ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว แอร์ไลน์อินน์ - สถานีเกาสง

3 out of 5

รีวิว

9.4

ไร้ที่ติ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 694 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 279 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 21 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 1003 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.6/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

zoda, Thailand

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
โรงแรมสามารถมองเห็นได้จากสถานีรถไฟฟ้า ถ้าสถานีสร้างเสร็จคิดว่าคงสะดวกกว่านี้เพราะไม่ต้องเดินอ้อม
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 19 มิ.ย. 2019
Thank you for choosing Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you a better service on your next visit. Yours Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is located right across Kao Shiung train station . Staff is very friendly and helpful. only concern is you will see homeless nearby,
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 24 พ.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

8/10 ดี

Pak Ho Herbert

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
厠所入面沒有洗手盤
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Candy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
位置非常好,高雄車站走5分鐘就到
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก 營運副理 Lemmi Chin วันที่ 24 พ.ค. 2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論及肯定。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

10/10 ดีเลิศ

Hideaki

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
高雄駅から近く、設備は新しく清潔、スタッフの方々も大変親切です。朝食もバラエティー豊富で美味しいです。非常にお得なホテルでした。
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 24 พ.ค. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 ดีเลิศ

Rasmus

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff, free coffee and the possibility to use laundry and dryer on the ground floor. Breakfast with a lot of variety. Comfortable room, good value for money.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 16 พ.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.Yours Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Kazuyuki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
再度高雄に行く機会があったら是非また利用したいと思います。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 16 พ.ค. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

8/10 ดี

takeshi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ウオッシュレット付き、朝食も良い。
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 16 พ.ค. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 ดีเลิศ

Pak Hang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
walkable distance to train station and night market, easy to get anywhere, highly recommended!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 16 พ.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.Yours Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

TAKAKO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Suk Ha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Hotel offers a wonderful experience for my first visit to Kaohsiung, starting with the pleasant escort & efficient process at reception check-in, then the cozy & stylish guest room setting. The friendly staff plus the delicious cuisine at breakfast corner make my day a good start. I will definitely return at my next trip, also recommend this to my friends.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 7 พ.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

8/10 ดี

Wing Yee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
洗衣服務欠規劃
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก 營運副理 Lemmi Chin วันที่ 7 พ.ค. 2024
親愛的貴賓 您好,洗衣房的設置為的是便利旅客,因此皆為24小時免費提供的自助使用;若是您想要更快速、便利的服務,我們也有提供收費的洗衣服務,將會為您送至專業洗衣廠,若下次有需要也可隨時告知櫃檯為您服務。

10/10 ดีเลิศ

AOI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフが親戚で日本語もできて助かりました。
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 7 พ.ค. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

8/10 ดี

Siu Lun

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 7 พ.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Atsushi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ホテルの部屋には必要な設備がしっかり整えられており快適に過ごせました。トイレがウォシュレットタイプなのも有難かったです。無料のランドリーコーナーが1Fにありとても助かりました。朝食メニューも充実しています。価格以上の価値があるホテルだと思いました。なお2024/4末時点では高雄駅が工事中で若干遠回りになりますので初めてホテルに向かうときは注意してください。 
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 7 พ.ค. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。ホテルの前の歩道工事は4月に完了しました。高雄駅の工事は明日の2025年までに完了する予定ですが、現時点ではホテルの出入りにはあまり影響がありません。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 ดีเลิศ

HIROKI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

TSUYOSHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
インターネットができるのがよい
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 7 พ.ค. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。ホテルではWi-Fiサービスを提供しており、ご滞在中に接続に問題がある場合はいつでもフロントデスクにお問い合わせください。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

8/10 ดี

Ching-Hung

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
一樓蚊子有點多,插座比較鬆,USB插座也很鬆;免費洗衣、烘衣、咖啡很讚;交通地點方便;可惜旁邊有遊民
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin - 營運副理 วันที่ 3 พ.ค. 2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

10/10 ดีเลิศ

Jake

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

8/10 ดี

YOSHITERU

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
駅近です。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 29 เม.ย. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

8/10 ดี

Lan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The location of tge hotel is conveniently close the Kaohsiung station and we enjoyed the amenities that the hotel offered. The room was spacious and clean but the carpet needs to be steamed clean because it has a ton of stains.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. As for the stains carpet in the room, we would try to scrub them every time after checking out; however, some of the stains were overnight so we were not able to remove them all. Exchanging new carpets will be discussed for huge projects.Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.Yours Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

RYO

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
台鉄高雄駅から近いのですが、駅の改装工事の為か少し時間がかかりました。 吉野家、KFCが並びにあるため、旅行者も安心です。 スタッフの日本語も分かりやすく、対応が良かったです。 部屋も清潔でした。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 22 เม.ย. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 ดีเลิศ

mong-hong

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Too noisy due to construction. However room is really nice and breakfast is great
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,The construction in front of the hotel's sidewalk has been completed. We apologize for any inconvenience caused during your stay, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.

