ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน, พื้นที่ทำงานแบบใช้แล็ปท็อป, ผ้าม่านกันแสง

รีวิว ไอบิสฮ่องกงเซ็นทรัล & เซิงหว่านโฮเต็ล

3.5 out of 5

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 408 จาก 1037 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 410 จาก 1037 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 150 จาก 1037 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 46 จาก 1037 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 23 จาก 1037 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Piyapong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
สะอาด ปลอดภัย
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Bunyarit

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Kahoon

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

atchara

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Good value to stay and get a early checked in
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Siripong

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

SIVAKORN

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Aranya

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เดินทางสะดวก ห้องพักดี สะอาด
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Nora

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient to food outlets and transport .. walking is great too for shopping areas
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Ml

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Small room but it is comfortable. Not too many amenities. They are doing away with anything plastic. Otherwise safe without any frills.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

DAICHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Scott

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beds are a bit hard, no bottled water anymore.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Jennifer Siu วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Scott,Thank you for your feedback.Our bed is a Simmons mattress and 7cm feather topper which serve our guests with a cozy sleep and meet the brand standard. To cater to guests’ preferences, we therefore offer additional toppers to make the bed softer for our guests. I apologise that the bedding was not suitable for you this time. Due to the government regulations on disposable plastic tableware & other plastic products and as part of Accor’s sustainability commitment, the Hotel will no longer place single-use amenities, such as bottled water, toothbrushes, cotton buds, etc. in rooms from 22 April 2024 (Monday) onwards. We invite you to join us in our sustainability efforts with simple actions such as traveling with reusable daily necessities and we kindly recommend utilizing the kettle provided in your room or refilling your bottles at the water dispenser located on the fifth floor. Thank you again for your patronage. We hope we have another chance to serve and provide the ultimate comfort and well-being at the best price in the future.Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Che-Yu

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Traffic convenience
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Mitsuki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
香港駅からのシャトルバスがなくなってたので注意が必要です。クイーンストリート駅という、トラムの駅が近くにあるので不便ではないです。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Martin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Good location and convenience, you get pretty much what you expect from an Ibis hotel.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location. Responsive staff. Basic room but with space and necessary items.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Robin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Gemiddeld een gewoon hotel als je een kamer met view hebt dan is het fantastisch. Die had ik met overzicht op de haven. Koffie en thee safe op de kamer. Standaard indeling IBIS hotels. Je weet wat je krijgt
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Jennifer Siu วันที่ 30 เม.ย. 2024
Beste Robin,Hartelijk dank voor uw opmerkingen en het is fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons uitzicht vanuit de kamer.Bij ibis bieden we een economisch product met de beste service tegen de beste prijs. Ons ongeëvenaarde kamerinterieur heeft een plafond van 3 meter hoog, grote erkers en houten vloeren die optimaal gebruik maken van de functionaliteit en functionaliteit van de kamer om ruimtelijkheid en huiselijke ervaringen voor onze gasten te creëren.Nogmaals bedankt voor uw opmerkingen. We kijken ernaar uit u weer te zien in ons hotel en samen met ons de historische, kunst- en culturele kant van Hong Kong in de oude stad Sheung Wan en Central te verkennen.Met vriendelijke groeten,Jennifer SiuHotelmanager bedrijfsvoering

6/10 พอใช้

Samprada

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Ivy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Poh Penv

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
地理位置不錯,可以感受香港。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Vai Sio Lydia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location with great choices of restaurants
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Laylian

เข้าพัก 9 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Sabrina Yuen Mei

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There's strong cooking smell in the corridor outside our room, we told the staff in the reception but there's no improvement. There was dust under the bed and around the border of the head board through out our stay. The reception acted defensively on our complaints rather than listened to us to get a resolution. The 'kettle' in the room worked intermittently while there's no supply of bottled water. Condition of the room was poor in that corner of the shower room was broken & looked mouldy, curtains in the bedroom was filthy & mouldy in places. Side table on one bed bad been ribbed off hence no place to put essentials like mobile handset etc I had always liked Ibis but this stay put me off booking this hotel again.
เข้าพัก 14 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Jennifer Siu วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Sabrina Yuen Mei,Thank you for taking the time to write to us. It is with deep regret to learn about the unpleasant experience you had recently. Please rest assured that cooking is prohibited in our guestrooms. The team has investigated the case and despite the absence of cooking as the source of the smell, it was unfortunate that you still experienced an unpleasant odor in the corridor. I apologise for any discomfort it caused during your stay. Please accept my apology for the dust in the room and the cleanliness of the bathroom. Our Housekeeping Manager does ongoing checks and inspections of the rooms to ensure our cleanliness standards, however I am sorry if you were let down on this occasion.Regarding the malfunctioned kettle, please do not hesitate to contact our staff for assistance or to change it for you during your stay. To comply with upcoming government regulations and as part of Accor’s sustainability commitment, please understand that amenities such as bottles of water, shower caps, sanitary bags, etc. are no longer placed in rooms, however we are pleased to offer additional amenities at your request. You are also suggested to refill your bottles at the water dispenser located on 5/F so as to reduce the use of single-use plastics.Taking this opportunity, we wish to also share with you that there are ongoing repair works in all our rooms to ensure that our standards are met. May I share with you that we do have a renovated room from August last year for our guests to consider. Namely “MyRoom by Jennifer: My Residence / Queen Room”, the 17 sqm cozy room features a tasteful blend of soothing colors and soft lighting. The well-equipped amenities include USB charging ports, a window-side table, large storage space and more will make you feel right at home. At ibis, our goal is to provide great service and comfortable accommodation at a competitively low price. As one of the hotels of a brand you like, I truly hope that we will have another chance of welcoming you back where you can witness the improvements we have made.Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager

