สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว Gazelle International Hotel

3.5 out of 5
Gazelle International Hotel
Makau Esplanade, Kokopo

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 5 จาก 20 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 8 จาก 20 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 4 จาก 20 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 20 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 20 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

8/10 ดี

FMR, Braunschweig

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A safe place, friendly staff and perfect transfers
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก GIH Reservations วันที่ 30 ม.ค. 2020
Thank you for reviewing Gazelle International Hotel. We are delighted you enjoyed your stay.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff are very friendly and it is located ideally in a central place but very quiet. Services were excellent so close to the Kokopo show ground so really enjoyed the stay with my family Highly recommend families and friends to come enjoy yor vacations here.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Did not like much . Property is cheaply constructed many things did not work or were broken. Staff themselves were nice but had no idea what service was all about just poorly trained .
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I love the fact that the hotel sits on such an historic site, and provides such easy access to the Ralum Club and beautiful golf course.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

PHILIP

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel
Great hotel in an amazing location. Travelled with friends for a golf trip and the location was perfect.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
エアコンの効きが悪い。 ティッシュ、ドライヤー、水ペットボトル が常備されていませんでした。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

6/10 พอใช้

Simla

Since it was one night, great location, great ambience and nice and clean rooms
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
値段は高いが質は確か
ラバウルは全体的にホテルが高めであるが、質は問題ない。市内の中心から近い距離にあり、戦争博物館まで歩いて行ける距離である。室内は冷房が完備されているため、暑い気候だが、問題ない。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2017

8/10 ดี

AR, NZ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Was in Rabaul for just the single night and was very comfortable at this hotel. Free airport transfer was a plus.

6/10 พอใช้

CHEK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No blanket provided n air-con blows direct onto the bed. Found out blanket has to be requested for! Sound insulation very poor. I got a room near/on-top of nite club. Tthe noise of music n people went on till 2am. Bad for my early morn flt

8/10 ดี

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice Place, but No Elevator
Lovely hotel and restaurant, but lack of elevator and room on top floor was challenging. Absolutely not for old, slow or handicapped.

6/10 พอใช้

John, New Zealand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable Hotel
This is a comfortable Hotel that with good facilities, however a number of little things need attention, the air conditioning unit was noisy and the control somewhat erratic which resulted in a room change, the plug in the bathroom sink of both rooms was broken. The restaurant provided a good selection of meals ranging from pizzas to steaks. The complementary breakfast vouchers on arrival were appreciated and the breakfast was good. The staff were very helpful and friendly although they struggled in the restaurant when it was busy.

10/10 ดีเลิศ

Melissa, Beenleigh, Queensland

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Gazelle International is the only place to stay
My recent stay in Kokopo, PNG was made even more special thanks to the people at the Gazelle International. The friendly greeting started at the airport and they never failed to impress. Every member of staff was helpful, friendly and could not be any more obliging to all our needs. The facilities are fantastic, the food is sensational thanks to the Head Chef and his team of fabulous wait staff who were there to answer all our questions and helped with all our dining needs. The cleaning staff were amazing and went above and beyond any other place I have stayed. The front desk was always courteous and helped us with tours, travel arrangements and recommended some excellent sites to see. Thank you to Rodney, the Operations Manager and his team for making this a memorable stay.

8/10 ดี

Tito, Japan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best hotel in Kokopo
The quality of the service is the best among the hotels in Kokopo. The breakfast was very nice. The weekend special rate is very convenient. They offer free laundry service too.

8/10 ดี

Weekender, Australia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great staff
The staff were very friendly and eager to please. The hotel is well run and the food is very good. The organised tours bought through reception are the best way to see the local area.

4/10 แย่

E, Melbourne

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Management problems
I booked a room for 3 nights at the Gazelle International several weeks in advance, paid for it in full at the time of booking, and rang the hotel to confirm the booking 2 days before arriving. Upon arrival at the Gazelle International we were informed that they had neither any record of my reservation, nor a room for us. Mistakes happen, and they do not really upset me if dealt with properly and professionally. Unfortunately this did not happen at the Gazelle. The manager did his utmost to deflect any responsibility for the situation onto Expedia, onto the receptionist in his employ who had confirmed the booking 2 days earlier, even onto us. It took hours for the manager to finally concede, and then eventually correct, the mistake - and only, we think, because we insisted they provide a refund if they would not honor the booking. This was easily the worst and most singularly frustrating experience either of us has ever had with a hotel. There is simply no excuse for the rude and offensive manner in which we were treated, especially given that the original mistake lay firmly with the hotel. Unfortunately, evidence of inadequate managerial skills is also evident elsewhere in the hotel. Despite some wonderful and friendly staff, there is a clear lack of training, with mistakes being made with orders in the restaurant and generally idiosyncratic service. Corners have been cut when furnishing rooms, and the place is quite characterless. Great tour and dinners, hence stars.

2/10 แย่มาก

christabel warren, Cairns Australia

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
devastating service by manager.
Limited linens and towels at time we had to look for staff to get towels, no pillow case on pillows on arrival. This totally unexceptable condition for a 4 or 5 star international standards. Manager putting the blame on staff where he is the responsible person for the inadequate inventory or stock referred to the goods and material and also his managerial skills, very pathetic.

6/10 พอใช้

liveandbreathe_shmotels, Sydney

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Average Stay
Rates are too high for what is offered. the decor in the room and around the hotel is tired. needs a revamp. Cleanliness in room especially in bathroom needs to be focused on more.. more specifically the shower - need to get rid of mould in grouting and around taps and soap holder needs a scrub badly. Drinking glasses/cups need to be polished. The furniture- especially the type of material used on the bed, bedside tables and chairs/table in the room need to be replaced as it attracted unwanted friends-. Was not a pleasant experience finding creepy crawlies in the room.The Do Not Disturb sign needs to be respected as it was not respected during my stay. On the up side the location is great. The garden and scenery from the cafe and restaurant and is beautiful. Service was good. Food is was decent.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

3/5
Nice staff & good local seafood, free laundry service

10/10 ดีเลิศ

Tony, Melbourne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
4 Night Stay
Nice Hotel nice location. Breakfasts and transfers to the Airport included. Staff are friendly and polite.