ด้านหน้าที่พัก - ตอนเย็น/กลางคืน

รีวิว โรงแรม MH อิโปห์

3.5 out of 5
โรงแรม MH อิโปห์
PT 212695B, Jalan Medan Ipoh 1A, Medan Ipoh Bistari, Ipoh, Perak

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 30 จาก 142 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 54 จาก 142 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 41 จาก 142 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 11 จาก 142 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 6 จาก 142 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

8/10 ดี

Yik Hwa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean and nice, but unfortunately the water heater is not functioning.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel terbaik
Hotel yang selesa, bilik besar, parking pun mudah.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

4/10 แย่

CHEK MIN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Poor maintenance
room carpet is dirty, no shoe provided. glass top table have oily cloudy appearance. wet-dried and clump toilet roll installed, toilet roll cheap quality. pillow have fragrance (big no for me), distract my sleep. good thing is have a lot of plug point, and breakfast is at highest floor with good view (though the food is terrible, just like most hotel in Malaysia).
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

6/10 พอใช้

Lam

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front desk staffs were very good in serving the guests
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There’s no shuttle bus service provided for residents to Aeon ...
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Amy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The is without window
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
We were at L16 but the loud music from the lower floor was disrupting our slerp at midnight! We had a long day of travels, the loud trumping music was extremely annoying. There was no shower head in addition to the rain shower. There was no floor matt outside the shower stall, we had puddles. Orherwise, our room Deluxe King was spacious. Staff at breakfast at L20 was very good, great selection and great view.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall stay is pleasant.
Hotel breakfast is very good. The view on the top floor restaurant is excellent! Hotel staff is friendly. The only downside is room is way too dark, it is almost unable to work after evening. Hotel needs to consider business traveller needs, room shall be equipped with lamp on desk or improve lighting in any way.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

bryan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Roslina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
love their room n food😊👍👍
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

Elaine, Malaysia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very noisy
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

KAM WAH ANTHONY

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

YOKE SEONG

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
hotel cleanliness to improve ..
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I think the hotel should provide hand soup in the bathroom.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Havinash วันที่ 15 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Tan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Havinash วันที่ 15 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Havinash วันที่ 30 เม.ย. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Havinash วันที่ 30 เม.ย. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

nozie, KL

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
i like the view while having breakfast at 20th floor.. i got the room at ladies level (18th) and i feel safe. the friendly staff and everything was great. certainly will come again. tq
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Havinash วันที่ 5 เม.ย. 2019
Thanks for leaving us such a wonderful review. We are glad that you and family loved our services, our staff will be pleased to learn of your high praise. They work very diligently and it will provide them with great encouragement to keep doing what they are doing. Next time you or your friends want to visit us, please give us a call in advance and we will provide you with the best possible deals and options that you will not find online. Thank you, once again, for your kind words.

8/10 ดี

Sam, Singapore

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient and nice hotel to stay .
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Havinash วันที่ 5 เม.ย. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Havinash วันที่ 30 เม.ย. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
x best langsung..servis mengecewakan
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Havinash วันที่ 5 เม.ย. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Havinash วันที่ 30 เม.ย. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The room no. 1010 carpet had dot and mark. The toilet mirror holder is dusty. The room is very dark. It is unbeliavable this less than 5 years hotel condition is worst than 26 years old Syuen hotel. The car park is very dark. The only good things is the buffet breakfast and unlimited welcome drinks. I am paying RM160 for a superior room without window but the size of the room is 1/3 of Syeun hotel romm with window that only cost me RM190. Furthermore the room rate for walk in customer is cheaper than dome other guest whose book the room 2 to 3 days prior Chinese New year eve around RM35. Funny right?
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
To supply laundry bags would live up to your standards, please en
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great experience. Happy for the room (ladies room). Will repeat again.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

6/10 พอใช้

Azlina, Kuala Lumpur

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not a great experience upon arrival. Arrived at 3pm, room wasn't ready. Waited 45 minutes, given refreshments while waiting. Hotel decided to extend a different room on higher floor. Staff remained friendly throughout, thanks and good job Prema. Good was good however, tasty and good spread during breakfast. Hospitality was great overall.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

10/10 ดีเลิศ

Comdrjeff, Selangor, Malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The initial room we booked had cigarette smoke smell so we asked for a change. Duty manager, Havinash, not only helped us changed our room within a few minutes but upgraded us to a bigger family room. And on the last day we were late in checking out due to some unforeseen delays. We were supposed to be charged for half a day stay but the front desk staff did not charge us at all! Will definitely stay here again the next time we visit Ipoh, cause the location is excellent too, with lots of food, drink holes and shopping within walking distance or a short drive.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2018

6/10 พอใช้

Kunaseelan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

MayChen, Singapore

It’s next to the main highway. Close to my friend’s home. Came for a birthday bash..stayed here 2nd time. It’s on the boundary area not in central.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
普通
环境卫生干净,床铺旧,不是很舒服,有点塌陷。整体感觉还不错。
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

Michael, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Eateries and shopping centre nearby
Staff friendly especially Prema was very helpful. She gave suggestions and tips on where to go to see the sights. Good to have the local’s recommendations. Our stay would have been better if the hotel had a weighing machine available for us to weigh our luggage.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

sam, singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel to stay
Transportation n food very convenient , this hotel central of Ipoh town .
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

Aishah, Penang

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Convenient location near highway so a good stop to break a long journey. BUT Ipoh is a good place for a holiday and the hotel is within 20 minutes drive of some good and interesting places to eat. Was not keen on the decor in the bathroom which makes it difficult to keep clean and would much prefer white or light coloured towels. Dark towels make me suspicious of the cleanliness. Apart from that we had a pleasant stay.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

