บริเวณภายนอก

รีวิว Novotel Istanbul Bosphorus

5 out of 5
Novotel Istanbul Bosphorus
Kemankes Caddesi No: 57-59, Karaköy - Beyoglu, Istanbul

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 524 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 306 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 89 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 44 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 39 จาก 1002 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Sawsan Abdul Karim

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was nice from minutes I arrived to the minutes I left the hotel.. thank you so much
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก gr วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Karim,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Jeff

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GR วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Jeff,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Arnout

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We found the hotel to have an unforgettable rich diverse breakfast on the rooftop with a beautiful view over the Bosphorus. We had a marvelous time overall in the hotel, I am really glad to have chosen this relaxing hotel in Istanbul.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GR วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Sindy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GR วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Sindy,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Ibrahim

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean staff is amazing
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก gex วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Ibrahim,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Asalet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ich bin jetzt schon 8 mal in dem Hotel gewesen alleine und mit meiner Familie ,und habe es nie bereut .Ich kann es nur weiterempfehlen
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก gex วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Asalet,Many thanks for your nice review! We truly appreciate your kind words about our staff. Our personal strives to provide a superior service experience for every customer, and it's definitely a boost for us every time we hear positive feedbacks such as yours. We will be sure to let all our teams know that they made your stay a success.We hope to welcome you back to the Novotel Istanbul Bosphorus very soon!Kind regards,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Christina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, really friendly and helpful staff, great facilities, clean rooms, amazing rooftop bar, very pleased overall.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gx วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Christina,Thank you for choosing Novotel Istanbul Bosphorus and taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed our great location, friendly and helpful staff, and the facilities provided. It is also wonderful to know that you found our rooms clean and enjoyed our amazing rooftop bar. We appreciate your kind words and are pleased that you had an overall enjoyable experience.Best regards,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

8/10 ดี

ABDULRAHMAN, riyadh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gx วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Abdulrahman,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Jad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gx วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear JAd,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Yunus Emre

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gx วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Yunus Emre,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIGGuest Experience Manager

8/10 ดี

olcay serhat

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gx วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Olcay Serhat,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIGGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Sungmin

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gx วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Sungmin,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIGGuest Experience Manager

8/10 ดี

Arun Chand

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Arun Chand,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

2/10 แย่มาก

Ammar

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Air conditioning was not working. Called twice and finally maintain an r person came. Despite that room temperature was the same.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Ammar,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by the issue with the air conditioning in your room. We have taken note of your comments and will ensure that our maintenance team is aware of the situation. Best regards,Dilek SEVIG Guest experience Manager

8/10 ดี

Semih

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Semih,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Karthik

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent staff and service. Great place for family and excellent breakfast! Definitely recommend and looking forward to coming back again.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Dear Karthik, Thank you for your kind words about our staff and service. We are delighted that you enjoyed your stay with us and we are glad that you found our hotel suitable for your family. We are also pleased to hear that you liked our breakfast selection. We strive to provide the best possible experience to our guests and we are glad that we were able to meet your expectations. We look forward to seeing you again soon at Novotel Istanbul Bosphorus! Sincerely, Dilek SEVIGGuest experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Rosa

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear Rosa,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

6/10 พอใช้

Stewart

เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Stewart,Thank you for the rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

ismail atakan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 17 พ.ย. 2023
Değerli Misafirimiz,Otelimizle ilgili güzel puanlamanız için teşekkür ederiz! Konaklamanızdan memnun kaldığınıza sevindik. En kısa zamanda sizi otelimizde tekrar misafir etmekten mutluluk duyarız.Saygılarımızla,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Aliana, Pennsauken

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location work for us, walkable to Taksim square, Istiklal Street, Galata Tower, Blue mosque and Hagia sophia.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Aliana,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

8/10 ดี

Denise

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 11 พ.ย. 2023
Dear Denise,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Kind Regards,Dilek SEVIG KOSEguets Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had no idea what to expect- but was in a perfect location and just incredibly friendly staff.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear David,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Basak

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 7 พ.ย. 2023
Değerli Misafirimiz,Otelimizle ilgili güzel puanlamanız için teşekkür ederiz! Konaklamanızdan memnun kaldığınıza sevindik. En kısa zamanda sizi otelimizde tekrar misafir etmekten mutluluk duyarız.Saygılarımızla,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

