วิวจากที่พัก

รีวิว Parador de Hondarribia

4 out of 5
Parador de Hondarribia
Plaza de Armas, 14, Hondarribia, Gipuzkoa

รีวิว

9.2

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 157 จาก 252 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 78 จาก 252 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 8 จาก 252 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 8 จาก 252 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 252 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Andrew

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent hotel in beautiful town. Exceptional views
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 พ.ค. 2024
Dear guest,Thank you very much for sharing your expereince of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon.

10/10 ดีเลิศ

CHARLES, ALLENTOWN

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great view of the marina and the Bay of Biscay. The castle is beautiful.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manuel Quintanar. Manager วันที่ 4 พ.ค. 2024
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon

10/10 ดีเลิศ

Roberto

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy buen estado! En un hermoso centro histórico. Falta personal
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manuel Quintanar. Director วันที่ 4 พ.ค. 2024
Estimado huésped,Muchas gracias por compartir sus valoraciones y comentarios tras su estancia en nuestro Prador de Turismo.Un cordial saludo y hasta pronot

10/10 ดีเลิศ

Liliam, Miami

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

julien

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Marshall

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Jean pierre

On pouvait s’attendre à mieux
Les paradores sont d’ordinaire dotés d’un restaurant ce qui n’était pas le cas de celui ci . Certes la chambre était une standard mais au standard des années 2000 et pas 2024! Le bar snack n’était pas du tout à la hauteur
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Directeur วันที่ 5 ม.ค. 2024
Monsieur ,Tout d'abord, je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête sur votre séjour au Parador de Hondarribia .Les retours d'expérience de nos clients sont très précieux et nous permettent d'améliorer notre qualité d'écoute et de service et d'offrir une expérience toujours plus inoubliable avec Paradores.Nous serons ravis de vous revoir bientôt dans l'un de nos hôtels et restaurants. En cas de doute ou pour toute autre information, n'hésitez pas à nous contacter.En espérant vous revoir bientôt dans nos complexes, Nous vous prions d'agréer, Monsieur, nos salutations les plus distinguées.

8/10 ดี

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Ka Ki Andy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

IZUMI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a very nice experience to stay in an old castle. The interior decoration was lovely with a great atmosphere. Also, the breakfast buffet was very good and the staff was friendly and helpful, which made for a good trip.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 23 พ.ย. 2023
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soonManuel Quintanar Valbuena

8/10 ดี

Laura

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Jose Vte

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Robin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a excellent stay and very comfortable
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regardsManuel Quntanar Valbuena

8/10 ดี

Maryvonne

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Exceeded expectations.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manuel Quintanar. Manager วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in Hondarribia.Our best regards

10/10 ดีเลิศ

Barry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in Hondarribia.Our best regards and see you soon

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Finding a restaurant is a bit of a challenge especially on a Wednesday when most seem to be closed
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 ก.ย. 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards

10/10 ดีเลิศ

annette

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

John

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Satomi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
のんびりと、深呼吸できる町。
Spain、 France、両方を旅できる、静かで、食事も満足できる小粋な!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก manager วันที่ 29 ก.ค. 2023
Dear guest Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The place to stay in ondarribia
Fantastic. It’s a little hard to get to if you’re driving but the staff makes everything as easy as possible and the place is gorgeous, food delicious, rooms attractive and very clean.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 ก.ค. 2023
Dear guest Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

8/10 ดี

MASUMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
一度泊まってみたかったです。特に窓からの景色ビダソア川のヨットハーバーは素晴らしくほんとに泊まって良かったです。ホテル内も映画セットのようにひとつひとつの家具や置物が素晴らしかったです。オンタビリアの町並みもかわいくて、ホテルからも近くおすすめです。
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 ก.ค. 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon.

10/10 ดีเลิศ

Stephen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fabulous. Lovely old area and an easy walk to many restaurants close to that in the town. I paid to use the Paradore parking, which makes that easy, as I didn't see any other option near by. A great place for a short visit.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 ก.ค. 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon.

10/10 ดีเลิศ

Ian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely historic building
The stay was a great experience in a lovely historic building. It was slightly disappointing that the café bar closes early and there is not a restaurant in the building. There are many bars and restaurants within a few minutes walk.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 ก.ค. 2023
Dear guestFirstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

8/10 ดี

MIHOKO

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Annette

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great unique property. Easy walk into town and a plethora of restaurants. Rooms basic but very comfortable. Very helpful staff in all areas.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก manager วันที่ 21 มิ.ย. 2023
Dear Madam, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

xavier

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Catherine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Halte à retenir dans le carnet d'adresses
Amabilité du personnel rencontré, tant au bar, à la réception et à la salle du petit déjeuner. Chambre et santaires très propres. Produits consommés très frais et très bons.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 1 มิ.ย. 2023
Chere Madame,Merci beaucoup pour partager vos opinions après votre séjour au Parador.Très cordialement et à bientôt

8/10 ดี

Tone

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก . วันที่ 23 พ.ค. 2023
Dear GuestFirstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 ดีเลิศ

steve

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Undergoing construction on the exterior. Little noisy in the morning. Also, difficult to get to since it’s in the middle of the old town. Lots of stairs inside so may be difficult for physically challenged.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก . วันที่ 23 พ.ค. 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 ดีเลิศ

Zaida

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Historic and fun
Interesting parador with a great historic relevance. Located at the top of a hill with spectacular views.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก . วันที่ 23 พ.ค. 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 ดีเลิศ

