รถรับส่งในเมือง

รีวิว โรงแรม 99 ปูดู กัวลาลัมเปอร์

3 out of 5

รีวิว

6.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 34 จาก 307 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 107 จาก 307 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 88 จาก 307 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 46 จาก 307 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 32 จาก 307 รีวิว" "

6.4/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Nuk

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ใกล้ไชน่าทาวน์ และ bus station ห้องน้ำไม่เป็นสัดส่วน
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible hotel
In my room! There were Cockroaches! Yellow water in from the pipe in toilet,broken AC Bad service, I was asking to change the room, they said no room available. How can I stay, u guys imagine!

8/10 ดี

poopae, chanthaburi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
พนักงานน่ารัก แนะนำดี ห้องพักดี โดยส่วนตัวไม่ชอบกลิ่นนอกนั้นดีทุกอย่าง

8/10 ดี

Wisout

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4/10 แย่

takashi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Jaymuel

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff doesn’t have proper customer service. We call for new mug to have our coffee but they didn’t deliver it in our room.

2/10 แย่มาก

edmund

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Samir

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hôtel très salle ménage jamais fait 1 fois on 10jour personnel pas très accueillant
เข้าพัก 9 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก OE วันที่ 29 พ.ค. 2023
Warm Greeting from Hotel 99 Pudu, we're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We take cleanliness and comfort very seriously, and we apologize for falling short in these areas. We will investigate this further and take steps to improve our service.

6/10 พอใช้

Vitor Manuel Cordeiro, London

ชื่นชอบ: ความสะอาด
The property in really convenient to get to from the airport and to walk to most areas in the city. The room just seemed unkept, even though it was cleaned. It had a musky smell, due to the fact there was no ventalitation from the bathroom. On the upside, the pillows were amazing and wasn't a bad size.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Wee kiong

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

6/10 พอใช้

Doris

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have checked in at 10.40 pm and i was given room 9405. Upon checking in and settling down into the room given, i noticed there was a cockroach on the bed, I haven't even unloaded my things as of yet.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก DEVAKI วันที่ 2 มี.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback, good review and for your inconvenience is regretted. We assure to look into this issue and take action immediately. Please give us another chance by choosing to stay with us during your next visit in order to prove our sterling services. Best regards

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

2/10 แย่มาก

Farah, Saudi Arabia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
carpets in the lobby had cigarettes on them bed sheets were worn there was an off smell in the whole hotel aircon was not working properly
เข้าพัก 12 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก DEVAKI วันที่ 2 มี.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback, good review and for your inconvenience is regretted. We assure to look into this issue and take action immediately. Please give us another chance by choosing to stay with us during your next visit in order to prove our sterling services. Best regards

6/10 พอใช้

shihlun

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
實際入住感想
第一間冷氣故障,和員工反應態度不佳。 第二間廁所馬桶故障。 好的點是地理位置,及一樓有行李箱秤重機
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

NWF, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Facilities and service are up to expectations for the price paid. One thing I dislike is that a receipt wasn't issued promptly upon my payment for another night's stay. Other minor details the hotel could look into: (1) no TV guide was available for the TV in the room, or even a list of the channels; (2) only one hook inside bathroom for hanging clothes & towel; (3) water from basin must be controlled carefully or else it splashes powerfully; (4) having Hailam Kopitiam downstairs discourages me from exploring other eating places in KL. Ok this is just a joke! It's a compliment on the wide variety available at all hours. I've stayed at this hotel at least thrice now. Weather-permitting, the hotel is excellently located for exploring the Old Market, Berjaya Times Square, etc.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
comfy and good service
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

Deborah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good and comfortable
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Devaki วันที่ 27 พ.ย. 2019
Thank you Please do come again Regards, Hotel 99 kl

8/10 ดี

long

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
泊まった時は中国人がフロアーに多く、部屋のドアを閉めず大きな音で音楽をかけたり大きな声で一晩中話し声が聞こえたので眠れない。 また、となりのシャワーやトイレの水の音が筒抜けでうるさかった。 二度と泊まりたくはないホテル。
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Weird Snell
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Won't not go again.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Toilet/washroom floor
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Huang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
很棒
淋浴間水壓超大,超爽!而且離市集超近
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

Jennie, Red Wing, MN

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location and value! We would stay here again.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

Hazem Mohammed

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good
Overall is good but just need to maintain bathrooms. Comfortable, fast internet and good location.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

dionisius

Tidak memuaskan
Kamar Bau apek dan kamar mandi tak sedap udaranya..tetapi lokasi strategis
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019

2/10 แย่มาก

Jeremy ping howe

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
First I must tell you it is stated all tax inclusive and when I arrived I had to pay extra $30 tourist tax which was no where mentioned. The check in timing was stated on hotels. Com at 2pm but they say its 330pm and anything earlier will pay extra and so I paid extra $50 more. Before check in I say I will only stay 2 nights and ask if can refund the 3rd night or inform hotels. Com and they said no. I felt cheated by all these extra charges. Service by the staff is terrible too.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

AHMET

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

Huang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
CP值超高
房間冷氣太弱,其他都超棒
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Huang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
以後來吉隆坡都住這間
冷氣不夠冷、浴室水量超足夠
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

4/10 แย่

パオー, 東京都

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
エアコンのききが悪く、部屋に窓がなく刑務所のようだった。
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2018

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
just avoide this hotel, look for alternate hotel just beside this hotel
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018

4/10 แย่

Colin, Co. Durham

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had booked for 4 nights here, but after seeing the room we were very disappointed, it was very basic and tired. There were marks all over the table, a towel hanger in the bathroom was hanging off, and the safe didnt close properly and when i tried to close it, the door fell off. The safe itself was attached to a shelf in the wardrobe, but this shelf was nt fixed to the frame and could be lifted out. Not very "safe". We checked out the next morning, as we couldn't face staying there for 3 more nights.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
sepanjang saya berada di hotel.saya dapati sarung bantal dan cadar tidak bersih. saya mengalami gatal gatal dimuka.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2018

6/10 พอใช้

Bern, Manila

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Accessible hotel at the heart of the city
The room is good. The staff doesn’t speak English well. The deposit system sucks.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room not very clean need to improve. Location are Ok.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

MOHD ASHARAF

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018

6/10 พอใช้

NAICHUN

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
雖然便宜但房間清潔不敢領教,比外面50塊馬幣的還遭
第一間房間骯髒無清潔,禁菸區還是有人在抽煙,第二間房間都是煙疤
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2018

8/10 ดี

Kwok Cheong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
交通方便。
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018

6/10 พอใช้

Sharifah Erfarieza

Hotel is more for business trips.
The hotel is clean but service is quite low as sometimes you to request for basic things such as water bottles and coffee or tea although sometimes they don’t come to clean your room. Had one experience seeing a lizard and small cockroach in my room. Staff are friendly and wifi service is very fast. View from hotel is quite simple and hotel surrounded with few markets like 7eleven, Vmart and Hailam Resturant. Note: Hair dryer was broken.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2018

6/10 พอใช้

Nabil

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Acceptable for the price
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018

4/10 แย่

Yean Wan, Ipoh

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
不会再住进來。以这个價錢在附近可以找到比它好的酒店多的是
房间不是很干净,有非常濃的沟渠味道。厠所卫生也不好,非常滑不建议老人家住。
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018