ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว เอบีเอส บินตัง เกสท์ เฮาส์

3 out of 5
เอบีเอส บินตัง เกสท์ เฮาส์
Level 1, No 85 & 87, Jln. Bukit Bintang, Kuala Lumpur

รีวิว

5.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 8 จาก 51 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 9 จาก 51 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 9 จาก 51 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 14 จาก 51 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 11 จาก 51 รีวิว" "

5.4/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The picture and reality is different. The room is smaller than I thought.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2017

2/10 แย่มาก

Danyal

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutely disgusting. Damp, mould, dirty bedding, shared bathrooms.. should be illegal. Needed to leave ASAP and had to shower at my next hotel straight away as i felt so gross. The mattress was in extremely bad condition - springs were so so thick and deep and all over, didnt know a mattress could get THAT bad Expedia needs to take responsibility and stop selling us stuff like this.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Ian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Abs Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Thank your for your kind review. Looking forward to see you again.

6/10 พอใช้

Mohd Zaki

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room confortable to me but toilet dirty.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Naoya

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff is really nice and kind. But the room smells mold, and I found about 10 cockroaches in one night just only in my room. I could not stand with such an unsanitary condition, so I moved to the other place. I’ll never stay there again. Again, the staff is really nice.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Abdi

เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Tidak direkomendasikan nginap di sini. kondisi buruk
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

Derick, Singapore

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 6 มิ.ย. 2023
Thank you for staying with us.

8/10 ดี

AJ

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 6 มิ.ย. 2023
Thank you for staying with us.

6/10 พอใช้

Takeshi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 14 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Mehad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property it's not good hotel staff very good behavior
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 29 ก.ย. 2022
Thank you for your kind review. We will try our best to improve our facilty.

4/10 แย่

TETSUKA

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
窓有りの部屋だったが、空調室外機の音がうるさかった。 バスルームが狭くがつかい悪かった。
เข้าพัก 13 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Abs Bintang Guesthouse วันที่ 24 ก.ค. 2022
Thank you for your kind review. We will strive more to improved the facility for a better stay. Regards

8/10 ดี

Amir hassan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Okey
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Ms Mia วันที่ 2 เม.ย. 2022
Thank you for staying with us. Hope to see you again. Regards

10/10 ดีเลิศ

Nigel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก ABS Team วันที่ 15 ต.ค. 2021
Dear Guest Thank you for your kind review. Hope to see you again. Best Regards

8/10 ดี

Khairulnizam

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

1 night in BB
Place was hard to find but I made it after few encounter with other hotel staff who point the direction. Stayed was normal budget hostel you've had expected. Room 205 deal with roadside noise and cockroach as well as AC was 30 degrees all the time (might be different remote they gave me) Apart from that, it's ok since I only booked emergency 1 night stay. If longer, I would prefer another option. It says RM20 per night including fees but you'll be charged additional RM2 plus another RM20 deposits which reimbursed only RM19 during checkout. Reimbursed in RM1 bank note which not everyone will count at the counter. I keep it saperate and later discovered this. It's all prepared before she hand it over to you. Deliberate or unintentional only God knows best.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice gud location
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 8 เม.ย. 2020
Thank you for feedback. we will see you again. Regards

4/10 แย่

Mohamed saleem

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wrost service,collect extra amount,didnt give receipt,dont give wifi password,rude staff please dont recommde abs guest house.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Mia A. วันที่ 14 ม.ค. 2020
Dear Mohamed Saleem As we message before, actually you stay on different property not ABS Bintang Guest House, we always issue receipts when received any cash from guest. Hopefully next time you check in on right hotel. Regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 24 ม.ค. 2020
Thanks for your response

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 9 ธ.ค. 2019
Dear Guest Thank you for your valuable feedback. Hope to see you again soon. Warm Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 9 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us, we hope to welcome you back. Best Regards

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 13 พ.ย. 2019
Thank you for your kind review. We will strive our best to give and serve you better.

6/10 พอใช้

Abdul Rehman

เข้าพัก 16 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 27 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, We would love to see you again. Warm Regards

6/10 พอใช้

Karni

Less honest
booked through hotels.com, but told by reception it's fully booked. been transferred to other guesthouse but again call back and told there's room with internal bathroom but different price. played around with price. expat tourists charges not included.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 9 ธ.ค. 2019
Dear Guest Thankyou for your valuable feedback. We highly apologise for the inconvenience caused. We would love to host you again soon. Regards

4/10 แย่

Josef Darnel Munez

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

Ewaz khan

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had a great time, guest house have great service & atmosphere. I will definitely be back. The staff was so wonderful. Thank you so much for your hospitality.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 2 ก.ย. 2019
Dear Guest Thank you for your valuable feedback. We hope to welcome you back. Best Regards

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋の中にゴキブリがたくさんいて困ったいました。
เข้าพัก 14 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Mia วันที่ 29 ส.ค. 2019
Dear Guest Thank you for your valuable feedback, we hope to welcome back you soon. Regards