Leo, KL

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018

6/10 พอใช้

Peter, KL

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก MH Reservation วันที่ 28 ก.ย. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review our property. Your input, and the feedback from all of our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival. On behalf of the management of MH Hotel Ipoh, we would like to thank you for the support on having your stay with us at MH Hotel Ipoh. We are looking forward to welcoming you in the very near future. We hope to welcome you back again soon and grant us another opportunity to serve you better.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Black dirt from air conditioner vent....
We stayed 2 nights in a superior room at MH hotel. The room smelt of smoke upon entering. No floor mats and face towels were provided. There were only bath towels which were old and well used. We feedback to the front desk and subsequently it was provided for when we returned in the evening. Black dirt fell from the air conditioner vent onto the bed. Needs servicing bad. The next day, the beddings were nicely made with a candy bar provided by Housekeeping. Not sure if it’s their std procedure or as a good gesture after the feedback. Mcdonalds is just downstairs, convenient. This is our second time there and probably will not go back there so soon..
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก MH Reservation วันที่ 27 ก.ย. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review our property. Your input, and the feedback from all of our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival. We have taken note on and proper action will be taken based by your comment. On behalf of the management of MH Hotel Ipoh, we would like to thank you for the support on having your stay with us at MH Hotel Ipoh. We are looking forward to welcoming you in the very near future. We hope to welcome you back again soon and grant us another opportunity to serve you better.

2/10 แย่มาก

AL, Malaysia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก MH Reservation วันที่ 26 ก.ย. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review our property. Your input, and the feedback from all of our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival. We have taken note on and proper action will be taken based by your comment. On behalf of the management of MH Hotel Ipoh, we would like to thank you for the support on having your stay with us at MH Hotel Ipoh. We are looking forward to welcoming you in the very near future. We hope to welcome you back again soon and grant us another opportunity to serve you better.

6/10 พอใช้

Quah

Location is strategy but the hotel room sound proof need to improve it
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก MH Reservation วันที่ 19 ก.ย. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review our property. Your input, and the feedback from all of our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival. We have taken note on and proper action will be taken based by your comment. On behalf of the management of MH Hotel Ipoh, we would like to thank you for the support on having your stay with us at MH Hotel Ipoh. We are looking forward to welcoming you in the very near future. We hope to welcome you back again soon and grant us another opportunity to serve you better.

10/10 ดีเลิศ

Waseem, Kl

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful place...very friendly staff specially ms prema..she is very friendly and kind in assisting...will definitely come again and recommend mh hotel ipoh
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก MH Reservation วันที่ 12 ก.ย. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review our property. Your input, and the feedback from all of our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival. On behalf of the management of MH Hotel Ipoh, we would like to thank you for the support on having your stay with us at MH Hotel Ipoh. We are looking forward to welcoming you in the very near future. We hope to welcome you back again soon and grant us another opportunity to serve you better.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก MH Reservation วันที่ 31 ส.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review our property. Your input, and the feedback from all of our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival. On behalf of the management of MH Hotel Ipoh, we would like to thank you for the support on having your stay with us at MH Hotel Ipoh. We are looking forward to welcoming you in the very near future. We hope to welcome you back again soon and grant us another opportunity to serve you better. We are thrilled to announce our Spa (Thai Oasis) has been fully operated. Kindly be informed, our in-house guest are entitled to enjoy 10% discount while visiting Thai Oasis and they just need to show their room key card for prove.

8/10 ดี

Mic, Malaysia

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel is ok, but I feel the rooms should be cleaned better. A bit old and could use some renovations. The daytime staff were friendly, but late night staff not so much. Breakfast was fantastic with a very large selections.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก MH Reservation วันที่ 31 ส.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review our property. Your input, and the feedback from all of our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival. We have taken note on and proper action will be taken based by your comment. On behalf of the management of MH Hotel Ipoh, we would like to thank you for the support on having your stay with us at MH Hotel Ipoh. We are looking forward to welcoming you in the very near future. We hope to welcome you back again soon and grant us another opportunity to serve you better. We are thrilled to announce our Spa (Thai Oasis) has been fully operated. Kindly be informed, our in-house guest are entitled to enjoy 10% discount while visiting Thai Oasis and they just need to show their room key card for prove.

8/10 ดี

Kian Kee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location, worth of price
The hotel and location is nice, worth to stay. Just need to improve breakfast choice and sky bar a bit disappointed ;)
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก MH Reservation วันที่ 31 ส.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review our property. Your input, and the feedback from all of our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival. On behalf of the management of MH Hotel Ipoh, we would like to thank you for the support on having your stay with us at MH Hotel Ipoh. We are looking forward to welcoming you in the very near future. We hope to welcome you back again soon and grant us another opportunity to serve you better. We are thrilled to announce our Spa (Thai Oasis) has been fully operated. Kindly be informed, our in-house guest are entitled to enjoy 10% discount while visiting Thai Oasis and they just need to show their room key card for prove.

6/10 พอใช้

Shukri, Shah Alam

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Facility and Equipment: 1. Sound from water flowing down from top bathroom (another room) above is so significant. Need to improve the sound proof insulation. 2. Had experienced power cut off due to one of the wall light bulb burst. 3. Hotel location is close to the highway (positive point).
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก MH Reservation วันที่ 9 ส.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review our property. Your input, and the feedback from all of our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival. We have taken note on and proper action will be taken based by your comment. On behalf of the management of MH Hotel Ipoh, we would like to thank you for the support on having your stay with us at MH Hotel Ipoh. We are looking forward to welcoming you in the very near future. We hope to welcome you back again soon and grant us another opportunity to serve you better.