สระว่ายน้ำในร่ม, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว กุดอาริ ลอฟท์

4 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 23 จาก 53 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 20 จาก 53 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 7 จาก 53 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 53 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 53 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Artium

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My recent stay at the Gudauri Loft Hotel, booked through Expedia, was a delightful experience, especially for a ski lover like me. Nestled right at the entry of the ski lift, the hotel's location is its biggest draw. It's a dream come true for anyone eager to hit the slopes without any hassle. However, it's important to note that the dining options at the hotel could see some improvement. The food selection was quite minimal, which might be a downside for those who cherish a varied culinary experience. Additionally, the rooms, while cozy and well-maintained, are on the smaller side. This wasn't a major issue for me since most of my time was spent outdoors. What truly sets the Gudauri Loft apart is its exceptional staff. Every team member went above and beyond to ensure a comfortable and welcoming stay. The view from the hotel is breathtaking - a picturesque landscape that looks like it's straight out of a postcard. The cleanliness of the hotel deserves a special mention. The rooms and common areas were spotless, reflecting their high standards of hygiene. And after a long day of skiing, the spa facilities provided the perfect sanctuary to relax and rejuvenate. The quality of the spa services was top-notch, adding a touch of luxury to the overall experience. In conclusion, if you're planning a ski trip and prioritize location, exceptional service, and excellent amenities like a spa, the Gudauri Loft Hotel is a wonderful choice.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Murat Yalcin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Nir

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The location is on the slope so it makes it very comfortable
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Nikolozi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Modernes Ski-Hotel direkt an der Piste
Modernes Hotel direkt an der Ski-Piste mit gutem Service, großzügigem Frühstücksbuffet und sehr sauberen, modernen Zimmern. Nach unserem ersten Aufenthalt in 2020 war es 2023 deutlich voller. Mit etwas Timing findet man aber trotzdem nach den Tag auf der Piste einen Platz im SPA. Das Hotel liegt nicht direkt in New-Gudauri, was die Auswahl der Restaurants in der Umgebung einschränkt. Wenn man bereit ist ein Taxi zu nutzen ist das aber kein Problem.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Ekaterina

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

2/10 แย่มาก

Jason

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is great but the hotel lacks anyone with a brain and anyone who cares - our room was so dirty and the lights and the TV were broken. Nothing worked at the property and the staff has zero interest in helping anyone.
การตอบกลับจาก Hotel Administration วันที่ 28 ธ.ค. 2022
Mr. Jason, We are so sorry that you are misleading people who reads your comment. First of all you insult our stuff and its unacceptable. Your booking was standard TRPL, We upgraded you free of charge to Executive room, means stuff had no zero interest, we care about each our guest. Your main problem was lack of snow, and wanted to check out early, but instead of talking to stuff, you are insulting us even now. Everything is working there, TV, Lights, showers, everything is working in each room. Next time please be more fair in your comments. Best Regards

10/10 ดีเลิศ

DR HAKIMUDDIN

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Zachary

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is fantastic. We had a corner room, so fabulous view of the mountains. Space of the room was good. Restaurant was very good. Only downsides were the toilet, we hated the black small toilet. It's something you only notice when its bad, and it was bad. Also the radiator in the room was hard to control and had us sweating the one night.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022

2/10 แย่มาก

Vikash

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not so good
Supercrowded breakfast area and ok ok spread Room very small Not very prompt cleaning staffs - had to remind few times Positives- Good location for ski Good spa Good food in restaurant
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

Tamara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Jinsoo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Tinting

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Hotel with Amazing Vibe
What an amazing 4 days stay at the Gudauri Loft. Massive room space, good location, great restaurant, good hospitality and great indoor pool and spa access. It was a quite stay as it’s not ski season yet but the hotel offers a tranquil place to stay and relax. Great reception from lobby to restaurant and the spa. Oh the food at the restaurant was amazing. Chef has a unique signature with chilli. Definitely a returning customer!
Indoor heated pool
Breakfast with a view
Facade
View from the room
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2021

