สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว โรงแรมเพรอมิแยร์

4 out of 5
โรงแรมเพรอมิแยร์
Bandar Bukit Tinggi 1/KS6, Jalan Langat, Klang, Selangor

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 90 จาก 319 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 169 จาก 319 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 48 จาก 319 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 9 จาก 319 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 319 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

NJ, BKK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
4-star hotel in Klang
- 4-start hotel in Klang that a little high cost. - Convenience for KLIA with the direct bus from hotel to KLIA. - Tesco department store is located next to the hotel. - nice service.

8/10 ดี

Timir

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

carlos

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not a good hotel
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022

4/10 แย่

Veerayah

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Standard has dropped a lot. The carpet is dirty and was also in one section of the room. Poor maintenance
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Roland

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Norfareeza

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hello, Last week, we booked the Superior Triple Room. The front desk staff was so friendly, and greet us well. After that we check-in the room. Satisfied with the room, so spacious. But, the moment we entered the room, it have that unpleasant smell, probably from the carpet. Then, we checked the bathroom/toilet. It has cigarette smell, even tough we asked for no smoking room. Also, one plug is not functioning on the right side of the queen bed (below air-cond regulator). Other than that, we are very happy and enjoyed our stay. Thank you for your service.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

Leif Gehlert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I booked executive floors to have a pleasant stay in their executive lounges, but it was closed due to no customer. So it was waste of money to book at executive floor.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Lyubomir

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

kim, melbourne, australia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is clean but the service is very poor for a tourist. We could not get any information from the front desk or concierge about what to see or do in Klang and the surroundings. No tourist info, no maps to help. Looks like a hotel for business people only. Fortunately being a resident of Klang in the 1950's I can remember some of the places of interest but for my daughter from Germany this was a real disappointment.
เข้าพัก 8 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Tan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Satisfaction
Bring along my parents to Klang and stay in this hotel, front desk staffs are polite and efficient. Room is clean and cheerful, nearby are shopping mall tesco and aeon, we have a very nice day over here, totally worth for the price
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Lim, Singapore

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was musky smell along corridor on level 2. Previous occupant may have smoked in the room
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Kalaimani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sign boards
The hotel room, cleaniness & service was good. Since there is some construction is going on infront of the hotel it would be better if there are sign board for entry into the hotel. There was a number of turning and not sure of the entrance.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Nur

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Greatstay
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

ZAHITA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

Michael

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

JONA

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

6/10 พอใช้

Naoyasu

Overall good
Overall good. Location is not in The Central but there is a small shopping mall and nice restaurants nearby. Only hotel taxi was way too expensive. About 5 times more than the grab.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

6/10 พอใช้

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not up to my expectation
Not amazing. I was disturbed on the eve of my check-out. Room service rang the doorbell at 12.18am insisting that I ordered room service. I told that guy he make a mistake and insisted that I ordered. I was fast asleep and let alone order room service. After a few mins of disputing he left grudgingly. I couldn’t sleep thereafter. Just wondering how could room service makes such mistake. Another issue is that only two teabags were provided in each room. Normally, in Most hotels at least four or five packets of different flavours.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Usha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

Tatami

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room condition was ok. Internet good. Breakfast good quality.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Eoom service was bad. I ordered 2 Cantonese noodle in Egg gravy. Requested for one yellow noodle and one kway teow. They delivered two plates of a combined yellow noodles and kway Teow . Besides their food was very Salty. We realised later that all their food were Salty. We told the Manager of the restaurant about the next morning.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location for port based business visitors to Klang area. Not suited for tourism.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Food n cleanliness of room
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

Kwong Tat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

6/10 พอใช้

Edmund

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
the hotel itself is clean and well kept. Friendly staff, but can be inefficient and incompetent in getting simple tasks done. E.g Poor and slow coordination between different depts in the hotel. The bill at breakfast was not processed in time for check out and the staff had to chase me in the carpark for payment of Milo. Reception staff told me it was not their duty to collect the payment.... this was poorly coordinated. What if i had already left the hotel? Reception staff cannot answer simple requests and have to check everything with duty manager....
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Like the executive lounge but prefer is executive lounge the hours are longer operated from 3pm to 11 pm or so. Also for massage too early close maybe midnite close is good
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
We requested non-smoking but were given smoking. Rest ok
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

Alex

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This Property is clean & is being catered by good quality of staffs. They are friendly.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019

8/10 ดี

Chin Huat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel overall
The tv controller is not working well. Other than was fine.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

Loretta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel
Nice hotel , friendly staff
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

MOHD ALIF SYAFIQ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

BERNICE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019