Executive Senior Suite with Lounge Access | มินิบาร์, ตู้นิรภัยในห้องพัก, ห้องพักตกแต่งอย่างมีเอกลักษณ์

รีวิว Point Hotel Taksim

5 out of 5
Point Hotel Taksim
Topcu Caddesi No.2 Taksim, Istanbul, Istanbul

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 188 จาก 505 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 187 จาก 505 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 57 จาก 505 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 27 จาก 505 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 46 จาก 505 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Miray

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was really great; however, it was very hot inside the room as the AC was not fully working since it was raining the first couple of days we were there and the central heating was on. The cleaning staff were great as well; however, they were very loud in the morning and we were awakened one day because of their loud and chatter. Nonetheless, all in all, the staff is ver friendly and the hotel is amazing.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Point Hotel Management วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Miray,Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us.We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level.We very much look forward to welcoming you once again at Point Hotel Taksim in the nearest future. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Deyab

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel and service very nice area it’s 5 minutes from taksim Square highly recommend this hotel
เข้าพัก 11 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Deyah, Thank you for choosing Point Hotel Taksim and taking the time to share your experiences. We are absolutely happy to hear that you have thoroughly enjoyed the stay and have been satisfied with the services we provided. We strive to do our utmost to meet and exceed our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Point Hotel Management

6/10 พอใช้

Shoko

เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Point Hotel Management วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing Point Hotel Taksim and taking the time to share your experiences. We are absolutely happy to hear that you have thoroughly enjoyed the stay and have been satisfied with the services we provided. We strive to do our utmost to meet and exceed our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Point Hotel Management

8/10 ดี

Mehmet, Apeldoorn

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Top locatie makkelijk bereikbaar voor alles wat je wilt.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Mehmet, Thank you for choosing Point Hotel Taksim and taking the time to share your experiences. We are absolutely happy to hear that you have thoroughly enjoyed the stay and have been satisfied with the services we provided. We strive to do our utmost to meet and exceed our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Point Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Traveling

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Modern and great hotel within walk-in distance to transportation and taksim square as well as very hospitable employees. Warm, friendly, and very helpful
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Point Hotel Management วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Guest Thank you for choosing Point Hotel Taksim and taking the time to share your experiences. We are absolutely happy to hear that you have thoroughly enjoyed the stay and have been satisfied with the services we provided. We strive to do our utmost to meet and exceed our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Point Hotel Management

6/10 พอใช้

Francesco

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Point Hotel Management วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Francesco, Thank you for choosing Point Hotel Taksim and taking the time to share your experiences. We are absolutely happy to hear that you have thoroughly enjoyed the stay and have been satisfied with the services we provided. We strive to do our utmost to meet and exceed our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Point Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

UMIT

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 20 ม.ค. 2024
Dear UMIT, Thank you for choosing Point Hotel Taksim and taking the time to share your experiences. We are absolutely happy to hear that you have thoroughly enjoyed the stay and have been satisfied with the services we provided. We strive to do our utmost to meet and exceed our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Point Hotel Management

8/10 ดี

Erlend

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 20 ม.ค. 2024
Dear ERLEND, Thank you for choosing Point Hotel Taksim and taking the time to share your experiences. We are absolutely happy to hear that you have thoroughly enjoyed the stay and have been satisfied with the services we provided. We strive to do our utmost to meet and exceed our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Point Hotel Management

4/10 แย่

Ali

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Attention. Il y a toujours des extras à payer. Le prix de l'hôtel est trop cher par rapport au service proposé. L'accès au hammam et à la piscine était normalement gratuit. On nous a demandé de payer un extra car nous ne voulions pas nous faire masser. Tout est cher dans cet hôtel. A éviter.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Ali, Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us. I would like to express that we are genuinely sorry for this situation experienced during your stay. Your comments are always guiding us on our path to continuously improve our services and guest satisfaction. Please rest assured that further to your comments this matter has been discussed and evaluated with all relevant team members. We look forward to the opportunity to welcome you back and to show you our services at their best. Yours sincerely,Point Hotel Management

2/10 แย่มาก

Okhan

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Okhan,Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us.I would like to express that we are genuinely sorry for this situation experienced during your stay. Your comments are always guiding us on our path to continuously improve our services and guest satisfaction. Please rest assured that further to your comments this matter has been discussed and evaluated with all relevant team members.We have ramp for luggage and handicaped people left side of the hotel and doormans , vales and bell boy available 24 hours at your services.We look forward to the opportunity to welcome you back and to show you our services at their best.Yours sincerely,

8/10 ดี

jihad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything is clean
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us. We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level. We very much look forward to welcoming you once again at Point Hotel Taksim in the nearest future. Yours sincerely, Point Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Mikael Fethi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 8 ธ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us. We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level. We very much look forward to welcoming you once again at Point Hotel Taksim in the nearest future. Yours sincerely, Point Hotel Management