2/10 แย่มาก

Deniz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hot Room and uncomfortable pillows
Very weak AC. Lowest temperature in the room with AC on full power was 22 degree, very hard to sleep like this, it was just too warm. And why was the AC so weak? So that the hotel can save energy cost. For 200 Euro a night very disappointing And the pillows are also just horrible. Cheapest of the cheapest, low quality, very hard and uncomfortable. Had a very bad sleep because of the hot room and the bad pillow. Never again. Location and service are good though.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 27 ต.ค. 2023
Dear Deniz,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us following your recent stay at Novotel Istanbul Bosphorus. We appreciate your comments on our services and location, which we strive to provide at the best levels of comfort and convenience.We regret that you experienced an uncomfortable room due to a weak air conditioning system as well as pillows that were not up to your expectations. We take your feedback seriously and want to assure you that we strive to provide a pleasant environment for our guests in all areas of our hotel.We hope that despite this experience, you will consider giving us another chance in the future when visiting Istanbul.Sincerely, Dilek SEVIGGuest Experience Manager

4/10 แย่

Juan C

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El hotel Novotel Bosphorus, esta bien ubicado, a tan solo tres bloques está la estación T2 del tranvía, que es la línea que lo puede llevar a uno como turista a las principales atracciones de Estambul. El hotel cuenta con buenas zonas y restaurantes al su alrededor. Por mucho tiempo he buscado los hoteles de la cadena Accord siendo los Novotel una buena opción para visitar una ciudad en la cual uno va al hotel solo a dormir, pues normalmente las habitaciones son cómodas y limpias, pero este no fue el caso. El Novotel Bosphorus esta viejo, mal mantenido, las áreas sociales como los corredores esta sucios al igual que el estado de la habitaciones, muy pobre la limpieza. Es una lastima por que el edifico del hotel es bueno, con una gran vista en su restaurante, pero está ya viejo y mal mantenido.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 25 ต.ค. 2023
Dear Juan C,Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay at Novotel Istanbul Bosphorus. We are delighted to hear that you have found our hotel conveniently located and that you have enjoyed the restaurants and attractions around it. At Novotel, we strive to provide our guests with a comfortable and clean experience during their stay. We understand that this was not the case during your stay, and we are sorry to hear about it. We strive to continuously improve our services, as customer satisfaction is one of our main priorities. We hope that despite any drawbacks experienced at Novotel Istanbul Bosphorus, you will visit us again in the future and give us another opportunity to show you the level of service we are committed to providing all of our guests. Warm regards, Dilek SEVIGGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 20 ต.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

8/10 ดี

Cristina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My room was very far from elevatir and too noicie the first night second night they mouve me to a better room
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Cristina,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Istanbul Bosphorus. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

8/10 ดี

Luis Alfredo

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The receptionist was not good. He took a very long time to check us in and did not know his job properly
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Luis Alfredo,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Istanbul Bosphorus. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

4/10 แย่

Ömer

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Odamiz standart tabir edilen bir odaydi. Ve otelin havalandirma bosluguna bakiyordu. Havalandirma sisteminin gurultusunden o kadar nefret etmisiz ki cikis yaptigimizda disarisi kafa dinlendirici oldu.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 16 ต.ค. 2023
Değerli Misafirimiz, Bize yorum bıraktığınız için teşekkür ederiz. Tüm misafirlerimizin geri bildirimlerine değer veriyoruz ve yorumlarınız takdir edilmektedir. Novotel Istanbul Bosphorus'ta her bir misafirimize rahat ve dinlendirici bir ortam sunmak için çalışıyoruz. Odanızdaki havalandırma sisteminden gelen gürültü konaklamanız sırasında rahatsızlığa neden olduysa özür dileriz. Otelimiz kaliteli misafirperverlik sunmaya kendini adamıştır ve sizi yakında tekrar görmeyi umuyoruz. Bize zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için tekrar teşekkür ederiz.Saygılarımızla,Dilek SEVIGMisafir Ilişkileri Müdürü

4/10 แย่

Ikhlas

It was no break fast and no hamam including the room was so small
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 11 ต.ค. 2023
Dear Ikhlas Hady,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Istanbul Bosphorus. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Kindly be informed that you booked your reservation yourself from expedia and you choose the option without breakfast. As we explained to you at your arrival, your room was not included and breakfast was an extra cost. Also for the Hamam service is extra cost currently to all of the Hotels. For this service our SPA service help our guest with a reservation.But you may use our swimming pool, sauna and gym without extra cost.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