8/10 ดี

Beauty

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff mesra dan pandai melayan customer. Staff pandai memberikan pilihan yang terbaik untuk customer . Kebersihan ok . Katil agak lama sampaikan sy rasa sangat spring katil. Cadar bertompok . Bantal sangat nipis. Tidak sesuai . Selimut kecil dan nipis . Tuala tidak disediakan di dalam bilik tetapi perlu minta di kaunter .pintu agak susah untuk dibuka dan ditutup. Perlu menyediakan tempat utk menggosok . Terima kasih . Saya berpuas hati.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Jamal วันที่ 1 ก.ค. 2019
Thank you

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nous avons dû changer d'hébergement tellement cette chambre était désastreuse ( cafards , sale , aucune fenêtre...)
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
Fake photo, fake photo, delete it..........???....?.........
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was in a bad shape. I didn't even stay in that room. Not recommended.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

4/10 แย่

norain

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
no air conditioning no fan. no tv
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

2/10 แย่มาก

Suzanna

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Can't get any worse than this!
Awful awful awful...! We only booked this as our flight was late at night and we wanted to shower and do our final packing in the room. We were shunted from hotel to hotel, all of them getting progressively worse. Cockroaches everywhere!!! We didn't even want to put our clothes down on the bed as it looked like it was infested. Soooo glad we didn't book this to sleep in - you'd be better off on the streets! Honestly! Trust me!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Asim Jamal วันที่ 24 พ.ย. 2018
Hi Suzanna, Unfortunately the day that you arrived at the property we are doing emergency maintenance so we need to relocate you to different hotel with the same rate as per you booked. We deeply apologise for the inconvenience that it cause. Kind Regards

8/10 ดี

Enid, Kuching, Sarawak

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Absolute location and friendly staff
Everything is nice and ok especially the location from guesthouse to Bukit Bintang is so near. The female staff (long brown hair) is so friendly and always fulfill my request. I am satisfied with the only air-con, bed and private bathroom although the rooms a bit old and the cupboard already looks damage.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก ABS วันที่ 24 ก.ย. 2018
Thank you for your kind review. we will strive to deliver good experiences consistently and looking forward to serve you again. regards

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2018

4/10 แย่

Mirza

6/10 พอใช้

OLEG

В целом подойдет для короткой остановки
Гостиница в хорошем месте и стоит саоих денег без излишеств рядом в 100 метрах метро

6/10 พอใช้

Faizul Affendy

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4/10 แย่

abs hotel, 金三角

平價又舒適的地方
還不錯 但印度人有點吵
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2017

6/10 พอใช้

Gen, Osaka

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A gentle staff member
When I checked at the hotel, the receptionist checked the details of my confirmation. It was taking too much time. The staff however, gaved me useful information, such as some places that I should visit, its means of transportation and how to spend in a friendly manner.
Access the street
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2017

4/10 แย่

nancy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible hotel to stay
We didnt stay.bec. we found the place very nesty.smell auwful and very noisy around.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2017

10/10 ดีเลิศ

Seemi, Malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
hotel is nice, also location near to shopping malls, staff coopertative, famous location near to walk, area good for solo couple.. near to cheap shops for shopping also branded shops near to mall of Pavillion Farhan H and Lots 10... also good things is near is LRT and MRT stations as well as bus station.. i recommend to other to and I'm really happy with this trip supper nice great ... hotel also clean wifi is soooo good for browsing and downloading.. only 1 suggestion for them we miss TV in room otherwise okay supper on this rate..
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2017

4/10 แย่

Kevin, Louisville, KY

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Scared
The location is nice and the receptionist was friendly. It is located in an area with other guest houses. The room had an air conditioner, chair, and bed. Saying that, the room had a smell. The bed linen had holes. The walls looked stained from tobacco smoke. The communal bathrooms lacked warm water and toilet paper. I can stay in a lot of places, but I didn't feel safe at this location. After checking-in and seeing the room/toilet, I immediately left and searched for another hotel. I didn't feel safe sitting on the furniture and using the wifi so I just walked. There could be nicer rooms, but the pictures on the Orbitz site and what I saw in person vast drastically.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2017

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Booked 4 nights, could only stand it for 2.
Very Very Very unclean. Body hair absolutely everywhere. Including your room and bed. Unclean bedding and bathrooms. Useless Wifi and they couldn't care less about guests screaming at the top of their lungs outside the bedrooms ALL night long. Didn't sleep a wink the whole time I was there. Lovely staff though and fabulous location. Very loud air con also. Other guests made me feel very unsafe as a solo female traveller.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2017

4/10 แย่

jin, 東京都

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
クアラルンプールの中心街
ブギビンタン駅に周辺にありペトロナスツインタワーなど立地としては最高です。 ただし、部屋のコンディションは悪くシミあるベットや壁など神経質な人にとっては厳しい環境です。 トイレも流れず放置してあったり鏡も曇っていて機能しませんでした。 マレー系の人が多く宿泊しているようで礼拝用のカーペットが敷いてあり頻繁に礼拝をしていました。 私は気になりませんでしたが、旅慣れた方でないと気持ちよく宿泊できないかもしれません。
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2017

2/10 แย่มาก

tilda

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
숨어있는 호텔
화장실은 떨어져있고, 잠금장치가 굉장히 허술함. 물론 방도 잠금장치가 허술하고 굉장히 시끄러웠지만 누구하나 제재하는사람이 없었음. 이불은 축축했고 이불커버도 깨끗하지 않았음. 방 자체는 딱히 더럽지 않았지만 벽이 더러움. 세상 실망함.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2017