วิวเมืองจากที่พัก

รีวิว โรงแรมบอน ฮาเกีย โซเฟีย

โรงแรมบอน ฮาเกีย โซเฟีย
Alaykosku Mah. Sengul Hamam Sok. No: 5, Sultanahmet, Istanbul, Istanbul

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 45 จาก 140 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 43 จาก 140 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 22 จาก 140 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 17 จาก 140 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 13 จาก 140 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

mustafa

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location and service but the property seems to have been made quickly.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

mustafa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

amor

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
C'est trop nul comme hôtel
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก umut วันที่ 12 มี.ค. 2024
Nous sommes désolés de la mauvaise expérience que vous avez vécue. Faites-nous savoir quel est le problème et nous pourrons vous aider.

10/10 ดีเลิศ

Saja

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel and the staff were amazing l.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 16 ก.ย. 2023
Thank you for choosing Hotel Bon Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. Hoping to host you in our hotel once again on your future Istanbul visit plans.

10/10 ดีเลิศ

Arthur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Arthur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A Très Bon experience
I had a completely enjoyable stay at Bon Design Suites. Service was impeccable and all requests/inquiries were solved.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 16 ก.ย. 2023
Thank you for choosing Hotel Bon Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. Hoping to host you in our hotel once again on your future Istanbul visit plans.

8/10 ดี

Jemila

เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 16 ก.ย. 2023
Thank you for choosing Hotel Bon Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. Hoping to host you in our hotel once again on your future Istanbul visit plans.

10/10 ดีเลิศ

Firat-Deran

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wir waren sehr zufrieden. Können es nur empfehlen. Das Personal ist sehr nett und hilfsbereit. Es liegt zentral in der Nähe der Sehenswürdigkeiten und zu der U-Bahn-Station sind es nur wenige Minuten. Das Frühstück war vollkommen ausreichend.
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 22 มิ.ย. 2023
Dear , Thank you for choosing Hotel Bon Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with r valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. Hoping to host you in our hotel once again on your future Istanbul visit plans.

8/10 ดี

Vasile

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Vasile, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

4/10 แย่

Ramadan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Ramadan, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

2/10 แย่มาก

Fadoua

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 10 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Fodoua, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

6/10 พอใช้

Danial

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The location is good. I booked the hotel with a discount price but the original value was not near the low quality of service I received. ok welcoming and good answering at the reception. one of the two rooms that we accommodated, smelled damp and was too small. They refused to change it.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Danial, we are sorry for the problems you experienced.Hope you had a great time in Istanbul.We would like to see you again among us. Take care of yourself. :)

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La característica destacable sería la ubicación del hotel, ya que se encontraba en pleno centro turístico y era fácil llegar a puntos de interés. Para mejorar: estuvimos un día entero sin luz, el internet era mediocre y el desayuno horrible.
เข้าพัก 10 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Iman, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

10/10 ดีเลิศ

gianna

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Gianna, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

8/10 ดี

Camille

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Séjour convenable
Hôtel très bien situé, à quelques minutes à pied d’un arrêt de tram, d’un grand jardin, de Sainte-Sophie, la Mosquée Bleue, le Palais Topkapi et la Citerne Basilique. Photos non conformes à la devanture actuelle de l’hôtel. Personnel très accueillant, sympathique et à l’écoute. Bonne literie. Chambre humide. Odeur d’évacuation bouchée dans la salle de bain. Les nuisances sonores à l’intérieur et à l’extérieur de l’hôtel ne nous ont pas perturbées. Le petit-déjeuner est bof car essentiellement que du salé avec des spécialités turques (crudités, fromages, yaourt, frites, saucisse, œuf,…). Dans l’ensemble, séjour satisfaisant car nous rentrions à l’hôtel le soir, seulement pour dormir.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Camille, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

4/10 แย่

Mohammed

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bad smell from bathroom Bed not clean at all
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Mohammed we are sorry to hear that.We hope you had fun Istanbul.See you next time.Take care of yourself.