8/10 ดี

Lina

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us.We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level.We very much look forward to welcoming you once again at Point Hotel Taksim in the nearest future. Yours sincerely,Taksim Point Hotel Management

8/10 ดี

MHAMED

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good but…
The access of the lounge was a bit complicated as it was constantly closed, and we had to ask a team member to open it. The last day, the reception called on the phone at least four times (since 10:30 am) to remind that the check out is at 12:00 pm Also, the carpet in the room should be replaced especially for customers suffering from allergy (my case). Nevertheless, the food are good. The team of the restaurant (9th floor) are amazing !
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us. We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level. We very much look forward to welcoming you once again at Point Hotel Taksim in the nearest future. Yours sincerely, Point Hotel Management

8/10 ดี

Johann

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us. We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level. We very much look forward to welcoming you once again at Point Hotel Taksim in the nearest future. Yours sincerely, Point Hotel Management

8/10 ดี

Mohamed

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Mohamed, Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us. We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level. We very much look forward to welcoming you once again at Point Hotel Taksim in the nearest future. Yours sincerely, Point Hotel Management

8/10 ดี

Mohamed

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก m วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing Point Hotel Taksim and taking the time to share your experiences. We are absolutely happy to hear that you have thoroughly enjoyed the stay and have been satisfied with the services we provided. We strive to do our utmost to meet and exceed our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Point Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

KUTEYBE

เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 28 ต.ค. 2023
Dear Kutuyebe,Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us.We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level.We very much look forward to welcoming you once again at Point Hotel Taksim in the nearest future. Yours sincerely,Point Hotel Management

6/10 พอใช้

Charlotte

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The only hotel you have to pay to use the gym?!
Disappointing stay compared to other hotels locally - steep steps up to front of property with no ramp for lugagge or support. Was charged ten euros for using the gym (which is poor quality and the hottest room in the hotel) - this is not made clear before booking or at check in. Staff in the gym reception was rude. Rooms were basic but fine.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 25 ต.ค. 2023
Dear Charlotte,Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us.I would like to express that we are genuinely sorry for this situation experienced during your stay. Your comments are always guiding us on our path to continuously improve our services and guest satisfaction. Please rest assured that further to your comments this matter has been discussed and evaluated with all relevant team members.We have ramp for luggage and handicaped people left side of the hotel and doormans , vales and bell boy available 24 hours at your services.We look forward to the opportunity to welcome you back and to show you our services at their best.Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

yusuf kenan

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear KenanI would like to thank you on behalf of our management and colleagues for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us.It is our main priority to provide our guests with services that make their stay with us a most enjoyable one. As such, we are very happy to receive your positive feedback and look forward to the opportunity of welcoming you back.Yours sincerely,Point Hotel Management

8/10 ดี

Mohamed

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Mohamed,I would like to thank you on behalf of our management and colleagues for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us.It is our main priority to provide our guests with services that make their stay with us a most enjoyable one. As such, we are very happy to receive your positive feedback and look forward to the opportunity of welcoming you back.Yours sincerely,Point Hotel Managemenet

10/10 ดีเลิศ

Ikhlas

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 1 พ.ย. 2023
Dear İhlas, Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us. We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level. We very much look forward to welcoming you once again at Point Hotel Taksim in the nearest future. Yours sincerely, Point Hotel Management

2/10 แย่มาก

Saad

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
the location was ok, but there are many better options like Marriott and Haytt across the street in the same price.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear saad, Thank you for choosing Point Hotel Taksim and taking the time to share your experiences. We are absolutely happy to hear that you have thoroughly enjoyed the stay and have been satisfied with the services we provided. We strive to do our utmost to meet and exceed our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Point Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

sung kyu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear SUNG KYU, Thank you for choosing Point Hotel Taksim and taking the time to share your experiences. We are absolutely happy to hear that you have thoroughly enjoyed the stay and have been satisfied with the services we provided. We strive to do our utmost to meet and exceed our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Point Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Tarek

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 11 ก.ย. 2023
Dear Tarek,Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us.We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level.We very much look forward to welcoming you once again at Point Hotel Taksim in the nearest future. Yours sincerely,Point Hotel Management

2/10 แย่มาก

TURAN

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 2 ก.ย. 2023
Dear TURAN,Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us.I would like to express that we are genuinely sorry for this situation experienced during your stay. Your comments are always guiding us on our path to continuously improve our services and guest satisfaction. Please rest assured that further to your comments this matter has been discussed and evaluated with all relevant team members.We look forward to the opportunity to welcome you back and to show you our services at their best.Yours sincerely,Point Hotel Management

2/10 แย่มาก

Wasim

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk Staff is rude and disrespectful. They speak over you and don’t want to listen. Hotel wanted to scam me and the family by charging us 10 Euros a person per day to use the gym. Wanted to charge us 5 Euros for hair nets for the pool. Checked my reservation and no mention of extra charges for these facilities. Lack of restaurants in the hotel. Would not recommend this place.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Mangement วันที่ 10 ส.ค. 2023
Dear Wasim,Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us.I would like to express that we are genuinely sorry for this situation experienced during your stay. Your comments are always guiding us on our path to continuously improve our services and guest satisfaction. Please rest assured that further to your comments this matter has been discussed and evaluated with all relevant team members.We look forward to the opportunity to welcome you back and to show you our services at their best.Yours sincerely,Point Hotel Mangement

