ภายใน

รีวิว Emerald Hotel

3 out of 5
Emerald Hotel
Kocatepe Mah. Dolapdere Taksim Cad., No:45, Beyoglu, Istanbul, Istanbul

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 42 จาก 107 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 36 จาก 107 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 16 จาก 107 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 107 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 10 จาก 107 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

miguel

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I enjoy staying here,very convenient and great customer service, I for sure will stay here again
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

anu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Maria

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Bouchra

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room to small carpet, bathroom not clean sheet and towels very old. Buffet very limited not like the picture advertised. Very noisy area next to night club that plays music past 3 am in the morning. Also unsafe area as we had our wallet stolen near by area.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

kadir

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Oda çok küçük , lavabo bozuk , temizlik iyi, Çok merkezi Klima harika soğutuyor
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Marc-André

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Liked it a lot
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Recep

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Hossain

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Ihab

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the bed was very small and the furniture was pretty old/used but it was very close to taksim which was convenient
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

hiwa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel
Great hotel, very nice and friendly staff, really good breakfast. 5 stars from us
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 20 ก.ย. 2023
Dear our Guest,Thank u-you very much for your comment about Emerald Hotel. Your opinions are very important for us to improve our services.Hope to seeing you again in Emerald Hotel. My best regards

10/10 ดีเลิศ

Gökay

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 20 ก.ย. 2023
Dear our Guest,Thank u-you very much for your comment about Emerald Hotel. Your opinions are very important for us to improve our services.Hope to seeing you again in Emerald Hotel. My best regards

8/10 ดี

SAFAK

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Makul bir konaklama kalitesiydi
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 20 ก.ย. 2023
Merhaba Öncelikle Emerald Hotel ile ilgili yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Sizin görüşleriniz bizim için çok kıymetlidir. En yakın zamanda sizleri tekrar otelimizde görmek dileğiyleSaygılarımla

4/10 แย่

habiba

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overbooking, without warning us. We arrived fir check in at 9pm we have been told to stay in another hotel next door the first night that doesn't serve breakfast so we had to come in this one for breakfast, coffee machine not working in breakfast room, electric power cut the whole morning the next day in the whole area no generator! Room had a very strong smell of cigarettes. Small, no space with 2 luggages. No compensation has been offered.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear our Guest,Thank you very much for your review about Emerald Hotel. Unfortunately, there was an electricity problem in your reserved room. Because of his reason, we made another reservation next to Emerald hotel. On that date, there was a big power cut in all Taksim in the morning. After one night, you wanted to change your room to Emerald Hotel. Thus, you stayed in Emerald Hotel after one night. We are very disappointed about your review because when you left the hotel, you told us everything was perfect in Emerald hotel. I hope to seeing you again in Emerald Hotel.My best regards

8/10 ดี

Dawood

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hôtel avec un bon rapport qualité prix, bien placé proche de la place Taksim et du Metro (2min), bonne accessibilité pour les personnes agées et les familles. Chambre pas très grande mais confortable, avec tous les équipements nécessaires. Très bon accueil d'Imraan et Osman, très serviables et à l'écoute. Les moins : quelques réparations des équipements à rénover.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear our Guest,Thank you very much for your kind comment about Emerald Hotel.Your thoughts are essential for us to improve our services for our guests.Hope to seeing you and your lovely family again.My best regards

10/10 ดีเลิศ

Dawood

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear our Guest,Thank you very much for your comment about Emerald Hotel. Your reviews are very important for the progress of services.I hope to accomodating you again in Emerald Hotel.My best regards

10/10 ดีเลิศ

Jealan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My room was so small for 3 people
เข้าพัก 11 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 12 ก.ค. 2023
Dear our Guest,Thank you very much for your kind review of Emerald Hotel. The triple rooms are 23sqmeters , which is quite bigger if you compare the room sizes of other hotels in İstanbul. Your feedbacks are very important for us.Hope to seeing you again in Emerald Hotel.My best regards

8/10 ดี

Emery

เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ozne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremely friendly and helpful staff. Super clean. Great breakfast. Excellent location, only a stone’s throw from the local amenities in Taksim. All in all amazing 14 days as a family at this nice little hotel..
เข้าพัก 13 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

AKLI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
hôtel sympa et bien situé
Personnel accueillant , prévenant. l'hôtel est bien situé et calme. Il vaut mieux passer par un booker pour la réservation.Le petit déjeuner est correcte
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 11 เม.ย. 2023
Dear our Guest,Thank you very much for your comment about Emerald Hotel. Your feedbacks are very important for us to improve our services for our guests.Hope to seiing you again in Emerald Hotel.My best regards

10/10 ดีเลิศ

mahta

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canozer วันที่ 31 มี.ค. 2023
Dear our Guest,Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. Hope to seeing you again in Emerald Hotel. My best regards

8/10 ดี

Hussein

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canozer วันที่ 31 มี.ค. 2023
Dear our Guest,Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. Hope to seeing you again in Emerald Hotel. My best regards

10/10 ดีเลิศ

Ali

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were very friendly and helpful. The room was very clean (although I think it is time to change the carpet). The location very central and had access to everything.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 31 มี.ค. 2023
Dear Mr Ali,Thank you very much for your kind comment for Emerald Hotel. Your feedbacks are very important for us to improve our services.Hope to seeing you again in Emerald Hotel.My best regardsNeslihan Canözer

2/10 แย่มาก

EVANGELINE

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 15 มี.ค. 2023
Dear our Guest,Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. We did not understand why you gave us this grade.Your comments are very important for us to improve our services.Hope to seeing you again in Emerald Hotel.