2/10 แย่มาก

IBTISAM

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

4/10 แย่

Olga

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Well ,firstly I booked along with my sister for my nephew 18 th birthday treat ,I did mention and asked the staff to prepare a cake and birthday wish card ,but unfortunately the staff done nothing ,moreover when I arrived the I was not greet but demand money for a taxi fare which I was not provided,I booked through hotel for 60 euro,and when I come out of airport I have not find anyone waiting as promised it was awful experience to be angry and demanding money from me for service they not provided ,staff so rude and not welcoming at all. They give me sister the damp room with broken ceiling and smelly room ,and I asked them politely I was even willing to pay more to move her different room,but they told me the hotel is fully booked and they can not do it and not willing to do it !!!! My room was better ,on second floor ,but I was very sad for my sister and her son who came to celebrate to this hotel his 18 th birthday!!! Very disappointed,very I would not recommend this hotel at all ,along this the area is awful ,surrounded with buildings site building ,awful view too . I am very sad about the service I receive and unfriendly staff at all !!!! My sister and me we was very sad the fact it is 4 star hotel but service and staff rate 1 star . In my sister room was rusty tap ,damp ceiling on lower ground floor room,smelly of damp ,unhealthy ,and damaging for health ,unsafe for health and safety too. Breakfast was ok ,nice view In my room was missing toilet paper.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 13 พ.ย. 2022
Dear OlgaOur staff prepared a birthday cake for you at the restaurant, but we could not reach you that day and unfortunately we could not celebrate because you were outside. We are sorry about that.You requested an airport transfer. Although our driver was waiting for you at the airport exit gate and tried to reach you via whatsapp, unfortunately you could not meet with our driver. We told you that if anything goes wrong, you have to call the hotel from information desk at the airport, but you came to the hotel by another vehicle without calling. And we had to pay out of our own pocket for the driver waiting for you at the airport.Your room was upstairs because you made it yourself from hotels.com. but sister stayed -1. floor because your sister made a reservation for the basement via acanta for economy basement room. We had to stay on the basementfloor and unfortunately we couldn't get to the top floor because it was a busy season.

2/10 แย่มาก

Ionel

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bon design mess!
The luxury description is fake as the exterior picture are from a close by hotel and all the inside amenities are just trashy. The room was to be located on the ground floor and it was in the basement. Pictures will speak more than words. Broken things, the premium bedding covers are just ripped off. The breakfast area is very dirty and the entry rug is filthy.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
We are sorry for the problems you experienced. Thank you for taking your time to share your feedback.Our quality of service can only improve with your comments. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

10/10 ดีเลิศ

Fernando

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Buenos
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Fernando, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

8/10 ดี

Nahla

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 10 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Nahla, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

6/10 พอใช้

Lucio

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
It was disappointing, nice picture on CheapTickets but not what actually it was. The location is good, cheap was as cheap comes.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Lucio, we are very sorry to hear that from you.I hope you had great time in Istanbul.We would like to see you again among us.Take care.

8/10 ดี

Ersel

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Ersel, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

4/10 แย่

Lourdes

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El hotel estaba en reparacion los lavamanos donde uno se laba la boca tupidos las duchas caidas en fin un hotel que no es ni parecido como en las fotos horrible el ruido en las mañanas en fin no lo recomiendo
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Lourdes,we are sorry to hear that and thank you for taking your time to share your feedback. Our quality of service can only improve with your comments.I hope you had a fun time in Istanbul.See you next time.Take care of yourself.

6/10 พอใช้

Arzu

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Sehr zentral aber sicher parken war ein Problem, dank dem Personal konnten wir ein sicheres Parkhaus finden
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Arzu, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

2/10 แย่มาก

Minghui

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Minghui, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

4/10 แย่

Karim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

4/10 แย่

Peggy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
It's close to public transportation and historic buildings like Blue mosque, Sofia...and so. The room was not clean as expected and different from pictures you see from the property.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Peggy,we are sorry for the problems you experienced.Thank you for choosing us.We would like to see you again among us.See you next time.

6/10 พอใช้

SUNEEL

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Suneel, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

6/10 พอใช้

Mohamed Karim

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Photo ne correspondent pas à la réalité...
Ok mais pas bien insonorisé... bruit de la climatisation les photos publiés sur Hotels.com n'ont rien a voir avec la réalité le petit déjeuner est juste acceptable si vous demander un œuf au plat ou omelette il faut rajouter de l'argent Bref rapport qualité prix pas correcte le seul point positif la gentillesse du staff et l'emplacement
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Selin วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear Mohammed, thank you for choosing Bon Hotel Hagia Sophia Istanbul on your last visit and thank you for taking your time to share your valuable feedback. We are very glad to hear that you had a great experience staying at our hotel. Our quality of service can only improve with your valuable remarks. Your positive feedback about our location, quality of service and especially staff experience is being shared with our team and it has a great impact on their motivation. We are hoping to host you again, we would be pleased to see you among us.Take care of yourself.We hope you had a great time in Istanbul.See you next time. :)

2/10 แย่มาก

Pamela

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Horrible, sucio y pequeño
La habitación es super pequeña , el baño apestaba a pipi, las toallas rotas , o sea ya esto fue el colmo! El chico de la recepción fue amable a la llegada y atencioso pero realmente lamentable este hotel. Me alegro de haber conseguido una oferta de ultimo minuto porque si llego a pagar el precio que aparecia a principio hecho los mil demonios!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Gokay วันที่ 27 ต.ค. 2021
Dear Valued Guest We re sorry for your this experience. We didn't know your this problems, if you inform us we make our best for you. We want to host you in better condition at future. All Best Wishes for you

8/10 ดี

Ivan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Отель хороший Персонал вежливый Номера чистые но старые Так много гуляли то в принципе все устроило
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 10 มี.ค. 2021
Thanks for your comment All best wishes for you

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 5 ม.ค. 2021
Thanks for rating :)

8/10 ดี

Osman

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
İyiydi fena değil kahvaltı biraz gelistirilebilir
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 4 ม.ค. 2021
Geri bildirim için teşekkür ederiz Osman Bey

8/10 ดี

Ami, Canada

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is excellent. Very Small rooms. Good breakfast
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 13 ธ.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for feedback All best wishes for you Best Regards

10/10 ดีเลิศ

tugay

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 5 ธ.ค. 2020
Tugay Bey, Puanlamanız için teşekkür ederiz.