6/10 พอใช้

Wasim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Alfredo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Michiel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
young and friendly team. rooms a little small but nice and clean. breakfast good. for the evening the restaurant a little expensive. sauna and massage good. pool clean and warm. sunbeds occupied by towels of users for long time though they are absent. jaccuzzi a bit smelly / cholrine. location excellent, from ski-locker on the piste. overall no regrets.
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed at Gudauri Loft from Feb. 8th to 14th, 2020. Starting with points to improve : - Room not cosy, lacking furniture to store our clothes and things even though there is room for one or two additional drawers -Bed mattress in parent room not comfortable. Very thin. -Room was cold - in particular the bathroom - even though heaters were at maximum. -Ski depot is in basement meaning that there is a stair to climb to reach the slope, which is not easy when wearing ski boots particularly for kids. -Menu in the restaurant on the 7th floor is lacking diversity, having a dish of the day would easily help improving on this topic For positive aspects: -The team is nice and helpful particularly at the restaurants on 2nd and 7th floor -Location of the hotel is good with direct Acces fromm and to slope (apart from the ski depot in basement that is not convenient) -Pool and spa are very relaxing after a full day of ski. -Nice live music in the restaurants but sometimes too loud -Many choices available for breakfast with local food which allows to discover Georgian specialties -Decoration of the restaurants, lobbies are nice
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

Gevork

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

derya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Ilya

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Sanjay, Dubai

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location of the property was perfect...right on the ski slope with fantastic views; also was close to ski lifts!! Enjoyed our stay there!!
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

Julian

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disappointed with Guduari Loft more like basement!
It’s a 4 star property with 2 star customer service! The only person who deserves a positive mention is the barman on the 7th floor David who was not only friendly but used initiative when faced with ambiguity! Would not return to this property!
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Cindy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel in Gudauri
Great location, very close to ski hire and ski lifts. Staff are extremely friendly and helpful. The restaurant was great, food was delicious and David, the barman makes excellent off-menu cocktails. Food for the entire table never all came out together, but that was true of every restaurant in Gudauri. Spa services were great and very affordable.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Located right by the ski slope (ski-in/ski-out) Close to market and landmarks Very satisfying breakfast Extremely helpful staff
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Kind regards, Gudauri Loft Team วันที่ 10 ธ.ค. 2019
Dear, Thank you for choosing Gudauri Hotel Loft for your stay in Gudauri and for taking the time to share your experience with us. Feedback is of utmost importance to us in our striving for continuous improvement and your contribution to this is much appreciated. Your satisfaction as our valued guest is our only commitment and we are happy to see that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to the great pleasure of welcoming you back again to our hotel during your next trip to Gudauri.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Kind regards, Gudauri Loft Team วันที่ 31 ก.ค. 2019
Thank you for choosing our hotel for your stay in Gudauri and for taking the time to share your experience with us. Feedback is of utmost importance to us in our striving for continuous improvement and your contribution to this is much appreciated. Your satisfaction as our valued guest is our only commitment and we are happy to see that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to the great pleasure of welcoming you back again to our hotel during your next trip to Gudauri.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is Still under construction in certain areas but the main building is completed
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Best regards, Gudauri Loft Team วันที่ 31 ก.ค. 2019
Thank you for choosing our hotel for your stay in Gudauri and for taking time to share your experience with us. I am sorry to find out that we were unable to meet your expectations during your recent stay with us and I would like to apologize for the inconvenience you have encountered. Please rest assured that all your comments have been taken into consideration and reviewed in order to take necessary action and correct any shortcomings. Thank you once again for your Feedback and we hope that we will have the opportunity of welcoming you back to our hotel. Wish you a lovely day!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent service. Easily the nicest hotel in the area. Not a lot in the town itself but if you have a car the surrounding area is spectacular.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Warm regards, Gudauri Loft Team วันที่ 1 ก.ค. 2019
Thank you for choosing Gudauri Loft for your stay in Gudauri and for taking the time to share your experience with us. Your satisfaction as our valued guest is our only commitment and we are very happy to see we were able to rise to your expectations and make your stay a memorable one. Thank you one more time for your feedback and we are looking forward to the great pleasure of welcoming you back to our hotel whenever your plans bring you in Gudauri.