10/10 ดีเลิศ

Miray

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super clean and very friendly staff. Amazing breakfast and great rooms.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 31 พ.ค. 2023
Dear MIRAY, Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey.Kind Regards

6/10 พอใช้

Bijan

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall ok, but I wouldn’t reserve a room in there next time
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 30 พ.ค. 2023
Dear Bijan , Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey.Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 26 พ.ค. 2023
Dear Tarek , Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey.Kind Regards / Tolga Subaşı FOM

6/10 พอใช้

Dany

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In fact it is not my first time in point hotel. This time everything was different, there is no air condition in the room and when we asked they talked about about the system is only for hot airflow. They gave me the room 732 where in the early morning 7:30 the room service start to prepare the trolley with too much noise. If a day we was late to leave the room in the morning, we came back to found the coffee and tea putted on the door without changing the cups or even washed it …
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 25 พ.ค. 2023
Dear Valuable Guest,As a Point Hotel Taksim Family assures you that your feedback has been noted. Thanks to the clear feedback we are going to give a better service to our following guests and you for your next time.Kind RegardsTolga Subaşı / FOM

10/10 ดีเลิศ

Tarek

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Location is the best
Location is excellent. Close to everything.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Tarek , Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey.

10/10 ดีเลิศ

Osman Hayati

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cok begendim yine kalirim
Temiz ve kaliteli yeni duzenli merkezi
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Ön Büro Müdürü วันที่ 11 พ.ค. 2023
Değerli konuğumuz Osman Bey, Point Hotel Taksim’de misafirimiz olduğunuz için teşekkürler. Ayrıca bu platformdan bu değerli yorumlarınızı gelecekteki potansiyel misafirlerimiz için paylaştığınız için de teşekkür ederim. Bir sonraki Istanbul ziyaretinizde tekrardan görüşmek dileğiyle, Saygılarımla

6/10 พอใช้

fahid

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 11 พ.ค. 2023
Dear Fahid, Thank you so much for taking the time to write the review! Please accept my personal deepest apologies about the matter you encountered while you were in our hotel. We really appreciate every feedback we get from our guests . Respectfully,

8/10 ดี

MAJID

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I am satisfied
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 25 เม.ย. 2023
Dear Majid , Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey.

10/10 ดีเลิศ

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A nice hotel
Great location, good staff, large rooms, nice modern bathroon, good range of toiletries, free water, coffee and tea everyday. The room was cleaned daily and they offered a great breakfast buffetwithchanges everyday. I would say more 4-star than 5-star though.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 17 เม.ย. 2023
Dear Paul , Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey.

8/10 ดี

serkan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Özellikle sahurda bana yardımcı olan Fırat Bey e çok teşekkür ederim. Resepsiyon hariç genel itibariyle memnun kaldım. Tekrar konaklama yapacağım.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 9 เม.ย. 2023
Dear Serkan, Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards. Point Hotel Management.

10/10 ดีเลิศ

itzhak

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 31 มี.ค. 2023
Dear Itzhak, Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey.

10/10 ดีเลิศ

Walter

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 24 มี.ค. 2023
Dear Walter , Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey.

10/10 ดีเลิศ

Christoph

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Das Hotel war perfekt und die Mitarbeiter/-innen waren sehr freundlich und zuvorkommend! Immer wieder gerne! Danke, für den perfekten Aufenthalt bei Ihnen!
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 1 มี.ค. 2023
Dear Christoph , Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Short stay
Good service. Perfect location for airport bus, directly across the road. Food variety limited at hotel lounge.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 1 มี.ค. 2023
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey.

8/10 ดี

serkan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 28 ม.ค. 2023
Dear Serkan , Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warmest Regards.

10/10 ดีเลิศ

Saeedh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Everything
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 10 ม.ค. 2023
Dear Saeedh , Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey. Point Hotel Management.

10/10 ดีเลิศ

Fatih Kemal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Lage ist sehr gut. Einrichtung etwas veraltet.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 31 ธ.ค. 2022
Dear Fatih Kemal, Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey. Point Hotel Management.

8/10 ดี

Amine

good
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 9 ธ.ค. 2022
Dear Amine , Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey. Point Hotel Management.

6/10 พอใช้

Kyungsun

2/10 แย่มาก

Engin

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 29 พ.ย. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

10/10 ดีเลิศ

Hector, Hawthorne

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Mohamed

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Point Hotel Management. วันที่ 18 พ.ย. 2022
Dear Mohamed , Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards from Turkey.

10/10 ดีเลิศ

JOHN, San Jose

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022