SHIGERU

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
パラドール、最高!
コロナ禍明けの4年ぶりの海外旅行で、バルセロナ → マヨルカ島 → サンセバスチャン → オンダリビア → ビルバオ と廻った旅行で1泊しました。 4階構造になっている2階部分の北島角の部屋で、窓からは対岸のフランスの街を眺め良かったですが、海の景色は2階では隣の建物が重なっており、3階以上でないとの無理かもしれません。が、テラスに出ればこれも解決できるので問題ないかと。 朝食メニューは少し寂しくCAVAもなく、卵料理などの簡単なオーダーがあるくらいでしたが、キッチンやフロアの人員が少なく、期待しない方が良いかと思います。 建物全体が歴史を感じるし、中も博物館のような場所も多々あり、グラスを借りてテラスで一杯やるのも良しです。 規模は小さいホテルですが、オンダリビアまで足を延ばすなら、ここでしょ!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก . วันที่ 23 พ.ค. 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

8/10 ดี

Colette

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Détails : The instructions where to park were challenging. I believe that the front desk staff should know about the restaurant that is open (a bit off season)
การตอบกลับจาก . วันที่ 23 พ.ค. 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de HondarribiaWe are sorry for the inconvenience caused to get to the car park, but the addresses have changed due to the works that are being carried out in the cityWe hope to welcome you back to one of our hotelsYours sincerely, Parador Manager

10/10 ดีเลิศ

Ruben L

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก . วันที่ 23 พ.ค. 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 ดีเลิศ

BERNARD

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hôtel dans un bâtiment millénaire.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Directrice วันที่ 23 ก.พ. 2023
Cher Monsieur,Merci beaucoup pour partager vos opinions après votre séjour au Parador.Très cordialement et à bientôt

6/10 พอใช้

Eduardo, Mexico City

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Jeanne-Chantal

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Sue

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing Paradore, shame there was no restaurant, tbe only downside.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ส.ค. 2022
Dear Madam,Thank you very much for sharing your opinions after your stay in our Parador. We do not have restaurant since 30 years, but in town there are a big offer of nice and good restaurants.Our best regards and see you soon

10/10 ดีเลิศ

Barbara

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ส.ค. 2022
Dear Madam,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon

10/10 ดีเลิศ

Peer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dyrt men dejligt
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก manager วันที่ 22 ส.ค. 2022
Thank you very much for your comments.Our best regards

10/10 ดีเลิศ

giorgio

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel ospitato all’interno di un vecchio castello, molto suggestivo. Molto bella la terrazza sul canale, perfetta la colazione a buffet
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 ก.ค. 2022
Dear guest, Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador. Our best regards and see you soon.

8/10 ดี

Sumiyo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スリッパとバスローブが必要でした。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 มิ.ย. 2022
Dear guest, Thank your for your request. At the recepction desk we could provide you

8/10 ดี

Stefan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Una joya en medio de un marco medieval
Un pueblo encantador, calles medievales, todo está a mano y fácil de alcanzar.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 มิ.ย. 2022
Muchas gracias por sus valoraciones y comentarios. Saludos cordiales

10/10 ดีเลิศ

Jesus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Parador bien conservado
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Directora วันที่ 15 เม.ย. 2022
Estimado huésped, Muchas gracias por sus valoraciones y cometarios tras su estancia en nuestro Parador de Turismo. Un cordial saludo y hasta una próxima ocasión.

10/10 ดีเลิศ

Thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing
This is a really fabulous hotel. Everything about it is fabulous. I cannot see any reason that it would get a rating of less than 10.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก parador manager วันที่ 4 เม.ย. 2022
Dear guest, We thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador. Our best regards and see you soon.

10/10 ดีเลิศ

Eileen

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021

8/10 ดี

A.J.

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Exeptional location, very nice hotel. Friendly and professional staff. Town is worth the visit, so many bars and restaurants with quality food.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 ส.ค. 2021
Dear guest, Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador. Our best regards and see you soon

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Vergane glorie. Delen van de Parador afgesloten cq onderverhuurd. Terras met magnifiek uitzicht niet meer bediend. Nauwelijks personeel aanwezig. Geen hulp met sjouwen van koffers. "Daar is de lift", vanaf de receptie achter glas, geen ontvangst/welkom... Foto's op de site uit de glorie tijd, lang geleden moet dat zijn. Ongeinspireerd routineus ouder personeel, voorzover aanwezig. Kortom: zwaar overgewaardeerd.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 ก.ค. 2021
Dear Guest , Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at the Parador de Hondarribia . It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services for guests. On behalf of the team at the Parador as well as on my own behalf, I would like to apologise for the disruption that you experienced during your stay and we deeply regret the inconvenience that this caused you. We take note of your opinions to always try to improve. The terrace has limited hours so as not to cause inconvenience to customers who rest near it. Also, the management team have taken note of your comments and, as a result, we are planning to implement new measures that will allow us to offer you a better experience with Paradores. Again, we appreciate you taking the time to inform us of the events that occurred during your stay. Please do not hesitate to contact us should you require any other information. Yours sincerely, Parador Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Incredible historical building. Very well redesigned for a tourist hotel. Great location, views and accommodations.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 23 มิ.ย. 2021
Dear guest, Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador. Our best regards and see you soon

8/10 ดี

francis

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Très bien situé dans la vieille ville. Le confort est un peu gâté par les nombreuses marches entre les demi niveaux. Service efficace. Pas de restaurant à l'hôtel. Bar à tapas sympathique en face.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 มิ.ย. 2021
Cher client, Merci beaucoup pour partager vos opinions après votre séjour au Parador. Très cordialement et à bientôt.