10/10 ดีเลิศ

wissem

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
On etait deux familles le personnel est au petit soin on avait meme un problème et ils ont fait leur max pour nous aider propreté top merci emerald et a bientôt
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 17 ม.ค. 2023
Dear our Guest,Thank you very much for your comment about Emerald hotel.Hope to seeing you again in Emerald hotel.My best regards

8/10 ดี

mustafa Serdar

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 17 ม.ค. 2023
Dear our Guest,Thank you very much for your comment about Emerald hotel.Hope to seeing you again in Emerald hotel.My best regards

10/10 ดีเลิศ

Farouk

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 8 ธ.ค. 2022
Dear our Guest,Thank you very much for your comment about Emerald hotel. We would like to seeing you again in Emerald hotel.My best regardsNeslihan Canözer

6/10 พอใช้

Blerim

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fenstern waren gar nicht dicht,Anfang December im Zimmer war es kalt. Auf Strassen Seite seher laut von Leuten und Autos.
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 8 ธ.ค. 2022
Unser lieber GastWenn Sie das Fenster nicht richtig geschlossen haben, kann es zu Geräuschen von draußen kommen. Das Zimmer wird durch eine Klimaanlage beheizt. Da wir im Winter sind, wird das Zimmer kalt sein, wenn Sie die Klimaanlage nicht einschalten. Wenn Sie an der Rezeption angerufen hätten, wären Ihnen unsere Freunde gerne behilflich gewesen. Der Komfort und die Bequemlichkeit unserer Gäste ist uns sehr wichtig.hoffe dich wieder zu sehenMit freundlichen GrüßenNeslihan Canözer

6/10 พอใช้

mazen

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2022

2/10 แย่มาก

Raushan

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 8 ธ.ค. 2022
Dear our Guest,Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. We always do our best in order to make our guests happy and satisfied. We have very nice, clean and nice decorated rooms. Out hotel is cleaned deeply with our professional staff. Our breakfast has a rich variety of foods. Most of our guests love our breakfast. Our staff is very kind and helpful. If you need any help, they are ready to help you every time.Hope to seeing you again in Emerald Hotel. My best ragards

2/10 แย่มาก

Sufyan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's very poor hotel unclean I failed not safe will not recommend it to anyone a lot of noise 24 hours you feel like you are in the street not in your room or experience ever
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Ali, Baabda

Good
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Neslihan วันที่ 4 พ.ย. 2022
Dear our Guest Thank you very much for your feedback about Emerald hotel. Hope to seeing you again in our hotel.My best regards

2/10 แย่มาก

Anita

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a horrible place to stay in it’s not even a motel ! Rooms smells like urine, outdated rooms, bathtub full of mold,be aware of the location too very unsafe! I had to move to a different hotel even when I couldn’t get my money back simply because I wasn’t able to stay there due to the condition of this place. The pictures on the website has nothing to do with how it really looks I felt scammed and this is a false advertisement!
เข้าพัก 9 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Ammar, Greenwood Village

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Thanks to your staff for making it such a comfortable stay at your hotel
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Neslihan วันที่ 9 ส.ค. 2022
Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. Hope to seeing you again soon

8/10 ดี

Sophie

เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 3 ส.ค. 2022
Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. Hope to seeing you again. My best regards

10/10 ดีเลิศ

Seyedhossein

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 17 มิ.ย. 2022
Dear our Guest, Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. Hope to seeing you again in our hotel. My best regards

