 พอใช้

ABDULHADI, PENANG

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
WAITING TIME FOR LIFT TOO LONG
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 มี.ค. 2019
Dear ABDULHADI, Thank you for rating our hotel and sharing your feedback. As for your comment on the slow lifts, it happened during the high occupancy and we're working closely with the service provider to enhance the movement during those period. We apologise for the inconvenience caused and we hope that you will give us another opportunity to look after you in the near future. Regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good service. Thank you!!!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 มี.ค. 2019
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for your review. We are delighted you had enjoyed your stay with us. Thank you again for your feedback and we look forward to welcoming you back again soon. Best regards, The Management

8/10 ดี

Katia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
In centro a Kuala Lumpur
Ottima posizione centrale in Kuala Lumpur, a breve distanza dalle Torri e ad altri luoghi di interesse. Albergo molto affollato per continuo ricambio. Camere belle, ampie e accessoriate. Buona la pulizia. Ristorante con buona scelta di piatti, anche se non abbiamo cenato. Ottima e abbondante la colazione, favoriti coloro che mangiano salato e all'orientale, solo alcuni amici ne hanno usufruito. Bella la piscina con vista, peccato non aver avuto il tempo di usarla.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 มี.ค. 2019
Dear Katia, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you so much for your generous review and we are humbled by your tribute to the service and location! Also your kind words keep everyone in the team going and we will work harder for a better guest experience in the future. We really appreciate your support and we look forward to having you back here soon. Regards, The Management

8/10 ดี

maryline

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Choississez bien votre chambre
LES PREMIERS JOURS DANS UNE CHAMBRE PRES DE L'ASCENSSEUR. LE WIFI ETAIT MAUVAIS. MES VOISINS ÉTAIENT TRÈS BRUYANTS. LE MANAGER M'A IMMEDIATEMENT CHANGÉ DE CHAMBRE. ET LA TOUT A ETE VRAIMENT BEUCOUP MIEUX, EN FOND DE COULOIRS LES CHAMBRES SONT COMPLETEMENT DIFFERENTES. SPACIEUSES, CONFORTBLES, CALMES ET LUMINEUSES. MEILLEUR WIFI
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 มี.ค. 2019
Dear maryline, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for your positive review. We appreciate very much your wonderful feedback. We are pleased to hear that you had an enjoyable stay with us. We have also noted your feedback on the other issues and will address them to ensure they will not happen again. Thank you for your patronage and we certainly look forward to welcoming you back again soon. Regards, The Management

8/10 ดี

Mohammad Sharkawi

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 ก.พ. 2019
Dear Mohammad Sharkawi, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for your feedback on your stay experience with us. Appreciate your support and hope to welcome you again in the near future. Regards, The Management

8/10 ดี

Hanne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Et bra hotell til den prisen
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 ก.พ. 2019
Dear Hanne, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. We very much appreciate your reviews regarding your recent stay with us. We look forward to welcome you back at Silka Maytower Kuala Lumpur. Regards, The Management

8/10 ดี

Ingalill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
3 nätter
Bra service. Trångt i poolen. Litet rum, sängen för stor. Hisskö. Intressant närområde. Dock inga restauranger 🙁.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 ก.พ. 2019
Dear Ingalill, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for recently choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We sincerely apologise for the unsatisfactory experience in some areas during your stay, and rest assured we will work on improvements for a better guest experience in future. And as for your comment on the restaurant, we do have a restaurant at the lobby area, next to the Reception counter, called La Maison Restaurant. Hope to welcome you again in the near future. Regards, The Management

8/10 ดี

Kelvin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
整體不錯
房間整體不錯,雖然比較細小,但性價比算高。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 ก.พ. 2019
Dear Kelvin, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for rating our hotel and sharing your feedback. We appreciate your support and hope to welcome you again soon. Regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

Jeet, Phx

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very nice place to stay in the heart of kuala lumpur. very helpful staff and accessible to all amenities. will definitely recommend
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 ก.พ. 2019
Dear Jeet, Warmest greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you so much for the outstanding review on Expedia. We are thrilled to know that you had a great experience with us and we would be more than happy to extend the same quality service to you at any given opportunity. Thank you again for your great feedback and we look forward to welcome you back at Silka Maytower Kuala Lumpur. Best regards, The Management

8/10 ดี

D'ACP

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Near to township. Easy to get food and shopping.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 ก.พ. 2019
Dear D'ACP, Greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for your comments and reviews. Indeed, our location is part of our main attraction here, as well as our services and associates. We truly appreciate your support and we hope to welcome you again soon. Regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

MUHAMMAD IRWAN SHAH

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 ก.พ. 2019
Dear MUHAMMAD IRWAN SHAH, Warmest greetings from Silka Maytower Kuala Lumpur. Thank you for your generous feedback with us about your stay. We truly appreciate your support and we hope to welcome you again soon. Best regards, The Management

6/10 พอใช้

Myie, Uae

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t think this hotel deserve a 3 stars rating. Basic necessities like towels etc not provided. Room is very filthy. There were 4 cockroaches crawling at my bed headboard at night.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

6/10 พอใช้

Remy syarmila

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018