บริเวณประตูทางเข้า

รีวิว โรงแรมเรย์ปาร์ก กัวลาลัมเปอร์

3 out of 5

รีวิว

6.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 3 จาก 13 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 4 จาก 13 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 2 จาก 13 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 13 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 13 รีวิว" "

6.6/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

don mystic

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Tong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Budget hotel at quiet location close to Mid-Valley
Stay at Ray Parc hotel for 2 nights in September. The hotel is just a stone's throw away from Mid-Valley. Check in and check out were smooth. The bed was comfortable and the air-conditioning was working well. The room is reasonable spacious but the furniture in the room was a bit tired and needed to be replaced. Caught a taxi from KL Sentral to the hotel. However, the taxi driver had difficulty to locate the hotel due to its remote location (behind residential area) and unable to locate on GPS as well. It would be handy for customers if the hotel put a sign on the main road.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

Yu

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the room was leaking on bath room, “Disco light” effect in the lift. Lamp and light was spoiled without fix, air con was noise.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The exterior of the hotel looks ok, but the room is old and rotten. The door has a big hole can easily to open the door from outside. The bathroom is moldy and the shower hose is damaged. The carpet is very dirty, have a hole and it is very uncomfortable to walk. The wooden bed is moldy, not dare to approach. Booked for two nights, but checked out the next day. It because checked in was very late, I barely slept for one night.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

Samuel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Short business trip
Hotel room was big and clean, bathroom was huge tv had decent channels, room however was dark with all lights turned on, could do better for the lighting also aircond took a while to cool down, but for the price I paid it was worth it, will surely come back again
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Adilla วันที่ 3 พ.ค. 2019
Thank you for your feedback. We sincerely apologies for the unsatisfactory experience in some areas during you stay and rest assured we will work on improvement for a better guest experience in future. We hope you will give us a chance to welcome you again.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The Ray Parc Hotel I stayed at is in Midvalley, Kuala Lumpur
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Adilla วันที่ 23 มี.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for rating our hotel and sharing your feedback. We hope you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again soon.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Kwnwnwknnghjj
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

apeng, sabah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Adilla วันที่ 24 ต.ค. 2018
Dear Apeng, Thank you for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 ดีเลิศ

Wayne

Is beyond my expectations. Thank you
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Adilla วันที่ 24 ต.ค. 2018
Dear Wayne, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 ดีเลิศ

chan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018

6/10 พอใช้

jason

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
不错,有得嫌但问题不大
如果你能说懂外劳话我想你会更顺利
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018

4/10 แย่

Anneke

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Poor hotel
Room too old and dirty.no proper aminities and Service very poor.Room condition very bad and there is no coffee and tea provide.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Adilla วันที่ 9 มี.ค. 2019
Dear Anneke, Warmest Greeting from Ray Parc Hotel Kuala Lumpur! Thank you for the time taken to highlight your recent encounter regarding your stay with us.We're truly sorry that your stay had not been up to your expectations. The management take this issues very seriously as our guests are our top priority.We apologies for the inconvenience caused and we hope that you will give us another to look after you i the near future.