ห้องดีลักซ์, เตียงควีนไซส์ 1 เตียง | โต๊ะทำงาน, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว โรงแรมเอช บูทีค ศรีเปตาลิง

3 out of 5
โรงแรมเอช บูทีค ศรีเปตาลิง
2A, Jalan Radin Bagus 6, Sri Petaling, Kuala Lumpur

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 5 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 7 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 1 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 15 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Nok, Thailand

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ที่พักสะอาดอุปกรณ์มีไว้ให้ครบเดินทางสะดวก ใกล้ร้านอาหารหลากหลาย
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

Melinda Chooi Yong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The staff service was good but the condition of the toilet was a bit run down. Needs a bit of renovation and better upkeep.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were all good & accommodating, very helpful and prompt in delivering our request. When the sink was blocked, it got fixed quite fast and even the receptionist attended the leak after the plumber did not tighten the pipe properly.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Seok, Singapore

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is like coming home when I come to this hotel every year. I feel safe here. There's lots of food choices. Very convenient.
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2019

2/10 แย่มาก

yu hsiang

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
完全不推薦
入住時店家表示沒跟hotel.com合作 給了預約號也查不到 打電話給hotel.com詢問才知道居然又轉給第三方的expedia去預定房 所以才完全查不到預約號 原先預定就是連續住3天 沒想到店家表示因為他們的失誤,所以我們必須住一天A房隔兩天在換到B房去住,完全在麻煩旅客,最後還要我們補房價才能連續住同樣的A房 第二天住房房間甚至出現超大隻蟑螂 早上請房務打掃,晚上回房,蟑螂屍體完全還在 衛生紙上又還了另一隻蟑螂 打電話請房務人員來打掃 櫃台人員只拎了一條抹布不情願地將蟑螂抹起 就走了 完全黑人問號
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Choong

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very helpful and accommodating staff. Very comfortable bed and pillow (to my liking). Rooms were really clean as well.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

仕事で近くの会社にいくために宿泊しました。初めての土地でしたが日本のビジネスホテルと同等でした。レストランも近くにはたくさんあり便利でした。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Zac, Penang

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Comfortable, convenient, and fairly priced.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A decent stay
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

CHOW

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Ariff วันที่ 28 พ.ย. 2018
Thank you very much for your review , we really appreciate it, if there's any problem within the time you're staying with us, please inform us , it will help us alot to improve our service, and to fulfill our guest's need in future. Once again thank you for choosing us .

10/10 ดีเลิศ

Shahrul Izwan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice room & hospitality
Our stay was good. The receptionist treat us nicely and give a warm welcome. The room was good and we got an upgrade to a better room with the same price. Overall was good. The suggestion from me is for the hotel to reserve more parking lot for the hotel customer since the area was quite busy and it is hard to find space to park the car. Others thing is that it would be nice if the hotel could give additional room card for easier access if some of family member need to remain in the room.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก hbh sp วันที่ 14 พ.ย. 2018
dear sir, thank you for your review. we hope to see you again in future.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Severe leakage of toilet ceiling, not sure whether it was waste water or something else. Staff didn’t react to the complaint.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก H Boutique Management วันที่ 25 ต.ค. 2018
Dear Sir/Mdm, With regards to the ceiling leakage I believe your room number was 111? Our staffs did checked on it while you were not in the room. However, no leakage was found when monitoring. However, we are still monitoring the problem now. Nevertheless, we hope you had an enjoyable stay with us.