6/10 พอใช้

Maryam

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Oppholdt oss der i en uke. Ble ganske skuffet. Hotellet var langt i fra det som var vist i bildene eller fortalt i beskrivelsen. Har oppholdt meg i andre hoteller i samme område hvor beskrivelsen og bildene stemte ganske godt overens med virkeligheten. Ved ankomst til hotellet ble vi møtt av en likegyldig resepsjonist som verken så på oss eller giddet å hilse en gang. Det føltes som « unnskylde at vi forstyrrer deg men kan du sjekke oss inn? « Det var to andre hyggelige og hjelpsomme resepsjonister der dagene etter, men han første var også der noen netter med samme oppførsel. Rommet var ganske liten. Utrolig mye støy og bråk fra utsida men det var kanskje ikke helt unormalt. Cleanings service var bra. Badet trengte definitivt oppussing. Frokosten var skuffende. Ganske enkel frokost. I tillegg var maten som skulle serveres varm, servert kald hver eneste dag, for eks. Kokt egg, speilegg, pannekaker var alltid kalde. Varme retter var ikke frokostretter, eks. Spagetti, ris, nuggets, etc. til frokost. Alt i alt var skuffet over hotellet. Det er første gangen jeg skriver en så dårlig anmeldelse over et hotel ( og jeg har oppholdt meg i mange hoteller over hele verden) og det er jeg lei meg for.
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 17 มิ.ย. 2022
Dear our Guest, Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. We are trying to do our best for our guests. In May, we had a group requesting lunch meals spaghetti , rice, nugget , chickken etc for the brekfast. so we changed the menu a little bit. We have hot and cold foods for the brekfast. Most of our guests love our breakfast and service. This is my first time complaning about the breakfast. We will definitely improve our services according to your feedbacks. Our guests like our reception service usually, They are trying to be helpful and kind to our guests. Hope to seeing you again in our hotel. My best regards

6/10 พอใช้

ELKAAMI

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Neslihan วันที่ 17 มิ.ย. 2022
Dear our Guest, Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. Hope to seeing you again in our hotel. My best regards

8/10 ดี

Lotfi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Week-end à Istanbul
Un long week-end en famille
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 7 มี.ค. 2022
Thank you very much. Hope to seeing you again in Emerald Hotel.

10/10 ดีเลิศ

Paul

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 7 มี.ค. 2022
Thank you very much. Hope to seeing you again in Emerald Hotel.

10/10 ดีเลิศ

ELKAAMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 7 มี.ค. 2022
Thank you very much. Hope to seeing you again in Emerald Hotel.

10/10 ดีเลิศ

michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great receptionist
Nice and cheap. Close to everything in Taksim area. The receptionist was superb. He called me by my name during my whole stay. Nice that he remembers names of guests at least during their stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 24 ธ.ค. 2021
Dear our Guest, Thank you very much fpr you kind feedback about Emerald Hotel and our receptionist. Hope to seeing you again in our hotel.

2/10 แย่มาก

Hussein

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is very very bad hotel, the smell, it is not clean, the room window opens on a small whole, no clear air and no sun rays to inter the room. The pictures on the Expedia was not real. During the night also you can hair notices which led to a very bad sleep. The breakfast was really really bad. So to sum up; the hotel do not go to it even you had to swell on the street.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 24 ธ.ค. 2021
Dear Mr Hussein, Thank you for your feedback about your stay in Emerald Hotel. We are trying to improve our services all the time. Our all rooms have fresh air and sunshine if the weather is sunny. Also, the cleaning and the service to our guests are the most important aims in ou r hotel. We clean deeply all rooms every day. Our breakfast has different food options in order our guests enjoy with different tastes. Most guests love our breakfast. Hope to seeing you for your upcoming trips.

10/10 ดีเลิศ

Eftekhar

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
فندق جميل وتعامل الموظف اسامه يعطي طابع للفندق انك بمنزلك والغرف نظيفه دائما وواسعه وهذي ثاني مره اسكن فيه ولي عودة فيه
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 21 ต.ค. 2021
Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. Hope to seeing you again in our hotel.

8/10 ดี

Majid

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 27 ก.ย. 2021
Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. Hope to accomodate you again in our hotel.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 27 ก.ย. 2021
Thank you very much for your feedback about Emerald Hotel. Hope to see you again in your upcoming trips.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 7 ส.ค. 2021
Thank you very much for you feedback about Emerald Hotel. Hope to seeing you in our hotel for your next trips.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Q
เข้าพัก 18 คืน, พฤษภาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

Asaad

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Good for sleeping not for leisure
Reception desk speaks good English, check in process was relatively quick. Staff are friendly and helpful. The regular room size is small, but clean, it's designed for sleeping and taking a shower, not really prepared for spending time or even working in it. Hotel location is amazing, few steps away from Taksim Square, where you can be in reach to all transportation means. If you have a car, the hotel will not provide free parking, however there is valet parking available on spot (surcharge), alas there is only one person in charge of the valet and will only work during day hours. Breakfast is provided by the chief during Covid-19, no open buffet options available. The plate provided by the chief is relatively small and not suitable for vegetarians. In a nutshell, the hotel is good if you are planning only to sleep in it, otherwise the hotel is not designed for leisure.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 7 เม.ย. 2021
Dear our Guest, Thank you for your feedback about Emerald Hotel. We are trying to improve our services for our guests. If you told the chef that you were vegetarian, he would have prepared a vegetarian plate for your breakfast. We have also bigger rooms in our hotel in order to spend time or work in the room. In Taksim area, hotels do not have parking space in the hotel. Hope to seeing you in our hotel for your next trips. My best regards

6/10 พอใช้

Anil

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Neslihan Canözer วันที่ 7 ม.ค. 2021
Dear our Guest, Thank you for your feedback about Emerald Hotel. Hope to seeing you in our hotel for your upcoming trips. My best regards Neslihan Canözer Sales manager