สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว เคแอล บังซาร์เซ็นทรัล (เอสต์)

3.5 out of 5

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 6 จาก 17 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 2 จาก 17 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 6 จาก 17 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 17 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 17 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Greg

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The area around the property is dirty, noisy, and unsafe.
เข้าพัก 14 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

ZHI YAN

เดินทางเป็นกลุ่ม
Room was facing the front and sound insulation of the glass doors to the balcony was poor. As a result it was noisy at night with cars and bikes with modified exhaust zooming past. We booked the room for 3 persons but towels and linens were only provided for 2. Service hours were limited and we didn't noticed the lack missing linen and towel until late night, as such one of us had to use a spare t-shirt as towel and another used a personal towel and hoodie as blanket. Messaged the service executive next morning for additional linen and towel which were promptly delivered - a saving grace. Glass of the shower cubicle was badly stained with mold and I found an uneaten pack of sambal prawns in the kitchen cupboard upon check-in which stink up the entire room - was that why the balcony door was left open when I check-in?
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Dissapointed
Request cleaning fees of 70 myr but room does not comes with proper facility such as towels and itinerary like iron and iron board. I was only able to get the key at 445pm while i was there waiting for "cleaning " since 4pm. Will not book again.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก management วันที่ 29 พ.ย. 2019
thank you for staying with us hope to see you again. please log into luxurysuitesasia.com we have more hotels for you.

10/10 ดีเลิศ

HANI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
清潔ですし、心配していた虫も出なかったです。(心配な方は、KLセントラル駅のショッピングモール内のスーパーで殺虫剤が買えます) ただ、ホテルからバンサー駅が直結しているのを知らなかったので、チェックイン時に教えて欲しかったのと、海外では電話が使えないので、チェックインに少し困りました。 whatsappというアプリをあらかじめダウンロードしておくことをお勧めします。現地ではこのアプリを通してスタッフの方と連絡とりました。
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Had the problem for check in. Never use any more
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก rl วันที่ 13 ก.พ. 2019
may i know what the problem you face for check in ?

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
要額外收清潔費不合理,浴室蓮蓬頭出水量極小
居然要額外收取清潔費用,打掃阿姨來還需要我等在房間裡面,請問我是來出差的,怎麼可能會花時間等在房間幫打掃阿姨開門呢?沒有來掃還居然要收清潔費用,問工作人員居然回答打掃阿姨有來,是我不在房間的,所以打掃阿姨無法進房間打掃,這合理嗎? 浴室洗澡的蓮蓬頭出水量極小,要洗頭洗澡極度不方便,水實在太小了! 離LRT站倒是很近挺方便的,可以過天橋就到了. 附近沒有其他生活機能,找吃的很不方便,只能叫外賣.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก rl วันที่ 13 ก.พ. 2019
thank you for staying with us hope to see you again

8/10 ดี

Noorfarah, Cyberjaya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All amenities complete and clean home
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก ricky วันที่ 13 ก.พ. 2019
thank you for staying with us. hope to see you again

6/10 พอใช้

Eddie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hidden costs!
Be wary of small prints. There are other costs that they will charge to you on top of what you pay for your booking.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Roomy but nothing else
Took a while to check in.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

8/10 ดี

Ying Jie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
很棒
飯店與環境很舒服,去市區與搭車之間距離很便捷,很適合建議給朋友
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very clean and comfortable and the staffs there are friendly. Enjoyed my stay and would love to come back again
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก management team วันที่ 31 ก.ค. 2018
Is our honour to serve you. Thanks for staying with us.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
近LRT方便
環境佳,近LRT站,景色美,CP值高
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก management team วันที่ 23 มิ.ย. 2018
谢谢您给的评语,希望您在入住期间住的愉快~

6/10 พอใช้

Adleen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Parking problems
No parking available, have to pay RM25/per day for valet parking. Extra charge RM80 for cleaning fees (if booking with expedia/hotels.com)
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก rl วันที่ 4 ก.ค. 2018
Dear Adleen, we have listed our policy in the website. in All online website we have these charges.

2/10 แย่มาก

Pasupathy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst management .No cleaners.No amenities as said
So far the worst hotel management I have dealt with. When we reached the accommodation, we found that there is no internet, no TV and swimming pool was out of order (contrast to the website information)!Moreover foot stains were found in the chairs, dusty chairs, left over food waste which were not cleaned and we have to request for cleaning those. There is no management staff to attend any request and the cleaners came almost few hours to clean them. Since we requested the management for the non-availability of mentioned amenities(TV, Internet and swimming pool) and had dispute during checking-in, the supervisor was not happy and charged 160 Ringgit from us during check-out claiming that the bedsheets were dirty and need chemical cleaning. Though the facility is new, the management does not have any experience in managing them. Recommend not to book this facility.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก MANAGEMENT วันที่ 5 มี.ค. 2018
DEAR SIR, FIRSTLY . WE APOLOGIZED FOR THE UNFORESEEN CIRCUMSTANCE . WE HAVE INFORMED YOU EARLIER THAT THE INTERNET PROVIDER SERVER HAVE SOME TECHNICAL ISSUE FOR FEW DAYS AND UNFORTUNATELY THE SWIMMING POOL IS LEAKING SO WE WERE INFORMED BY THE MANAGEMENT THAT THE POOL UNDER MAINTENANCE ON LAST MIN DUE TO LEAKING. WE ALWAYS MAKE SURE THE ROOM IS CLEAN BEFORE WE ALLOW ANY GUEST TO CHECK IN. ALL LEFT OVER FOOD AND STAIN ON THE CHAIR AND TABLE ARE DONE BY YOUSELF AND YOUR FAMILY. WE NEED TO CHARGE YOU RM 160 BECAUSE YOU HAVE THERE ARE CURRY AND SOME YELLOW POWDER STAIN ON THE BEDSHEET, QUILT COVER, PILLOW CASE AND TOWEL . WE NEED TO CHANGE ALL NEW ONE BECAUSE THE STAIN ARE TOO TERRIBLE AND STAIN SHADOW CANNOT BE WASH AWAY. WE HAVE MORE THAN 4 YEARS EXPERIENCE IN MANAGING THE PROPERTY AND WE HAVE MORE THAN 100 UNITS OF CONDOMINIUM IN CITY CENTER. OUR STAFF ARE WELL TRAIN AND SOME OF THEM ARE FROM 5 STAR HOTEL.SOMETIME WE CANNOT SATISFY ALL GUEST . WE ALWAYS SERVE ALL OUR GUEST THE TOP PRIORITY AND FULLFILL THIER DEMAND THE BEST WE CAN.