2 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว รีกาเลียอัพเปอร์วิวโรงแรม

4 out of 5
รีกาเลียอัพเปอร์วิวโรงแรม
No 2, Jalan Anjung Putra, Off Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 27 จาก 121 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 25 จาก 121 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 26 จาก 121 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 22 จาก 121 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 21 จาก 121 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

6.2/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

EAMIE LENN

เดินทางเป็นกลุ่ม
The hotel is good for the price. The room is Ok, the breakfast is nice, and the location is A but i would not stay here again nor recommend it because when we woke up we were covered in bug bites. Informed them at check out. Hope they do something about it to prevent it from happening again because it is a really nice property, close to everything
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

jigisha

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก aisha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear (jigisha),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

8/10 ดี

Johanna

การตอบกลับจาก aisha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear (johanna),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

2/10 แย่มาก

Said

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก aisha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear (said),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

2/10 แย่มาก

RYOSUKE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Shower drainage is weak. More and more water accumulates. Also, since the train is nearby, there is noise during the day as well as early morning and late night.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก aisha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear (ryosuke),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

2/10 แย่มาก

Sakthiswran

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is not a hotel. They'll give you an apartment and tell you a nicely crafted story for it. And don't even expect more than 1 star overall.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก aisha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear (sakthiswran),Thank you so much for sharing your wonderful experience with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We're delighted to know that our team's efforts to provide (1) exceptional service, (2) comfortable accommodations, and a (3) delicious dining experience made your stay memorable. Your kind words will certainly motivate us to continue delivering the best possible service to all our guests.We do hope your next visit is around the corner as we look forward to welcoming you again. Please don't hesitate to reach out if you need any assistance with your next reservation.Warm regards,Marketing team

10/10 ดีเลิศ

Fatemeh

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room could have been cleaner and the light in bathroom did not work
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Lely

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice Hotel
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing team วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Lely,Thank you so much for sharing your wonderful experience with us on Agoda. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We're delighted to know that our team's efforts to provide exceptional service, comfortable accommodations, and a delicious dining experience made your stay memorable. Your kind words will certainly motivate us to continue delivering the best possible service to all our guests.We look forward to welcoming you back in the future. Please don't hesitate to reach out if you need any assistance with your next reservation.Warm regards

6/10 พอใช้

Jørgen

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Personalet var ikke særlig imødekommende og smilende, havde tre nætter, fik gjort rent en gang, og det var fint, men ingen toiletpapir, måtte selv købe, men rigtig flot udsigt fra poolen, helt skidt var det ikke 😀
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing team วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Jorgen,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quite a disappointing stay with Regalia
the air Cond is leaking water, the toilet was old, the floor was dusty, tv not functional, no hair dryer (provided upon request with 30 minutes waiting time), the fridge was old, toilet roll left abit, the curtain looks dirty n old, the room door was old, my friend was locked inside the room, need to keep trying to make it open. Parking was expensive, around RM33++ for overnight.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing team วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear guest,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

2/10 แย่มาก

Boon Tsong

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty rooms and bad service in front desk
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing team วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Boon Tsong,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.To make amends, we would like to offer you a 10% discount from the Best Available Rates on your next stay with us. We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

4/10 แย่

Ijene R

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I'm trying my best to be thorough and do not read this and think ohh that's just her opinion. Here are the facts. They have 6 elevators. One worked the entire 2 weeks i was there. For 38 floors... ONE WORKED. When you order food or use grab no one will come near the hotel. You have to walk to the other side of the lot. They share the pool with the residents and you have to fill out a form every time you want to swim. So dumb. The "breakfast buffet" was non existent. They served over cooked sausage, rice and hashbrowns in a paper bag for 35 rm A PERSON! Trash. My room smelled of mildew because the floor was wet from some unknown leak by the window. The windows don't open. The rooms have and and little bugs that they don't do anything about even when asked. No English speaking channels so don't expect it which is fine but not very thoughtful. You can't really walk to anything from this hotel. It's on a hill and next to a freeway. Front desk was nice, the view from the pool is breathtaking and that is the only good. After all the inconvenience, they had the nerve to charge me for misplacing the elevator key! Laughable, it never worked! I took the stairs everyday! Do not recommend. Just do not do it!
เข้าพัก 10 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing team วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Ijene R,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

4/10 แย่

Leonardo

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Camera del hotel sporca e puzzolente. La piscina sul terrazzo va prenotata il giorno prima (sempre se non e' gia piena).
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Mohammad Din

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

IAYI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
enoying
Relaxing, very good scenario.kids enjoying. room not so clean.others wise perfect.enjoying
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Hotel managemant วันที่ 30 ก.ย. 2020
Thank you for staying with us.

2/10 แย่มาก

puvana

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Buffer breakfast totally terrible No food at all
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Hotel management วันที่ 30 ก.ย. 2020
Sorry for that. We can not have buffet as its under SOP in future we will do our best.