8/10 ดี

Slavica

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lication location and location. Friendly staff. Room was good and big.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 8 ต.ค. 2023
Dear Slavica,Thank you for taking the time to share your thoughts about your stay at Novotel Istanbul Bosphorus. We are very sorry that the noise from above caused you to have a restless night's sleep. At Novotel Istanbul Bosphorus, we strive to provide the best possible experience for all our guests. That is why we place great importance on providing modern amenities and excellent service in a tranquil environment. We apologize if this was not your experience and we hope that our efforts will be more apparent in future visits.Again, thank you for sharing your valuable feedback and we look forward to welcoming you back at Novotel Istanbul Bosphorus soon. Sincerely, Dilek SEVIGGuest experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Riyaz

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Riyaz,Thank you for taking the time to share your thoughts about your stay at Novotel Istanbul Bosphorus. We are very sorry that the noise from above caused you to have a restless night's sleep. At Novotel Istanbul Bosphorus, we strive to provide the best possible experience for all our guests. That is why we place great importance on providing modern amenities and excellent service in a tranquil environment. We apologize if this was not your experience and we hope that our efforts will be more apparent in future visits.Again, thank you for sharing your valuable feedback and we look forward to welcoming you back at Novotel Istanbul Bosphorus soon. Sincerely, Dilek SEVIGGuest experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Kim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Only complaint is being under rooftop made sleeping a challenge with noise from above all night
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Kim,Thank you for taking the time to share your thoughts about your stay at Novotel Istanbul Bosphorus. We are very sorry that the noise from above caused you to have a restless night's sleep. At Novotel Istanbul Bosphorus, we strive to provide the best possible experience for all our guests. That is why we place great importance on providing modern amenities and excellent service in a tranquil environment. We apologize if this was not your experience and we hope that our efforts will be more apparent in future visits.Again, thank you for sharing your valuable feedback and we look forward to welcoming you back at Novotel Istanbul Bosphorus soon. Sincerely, Dilek SEVIGGuest experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Per

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 1 ต.ค. 2023
Dear Per,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Istanbul Bosphorus. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Yasef

เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 29 ก.ย. 2023
Dear Yasef,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Istanbul Bosphorus. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

8/10 ดี

Abdulrhman

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All is almost perfect but WiFi is really poor and need improvements.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 24 ก.ย. 2023
Dear Abdulrhman,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

oscar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 23 ก.ย. 2023
Dear Oscar,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Istanbul Bosphorus. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

6/10 พอใช้

Harun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 24 ก.ย. 2023
Dear Harun, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Istanbul Bosphorus. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior experience for every customer, please let me know more details about your rate in order to improve our service.Kind Regards,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Shadi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Shadi,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Istanbul Bosphorus. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

2/10 แย่มาก

Sasa

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Total disaster and major, never ever seen before after so many years of traveling around the world, such a self ruling decision making and absolutely no hotel protocols followed or that they even ever existed from the management! Must shed light on the border line deceit and con artists techniques the hotel manager uses on travelers! Just saw my credit card additionally charged for absolutely bogus charges ,way after I have completed and paid in full my final bill obligations and had my trip completed and I have returned to US ! What a shame for such a non-professional and non acceptable behavior! Such a pathetic, disrespectful and disappointing experience with the management of this so-called 5 star establishment ! No way , respectfully!
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Sasa,Thank you for sharing your experience with us. We regret to hear that you had such an unpleasant experience at our hotel. Here at Novotel Istanbul Bosphorus, we strive to provide a professional and high-quality service for all our guests, and we take all feedback seriously. Our team works hard to ensure that all guests have an enjoyable and satisfactory stay during their time with us.We are an international brand and we are really sad to read your comment regarding on the border deception and scamming techniques; when we checked your reservation we did not take any payment as a pre authorization at your arrival because you booked and payed directly from Expedia. At your check-out you paid only your minibar extras. We invite you to check your bank account and contact directly your bank.We apologize for any inconvenience this may have caused you, and would like to thank you for bringing this to our attention. We hope that this experience does not put you off from returning in the future. Warm regards, Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