10/10 ดีเลิศ

Mohsen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Kind regards, Gudauri Loft Team วันที่ 26 มิ.ย. 2019
Dear Mohsen ! Thank you for choosing our hotel for your stay in Gudauri and for taking the time to share your experience with us. Feedback is of utmost importance to us in our striving for continuous improvement and your contribution to this is much appreciated. Your satisfaction as our valued guest is our only commitment and we are happy to see that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to the great pleasure of welcoming you back again to our hotel during your next trip to Gudauri.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Managers should be changed...
Wating for food in restaurant almost 2 h is too much. Every day the same problem. Only one waiter for whole restaurant working almost 24h. Only Georgian food. Half of menu is unavailable. To open bottle Batman has to have permission from the manager by phone! Uncomfortable bed, with broken mattress. Hotel was empty but 1h delayed checkout is impossible.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Maciej

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Kind regards, Gudauri Loft Team วันที่ 14 เม.ย. 2019
Thank you for choosing our hotel for your stay in Gudauri and for taking the time to share your experience with us. Feedback is of utmost importance to us in our striving for continuous improvement and your contribution to this is much appreciated. Your satisfaction as our valued guest is our only commitment and we are happy to see that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to the great pleasure of welcoming you back again to our hotel during your next trip to Gudauri.

8/10 ดี

Egor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
В целом все хорошо. Не понравился лишь вид вокруг отеля - стройка, грязь и т.д. По самому отелю все нормально
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก С уважением, Gudauri Loft วันที่ 14 เม.ย. 2019
Мы благодарим Вас за доверие! Нам очень приятно, что Вы высоко оценили некоторые услуги нашей гостиницы. Тем не менее, мы сожалеем, что вы не были на 100% удовлетворены и приносим свои извинения. Когда мы не оправдываем ожидания наших гостей, нам очень важно узнать что именно было не так, что бы понимать проблему и улучшать качество наших услуг. Мы хотели бы поблагодарить Вас еще раз за ваш комментарий и мы надеемся, снова Вас приветствовать в ближайшем будущем.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We did not feel welcome in the hotel. Nobody from staff was friendly or helpful. Cleaning staff were sometimes sitting alltogether (6-7 ladies) in the corridor next to our room and eating sunflower seeds!!! Is it a 4 star hotel or a market place? When cleaning the room daily, they sometimes forgot to empty the bin, it does not seem that floors or shower were cleaned at least once during the week stay! When having breakfast, you could order omlete or eggs, there is no ventilation, so all our clothes were smelling like fried onions after the breakfast. Its so appaling. There was a skirent in the first floor of hotel. You had to pass it to go to the slope. The staff there were most of the times tipsy and even not hiding drinks and snacks, which were always on the counter. The customer service from all staff was absolutely bad. We ordered the double room, but received a twin instead, when we asked they offered us to put two beds together. The swimming pool on top floor looks nice in pictures, but it smells disgusting, so most of the guests do not go there. There is very bad noise isolation. We could hear everybody in the corridor all the night long.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Pavels

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The most stylish hotel!
Great hotel, with great design. Offcourse the most amazing thing in this hotel is - SPA zone, with breathtaking view from sauna and pool (edem for instagram lovers).
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Kind regards, Gudauri Loft Team วันที่ 14 เม.ย. 2019
Dear, Thank you for choosing Gudauri Hotel Loft for your stay in Gudauri and for taking the time to share your experience with us. Feedback is of utmost importance to us in our striving for continuous improvement and your contribution to this is much appreciated. Your satisfaction as our valued guest is our only commitment and we are happy to see that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to the great pleasure of welcoming you back again to our hotel during your next trip to Gudauri.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Kind regards, Gudauri Loft Team วันที่ 14 เม.ย. 2019
Thank you for choosing Gudauri Hotel Loft for your stay in Gudauri and for taking the time to share your experience with us!We are looking forward to the great pleasure of welcoming you back again to our hotel during your next trip to Gudauri.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked the breakfast choices the restaurant on 2 nd floor has great vibes and music and it’s a ski in and out hotel. I did not like that some guests were very noisy late at night( (but I did not inform reception at the time of the noise)
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Kind regards, Gudauri Loft Team วันที่ 14 เม.ย. 2019
Thank you for staying at the Gudauri Hotel Loft and for taking the time to write a review.We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Gudauri. It was truly a pleasure to serve you. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. We are looking forward to the great pleasure of welcoming you back again to our hotel during your next trip to Gudauri.