8/10 ดี

Jose

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel acorde a el precio que se pagó.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

toshiharu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
アートバーゼル香港で4泊しました。設備は清潔、機能的で安心してられました。18階でしたが大変静かでした。ガゴシアン、ツビルナー等にも徒歩でいけます。次も泊まりたい。
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Kin Pong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
不錯 交通方便
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Cindy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Man Yee

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
交通方便,在機場坐A11在港澳碼頭下車,越過對面沿著電車路直走幾分鐘,跟著電車轉彎,看到Starbucks 就到了。離開時在剛剛轉彎位置旁你就有A11坐回機場,十分十分方便
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kana

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I got free drinks and top floor room with VIP access. It gives good relaxing feeling after long flight.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Haiqi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
オーシャンビューの部屋を予約しました。景色は綺麗でした。
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Valley

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff very helpful and nice. Before I went there I emailed them about transportation and they responded in details
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Jennifer Siu วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Valley,Thank you for your positive feedback regarding our staff. We are delighted to hear that they were helpful and provided you with detailed information regarding transportation before your arrival. I have passed on your comments to the team as motivation for the staff who strive to provide excellent customer service and assist our guests in any way we can to ensure a pleasant stay.Thank you for your comments again. We look forward to welcoming you back and providing you with another amazing experience at ibis. Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Anne

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very central lovely helpful staff and very clean and tidy
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Keung

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room is clean. Good ventilation. Friendly staff and efficient service. Good location. Only one thing i don't like is the size of the room which is quite small 😅
เข้าพัก 11 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jungbin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
역까지 걸어서 10분. 공항에서 A11타고 내리면 도보 10분거리에 위치함
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Takashi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
室温が低く、寒い
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Jennifer Siu วันที่ 25 มี.ค. 2024
Takashi 様コメントしてくださってありがとうございます。エアコンの温度は各部屋の操作パネルで調節可能ですが、お部屋が寒かったとのこと、大変申し訳ございませんでした。 部屋の換気を良くするために、エアコンを送風モードに切り替えることをお勧めします。 また、ポータブルヒーターもご用意しておりますので、次回ご利用の際はお気軽にお電話ください。お電話をいただきましたら喜んで対応させていただきます。お時間を割いてご連絡いただきまして、重ねて御礼申し上げます。 またのお越しをお待ちしております。イビス香港セントラル&シェンワンフロントオフィス・マネージャーJennifer Siu

8/10 ดี

Cindy

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Mathieu

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Good location, subpar cleanliness.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Jennifer Siu วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Mathieu,Thank you for your satisfaction with our location.Please accept my apology regarding the cleanliness. Rest assured that your comment was shared with our Housekeeping Team, and we will pay further attention to the cleanliness. Our Housekeeping supervisors will do spot check more frequently and hope to improve our room quality further.Thank you again for taking the time to write to us. We hope the experience will not alter your confidence in our hotel and that you will give us the opportunity of welcoming you again.Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager

8/10 ดี

Carlo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I wish the would speak more inglish
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

ROSY

เดินทางกับคู่รัก
Fabulous attention staff
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Maggie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
舒服
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

HARUMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
お風呂がイマイチてました。それ以外はとても良いです。
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Mee Lynd

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

GRACE

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
I requested for Marine view and I was not given that room. It was an older bldg , not as I expected. Staff is ok though I will go with different hotel if I go back to Hongkong.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Jennifer Siu วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Grace,Thank you for your comments and satisfaction with our staff.For special room requests we do our best to accommodate all. While we make every effort to accommodate our guests' preferences, room allocation is subject to availability, and unfortunately, on this occasion, we were unable to provide you with the desired room. May I suggest you book a Harbour View Room the next time to make sure your stay is comfortable. At ibis, our goal is to provide great service and comfortable accommodation at a competitively low price. Meanwhile we continue to do preventative maintenance work that is ongoing. We will keep monitoring and enhancing the condition of the facilities to deliver the highest possible level of service and experience to our valuable guests.Thank you again for taking the time to write to us. We hope to have another chance to welcome you again in our world of hospitality.Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

SP

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
沒有
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

SP

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
沒有不滿,一齊都好
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

??

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
방이 쬐꼼 쫍다고해서 염려했는데, 그동네 밀찝또를 감안하면 저럭그럭했습니다. 씨슬적만 인내하면 이렁저렁. .패밀리 룸이라 바다뷰도 있고 직원들 친절하고. 1층 식당 및 인근 편의점 이용도 좋았습니다. 선착장과 센트럴도 가까워서 도보로 다녔네요. 가성비 조으네요.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Wai Ming

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

JIHYE

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
교통좋고 방 사이즈눈 적지만 2명 쓰기 충분했어요 깔끔했고 좋았어요 다시 홍콩가도 또 이용하고싶어요~
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Suk Man

4/10 แย่

Akiko

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024