4/10 แย่

Sriram

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
only hotel where they made me wait to do a checkout, for certifying mini bar content in room is intact. they gave me a ‘city view’ room and within shouting distance was a busy street with noise till 1 am.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 18 ก.ย. 2023
Dear Sriram,Thank you for taking the time to review your stay at Novotel Istanbul Bosphorus. We are delighted to hear that you enjoyed our services and facilities. We apologize that our checkout process took longer than expected and we understand your frustration with the noisy city view room. At Novotel Istanbul Bosphorus, we strive to provide exceptional experiences to all of our guests and value feedback from customers like you. Thank you again for taking the time to share your experience.Sincerely, Dilek SEVIGGuest experience Manager

8/10 ดี

Bertan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Konaklamamlz genel anlamda çok iyi geçti sadece gürültü çok fazla olabiliyor cam pencere acınca. Koridorda yemek kokusu çok fazla idi.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 18 ก.ย. 2023
Değerli Misafirimiz,Novotel Istanbul Bosphorus'da gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz.Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim ile ilgili ekip üyeleri ile gerçekleştirdiğim görüşme sonucu, aynı durumun ilerleyen tarihlerde, tekrar meydana gelmesini engellemek amacı ile gerekli önlemlerin alındığını bildirmek isterim.Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.Saygılarımızla,Dilek SEVIGGuest Experience MAnager

10/10 ดีเลิศ

Rami

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best hotel in Istanbul
I love this hotel! This is my third time staying here, Anil is so good he always takes care of me. The staff is welcoming and helpful in so many ways. Highly recommended
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 11 ก.ย. 2023
Dear Rami,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Istanbul Bosphorus. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 8 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก GR วันที่ 23 ส.ค. 2023
Thank you for taking the time to share your experience at Novotel Istanbul Bosphorus. We are very pleased to hear that we were able to provide you with a home away from home experience and that our staff were friendly and helpful. We are also delighted that you enjoyed the gym facilities and the delicious food from our rooftop restaurant. It is great to hear that you found our hotel to be a great sightseeing base with easy access to taxis across the bridge. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Irene

We had an amazing stay!
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear IRene,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Istanbul Bosphorus. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Rosalie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
i would love to come back here it’s very close to anywhere you want to go ❤️
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Rosalie,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Istanbul Bosphorus. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

2/10 แย่มาก

ARUN

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Big Price No Service
Room allocated initially was horrible and had very poor reconditing and dirty smell. On insisting managed to get the room changed.Service overall horrible despite contacting the hotel no senior manager tried to contact or improve the service .Decided to change hotel Highly not recommend.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear ARUN S.,Thank you for taking the time to share your recent experience with us here at Novotel Istanbul Bosphorus. We are sorry to hear that your initial room did not meet your expectations and apologize for any inconvenience this may have caused. At Novotel, we strive to provide our guests with a comfortable stay and excellent service. We understand the importance of these factors and take all of our guests' feedback very seriously in order to continuously improve our services. We hope that despite this experience, you will choose to stay with us again when you return to Istanbul.Sincerely, Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great sightseeing base- amazing hotel
We booked Novotel as part of a longer trip travelling around Turkey. It has been our best stay so far- we slept as if we were in the clouds. The staff were very helpful and always happy to assist with a smile, true home away from home. We used the gym also which was great. We opted for no breakfast option due to so many restaurants in the area but if you have a chance to have lunch or dinner on the rooftop- the hotel restaurants has very tasty food and decor is also beautiful. All sightseeing is walking distance from the hotel but also easy to take a taxi across the bridge.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 18 ก.ค. 2023
Dear Maria,Thank you for taking the time to share your experience at Novotel Istanbul Bosphorus. We are very pleased to hear that we were able to provide you with a home away from home experience and that our staff were friendly and helpful. We are also delighted that you enjoyed the gym facilities and the delicious food from our rooftop restaurant. It is great to hear that you found our hotel to be a great sightseeing base with easy access to taxis across the bridge. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

8/10 ดี

Hamdi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Furniture very cheap and uncomfortable
เข้าพัก 8 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 18 ก.ค. 2023
Dear Hamdi,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager

8/10 ดี

Zineb

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremely uncomfortable cheap furniture
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก gx วันที่ 18 ก.ค. 2023
Dear Zineb,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dilek SEVIG KOSEGuest Experience Manager