8/10 ดี

Lucie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Best regards, Gudauri Loft Team วันที่ 14 เม.ย. 2019
Thank you for choosing Gudauri Hotel Loft for your stay in Gudauri and for taking time to share your experience with us. We thank you again for your kind comments and look forward to welcoming you back in the near future!

8/10 ดี

Vahur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Best regards, Gudauri Loft Team วันที่ 14 เม.ย. 2019
Thank you for choosing Gudauri Hotel Loft for your stay in Gudauri and for taking time to share your experience with us. We thank you again for your kind comments and look forward to welcoming you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Best regards, Gudauri Lo วันที่ 14 เม.ย. 2019
Thank you for choosing Gudauri Hotel Loft for your stay in Gudauri and for taking the time to share your experience with us. We are looking forward to the great pleasure of welcoming you back again to our hotel during your next trip to Gudauri.We wish you a lovely day!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ALT for lytt fra gang, trapp til rom. Bra lokasjon nærme bakken. Bra restaurant. Ok frokost Dårlig skiutleie på hotellet, må ta taxi for å komme til New Gudauri.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Ümit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mükemmel konum, temiz bir otel.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Mhmoud

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
رائع جدا وسيكون اختيار الأول
مكان مميز جدا مكثت فيها ليلتين ممتعة للغاية. الغرفة 617 بإطلالة رائعة على منطقة التزلج ومنظر بديع للجبال الثلجية. أنصح باشتراط الاطلالة لتستمتع بالسكن. استمتعت بمشاهدة احتفالية نهاية العام من جميع الفنادق بسبب اطلالة الغرفة. الافطار جيد .. اغلب الخيارات المتاحة خضار. الموقع الفعلي غير متطابق مع خرائط قوقل واجهت مشكلة في الوصول. حامل الحقائب بشوش. طاقم الاستقبال مرح وحسن الترحيب. عادات الفندق غير مناسبة للمسلمين من حيث تقديم الخمر هدية للنزلاء ومن حيث اللباس للمساج والسباحة. مدفأة الغرفة ممتازة. سخان المياة ممتاز جدا. خدمة الغرف مميزة.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Best wishes, Gudauri Loft วันที่ 14 ม.ค. 2019
Thank you for your high rating and kind words regarding your most recent stay with us. We are truly honored to see that you enjoyed your stay and to read that you loved. We hope that we may welcome you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Tolles Hotel direkt an der Piste. Allerbeste Lage! Ski-verleih direkt am Hotel mit nagelneuem Equipment. Hammer Spa-Betteich. Tolle Restaurants. Wir waren absolut begeistert!
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Warm regards, Gudauri Loft วันที่ 14 ม.ค. 2019
Thank you for your high rating and kind words regarding your most recent stay with us. We are truly honored to see that you enjoyed your stay and to read that you loved our hotel. We hope that we may welcome you again in the future. Best wishes,

6/10 พอใช้

Jason

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fine stay but the hotel isn't a well-oiled machine
The room was exceptionally clean and the beds were comfortable, however, there are three things I didn't like about this hotel: 1. The walls were thin. They are made up with stylish wall coverings but there's too much drywall. 2. Upon checking into our room, there were 3 light bulbs that were out. We were given a room change, which was fine, but how do 3 bulbs go unnoticed? 3. The breakfast facility is woefully understaffed. It took me 10 minutes of standing at the egg station just to get my egg order listened to. They need to fix their understaffing issue. These 3 service/comfort issues are maybe tolerable at a $75-80 hotel in a major international city, but not in rural Georgia. That said, 2 of the 3 issues are easily fixable, and I would consider staying here again, especially given how good of a job the cleaning staff seems to do. The rooms were spotless and of course, the property is right beside the ski slope, so that's appealing. The reception staff were also fine and efficient. Everyone who worked there struck me as being good at hospitality.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018