2/10 แย่มาก

Imran, Seremban, Negeri Sembilan

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Need to wait 20-30 minutes for using the lift, breakfast can said the worst experience for me and my family ever had either the place for eat or their quantity of foods and drinks. One more thing they dont provided free parking. Need to pay with touch n go, per hour is RM1.60. Imagined if you park from 2.00 p.m. until next 12.00 p.m on the next day how much it will cost. I strictly dont recommend if you don't have highly patient attitude.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

8/10 ดี

ZUL

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
excellent
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Hotel Managemant วันที่ 30 ก.ย. 2020
Thank you for staying with us. See you in the future.

4/10 แย่

Umair

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

10/10 ดีเลิศ

Sukri

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

6/10 พอใช้

Ahmad Ibrahim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Haspalila

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020

8/10 ดี

JAFRYDIN ABDUL JALIL

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Marketing team วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Jafrydin,Thank you so much for sharing your wonderful experience with us on Agoda. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We're delighted to know that our team's efforts to provide exceptional service, comfortable accommodations, and a delicious dining experience made your stay memorable. Your kind words will certainly motivate us to continue delivering the best possible service to all our guests.We look forward to welcoming you back in the future. Please don't hesitate to reach out if you need any assistance with your next reservation.Warm regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Nice place.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Slidt, kun 4 elevatorer til 37 etager med masser af stop undervejs. Familiepool iskold vand og ikke børnevenlig.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
terrible experience! very poor staff, stinky rooms, aged building condition, 2(!) TV Channels :))) , breakfast uneatable! on the side we had a case of domestic violence ( which can happen in such a big house) on our floor. the poor thing was the security, that didnt really care and was totally unprofessional. for that money you get much better deals in kl, so better dont go...
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 19 ก.พ. 2020
Sorry for the inconveniences. Thank you for the feedback. And the regarding the domestic violence was settle by the couple themselves.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Guest reception was exceptional. Room upgraded absolutely free of charge!!!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 19 ก.พ. 2020
Thank you for your feedback.

2/10 แย่มาก

Flo, München

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wurde mit 5* Unterkunft geworben. Fotos sahen sehr vielversprechend aus somit haben wir gebucht. Angekommen wurde dann erst mal festgestellt dass das Gebäude äußerst ungepflegt ist. Auch das gebuchte Apartment Zimmer war einfach abgewohnt. Tapeten hängen von der Wand. Spiegel und Fenster wurden wohl seit Monaten nicht mehr geputzt. Auch der Infinitiy Pool sah alles andere als gepflegt aus. Aufzug im Gebäude ist eine Katastrophe und teilweise wartet man 5-10 Minuten bis er die Tür öffnet.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 21 ก.พ. 2020
Danke für die Bewertung. Wir werden dies für zukünftige Gäste prüfen.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In the pictures looks much better than the reality
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Waist of my hard earned money, nothing work in this place
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Not bad. Can be improve
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Hasnita

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

Adrian

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was probably once a great hotel but sadly the condition of the room was disappointing due to marks on the walls, peeled paint and lack of being maintained. The room smelt of smoke from previous guests despite being cleaned. The bed had bed bugs. Positives include the infinity pool, the view and the restaurant downstairs.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They should have been accommodative in genuine cases.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent and highly recommended and is easy to Use the app
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

ThaiTour, Thai

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Price is reasonable with top view to see Twin tower
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 18 เม.ย. 2019
Thank you for staying with us and we are glad you enjoyed your stay

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was not as mentioned and the management never answers the phone and they charged me for 5 nights, when i called them earlier and told them the flight was delayed , i asked them to charge for 2 nights, but they never answered after and charged for the whole stay and just an overall extremly bad experience.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

jihyeon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
View from my room was wonderful. Big&Clean living room&bed room. But, sink in the kitchen was smelly.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 8 เม.ย. 2019
Thank you for your feedback. We will improve on this matters.

10/10 ดีเลิศ

Nurul, Sentul, kl

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was awesome💕
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 8 เม.ย. 2019
Thank you for staying with us.

8/10 ดี

Timothy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Affordable apartment next to Sunway Putra
An affordable place for a one night layover in KL on the way to Genting. Huge 2 bedroom apartment within 200m walking distance to Sunway Putra Mall. Room is dated but acceptable. Security Guards at car park are very strict but understandably so.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 8 เม.ย. 2019
Thank you for your feedback. We are glad that you nice time staying with us.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 19 ก.พ. 2019
Thank you for staying with us.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 28 ธ.ค. 2018
Thank you for staying with us.

10/10 ดีเลิศ

John, Sydney, au

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Restaurant and housekeeping staffs were excellent and very helpful and friendly. Great room, huge space, just some construction work is ongoing in lift and top floor. Great location, overall great experience
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 7 ธ.ค. 2018
Thank you for staying with us. We are glad you enjoyed your stay. We are making more better stay for all.