8/10 ดี

Grace Yan Chee

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location. Currently, major renovations in Kaohsiung station, with loud noises
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

8/10 ดี

PUI CHEONG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
冷氣鎖死23度很熱
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก 營運副理 Lemmi Chin วันที่ 22 เม.ย. 2024
親愛的貴賓 您好,感謝您一直以來對於頭等艙飯店的支持與愛護。飯店的冷氣從房內是可以自行做調整的,若是於下次入住時有任何需要為您服務的地方,我們都非常歡迎您隨時與櫃檯人員聯繫。

8/10 ดี

卉琳

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Charles

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Man-Ching

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

SIU PING

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
交通方便,唯高雄車站周邊進行大規模改建,需要繞道而行。
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก 營運副理 Lemmi Chin วันที่ 9 เม.ย. 2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論及肯定。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

8/10 ดี

Eiichi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
高雄駅から近く、観光に非常に便利な位置にある。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 1 เม.ย. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

8/10 ดี

TIONG WAH

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The tap water is not clean. Water got oil & white powdery residues.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. Tap water in Taiwan is not recommended for direct consumption. Bottled water is provided in the rooms, which is complimentary, or there are tea rooms in the lobby.Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

10/10 ดีเลิศ

REMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
駅の工事が早く終わるといいです。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 29 มี.ค. 2024
お客 様この度はエアラインホテルをご利用いただきまして、誠にありがとうございました。台鉄大規模な改装工事を行い、期間中は迂回路をご利用ください。多くのお客様には大変ご迷惑、ご不便をおかけいたします。大変申し訳ございます。何卒ご理解賜りますようお願い申し上げます。

10/10 ดีเลิศ

Ka Kit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Philippe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very friendly and helpful staffs both at the front desk and the breakfast room. The place has character
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you very much for staying at the Airline Inn –Kaohsiung Station and sharing your experience here.I am very glad to learn that our service has met your expectations. Nevertheless, the comment about breakfast selection and quality has also been addressed to our chefs, and we will look into these issues and improve them immediately. Once again, your feedback is highly appreciated and we look forward to seeing you again soon.Yours Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
旁邊是高雄車站 有捷運 交通方便
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก 營運副理 Lemmi Chin วันที่ 25 มี.ค. 2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論及肯定。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

8/10 ดี

CHANGYONG

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall the stay was good. Friendly and helpful staffs. The location was not idea at the moment due to the construction that is happening at the GaoXiong Mainstation. Not much eatry choices for quick meal other than fastfood. The bathroom cleaniess can be improve as one of the showerhead had molds on it.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you very much for staying at the Airline Inn –Kaohsiung Station and sharing your experience here.I apologize for not providing you with the most comfortable and clean accommodation. After reading your review, we immediately addressed the molds on the showerhead.We hope to see you on your next visit to Kaohsiung and will ensure a more pleasant stay for you next time. Please do not hesitate to contact me or my staff if we can be of any further assistance to you.Yours Sincerely,

6/10 พอใช้

Wai Hing

早餐款式比較少
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก 營運副理 Lemmi Chin วันที่ 14 มี.ค. 2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空分享您的住宿感受。若是您對於早餐款式有更詳細寶貴的意見我們都非常歡迎您與我們分享,讓我們有更加進步的空間及機會。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

8/10 ดี

TSUYOSHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフと日本語で会話できたのがよかった。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 12 มี.ค. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 ดีเลิศ

Yasuo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Shunsuke

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
駅からも近く、分かりやすいホテルでした。 不満なとこはないですが、強いて言えばウォシュレットが欲しかったです。 無料ランドリーはありがたかったです!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 11 มี.ค. 2024
お客 様この度はエアラインホテルをご利用いただきまして、誠にありがとうございました。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。ホテルでウォッシュレットがありの部屋は全部ではありません。当日のご予約の状況によって、ご希望に沿えるように尽力いたします。何卒ご理解賜りますようお願い申し上げます。

10/10 ดีเลิศ

MAK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
會列入首選名單
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก 營運副理 Lemmi Chin วันที่ 7 มี.ค. 2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論及肯定。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

10/10 ดีเลิศ

Miwako

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

MIKI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ホテル前が工事中だったので一歩外に出れば騒音がひどかったですがホテル内は問題なかったです。 朝食は良かったのですが、「水を置いていない」「御粥にかける醤油がない」のが減点です。
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 5 มี.ค. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 ดีเลิศ

kathleen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutely wonderful stay! The hotel was clean and comfortable with great amenities and services, including laundry and restaurant for breakfast. Most importantly the service was amazing with kind and helpful staff. The staff noted that I was vegan, and then the restaurant staff went above and beyond preparing me vegan-friendly meals (literally 4 plates & juice/coffee) every morning as soon as I arrived. I liked the location of hotel as well since it is within walking distance from train station.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 3 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

8/10 ดี

HUI LIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
自助餐式的早餐很豐盛。 工作人員都很親切。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก 營運副理 Lemmi Chin วันที่ 4 มี.ค. 2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論及肯定。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

10/10 ดีเลิศ

MICHIKO

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
高雄車站から近くて便利。フロントスタッフの方々が丁寧でとても親切です。日本語対応もあります。部屋も新しくてスタイリッシュ。あちこちにある楽しいイラストなども疲れを癒してくれます。最高!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 1 มี.ค. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 ดีเลิศ

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
3박 4일동안 잘 썼습니다! 숙소는 엄청 깔끔하고, 청결했고 세탁을 24시 무료로 할 수 있어서 좋았어요! 직원분들은 정말 다 친절하셔서 감동이었을 정도..
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 1 มี.ค. 2024
고객님, 안녕하십니까?.귀중한 시간 할애하시어 고객님의 경험을 공유해주셔서 감사드리며, 저희와 함께 머무시는 동안 편안하고 만족스러운 투숙의 시간을 보내신 것 같아 기쁘게 생각합니다.앞으로도 AirlineInn 호텔에서의 방문이 오래도록 기억에 남는 여행이 되도록 늘 정성을 다해 노력하겠습니다.

10/10 ดีเลิศ

savanna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Minoru

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
清潔で機能的。朝食には納豆もあり、日本人向けのホテルです。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 1 มี.ค. 2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 ดีเลิศ

Kenneth

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very impressed with this hotel stay iust say...the staff were professional. I like the nice decor through out the hotel including our room, which was quite clean & has a thoughtful layout. Beakfast was unexpectedly great... with a very friendly, hellful group of staff who made our day even better.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.