10/10 ดีเลิศ

Ferhat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Çok memnun kaldım temiz ve güler yüzlü personel
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 22 พ.ย. 2020
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz Ferhat Bey :)

8/10 ดี

Aleksandr

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bon hotel
Главным плюсом отеля является его местоположение. Всё что нужно туристу находится в 2-3 минутах ходьбы: достопримечательности, кафе и рестораны, остановки транспорта, хаммамы. Завтрак проходит в ресторане на крыше с видом на Стамбул. Из минусов: полное отсутствие шумоизоляции и не самое новое состояние номеров.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 22 พ.ย. 2020
Mr Aleksandr, Thank you for comments. We wish all best for you :)

8/10 ดี

mujeeb

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 22 พ.ย. 2020
Dear Mujeeb Thank you for feedback All best wishes for you

10/10 ดีเลิศ

Alexey

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 22 พ.ย. 2020
Dear Alexey Thank you for feedback All best wishes for you

6/10 พอใช้

Alexander

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
В целом неплохой отель, в шаговой доступности от трамвайной остановки. Сначала нас пытались заселить в подвале! Пришлось доплатить, чтоб переселили в номер на 2ом этаже. Страшно мешают спать очень громкие звуки утренних молитв. Не советую. Можно найти и получше.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 12 ต.ค. 2020
Dear Valued Guest , Thank you for feedback Your reservation was for economy room, and that room category at basement floor. We all best wishes for you

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not clean
Very small room, not clean or sanitized, toilet was broken and kept running water all night. We could hear people in the hallways couldn’t sleep.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 22 พ.ย. 2020
Dear Guest, Thank you for feedback We will fix all trouble which is you mention about that All best wishes for you

4/10 แย่

Dinara

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 12 ต.ค. 2020
Thankf for feedback

8/10 ดี

Fatima

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 12 ต.ค. 2020
Thankf for feedback

8/10 ดี

Tülay

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Gökay SAÇAN วันที่ 12 ก.ย. 2020
Tülay Hanım, Puanlamanız için teşekkür eder, sizi tekrardan ağırlamaktan onur duyarız. Saygılarımla

10/10 ดีเลิศ

Alice

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice oteeellll :)
I came to this otel for business. I needed some rest and staffs helped me.I love BON HOTEL and staffs. I want to go to bon hotel next time.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Gökay วันที่ 24 มี.ค. 2020
Deat Valued Guest, Thank you for feedback. we hope to see you again :) Best Regards

10/10 ดีเลิศ

helena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Thanks to Staff
Fantastic hotel at the best location within walking distance all major attractions and shopping. Tramway is a 5 min walk . Very safe and good location. Breakfast lay out is very impress and staff team very helpful. Best place to enjoy ur stay in Istanbul . Staff is fluent in English and extremely helpful. Efficient chkin and chkout with no delays. Rooms are spacious and spotlessly clean. Very welcoming team. My definite stay when I return to Istanbul, highly recommended
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Gokay วันที่ 17 มี.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for good comments. All best Wishes for you

8/10 ดี

Zeki

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Konum çok iyi şirin bir otel küçük samimi bir işletme personel iyi ( birazdaha profesyonel olabilir işletme ) yoksa herşey güzel
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Gökay วันที่ 8 มี.ค. 2020
Zeki bey, Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. Tekrar sizi ağırlamaktan şeref duyarız. Saygılarımızla

2/10 แย่มาก

Sibel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Berbat
Sular buz gibiydi. Ust katimda tadilat vardi. Gürültüden cok rahatsiz olduk. Otelin otoparki yoktu. Kahvakti saati bilgilendirmesi yanlis yapıldi. Calisanlar türkçeyi zor konuşuyordu. Ozetle hrr sey cok kotuydu.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 16 ก.พ. 2020
Merhaba Sibel Hanım, Sular zaman zaman tazyikli gelebildiği için ısınması biraz zaman alabiliyor, Ufak bir çalışmamız vardı ve rahatsız olduğunuzu söylediğiniz anda durduruldu ve verdiğimiz rahatsızlık için özür dileriz. Kahvaltı saati otelimizin bir çok yerinde yazılı olarakta belirtildiği gibi diğer otellere nazaran daha esnek olan 8-11 arasındadır. Ayrıca sultanahmet gibi turist çeken bir bölgede bulunduğumuzdan ötürü otelde bir çok dilde konuşabilen çalışanlarımız bulunmaktadır. Saygılarımızla

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
チェックアウト日になぜか電気をとめられてしまい、シャワーもお湯が出なくなってしまった。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 16 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest Thank you for feedback All best wishes for you Best Regards